FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Pojedynek Miszczuf!! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:56, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Twój druid kontra mój... właśnie, co mojego? ;P Musze pomyśleć... Co powiesz na lvl 10? Takich średniaków użyć. Tylko jeszcze jakieś zasady dot. ekwipunku i prestiżów by się przydały. ;]

No i jakieś zasady co do tworzenia postaci - jak losujemy atrybuty, jakie podręczniki dopuszczamy itd. Czekam z niecierpliwością ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Czw 19:57, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 20:08, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Ja myślałem o podstawowych klasach, ale jeżeli zechcesz jakiś prestiż, to spoko.
10 poziom jest ok, ale to już stanowczo nie są średniaki Razz
Edycja 3,5? Razz Bo 3,0 posysa. Ostatecznie mogę 3,0, ale wtedy będziesz walczyć z prawdziwą armią zwierząt Razz
Losowanie atrybutów? Chyba punkty, jak w PMP, żeby każdy miał takie same. Kasa też jak w PMP na 10 poziom.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:31, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Do 3.5 jest milion pięćset podręczników, uściślij proszę ;P

W porównaniu z 20 lvlem 10 to średniak ;]
Który wariant punktowy? kilka było o ile pamiętam...

Mogą być podstawy, coś wymyśle. Ale musisz mi dać trochę czasu na budowę postaci ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 20:55, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Nie wiem, może być 18 punktów? To jest o ile pamiętam średni stopień trudności.
Podręczniki sugerowałbym wszystkie oprócz Tome of Battle (przepakowane klasy podstawowe) i Savage species (sami wizardsi zbanowali ten podręcznik...).
Mogę dać Ci mnóstwo czasu, ja też muszę zrobić postać, w tym tyg nie będę mieć na to czasu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:57, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Jesteś pewien, że wszystkie? Bo Unearthetd Arcane ma parę hardcoreowych wariantów ;P Np. +3 atuty na start... ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 21:48, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Eh, no to też zbanujmy... Razz Akurat nie znałem tego podręcznika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:09, 11 Lip 2013 Powrót do góry

Jaka szkoda, mogłem siedzieć cicho ;P Unieruchomiłeś mi z 20 buildów ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 7:55, 12 Lip 2013 Powrót do góry

I tak masz przewagę, bo ja się przyznałem, kim gram Razz a zawsze mógłbym użyć Kaina Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pią 8:45, 12 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:10, 12 Lip 2013 Powrót do góry

Ha, racja ;P

Powiedz mi co z rasami - jakieś dopuszczalne dostosowania poziomów? I jeśli tak to na jakich zasadach? No i skoro tylko podstawowe klasy to czy mimo wszystko dopuszczamy multiclassowanie?

edit: jeszcze jedno - co z minionami? skoro 3.5 wersja to druid nie ma już tego problemu, ale co z np. nekromantą? zakładamy że ma dostęp do wszystkich KW nieumarłych które może kontrolować? A jeśli tak to jak dobieramy grupy minionów (posiadanie np. wampira i jeszcze bandy wzmocnionych szkieletow i zombie może się skończyć różnie nawet dla wszechmocnych druidów ;>)

edit: 18 pkt atrybutow na start to mniej niż ustawa przewiduje ;P zwykle w systemie punktowym startowalismy od 24 z kumplami... jestes pewien ze jest sens grac na wpol uposledzonymi postaciami? ;P
edit2: jest jeden build który chce przetestować, ale zawiera on prestiżówkę. ściślej rzecz biorąc - jeden poziom. masz coś przeciwko?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Pią 13:24, 12 Lip 2013, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 13:37, 12 Lip 2013 Powrót do góry

Jak chcesz rasę z epp to nie widzę przeszkód. Tylko z jakimś rozsądnym epp, a nie np. giganta czy trolla Razz

Kwestia minionów -> Ej k*rwa, bez przesady Razz Druid też się może przygotować do walki i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby czarem "przebudzenie" skombinował sobie małą armię w 3,5. Nie zgadzam się na żadnych nieumarłych, bo to nie fair. Zwierzęcy towarzysz to zdolność klasowa druida - tak, jak chowaniec maga albo wierzchowiec paladyna. Nieumarli to czar, to zupełnie co innego. Sorry, ale wpuszczenie ich na arenę od 1 rundy to trochę przegięcie pały. Chyba, że na każdego nieumarłego mogę sobie "przebudzić" zwierzę o takim samym KW. Ale to tylko niepotrzebnie zwiększy liczbę rzutów.

Kwestia atrybutów -> Standardem dla BG jest 15 punktów, dla BN-ów koło 10, dla zwykłych zjadaczy chleba koło 4-5. Tak wynika z PMP. 24 jest na bardzo trudną sesję. Moim zdaniem 18 w pełni wystarczy do stworzenia postaci na normalnych zasadach. Nie potrzebujemy dwóch przepaków z trzema 18-stkami... Razz

Kwestia prestiżówki -> a bierz Razz Najwyżej przepierdolę Razz Bo ja w sesję po stronie gracza nie grałem od ponad roku, a z postacią druida nie miałem styczności od paru lat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:43, 12 Lip 2013 Powrót do góry

No właśnie dlatego pytam o pana nekromantę ;P Trochę przegięcie mi się wydało, bo mam build na nekrusa który naprawdę może poszaleć ;P

Co do tego builda to go przejrzałem dokładniej, chyba jednak muszę go pozmieniać.

Chciałem wziąć rasę półnimfę, ale o ile mi wiadomo była to rasa stworzona przez mojego GMa. Nie widziałem jej jeszcze w żadnym podręczniku... Ma dostosowanie +1. Jak chcesz podeślę ci rozpiskę żebyś mógł ocenić równowagę ;] No i jeszcze jedno - jak z dostosowaniem +1 to robić postać na 9 levelu rozumiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 14:52, 12 Lip 2013 Powrót do góry

No tak, mamy 10 poziomy postaci do dyspozycji. Chcesz epp, to musisz zaniżyć poziom Wink To logiczne Smile
A z autorskimi wynalazkami to nie szalejmy Razz Tych w podręcznikach jest od cholery i tak Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pią 14:53, 12 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:46, 12 Lip 2013 Powrót do góry

Oki. Chyba że ty widziałeś gdzieś półnimfę w podręcznikowej wersji, to chętnie obczaje;]

Chyba mam fajny pomysł... Ale taką postacią nigdy nie grałem więc muszę najpierw sprawdzić czy ją ogarnę ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:07, 14 Lip 2013 Powrót do góry

Ej, a humanoidy-potwory wchodzą w grę? Jeśli tak to jakie epp doliczyć? W savage spieces jest rozpiska jak się to oblicza ale zbanowaliśmy ten podręcznik tak?

edit: czy przybysze liczą się jako humanoidy tak jak np. goblinoidy? czy jako osobna grupa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Nie 20:08, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 6:58, 15 Lip 2013 Powrót do góry

Masakra Razz a skąd mam wiedzieć, jakie epp? Przecież nie ma ogólnego dla wszystkich humanoidów-potworów Very Happy Znajdź sobie w podręczniku, przy opisie potwora. Przecież w podręcznikach do 3,5 to jest napisane. Nie patrz w 3,0, bo ustaliliśmy, że ciśniemy 3,5 Razz
Savage species i jego rozpiski całkiem odpadają, bo są przegięte. Skoro sami twórcy tak uznali, to nie warto brać tych zasad pod uwagę.
Przybysze to osobna grupa... poczytaj sobie podręcznik potworów Razz Goblinoidy to podkategoria humanoidów, a nie odrębna grupa. Arashi, przecież to są dosłownie pierwsze kartki podręcznika Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 6:59, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:13, 15 Lip 2013 Powrót do góry

No tak, tylko że zawsze graliśmy trochę po swojemu takie szczegóły - jeśli przybysz wyglądał jak człowiek (np. diablę czy aasimar) to też miał podtyp humanoida. Tak bardziej na chłopski rozum. Wiem, że w podręcznikach to jest pokręcone w stosunku do naszej wersji więc wolę się upewnić - poza tym niepotrzebnie zadałem pytanie bo już sam sprawdziłem ;]

W savage spieces masz wzór jak obliczyć epp, i wg mnie wcale nie jest przegięty. Np. 3 m zasięg to już +1 epp, każda nietypowa zdolność to kolejne +1. Potem sprawdzasz najsilniejszy atrybut takiego potwora i porównujesz z klasą opartą na tym atrybucie o poziomie równym KW potwora + jego epp wyliczone w ten sposób. Jeśli jest lepszy, zwiększasz epp, jeśli gorszy - zmniejszasz. Te zasady nie są wcale przepakowane, one też są po prostu trochę na zdrowy rozum robione, a nie opierają się na tabelkach itp. I stąd się wziął ten ban od Wizardsów wg mnie - bo np. ogr czy minotaur mają epp +2, czyli jak często grany drow. To nie jest niby zbyt dużo. A pomijając zasady tworzenia 'klas potworów' - czyli awansowania w rozwoju danego gatunku tak jakby - masz na pierwszym poziomie zamiast przykładowego k12 dla barbarzyńcy - 6k8 z minotaura. Rozbicie potwora na klasy 'rasowe' jest jednym z lepszych pomysłów na jakie Wizardsi wpadli, bo poszerza możliwość wyboru rasy do niemal wszystkich pozycji w bestiariuszach. Ale to się sprawdzi w przygotowanej pod to kampanii, w takim jednostrzałowym duelu faktycznie może wyjść przepak ;]

Dobra, to jeszcze jedno - zadaje co do tej kwestii pytania, bo na swoich sesjach zwyczajnie mam to w nosie, a mistrzowie u których grałem mieli co do tego własne zdanie i zasady - czy biorąc takiego np. minotaura (zakładając na potrzeby przykładu, że ma to epp +2 - co mnie się wydaje ciut małe) mogę sobie zrobić barba-minotaura na 8. poziomie czy też KW minotaura wliczamy do naszego limitu 10 poziomów - i tym samym mogę mieć barba-minataura ale o maks. poziomie 2?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 11:21, 15 Lip 2013 Powrót do góry

Powiem szczerze: nie wiem, bo nie pozwalam u siebie grać takimi rasami.
Ale ujmę to tak:

Normalny minotaur ma SW 4 i EPP +2. Jeżeli by zrobić tak, że dodajemy mu klasę wojownika i nie pozbawiamy go KW, to dojdziemy do absurdalnej sytuacji, że ma on SW 3 (poziom 1 i epp+2). Dlatego moim zdaniem trzeba go owych KW pozbawić, ewentualnie zostawić mu tylko jedną kość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:26, 15 Lip 2013 Powrót do góry

Dlatego też właśnie twierdzę, że dość pochopnie zbanowano SS. A może inaczej - lepszych zasad dotyczących tego problemu nie widziałem jeszcze. Są jakie są, może przepakowane, może niedokładne i stwarzające czasem paradoksy jak sam zauważyłeś - ale są.

Oczywiście nie będę robił minotaura, ze względu na te zawirowania właśnie. Jakoś to obejdę ;]

Btw, trochę chyba źle liczysz - wg mnie SW byłoby 3 pod warunkiem że od pierwszego poziomu bierze KW wojownika. Przy zasadach, że na pierwszym poziomie dla potwora bierze się to co lepsze z mechaniki rasy a nie klasy - SW powinno wynieść na mój rozum 8 - 6KW+2EPP, jako że minotaur zyskałby dodatkowo zdolności 1. poziomowego wojownika, a w tym przypadku 1 poziom minotaurzego woja = 2 poziomy woja zwykłego. Przynajmniej tak zrozumiałem te wskazówki w SS. A możliwe nawet że wyszłoby SW 9, bo może poziom też by trzeba dodać osobno. Trochę to zagmatwane jak dla mnie ;P

Chociaż to w sumie byłaby wartość nie tyle SW co ECL (effective class level)... Ciężko powiedzieć, przecież niemożliwe jest żeby w tak logicznej mechanice jak DnD robiły się takie jaja, że dodanie poziomu w klasie obniża SW potwora!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Pon 12:28, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 14:29, 15 Lip 2013 Powrót do góry

Powiem tyle, że w PMP 3,0 EPP minotaura wynosiło bodajże +8 i nie wiem, komu odpierdoliło, żeby to zmniejszyć... Jak Minotaur ma 6 własnego KW, ma z tego atuty, BA, rangi w umiejętnościach, RO... I to wszystko za żałosną cenę +2 epp? k*rwa, coś jest nie halo. Zgodnie z ogólnymi zasadami EPP człowiek wojownik 3 poziomu jest tak silny, jak minotaur wojownik na 1 poziomie. Obaj się zgadzamy, że to kawał i kpina.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 14:30, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:55, 15 Lip 2013 Powrót do góry

True. Też mi się 'obiła o oczy' ta ósemka w EPP minotaura, ale zwątpiłem... 8 albo 6, jedno z dwojga, w każdym razie - na bank dużo więcej. Całkiem zasłużenie - zapomniałeś dodać że ma kolosalne w porównaniu do standardowych ras bonusy do atrybutów.

Ale jak już mówiłem - minotaur był tylko przykładem, potrzebuje czegoś trochę innego ;> Ogr mi pasuje nawet, tylko że też ma niby +2 epp -.-' Więc cały czas szukam ;P

edit: my w domowych zasadach robiliśmy trochę na wyrost, ale i tak nasz sposób był bliżej prawdy niż podręcznikowe zasady - sw = epp. Ewentualnie KW=epp. Różnie. Głównie to tak 'na zdrowy rozsądek'. Przykładowo avariele moje kochane mają epp +3 - a dostają raptem za to skrzydła i trochę bonusów do atrybutów (+4 do ZR np). Nie wiem czy to nie przesada, skoro drow z 3 atrybutami bonusowanymi i zdolnościami czarobodobnymi i jeszcze z OC ma raptem +2 epp... A, zapomniałem o widzeniu w ciemnościach jeszcze ;P Jak dla mnie to może i epp jest sposobem na równowagę w grze, ale nie jest zupełnie realistyczne. Skoro rasa jest silniejsza - to powinna rozwijać się szybciej i wydajniej, a wg zasad robi to znacznie wolniej... Wiem, że ciężko tego uniknąć, bo nikt nie grałby innymi rasami, ale ja mimo wszystko zostawiłbym to w rękach graczy - ich sprawa i tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Pon 17:02, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 19:06, 15 Lip 2013 Powrót do góry

To już jest temat na osobną dyskusję Wink
Drowy mają akurat dograne epp, bo 'jedyne', bo mają ponad standard, to zdolności czaropodobne i OC. Reszta jest 'coś za coś': +2zr i int, -2 bd i cha, widzenie w ciemności 30 m, ale za to -1 do testów w świetle dnia.
W rękach graczy nie można tego zostawić, bo rodzą się potem przegięte postacie. Ja nie pozwalam grać rasami z epp, dla zasady ;p ras bez epp jest na tyle, że można sobie poszukać czegoś fajnego.

Btw: [link widoczny dla zalogowanych]

Po zalogowaniu jest historia rzutów zapisywana z bezpośrednim odnośnikiem do wyniku w hiperlinku. Przydatna rzecz, jak mamy się napierdalać Wink Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Wto 12:35, 16 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:28, 17 Lip 2013 Powrót do góry

Hahaha ;D Do miszcza mi daleko, ale będę się starał ;P

Jaka arena? coś prostego rozumiem? czy może np. ta niebiańska ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 20:01, 17 Lip 2013 Powrót do góry

Myślałem, że zrobimy obrazek prostej siatki bitewnej, na której będziemy zaznaczali ruch i pozycję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:43, 18 Lip 2013 Powrót do góry

Właściwie to mam na to sposób. Znasz program OpenRPG? Tam będziemy mieli zarówno siatkę jak i kostki ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 17:23, 18 Lip 2013 Powrót do góry

Nie znam, ale zapoznam się Smile
Btw jebłem się z tymi atrybutami. Masz oczywiście rację z tym, że 25 pkt to standard. Pojebało mi się, że wszystkie początkowe są 10 i oczywiście pomyliłem się z przelicznikiem Razz
Dlatego niech będzie 25:)
A pw jak? 1 poz max a następne 1/2 kostki + premia z bd?

Btw zacząłem powoli robić postać... nioch, nioch, nioch... Razz

Będzie wyglądała chujowo, ale potencjał ma wyjebany. To jeden z moich lepszych wynalazków Very Happy
Uwaga, uwaga... Antropomorficzny nietoperz druid Bruce Wayne, ze swoim wiernym zwierzakiem Alfredem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Czw 20:51, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:33, 18 Lip 2013 Powrót do góry

Nice ;D

Ja nie mam wciąż pomysłu. Znaczy mam pomysł, ale na razie szukam materiałów do wykonania tegoż - a to już nie takie proste ;P Testuje różne alternatywy i póki co wychodzi mi, że albo będzie to również druid albo kapłan... a może nawet barbarzyńca xD naprawdę ciężko ocenić co ma największe szanse przeżycia ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 21:57, 18 Lip 2013 Powrót do góry

Ej, druid jest mój Razz To miał być pojedynek pokazujący siłę druida Razz moją, znaczy się Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:12, 18 Lip 2013 Powrót do góry

Skoro ma pokazać TWOJĄ siłę to druid wydaje się być idealnym wyborem - różnice w doborze atutów pokażą kto zrobił go lepiej ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 5:39, 19 Lip 2013 Powrót do góry

Grrrr, małpujesz ;p

A na poważnie - cała idea pojedynku z mojej strony i chęć zaprezentowania Ci na arenie druida wynikała z Twojego jednego komentarza:

Arashi napisał:
Co do potęgi druida do nie zaprzeczę, jest koń. Ale czy bez prestiżówki zmiennokształtność druta jest jakimś uberkoksem to nie wiem


Zacząłem z Tobą polemizować, żeby Ci pokazać, że druid bez prestiżówki wymiata. Dla mnie pojedynek nie miał sprawdzać naszych umiejętności tworzenia postaci, bo ja swoich jestem pewien i udowadniać ich nie muszę Razz Poza tym w walkach zawsze jest element losowy i nawet dobra postać może przegrać ze słabą. Mnie chodziło o to, żeby pokazać siłę czystego, jednoklasowego druida - nawet, jeśli nim przegram Razz Dlatego jeżeli wystawiasz przeciwko mnie drugiego druida, to cała idea mija się z celem i nie chce mi się walczyć, bo to jakbyś przyznawał mi rację Razz A jeżeli wystawisz druida łamanego z jakimś prestiżem to już będzie czysta złośliwość Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pią 7:08, 19 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:19, 20 Lip 2013 Powrót do góry

Właściwie to o to mi chodziło - druid solo, bez zmiennokształtności nie może sobie pozwolić na specjalizowanie się tylko w zwierzęcym kształcie. Musi korzystać z całego potencjału. A druid/momf może szaleć samą zmiennokształtnością mając resztę co najwyżej w dodatku/zapasie.

Czyli że powinienem grać druidem/momf'em zeby udowodnić że mam rację ;P

Nie no spoko, nie będzie druida ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Nie 19:32, 21 Lip 2013 Powrót do góry

Ale druid z mofem nie jest ograniczony tylko i wyłącznie do zmiany kształtu ;p żaden druid nie jest, inaczej byłby ciotą ;p zawsze trzeba wykorzystywać pełen potencjał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:14, 21 Lip 2013 Powrót do góry

Tak, tak - wiem że nie jest. Ale temat zaczął się w klimacie Różnokształtnego. A granie tego konkretnego archetypu jest znacznie korzystniejsze przy użyciu MoMFa niż bez niego.

Może wykorzystasz czystym druidem jego podstawowy potencjał, lecz wyciśnięcie maxa ze zmiennokształtności nie jest możliwe bez prestiżów - nie tylko MoMFa, Warshaper o ile pamiętam też może dorzucić kilka kozackich manewrów. ;] Fajnie, że się spieramy, to raczej korzystne zjawisko dla umysłu, ale tutaj 'opór jest daremny' cytując Borga ze Star Treka ;] Nie zaprzeczysz, że mam rację w tej materii ;] A nawet jeśli zaprzeczysz, to nic to nie zmieni, bo ja wiem, że mam rację ;P

Sam kiedyś powiedziałeś, że połączenie druida i MoMFa została uznana przez samych Wizardsów za przekokszoną i tym samym - prawdopodobnie najsilniejszą kombinacją w grze (patrząc po buildach graczy na wiki to wyobrażenia Wizardsów są w epoce kamienia łupanego no ale cóż...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 7:14, 22 Lip 2013 Powrót do góry

Zaprzeczę Razz
Dlatego, że większość rzeczy, które daje MoMF można wziąć atutami.
Czym się różni MoMF od czystego druida?
MoMF: więcej dostępnych form, zmiana kształtu w akcji swift, nieograniczona ilość zmian na dzień, zdolności nadprzyrodzone przybranych form.
Druid-zmiennokształtny: dostęp do czterech typów (zwierzęta, rośliny, żywiołaki, smoki), ograniczona ilość zmian dziennie (ile tam było? 7-8?), zmiana w akcji standardowej (atutem można przerobić w akcję ruchu), zdolności nadprzyrodzone przybranych form dostępne atutem.

Czy druid jest naprawdę aż tak ograniczony w zmiennokształtności? Ma aż cztery typy do wyboru, z nich może spokojnie wybrać sobie coś konkurującego z tymi, które ma MoMF. Ilość zmian nadzień jest wystarczająca na potrzeby jednego ciężkiego starca bądź kilku mniejszych, a w razie czego atutem można ją zwiększyć o dwie czy trzy dodatkowe, nie pamiętam. Różnica między akcją ruchu a akcją swift jest istotna, ale nie bolesna. Poza tym nie przebija plusów, jakie wynikają z pozostania przy czystym druidzie, czyli: dostęp do czarów 9 poziomu, zwierzęcy towarzysz wypasiony na maksa. W co takiego może się zmienić MoMF, czego zwykły druid nie przebije swoimi dostępnymi formami, arsenałem zaklęć i wiernym złowieszczym tyranozaurem czy inną machiną zniszczenia?
Więc nie, nie masz racji Razz I właśnie to chciałem Ci udowodnić na arenie Razz

Powiedziałem tak, dopóki nie została zmieniona "przekokszona" interpretacja zasad, o której wcześniej pisałem Smile jak to zrobili, MoMF przestał porywać Wink
MoMF jest taki silny, jak formy, które zna. W "sterylnych warunkach" (tj. w teorii) może mieć każdą formę, ale już na normalnej sesji - ma tyle, ile poznał. A druid... jego wiedza o naturze pozwala mu na szybsze zdobycie wszystkich dostępnych mu form - zwykły test umiejętności Smile Poza tym zawsze może użyć wezwania naturalnego sojusznika, żeby poznać jakiegoś zwierzaka/żywiołaka/roślinę, jeżeli z jakichś powodów ma mało rang w wiedzy (natura). Najgorzej jest ze smokami, ale paradoksalnie łatwiej się nauczyć formy smoka, niż dziwacznych form z wszystkich podręczników potworów.... Przypominam, że zarówno druid, jak i MoMF mają tylko wiedzę (natura) jako klasową, a druid do swoich form innej nie potrzebuje Smile MoMF już tak, ale są one dla niego nieklasowe (traci dwa razy więcej rang i może mieć max. połowę tego, co w klasowej), a inwestowanie tą klasą w intelekt, żeby wypełnić ten niedobór, to jakaś porażka.

Warshaper... hm, klasa zwiększająca kostkę obrażeń broni naturalnej (na co jest atut), dająca bonusy do siły i budowy (ten pierwszy zupełnie bezużyteczny, bo i tak zmieniamy formę, drugi taki sobie, bo to kwestia rzucenia jednego zaklęcia), dodająca zasięg broni naturalnej (i tak go mamy, jak się zmienimy w coś dużego), żałosną regenerację (dwa czy coś koło tego...litości), odporność na choroby i krytyki (którą i tak mamy zmieniając się w żywioł czy w roślinę) i zmianę kształtu w akcji ruchu (dostępną atutem)... Nie no Arashi, szałowa klasa dla druida Razz
Warshaper jest zajebisty, ale zupełnie dla innego buildu. Mam go np. Kainem. Ale branie go druidem lub MoMF to strata poziomów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 13:22, 22 Lip 2013, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:25, 22 Lip 2013 Powrót do góry

A smoki to skąd żeś wytrzasnął? Że niby atutem? No to surprise - tym samym atutem ulepszysz MoMFa, a co za tym idzie - zyskuje przewagę ;]

Test wiedzy na kopiowanie stwora? Uczciwie powiedziawszy pierwsze słyszę, ale nawet jeśli to minimalna niedogodność - żywiołaki się od biedy łapią na Naturę (choć pewnie powinna być wiedza Plany), smoki to pewnie tajemna. Reszta to natura. Jak tak bardzo trzeba to można poświęcić atut na Able Learnera.

Improved Natural Weapon o ile się nie mylę jest atutem autorskim. Ale tu się nie spieram, możliwe, że w którymś bestiariuszu da się go znaleźć. Zasięg zaś przy Warshaperze wzrasta tak jakby trwale. A to znaczy że spoko, ja będę średni, ty duży a zasięg będziemy mieli ten sam. Ale co jeśli ja też będę duży? Zasięg będzie większy. No i możesz zmieniać swoje kształty o ile pamiętam dość swobodnie - a więc jesteś sobie niedźwiedziem i nagle z dupy wyrastają ci chwytne macki, którymi możesz dusić. Kiepsko dla druida? No raczej kwa nie. Totalna swoboda w zmianie - btw akcja swift jest krótsza od akcji ruchu więc to kolejny plus na moją korzyść - daje ci 'coś' (bo już nie jest to zwykły drut) co może zmienić się we wszystko, wszędzie i zawsze - taki stopień i szybkość adaptacji jest dość jednak kusząca.

Mało tego - niepodatności o których mówiłeś (morphic body o ile się nie mylę) działają non stop. A więc, again, idzie sobie druid, a tu zasadzka. Co robi druid? zmienia się w niepodatnego na krytyki i choroby, regenerującego obrażenia niedźwiedzia z nienormalnie wielkim zasięgiem i pazurami i oczywiście z mackami z dupy. A to tylko pierwsza runda, bo nagle może (wciąż w tej samej rundzie nawet!) zmienić się w smoka... i też wypuścić macki z dupy (sorry za obrazowe porównanie ale czytając opisy tych prestiżówek właśnie coś takiego mi się w głowie pojawiło ;P)

Szach mat ateiści. ;P

Może i zrobisz marną namiastkę takiego builda zwykłym drutem, ale dodając te atuty do tego builda zyskujesz inny poziom rozgrywki jeśli chodzi o zmiennokształtność ;] To trochę tak jakbyś grał przykokszonym dopplegangerem ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 14:05, 22 Lip 2013 Powrót do góry

Arashi napisał:
A smoki to skąd żeś wytrzasnął? Że niby atutem? No to surprise - tym samym atutem ulepszysz MoMFa, a co za tym idzie - zyskuje przewagę ;]


Tak, atutem, dostępnym od 12 poziomu - Dragon Wild Shape z Draconomiconu. Jaki suprise? MoMF ma smoki z samej swojej klasy, nie musi brać atutu. Z tym, że nie wiem, na czym ma polegać przewaga MoMF... Na tym, że dochodzi do tych smoków tracąc 4 poziomy najsilniejszych zaklęć i ograniczając zwierzęcego towarzysza? Chyba uciekł mi sens Twojej wypowiedzi Razz

Arashi napisał:
test wiedzy na kopiowanie stwora? Uczciwie powiedziawszy pierwsze słyszę


Przecież to logiczne...

DnD 3,5 SRD napisał:
The form chosen must be that of an animal the druid is familiar with.


Jak druid coś zna, to się może w to zmienić. A do czego służy "wiedza"? Do tego, żeby coś znać. ST jest przecież uzależnione od tego, jakiego rodzaju dane chcemy poznać.

Arashi napisał:
Improved Natural Weapon o ile się nie mylę jest atutem autorskim.


Mylisz się, improved natural attack jest na stronie chyba 55 podręcznika Eberron Campaign Setting Smile
Arashi napisał:
Zasięg zaś przy Warshaperze wzrasta tak jakby trwale.


Kwestia interpretacji. Ja bym się kłócił, bo wg mnie dotyczy to tylko tej broni naturalnej, którą masz i możesz wykształcić w "podstawowej (oryginalnej) formie"

Arashi napisał:
No i możesz zmieniać swoje kształty o ile pamiętam dość swobodnie - a więc jesteś sobie niedźwiedziem i nagle z dupy wyrastają ci chwytne macki, którymi możesz dusić.


What-what-whaaaat? O_o teraz synek to pojechałeś. Wciągacie tam coś białego? Razz Skąd Ci się coś takiego wzięło? Nawet MoMF nie ma takiej możliwości. Chyba mówisz o zdolności multimorph... ale ona daje tylko tyle, że czarem polimorfia siebie możesz zmieniać się ile razy chcesz w czasie trwania jednego zaklęcia....
A warshaper nie ma możliwości zmiany w akcji swift, tylko w akcji ruchu (ostatnia zdolność flashmorph) i to tylko o tyle, o ile zrezygnuje z multimorph.

Arashi napisał:
Mało tego - niepodatności o których mówiłeś (morphic body o ile się nie mylę) działają non stop.


Oczywiście, że działają non stop. Dlatego ewentualnie wzięcie jednego poziomu w tej klasie jest warte grzechu. Ale jednego, nie więcej. I to tylko dla bezpieczeństwa, bo normalnie możemy przybrać defensywną formę odporną na krytyki, uzyskać tą zdolność czarami (plant body, 10 min/poziom, 5 poz. czaru, spell compendium) lub przedmiotem (Talisman of Undying Fortitude: Magic Item Compendium, 8000 sz) bez straty poziomu. Czyli nie jest takie szałowe, jak Ci się wydaje.

Arashi napisał:
...oczywiście z mackami z dupy


Bardzo chciałbym wiedzieć, co palisz i od kogo kupujesz. Bo mój diller w porównaniu do Twojego jest chujowy... Razz
Nie mam pojęcia, skąd Ci się to wzięło, ale non stop mnie to bawi ;P

Arashi napisał:
Może i zrobisz marną namiastkę takiego builda zwykłym drutem, ale dodając te atuty do tego builda zyskujesz inny poziom rozgrywki jeśli chodzi o zmiennokształtność ;] To trochę tak jakbyś grał przykokszonym dopplegangerem ;D


Taaa i tracisz dwa najsilniejsze poziomy czarów i najmocniejszych zwierzęcych towarzyszy oraz najsilniejsze formy, w które się możesz zmienić (poziom warshapera nie zalicza się do druida przy obliczaniu KW na potrzeby shape shiftingu) dla kilku bajerzastych zdolności, które na spokojnie można uzyskać inną drogą. Yay Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 14:11, 22 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:27, 22 Lip 2013 Powrót do góry

Kwestia gustu. Jako że atuty są dość deficytowym towarem w grze, wolę uzyskać zdolność za pomocą prestiżu, a atut wykorzystać efektywniej.

Co do macek - w którymś opisie (właśnie w Warshaperze bodajże) była opcja że możesz zmieniać poszczególne części ciała bez zmiany całości - przykładowo będąc cały czas człowiekiem możesz zmienić swoją rękę w łapę niedźwiedzia. Jak już mówiłem macki z dupy były dość mocno przesadzone, by pokazać o co mi chodzi ;P

Do sedna - będąc w formie niedźwiedzia mogłeś dzięki temu zmienić swoją łapę w tą przykładową mackę razem z wszystkimi korzyściami z tego płynącymi - w tym z zasięgiem ;] może to był opis ze starej edycji, a może błąd w interpretacji, muszę poszukać - jednak na chwilę obecną jak dla mnie, całkiem awesome.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 14:57, 22 Lip 2013 Powrót do góry

Arashi Very Happy
Jakie macki? Możesz sobie wykształcić naturalną broń, której nie masz, ale nie można za pomocą tej zdolności uzyskiwać dodatkowych kończyn Very Happy
Możesz np. mieć rogi, zęby, pazury, ogon z żądłem... ale co Ci po tym, skoro nie zaatakujesz wszystkim na raz? Musisz i tak wybrać typ ataku. A Twoja "macka" zastępuje kończynę już posiadaną, np. łapę z pazurami, więc też szału nie ma.... Ok, masz zasięg z macki - ale obrażenia spadną dramatycznie....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 14:59, 22 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:31, 23 Lip 2013 Powrót do góry

Zdaję sobie z tego sprawę (gdybyś czytał dokładniej to byś o tym wiedział ;P). Sam fakt, że ten prestiż ma taką możliwość jest dość kozacki. Może nie jest to jakoś absurdalnie wykokszona zdolność, ale widzę w niej spory potencjał. To daje sporo możliwości jeśli chodzi o dostosowanie się do przeciwnika...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Wto 8:03, 23 Lip 2013 Powrót do góry

Nie, ja czytam dokładnie. Cały czas pisałeś o "wyrastaniu" macek. A warshaper nie może produkować dodatkowych kończyn. I nie daje sam z siebie możliwości atakowania tym całym badziewiem w jednej rundzie.

Ja nie widzę potęgi takiego buildu, bo zwykły druid ma znacznie większą możliwość adaptacji do warunków walki. Zresztą, jakim cudem zamiana szponów w mackę jest taką adaptacją? Tzn jest to fajny pomysł na postać, bo jest czar pozwalający przejmować cechy zwierząt (np. węch, oddychanie pod wodą, widzenie w ciemności, umiejętności) i razem ze zmianami broni naturalnej mamy całkiem ciekawe połączenie, trochę jak X-men. Pograłbym kimś takim, ale to nie będzie miażdżyło mechanicznie.
Może tak:

Warshaper 5/druid 5 (nie wiem, czy jest możliwe spełnienie tak szybko wymagań, ale orientacyjnie): zmieni się raz dziennie na 5 godzin, najsilniejsza forma ma rozmiar średni i celowałbym w jakiegoś kotowatego. Najlepszy zwierzak towarzysz - niedźwiedź czarny (19 pw). Najlepszy atak - forma leoparda- full atak (po zwiększeniu kostek z warshapera) jakieś k8+6 +2k4+2... Czary max 3 poziomu. Może zregenerować 2/rundę biernie, ma zasięg jak duże stworzenie (już przyjmijmy twoją wersję z zasięgiem), ma bezużyteczny po zmianie kształtu bonus do siły, odporność na krytyki i choroby, może bardzo szybko zmienić się raz dziennie (akcja ruchu), ma bonus do bd+4.

Druid 10: zmienia się 4/dzień na 10 godzin, ma dostęp do dużych zwierząt (np. niedźwiedź polarny, 2k8+16 + 2k6+4 w full ataku, że nie będę pokazywał innych form). Z dostępnych zwierzaków towarzyszy- np. dire turtle z sand storm (170 pw). Dostęp do czarów 5 poziomu. Może regenerować przez 20 rund 3/rundę biernie (regeneracja poważnych ran, 5 poz czaru), odporność na krytyki i choroby (plant body, czar 5 poziomu), może się bardzo szybko zmienić, jeżeli weźmie atut (bodajże swift wild shape, akcja ruchu), ma zasięg bo zmienia się w duże stworzenia (warhaper jeszcze tego nie umie).

Nadal się będziesz spierał? Razz Jedyne, czego brakuje druidowi to bonus do bd +4. Druid ma za to lepszego zwierzęcego towarzysza, lepsze czary i nadal lepszą zmianę kształtu (mimo, że to warshaper się w niej specjalizuje).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Wto 14:18, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:46, 24 Lip 2013 Powrót do góry

Jedyne z czym się zgodzę to czary.

Zwierzęcy towarzysz dla mnie jest najmniej istotny bo nie lubię ich używać (co najwyżej zwiadowczo). Wiem że sam sobie utrudniam, ale nie lubię i już.

Dlaczego wolę warshapera? Fakt, może i zmieni się w coś mniejszego, może i nawet rzadziej. Ale raz że szybciej, co jest wg mnie istotne, a dwa że jego zdolności działają w większości z automatu cały czas. Druid musi rzucić czar by uzyskać ekwiwalent. Na uzyskanie tego samego czarami tracisz kilka potężniejszych czarów (co efektywnie sprowadza czarowanie obu buildów do podobnego poziomu). Co więcej - musisz najpierw rzucić te czary - a to już jakieś 2-3 rundy na zabezpieczenie się. W tym czasie, w duelu z dobrze przygotowanym przeciwnikiem możesz już nie żyć ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 8:33, 24 Lip 2013 Powrót do góry

Znów się nie zgadzam Razz

Zmiana następuje tak samo szybko, bo druid może wziąć atut, o czym pisałem.
Okej, zdolności warshapera działają biernie, ale druid ma zwierzęcego towarzysza, który będzie go osłaniał. To, że nie chcesz z tego korzystać jest bez sensu i nie jest żadnym argumentem na brak potęgi druida. Ja też mogę powiedzieć, że warshaperem nie będę używał broni naturalnej, bo mi religia zabrania.

A czary - maksymalnie dwa, żeby się uzupełnić to, czego druid nie ma w stosunku do warshapera. Dwie rundy, a nie kilka. I to czary działające 10 minut na poziom, które spokojnie można rzucić długo przed starciem. Dwa czary, a warshaper traci 5 poziomów czarującego. Więc nie, rzucenie ich nie sprowadza obu buildów do tego samego poziomu. Poza tym te 5 poziomów czarującego odbija się nie tylko na dostępie do dwóch wyższych poziomów czarów, ale też na ogólnej ich ilości i poziomie czarującego, dzięki czemu łatwo rozproszy wszystkie czary, jakie sobie warshaper rzuci.
Zaskoczony druid nadal będzie lepszy od zaskoczonego warshapera, bo ma gazylion czarów pozwalających na kontrolę pola walki, silnego zwierzęcego towarzysza i kilka zmian kształtu dziennie, które pozwalają mu na szybkie wycofanie się i zajęcie stanowiska.
Bierne zdolności postaci i brak wymagania od niej przygotowania się do walki nie są argumentem wystarczającym, bo zbyt dużo kosztują postać i obniżają jej ogólną potęgę - pokazuje to przykład mnicha (chyba najsłabszej mechanicznie klasy w dnd 3,5, tier 7 albo 8 nawet, gdy druid/czarodziej/kapłan mają tier 3, najsilniejszy z klas podstawowych bez mieszania). Poza tym druid ma znaaacznie fajniejsze od warshapera opcje do przygotowania się do walki (zwiadu, rozpoznania i nałożenia buffów).

Zresztą, jak tak się upierasz, to zrób sobie warshapera/druida i dawaj na ring Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Śro 11:26, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:23, 24 Lip 2013 Powrót do góry

Akurat mam inny pomysł ;P

Czy w 3.5 planokrwiści mają jakieś dostosowanie? W Faerunie niby jest +1 ale próbuje zrozumieć za co ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 7:24, 25 Lip 2013 Powrót do góry

Mają. Za zdolność czaropodobną i szereg zalet wynikających z typu przybysz . LA+1 dla wszystkich planokrwistych jak najbardziej ma sens.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:29, 25 Lip 2013 Powrót do góry

Krasnoludy mają znacznie więcej zalet wynikających z rasy a nikt im nie wlepia dostosowania. I dzieki nasram za przeproszenie, za taka zdolnosc czarobodobna - nie jest to przypadkiem swiatlo i ciemnosc... Raz na dzien?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 13:19, 25 Lip 2013 Powrót do góry

srd d&d 3,5 napisał:

Aasimar characters possess the following racial traits.

* +2 Wisdom, +2 Charisma.
* Medium size.
* An aasimar’s base land speed is 30 feet.
* Darkvision: Aasimars can see in the dark up to 60 feet.
* Racial Skills: Aasimars have a +2 racial bonus on Spot and Listen checks.
* Racial Feats: An aasimar gains feats according to its class levels.
* Special Attacks (see above): Daylight.
* Special Qualities (see above): Resistance to acid 5, cold 5, and electricity 5.
* Automatic Languages: Common, Celestial. Bonus Languages: Draconic, Dwarven, Elven, Gnome, Halfling, Sylvan.
* Favored Class: Paladin.
* Level adjustment +1.
Tiefling characters possess the following racial traits.

* +2 Dexterity, +2 Intelligence, -2 Charisma.
* Medium size.
* A tiefling’s base land speed is 30 feet.
* Darkvision out to 60 feet.
* Racial Skills: Tieflings have a +2 racial bonus on Bluff and Hide checks.
* Racial Feats: A tiefling gains feats according to its class levels.
* Special Attacks (see above): Darkness.
* Special Qualities (see above): Resistance to cold 5, electricity 5, and fire 5.
* Automatic Languages: Common, Infernal. Bonus Languages: Draconic, Dwarven, Elven, Gnome, Goblin, Halfling, Orc.
* Favored Class: Rogue.
* Level adjustment +1.

Plus bonusy z outsidera:
* Darkvision out to 60 feet.
* Unlike most other living creatures, an outsider does not have a dual nature—its soul and body form one unit. When an outsider is slain, no soul is set loose. Spells that restore souls to their bodies, such as raise dead, reincarnate, and resurrection, don’t work on an outsider. It takes a different magical effect, such as limited wish, wish, miracle, or true resurrection to restore it to life. An outsider with the native subtype can be raised, reincarnated, or resurrected just as other living creatures can be.
* Proficient with all simple and martial weapons and any weapons mentioned in its entry.
* Proficient with whatever type of armor (light, medium, or heavy) it is described as wearing, as well as all lighter types. Outsiders not indicated as wearing armor are not proficient with armor. Outsiders are proficient with shields if they are proficient with any form of armor.
*Outsiders breathe, but do not need to eat or sleep (although they can do so if they wish). Native outsiders breathe, eat, and sleep.





Według Ciebie to jest za mało na LA+1? Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Czw 13:31, 25 Lip 2013, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:34, 26 Lip 2013 Powrót do góry

W sumie fakt, zapomniałem że mają resistance...

Ale przyznasz, że Daylight/Darkness jest śmieszny ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arashi dnia Pią 7:35, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 7:54, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Przyznam Razz One chyba raczej mają być smaczkiem, aasimar jako potomek aniołów używa światła, a diablę jako pomiot demonów używa ciemności. Za to pozostałe bonusy mają mocne. Plus nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale wydaje mi się, że planokrwiści się nie starzeją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:42, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Przedobrzyłeś ;]

A tego opisu wspólnego dla obu ras nie widziałem jeszcze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 8:47, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Może, nie jestem pewien Wink

Jakiego wspólnego opisu? Masz na myśli bonusy z outsidera? Przecież są przybyszami, więc to normalne, że mają bonusy wynikające z tego typu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:45, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Owszem, owszem - po prostu nie widziałem tak fajnie opisanego rozróżnienia na 'native outsider' i reszta - dla mnie np. wszyscy outsiderzy nie mogli być wskrzeszani, aasimarzy i diablątka były po prostu wyjątkami ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 11:32, 26 Lip 2013 Powrót do góry

No tak, ale w zamian za to muszą jeść i spać, zwykli outsiderzy - nie muszą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:35, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Właśnie, tego też nie wiedziałem. Wiedziałem, że np. genasi powietrza nie musi oddychać, ok. Ale pojęcia nie miałem że nie muszą jeść ani pić!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 12:52, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Nie no, każdy planokrwisty musi oddychać Razz Nawet Ci zwykli:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:56, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Check it. W Faerunie genasi powietrza nie musiał ;] To w sumie chyba było żywiołakowe dziedzictwo, ale jednak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 14:13, 26 Lip 2013 Powrót do góry

Hm, a Potwory Faerunu nie są przypadkiem do 3,0? Razz

W 3,5 chyba nie są wyróżnieni. Masz rację o tyle, że każdej rasie można dać typ żywiołu szablonem i wtedy typ powietrza faktycznie nie musi oddychać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:40, 26 Lip 2013 Powrót do góry

To był bodajże podręcznik Races of Faerun, i obawiam się, że nie widziałem edycji innej niż 3.0. Poza Podmrokiem, który jest do 3.5, więc na dobrą sprawę to nie wiem ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:47, 28 Lip 2013 Powrót do góry

Mecze sie i mecze i wymeczyc nie moge...

Znasz moze rase niehumanoidalna lub ew. Humonoida-potwora bez dostosowania poziomu? Bo nie moge znalezc nic sensownego... Poki co aasimar mi pasuje najbardziej ale jeden poziom mniej za resy i bonusy atrybutow troche mi sie wydaje nieoplacalne w tym buildzie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 7:02, 29 Lip 2013 Powrót do góry

Arashi, takich ras jest zapewne mnóstwo...
Zależy, czego potrzebujesz Razz
Ale nie wiem, czy powinieneś mi mówić. Potem by było, że Ci specjalnie źle podpowiedziałem i że zdradziłeś mi wcześniej swój build Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:13, 29 Lip 2013 Powrót do góry

Ty też mi podałeś swój build, przynajmniej jeśli chodzi o progres ;] Ja mogę ci podać rasę ;P Coś, co jest bardziej silne niż mądre i nie jest humanoidem (ew. może być potworem) - byle nie miało dostosowania, a rozsądne, wyważone cechy rasowe, jak przy standardowych rasach ;]

I nie wiem właśnie co to jest, kuwa. Nic sensownego nie spotkałem po bestiariuszach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 8:09, 29 Lip 2013 Powrót do góry

Wood elf? +2 siła, -2 intelekt. Chyba w monster manualu jest opisany.
Neandertalczyk z podr. Frostburn +2 s, +2bd, -2 int, -2 zr.
Darfelllan z podr. Stormwrack +2 s, -2 zr.

Nie pamiętam podręczników, ale poza tym:
Shifter (longtooth) ma +2 do siły. Jest chyba w Ebberron campaign setting, chyba też w jakimś innym podręczniku.

Więcej z pamięci nie powiem... Razz

EDIT: Dopiero teraz doczytałem, że nie chcesz humanoida... Razz
Hm, to wymaga dłuższego zastanowienia. Raczej Ci nie pomogę, bo ja na swoich sesjach nie pozwalam na granie potworami i sam nimi nie gram. Obawiam się, że bez LA się nie obejdzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 8:19, 29 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:29, 29 Lip 2013 Powrót do góry

Dlatego też najchętniej się rozglądam po przybyszach - nimi przecież często można grać co nie? ;]

Shifter to zmiennokształtny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Wto 6:58, 30 Lip 2013 Powrót do góry

Nie, to humanoid, który potrafi wpaść w rodzaj "szału" (ograniczone czasowo jak szał, raz dziennie), w czasie którego dodaje sobie +2 do siły i +2 do wybranego atrybutu fizycznego, wykształca broń naturalną i dostaje +1 do obrażeń od takiej broni. Innych zalet nie pamiętam, ale rasa jest bardzo fajna. Mój Kain jest shifterem (razorclaw) Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Wto 8:42, 30 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:08, 30 Lip 2013 Powrót do góry

Kurde, nie chce humanoida ;/ Chyba muszę zostać przy planokrwistych... Chyba że znasz jakieś stwory z ich rodziny - w sensie coś innego od aasimara i diablęcia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 6:58, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Hm, a genasi?
Plus chyba gdzieś widziałem planokrwistych prawa i chaosu (aasimar jest dobra, diablę jest zła). Nie jestem w tej chwili w stanie skojarzyć, gdzie to widziałem i jak się nazywali... ale to musiało być albo w Potworach Faerunu, albo w Monster Manualu II.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:29, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Genasi też mają dostosowania... A są słabsi od aasimara/tieflinga bo nie mają chyba odporności jeśli się nie mylę. Te dostosowania to naprawdę ciężka do weryfikacji sprawa. Avariele mają np. +3... a jedyne bonusy jakie mają to skrzydła i bodajże +4 do Zr za -2 do Bd i Cha, aczkolwiek nie jestem pewien... Prędzej drowowi bym dał +3, no ale najwyraźniej ktoś ma wizję inną Wink
Dobra, trudno. Sam coś znajdę ;]

Obejrzałeś może ten program, OpenRPG? Chętnie poznam opinię, czy się nada na nasze potrzeby ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 14:18, 31 Lip 2013 Powrót do góry

O drowach już mówiłem, imo LA mają w sam raz. Avariele sa od nich znacznie silniejsze - mają skrzydła, dużą szybkość lotu i niezłą możliwość manewrowania (bodajże przeciętna zwrotność). I fajne bonusy. Poza tym jest "wersja" avariela bez LA, nazywa się raptoran Razz jest bardzo ubożuchna, ale skrzydła ma:P

Arashi, powiem tyle, że mam w domu remont i dopiero od niedzieli mam w ogóle dostęp do Internetu w mieszkaniu Razz wcześniej byłem całkiem odcięty. I na razie sobie spokojnie rób postać, ja swojego druida pewnie w przyszłym tygodniu dopiero dokończę Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:21, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Luzik.

Czy szybkość lotu jest jakaś mega? 15 metrów raptem...

Dobra, czekam w takim razie na odzew jak będziesz gotów ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 14:44, 31 Lip 2013 Powrót do góry

15 metrów to wg Ciebie mało? To prawie dwa razy szybciej od jakiejkolwiek podstawowej rasy tego samego rozmiaru. To szybkość konia, który jest podstawowym środkiem transportu. Latanie z taką prędkością daje wyjebane możliwości taktyczne... Mój nietoprzewowaty druid może latać na swoich małych skrzydełkach z prędkością 6 metrów, pieszo porusza się z szybkością...1,5 metra... Razz I dlatego nie ma LA Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:55, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Tak, daje to pewną przewagę taktyczną - jeśli ma się ku temu okazję.

Nazwa gry to LOCHY i smoki, a niektórzy mistrzowie biorą to sobie bardzo do serca. Na ziemi avariel ma normalne 9 metrów prędkości, a do tego karę -4 do testów w zamkniętych pomieszczeniach, ze względu na klaustrofobię. Tyle zostaje z tej przewagi ;] Bardzo rzadko miałem okazję wykorzystać pełen potencjał Arashiego. I nie działo się tak z braku pomysłów czy chęci, możesz mi wierzyć ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 16:44, 31 Lip 2013 Powrót do góry

Hm... Lochy i smoki wiążą się z pierwszą edycją, jeżeli idzie o nazewnictwo. W drugiej większość kampanii jest na powierzchni. U mnie sesje mega rzadko schodzą do podziemia, więc może mam inne podejście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arashi
Zawadiaka



Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:59, 31 Lip 2013 Powrót do góry

U mnie jest podobnie. Podziemia są co najwyżej przyprawą, nie daniem głównym. Aczkolwiek wierz mi na słowo - możliwości Arashiego były mocno tłamszone. Może dlatego że zdarzało mu się zupełnie niespecjalnie spierdolić mistrzowi scenariusz czy dwa... właśnie przez skrzydła ;] Ale przysięgam, że niechcący. Jak można nie przewidzieć, że postać ze skrzydłami woli zaatakować od góry, a nie od dołu? ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin