FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Księga Gladiatorów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 18:05, 04 Gru 2006 Powrót do góry

W starym fragmencie Zamku Władcy Areny znajduje się niewielkie pomieszczenie. Jest ono bardzo zakurzone i zaniedbane z racji wieku. To jednak właśnie tutaj, w tej rozłożonej na starym kamiennym stole złotej księdze znajdują się nazwiska największych herosów Areny. Dawno żaden śmiałek się do niej nie wpisał, kałamarz obok niej stojący jest zaschnięty, pióro zniszczone. Władca Areny od lat czeka na śmiałków, którzy by byli godni walki na jednej z jego sławetnych Aren...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 17:48, 05 Gru 2006 Powrót do góry

Danaet Bildhorn

MAZGOB

Mazgob z niedużego zakonu mnichów walczących w imię Maglubiyeta przybył na arenę pełny wiary w swe możliwości. Nie interesuje go złoto, lecz chwała, jaką zdobędzie podczas walk na arenie. Kodeks jego jest prosty – nie walcz z nieuzbrojonym (chyba, że to inny mnich) zwycięstwo nad takim to nie jest sprawdzian swych umiejętności lecz ich potwierdzenie.

Mazgob /Hobgoblin/Mnich 2 – 31 punktów chwały
PD: 1200
200cm/100kg/Żółte/Czarne związane w kitę z tyłu/Czarna /22 lata
Średni
Praworządny zły/Maglubiyet


Siła- 16
Zręczność- 12
Budowa- 14
Intelekt- 10
Roztropność- 16
Charyzma- 10

Wytrwałość/Refleks/Wola- +4/+4/+7
Inicjatywa/Szybkość- +1/9metrów
PW- 21
Kp/N/D- 15/11/10
B.A.: +1/bez broni +1

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pieść/+4 wręcz/1k6+3/grad ciosów +2/+2
Oszczep/ +2 dystansowy/9m/1kg
Pancerz:Karwasze pancerza +1


Atuty: Uderzenie bez broni, Oszałamiający atak, Uchylanie, Twardość Odbicie strzał

Lekki/średni/ciężki udźwig–38kg/38,5-76,5kg/77-115kg

Ekwipunek
3 oszczepy ulokowane na plecach,
Ubranie mnicha
Mistrzowski pas na eliksiry[10 przegródek]
- 2x eliksir leczenia lekkich ran
- 2x eliksir roztropności
- 1x eliksir wytrzymałości
- 1x eliksir siły byka
- 2x eliksir płonących pieści [na 3 minuty +1k6 obrażeń od ognia]


Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione Wink):
Ciche poruszanie +5
Koncentracja +5
Pływanie +7
Równowaga +7
Skakanie +5
Upadanie +7
Wspinaczka +4


Przeciwnicy, z którymi wygrał: Dwa krasnoludy wzgórzowe, ork, krasnoludzki wojownik, potworny skorpion.
Przeciwnicy, z którymi przegrał:

Ma zamiar pokonać:

Kufer: 552 sz i 5ss
Ostatnio kupił: Mistrzowski pas na eliksiry [60sz], 4xeliksir leczenia lekkich ran [100sz], 3xeliksir roztropności [900sz], 1x eliksir siły byka[300sz] i 1x eliksir wytrzymałości[300sz], 2 eliksiry płonących pieści [600sz], karwasze pancerza +1[1000sz]

Ostatnio sprzedał:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet Bildhorn dnia Czw 9:28, 18 Sty 2007, w całości zmieniany 30 razy
Zobacz profil autora
hamnis
Pogromca



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z góry zielonej

PostWysłany: Wto 19:37, 05 Gru 2006 Powrót do góry

Hamnis

Alfheim

Alfheim jest łucznikiem. Nie wiadmo skąd przybył, sam też milczy gdy pyta go sie o ojczyznę. Wiadomo, że był szkolony żołnierza. Być może powodem zaprzestania szkolenia i opszczenia lefów są tajemnicze blizny po oparzeniach na twarzy. Interesuje go głównie złoto, a także lubi sie chwalić swoimi umiejętnościami oraz zwinnością. Pokona wszystko byleby pokazac swoj kunszt... Wszystko w miare możliwości, które elf czasem przecenia.

Broń:
Alfheim używa standardowo długiego refleksyjnego łuku. Strzały ma w kołczanie przewieszonym przez plecy. W osobno oddzielone są strzały mistrzowskie. Oszczep ma zawieszony obok kołcznau, tak by łatwo można było go użyć. Miecz tkwi w pochwie u pasa.

Alfheim/Elf/Wojownik 2 – 53 punkty chwały - 1 punkt brawury
PD - 2925
164cm/46kg/Niebieskie/Brązowe, długie splecione w jedne długi warkocz/Biała /119 lat
Średni
Neutralny/-


Siła- 14
Zręczność- 20
Budowa- 12
Intelekt- 10
Roztropność- 8
Charyzma- 8

Wytrwałość/Refleks/Wola- 4/5/-1
+2vs czary i efekty zaklinania
Inicjatywa/Szybkość- +5/9m
PW- 20
Kp/N/D- 18/13/13

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Potężny Refleksyjny łuk długi+1 (+2S)/+8/49,5m/k8+3/x3//1,5kg (Daleki strzał)
-strzały (33) zwykłe (1,5kg)
-strzały mistrzowskie (+1atk) (22) (1kg)
-strzały+1 (+1atk, +1 obr) (5)
-strzały+1 mrozu (+1atk, +1k6obr od zimna i +1 obr z umagicznienia) (10)
-strzały mistrzowskie alchemiczne (+1atk, +1k6 obr. zapalenie) (20)
-strzały lotne mistrzowskie (+7,5m zasięg, +1atk) (4)
-strzały grzmotow mistrzowskie (działają jak kamienie grzmotow, +1atk) (1) (RAZEM: 1/4kg)
Używa w walce: 3 strzały +1, 3 strzały+1 mrozu, 4 strzały mistrzowskie, 3 lotne, 7 alchemicznych(w sumie kołczan)
Drugi kołczan (na razie nie używa bo nie ma takich strzał ;p): 6 strzał mistrzowskich, 3 strzały+1 mrozu, 1 strzała lotna, 3 strzały lachemiczne, 3 strzały+1 elektrycnzosci, 3 strzały+1 kwasu, 1 strzała+1
oszczep/+4 wręcz|+7 dys./18m/k6+2/x2/1kg (Daleki strzał)
miecz wielki+1/+5/-/2k6+3/7,5kg


Pancerz: Ćwiekowana skóra-premia+3/kara-1/maks. zr+5/waga 10kg

Całkowita kara z pancerza: -1

Atuty: Bezpośredni strzał, Daleki strzał, Szybki strzał

Lekki/średni/ciężki udźwig– 29kg/29,5kg-58kg/58,5-87,5kg

Ekwipunek

Pas
Dwie mikstury l. lekkich ran (obie przy pasie)
mikstura l. poważnych ran (na łańcuszku)
mikstura latania (podczepiona pod łancuszek obok m. lpoważnych ran leczenia)
łańcuszek
mikstura niewidzialności (pas)
mistura widzenia niewidzialnych (pas)
Ubranie podróżnika
Pas na eliskiry
Waga całości ekwipunku(razem z bronią i pancerzem): 26,25kg


Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione):
Skakanie +6
Rzemiosło (łucznictwo tj. strzały, łuki/zapomniałem nazwy) +5
Nasłuchiwanie +1
Zauważanie +1
Przeszukiwanie +1
Pływanie -5



Przeciwnicy, z którymi wygrał:
Jaszczuroludź SW 1
Żywiołak ognia, mały SW 1
Smoczydło SW 3 razem z Siegmondem
Dżinn SW 5 razem z Grothem i Siegmondem
Minotaur SW 4 razem z Hukirem
Przeciwnicy, z którymi przegrał:


Ma zamiar pokonać:

Ostatnio kupił:
2.-Mistrzowski potężny refleksyjny łuk długi (+2S) (600sz)
-20 mistrzowskich strzał 140sz
-4 strzały lotne mistrzowskie 60sz
-1 strzała grzmotów mistrzowska 8sz
-1 strzała alchemiczna mistrzowska 81sz
-narzędzia rzemieślnicze mistrzowskie (produkcja łuków) 55sz
-2 mikstury l. lekkich ran 100sz
-wielki miecz 50sz
3.-umagicznienie łuku do +1
mikstura latania
mikstura widzneia niewidzialnych
mikstura niewidzialności
pas na eliksiry
Ostatnio sprzedał:

-Refleksyjny łuk długi
-Długi miecz
4.-10 strzał+1 mrozu
-5 strzał+1
-20 strzał alchemicznych
-eliskir leczenia poważnych ran
5. -10 strzał mistrozwksich 70sz
-2 strzały lotne 18sz
-eliksir latania 700sz
-eliksir kociej gracji 300sz
-drugi kołczan 1sz
-zakup wielkiego miecza+1
Całkowity skarb: 2003sz


------------------------------------------------------------------------------------

Zygryf von Steuten

Zygryf pochodzi z szlacheckiego rodu o czym świadczy z żadka używany przedrostek von. Jednakże jako siółdmy syn za dużo majatku nie dostał. Głównie wychowanie i wiarę w boga, który czciła rodizna od pokoleń (tu zostanie wstaiwone imie). Aktulanie jego zadaniem nim zostanie wysłąny do boju jest przyuczenie sie fachu. Los chciał, że padł wybór na arenę (los zwany okolicznością). Po drodze oddać musiał konia wp ewnych okolicnzosciach (brak $$$) lecz arena daje duże możliwosci.

Broń:
Zygryf uznaje jedną broń: miecz długi i innej nie preferuje i prferowac raczej nie bedzie. nO chyba żeś nie umarły tedy miecz może w pochwie odpocząć gdy buzdrygan żwawo bedzie pomykał...

Zygryf von Steuten/Człowiek/Paladyn 1 – 0 punktów chwały - 0 punktów brawury
PD - 2925
192cm/78kg/Niebieskie/średniej długości (na szyję opadaja jeszcze), brązowe/Biała /23 lata
Średni
Bardzo bardzo praworządnie dobry/(tu bedzie imie)


Siła- 16
Zręczność- 8
Budowa- 12
Intelekt- 10
Roztropność- 12
Charyzma- 16

Wytrwałość/Refleks/Wola- 3/-1/2
Inicjatywa/Szybkość- -1/9m
PW- 11
Kp/N/D- 16/16/9

B.A. +1

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
korbacz, lekki/+4/-/1k8+3/2,5kg
długi miecz/+4/-/1k8+3/2kg


Pancerz: Kolczuga-premia+5/kara-5/maks. zr+2/waga 20kg
Tarcza, duża drewniana-premia+2/kara-2/-/5kg

Całkowita kara z pancerza: -7

Atuty: Atak w przelocie, Konna walka

Lekki/średni/ciężki udźwig– 29kg/29,5kg-58kg/58,5-87,5kg

Ekwipunek

ubranie kapłańskie
Waga całości ekwipunku(razem z bronią i pancerzem): 29,5kg
udźwig: 38/76,5/115


Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione):
Jeżdziectwo 3
Postępowanie ze zwierzętami 7
wiedza (religia) 4
Pływanie -9

Przeciwnicy, z którymi wygrał:

Przeciwnicy, z którymi przegrał:


Ma zamiar pokonać:

Ostatnio kupił:
1.długi miecz 15sz
kolczuga 150sz
tarcza drewniana 7sz
buzdrygan, lekki 8sz

Całkowity skarb: 0sz
//Jak ta postac dozyje czegokolwiek to będę mile zaskoczony Very Happy//


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hamnis dnia Czw 18:39, 25 Sty 2007, w całości zmieniany 29 razy
Zobacz profil autora
Abadon
Chłop



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Dziewięciu Piekieł

PostWysłany: Czw 20:53, 07 Gru 2006 Powrót do góry

Brottor pochodzi z krasnoludzkiej twierdzy Khaz Modan. Przybył na arenę, gdyż poszukuje sławy, okazji do powiększenia swej potęgi, oraz oczywiście złota. Jest gotowy zabić wszystko co mu się nie spodoba.

Image

Brottor/krasnolud/wojownik 1
PD:300
135cm/75kg/Piwne/rude, długa droda/ciemna/55 lat
średni
Chaotyczny dobry/Moradin
pkt chwały: 12
PD:300

Siła:17
Zręczność:10
Budowa:17
Roztropność:9
Intelekt:13
Charyzma:7

Wytrwałość/Refleks/Wola : 5/0/-1
Inicjatywa/Szybkość : 0/4m(w zbroi)
PW:13
Kp/N/D:16/16/10

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Topór bojowy, krasnoludzki+5/brak/1k10+3/x3/Zogniskowanie broni(uwzględnione)/7,5kg
Ciężka kusza+1/40m/1k10/19/20x2/noszona na plecach/5kg

Pancerz: Zbroja łuskowa-premia +4/maks.zr.+3/kara-4/15kg
Duża, stalowa tarcza z kolcami-premia+2/kara-2/7,5kg
Amunicja: 2x 10 bełtów

Atuty: Potężny atak ,Zogniskowanie(krasnoludzki topór bojowy)

Lekki/średni/ciężki udźwig: 43kg/43,5kg-86,5kg/87kg-130kg

Ekwipunek: ubranie podróżnika, waga całości ekwipunku(z bronią i pancerzem):37,5kg
Złoto: 1200

Umiejętności:
Postępowanie ze zwierzętami+3
Zastraszanie+1
Skakanie+7
Pływanie-12

Przeciwnicy z którymi wygrał: zombie, 2 orki
Przeciwnicy z którymi przegrał:
Ma zamiar pokonać:
Ostatnio kupił:
Ostatnio sprzedał:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abadon dnia Sob 21:21, 13 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
malino
Pogromca



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: ...

PostWysłany: Sob 22:55, 16 Gru 2006 Powrót do góry

-----------------------------------------------------------------------------------------
Bergon

Wychowany na północy owianej przeszywjącej mrozem. Bardzo kochający swoją wielodzietną rodzinkę. Trudna sytuacja materialna skłoniła Bergona do przyjazdu tutaj aby zdobyć pieniądze na pożywienie dla swojej rodziny .....


Bergon/Człowiek/Barbarzyńca 4
Punkty chwały: 72 + 15
PD: 6800 + 1600
200cm/110kg/Brązowe/łysy/mulat /20 lat
Średni
Chaotyczny zły/Hextor

Siła- 16 szał 20
Zręczność- 16
Budowa- 16 szał 20
Intelekt- 8
Roztropność- 8
Charyzma- 8

Wytrwałość/Refleks/Wola, +7/+5/+1
Inicjatywa/Szybkość- +3/12m(w pancerzu)
PW- 48
Kp/N/D- 20/20/13
Bazowa premia do ataku +4

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Magiczny wielki topór mrozu +1 [/+8+1/brak/k12+4+1+k6(od mrozu) szał k12+7+1+k6(od mrozu)/x3/zogniskowanie broni(uwzględnione)/]10kg 4320
magiczny potężny długi łuk refleksyjny ognia (+3) +1 [/+7+1/33m/k8+3+1+k6(od ognia)/x3/1,5kg/] 4600sz


Pancerz: Mithrilowy Napierśnik +1 +6/kara-1/maks. zr+5/waga 7,5kg


Atuty: Twardość, Zogniskowanie broni(wielki topór), Szał x2/dzień (6 rund), szybkie poruszanie, nieświadomy unik (premia ze zręczności do kp)

Lekki/średni/ciężki udźwig– 38kg/38,5-76,5kg/77-115kg

Ekwipunek
Ubranie podróżnika
Waga całości ekwipunku(razem z bronią i pancerzem): 31kg
eliksir lekkich ran x3
eliksir byczej siły
eliksir średnich ran x4
eliksir niewidzialności
eliksir latania
eliksir heroizmu (+2 z biegłości do ataków, rzutów obronnych i testów umiejętności na 1h)
pojemnik na eliksiry
Pas na eliksiry: x3 średnich ran, latania, heroizmu, byczej siły.
Cienki łańcuch
kołczan - dwie przegródki: 10 lotnych i 10 mistrzowskich


Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione):
Skakanie +8
Wspinaczka +5
Jeździectwo +6
Pływanie 0
Rzemiosło (kowalstwo) +4
Równowaga +8


Przeciwnicy, z którymi wygrał:
Przeciwnicy, z którymi przegrał:

Ma zamiar pokonać:

Kufer: 11925sz + 7200sz
Ostatnio kupił:

eliksir heroizmu 900sz
eliksir latania 750sz


Ostatnio sprzedał:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez malino dnia Nie 14:59, 28 Paź 2007, w całości zmieniany 83 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 19:08, 17 Gru 2006 Powrót do góry

ANTARK/Człowiek/Wojownik/
Punkty Chwały: 9
PD: 450
189/90kg/Niebieskie/czarne/24 lat
Średni
Chaotyczny neutralny

Siła- 16
Zręczność- 16
Budowa- 16
Intelekt- 8
Roztropność- 8
Charyzma- 8

Wytrwałość/Refleks/Wola- 2/2/0
Inicjatywa/Szybkość- +3/9m
PW- 12
Kp - 15
Baz. premia do ataku: +1

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Długi miecz/+4/brak/k8/19-20 x2/4kg
Długi łuk/+4/30m/k8/19-20 x2/3kg

Pancerz:
zbroja ćwiekowana premia z pancerza+3, kara 0, szybkość 9 m, waga 12,5 kg
duża tarcza drewniana premia z pancerza +2, kara-1,waga 5 kg

Atuty:
Twardość (+3 do PW)
Błyskawiczny Refleks (+2 do Refleksu)

Ekwipunek:
Ubranie podróżnika
Zwijane posłanie 2,5kg (obok plecaka)
Plecak 1kg
Pojemnik na eliksiry 1kg ( umieszczony w plecaku)
latarnia, gornicza 1,5kg (przyczepiona do plecaka)
oliwa 1,5l 1,5kg (w plecaku, w butli)
4 racje podrózne 2kg (plecak)
lina jedwabna (15m) 2,5kg
zestaw do wspinaczki 2,5kg
2 kołczany ze strzałami

Umiejętności (po odliczeniu kar):
Jeździectwo(ZR) +4
Wspinaczka(S) +3
Pływanie (S) +3
Skakanie (S) +3






Belgorn /Krasnolud/Barbarzyńca/
Punkty Chwały: 0
PD: 0
159/90kg/Brązowe/Krzaczasta broda zapleciona w warkocze(też brązowa)/60 lat
Średni
Chaotyczny neutralny

Siła- 16
Zręczność- 16
Budowa- 16
Intelekt- 8
Roztropność- 8
Charyzma- 8

Wytrwałość/Refleks/Wola- 2/0/0
Inicjatywa/Szybkość- +3/9m
PW- 15
Kp - 16
Baz. premia do ataku: +1

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Wielki topór/+6/brak/k12+4/x3/zogniskowanie broni(uwzględnione)/10kg 20sz
Długi łuk/+3/24m/k8/19-20 x2/3kg

Pancerz:
Pancerz: Łuskowa-premia+4/kara-4/maks. zr+3/waga 15kg 50sz

Atuty:
Twardość (+3 do PW)
Zogniskowanie broni (wielki topór)

Atut premiowy: Uniki

Klasowe:
Szał 1x/dzień, szybkie poruszanie

Ekwipunek:
Ubranie podróżnika
Zwijane posłanie 2,5kg (obok plecaka)
Plecak 1kg
Pojemnik na eliksiry 1kg ( umieszczony w plecaku)
latarnia, górnicza 1,5kg (przyczepiona do plecaka)
oliwa 1,5l 1,5kg (w plecaku, w butli)
4 racje podróżne 2kg (plecak)
lina jedwabna (15m) 2,5kg
zestaw do wspinaczki 2,5kg
2 kołczany ze strzałami

Umiejętności (po odliczeniu kar):
Jeździectwo(ZR) +4
Wspinaczka(S) +3
Pływanie (S) +3
Skakanie (S) +3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Pią 19:28, 22 Gru 2006, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Śro 12:16, 20 Gru 2006 Powrót do góry

Kwiatek

Hukir Beszrizma

Hukir wychowywał się w małej wiosce nieopodal lasu. Nigdy nie cieszyło go ganianie z dziećmi w berka i inne zabawy, zawsze wolał posiedzieć w lesie i kontemplować. Teraz jest spokojnym starcem, cieszącym się spokojem, nie rozmawia zbyt często z innymi, jeśli już to robi to szczerze i dobrotliwie, woli jednak zadawać się z jego zwierzęcymi przyjaciółmi - oni lepiej go rozumieją. Na arene przybył, by wyszkolić swoje umiejętności. Nie szukał sławy, rozgłosu, ani pieniędzy...

Image

Hukir Beszrizma/człowiek/druid 2 - 31 punktów chwały
neutralny/Obad-Hai/średni/M/50 lat/178cm/85kg/brązowe/brązowe - brudne długie włosy i broda spleciona w warkocze

XP: 2375

Cechy:
S:12
Zr: 14
BD: 14
INT: 9
MD: 17
Cha: 10

Wytrwałość/Refleks/Wola - 5/2/6
Inicjatywa/Szybkośc - 6/9m

PW - 18
KP - 19 + 1 uników, razem 20

Broń:
- Proca [+3/k4/x2/15m/0kg/miażdżone/mała]
- Sejmitar +1 [+3/k6+2/18-20x2/2kg/cięte/średnia]
- Kulki x 40 [10kg]

Pancerz:
- Ćwiekowana skóra +1 [+4/+5/0/9m/10kg]
- Tarcza, duża drewniana +1 [+3/-1/5kg]

Atuty:
- Zmysł natury
- Towarzystwo zwierząt
- Poprawiona inicjatywa
- Uniki
- Leśny krok

Umiejętności:
- Czarostwo +4
- Koncentracja +7
- Tajniki dziczy +7
- Zwierzęca empatia +5
- Zauważanie (MK) +5

Ekwipunek:
- Eliksir Leczenia Lekkich Ran x2
- Pas na eliksiry (2/6)
- Ubranie odkrywcy

Zwierzęcy przyjaciel:
Bizon "Moris" PW:42/KP:13/ugodzenie rogami +6 (K8+6)

Czary:
- Raca (0 poziomowy) x4
- Oplątanie (1 poziomowy)
- Wezwanie naturalnego sojusznika I (1 poziomowy)
- Leczenie lekkich ran (1 poziomowy)

Przeciwnicy, z którymi wygrał: Krenshar; Potworny skorpion, średni; Szkielet, duży; Smok Elaien; Minotaur Hlofgrod; Gepard

Przeciwnicy, z którymi przegrał: Smok Elaien

-------------------------------------------------------------------------------------

Halbrinn Whitehorn

Halbrinn przybył na arene tylko w celu naukowym. Jego głównym celem jest zbadanie reakcji niektórych, nieznanych mu czarach na różnego rodzaju stworach. Mieszka z resztą gladiatorów. Jest wesoły, rozmowny, często opowiada o swoim bogu i miejscu z którego przybył.

Image

Halbrinn Whitehorn/gnom skalny/iluzjonista 1 - 23 punktów chwały - 1 punkt brawury
p. neutralny/Baravar Cienista Szata/M/69 lat/101cm/25kg/niebieskie/blond, krótkie, schowane w czepku.

XP: 800

Cechy:
S: 12
Zr: 14
Bd: 14
Int: 16
Md: 10
Cha: 10

Wytrwałośc/Refleks/Wola - 2/2/2
Inicjatywa/Szybkośc - +2/6m

PW: 6
KP: 13

Broń:
- Sztylet [+1/K4+1/19-20x2/3m/0.5kg/kłute/malutki]
- Pistolet skałkowy [+2/K10/x3/15m/1.5kg/kłute/mały]
- Kusza lekka [+2/k8/19-20x2/25m/3kg/kłute/mała]
- Bełty x19
- Kule do pistoletu x30

Pancerz:

Atuty:
- Biegłośc w broni renesansowej [pistolet skałkowy]
- Przywołanie chowanca
- Zapisanie zwoju

Umiejętności:
- Czarostwo +7
- Koncentracja +6
- Jeździectwo [pies] (MK) +4
- Alchemia +9
- Wiedza [tajemna] +7

Ekwipunek:
- Pas na eliksiry (2/6)
- Ubranie uczonego
- Eliksir leczenia lekkich ran x2
- Zasobnik na zwoje (9/15)
- Zwój magicznego pocisku x 9

Czary:

Znane:
- Wszyskie 0-poziomowe
- Zauroczenie osoby
- Przyzwanie potwora I
- uśpienie
- Niemy obraz
- deszcz kolorów
- Magiczny pocisk

Zapamietane:
- Widmowy odgłos (0 poziomowy)
- Oszpołomienie (0 poziomowy) x2
- Raca (0 poziomowy)
- Deszcz kolorów (1 poziomowy)
- Uśpienie (1 poziomowy)
- Magiczny pocisk (1 poziomowy) x2

Przeciwnicy, z którymi wygrał: Mrocznowłok; Tri-krin; Gepard

Przeciwnicy, z którymi przegrał:

Kufer:
- 9049 sz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwiatek dnia Czw 15:30, 22 Mar 2007, w całości zmieniany 47 razy
Zobacz profil autora
W@ldiNho
Adept



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nieznanych krain południa...

PostWysłany: Pią 13:06, 22 Gru 2006 Powrót do góry

Zendar pare lat spędzil na walkach na pónocy, ale kiedy przestano mu płacić żołd, przywedrowal w te strony i teraz bierze udział w walkach na arenie, dla chwały,ale przede wszystkim dla pieniedzy....

Zendar/człowiek/wojownik 2
Punkty chwały=12 pkt chwały
PD-1250
188cm/85kg/niebieskie/krótkie/ciemna/21 lat
Średni
Chaotyczny dobry/Kord

SIŁA- 16
ZRĘCZNOŚĆ- 15
BUDOWA- 16
INTELEKT- 10
ROZTROPNOŚĆ- 8
CHARYZMA- 8

Wytrwałość/refleks/wola- +5/+4/-1
Inicjatywa/szybkość- +2/6m(w pancerzu)
PW- 24
Kp/N/D- 16/16/12

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Wielki miecz/+5/brak/2k6+4/19-20x2/zogniskowanie broni(uwzglednione)/7,5 kg 50sz
potężny długi łuk refleksyjny/+3(do 9 m +5)/33m/k8+2(do 9m k8+3)/x3/1,5kg/75sz

Pancerz: Łuskowa-premia+4/kara-4/maks. zr+3/waga 15kg 50sz

Atuty: Twardość, Zogniskowanie broni(wielki miecz), bezpośredni strzał

Lekki/średni/ciężki udźwig– 38kg/38,5-76,5kg/77-115kg

Ekwipunek
Ubranie podróżnego
Łańcusze na szyję
Kołczan z 20 strzałami
2 Fiolki na truciznę
3 miksturki leczenia średnich ran
1 miksturka byczej szarży
pas na eliksiry
Waga całości ekwipunku(z bronią i pancerzem)- 27.5 kg

Umiejętności(kary za pancerz uwzglednione):
Skakanie +2
Wspinaczka +2
Nasłuchiwanie 0
Rzemiosło(płatnerstwo)0

Przeciwnicy, z którymi wygrał:
Przeciwnicy z którymi przegrał:

Ma zamiar pokonać
:

Kufer: 1610 sz
Ostatnio kupił:
Ostatnio sprzedał:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez W@ldiNho dnia Czw 15:56, 08 Lut 2007, w całości zmieniany 10 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Wto 22:40, 16 Sty 2007 Powrót do góry

Gotrek Hammerstriker



Gotrek jest honorowym barbarzyńcą. Dawno temu był inżynierem w krasnoludzkiej kopalni, ale przez brawurę dopuścił do rzezi dwóch setek współbraci przez dopuszczenie goblinów do korytarzy.
Został skazany na banicję. Przeszedł rytuał Zabójcy Potworów i odtąd szuka honorowej śmierci w walce z silniejszym od siebie, by zmyć swe winy.
Jego czaszkę zdobi grzebień szkarłatnych włosów, postawiony na sztorc dzięki łojowi z niedźwiedzia. Reszta głowy jest ogolona i pokryta tatuażami, podobnie jak reszta ciała.
Gotrek jest paskudny i nie dba o wygląd. Lubi piwo w dużych ilościach i walkę. Jest szalony i nie zna strachu.
------------------------------------------------------------------------

Gotrek Hammerstriker /krasnolud/Barbarzyńca /20 punktów chwały
PD: 600
130cm/100kg/Rudy irokez/Czarne, szalone oczy/87 lat
Średni
Chaotyczny neutralny/Moradin


Siła- 16 szał 20
Zręczność- 16
Budowa- 18 szał 22
Intelekt- 8
Roztropność- 8
Charyzma- 6

Wytrwałość/Refleks/Wola- +6/+3/-1(w szale +1)
Inicjatywa/Szybkość- +3/9metrów
PW- 16 w szale 18
Kp/N/D- 16/13/13
B.A.: +1/topór dwuręczny +4(w szale +6)

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
topór dwuręczny/+4 wręcz(szał +6)/k12 +4 (w szale +7)/10 kg
Oszczep/ +4 dystansowy/9m/k6+3/1kg
Pancerz: ćwiekowana skóra
+3/maks zr+5/ kara-1/szybkość 9m/waga 12,5


Atuty/Zdolności specjalne: Szał, wydłużony szał(+5 rund do szału, w sumie trwa 13 rund), zwiększone poruszanie się

Lekki/średni/ciężki udźwig–38kg/38,5-76,5kg/77-115kg

Ekwipunek
4 oszczepy ulokowane na plecach,
Ubranie podróżnego
eliksir leczenia lekkich ran
w sumie: 26,5
Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione):
skakanie +6
pływanie –4
równowaga +5
Przeciwnicy, z którymi wygrał:
Przeciwnicy, z którymi przegrał:

Ma zamiar pokonać:

Kufer: 736 sz
Ostatnio kupił:
Ostatnio sprzedał:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pią 17:59, 20 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mistic




Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:45, 05 Kwi 2007 Powrót do góry

Evantis urodził się w zubożałej rodzinie szlacheckiej, jego rodzice postanowili poświecić jego życie na wychowanie świątynne. Podczas młodości pobierał pilne nauki w jednej z okolicznych światyń. Gdy otrzymał święcenia kapłańskie postanowił wziąć udział w walkach na arenie, aby pokazać wszystkim niewiernym jak potężny jest św. Cuthbert i co czeka wszystkich, którzy ośmielają się występować przeciwko prawu.


Evantis/człowiek/kapłan 1
PD:0
pkt chwały:0
185cm/100kg/piwne/czarne,krótko przystrzyżone/22lat
średni
praworządny neutralny/św. Cuthbert

Siła: 16
Zręczność: 12
Budowa: 14
Intelekt: 8
Roztropność: 16
Charyzma: 8

wytrwałość/refleks/wola: 4/1/5
Inicjatywa/szybkość: +1/6m
PW: 13

KP/N/D: 17/16/11
bazowa premia do ataku: 0

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
duży morgensztern/+3/1,5m/2k6+5/brak specjalnych/6kg

pancerz
zbroja kryta +6kp/kara -6/maks. zr+1/waga 17,5kg

atuty:
zogniskowanie czaru (zaklinanie)
twardość
domeny: siła i ochrona

Lekki/średni/ciężki udźwig: 38kg/38,5-76,5kg/77-115kg

Ekwipunek
zbroja kryta
duży morgensztern
mistrzowski pas na mikstury
eliksir 2xleczenia lekkich ran
eliksir powiekszenia
eliksir zamazania
3x oszczep
eliksir byczej siły

Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione):
Skakanie -3
Wspinaczka -3
Jeździectwo +1
Pływanie -7
koncentracja +6
Równowaga -5

Czary:
Zapamiętane:
0 poziomowe
wykrycie magii,cnota,światło
1 poziomowe
Schronienie(domenowy),magiczna broń, zagłada(zogniskowany)

Przeciwnicy, z którymi wygrał:
Przeciwnicy, z którymi przegrał:

Ma zamiar pokonać:

Kufer: 135sz
Ostatnio kupił:
Ostatnio sprzedał:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin