Autor |
Wiadomość |
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Czw 20:02, 09 Mar 2006 |
|
Ta grupa atutów została stworzona aby uczynić przeszłość twej postaci bardziej wyrazistą. Pozwala jednak na różne dziwaczne kombinacje rasowe takie jak elf z krwią krasnoluda lub Niziołek z krwią orka. Gracze nie powinni robić takich “mieszanek” a Mistrz Podziemi nie powinien na nie pozwalać, chyba że właściciel postaci bardzo dobrze to wytłumaczy.
Oczywiście posiadanie jednego z tych atutów wpływa na wygląd postaci.
Czarcie Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz czarciego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego czarcich cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci, Tego atutu nie może wybrać tiefling
Korzyści: Możesz raz dziennie rzucać czar ciemność jak 1 poziomowy zaklinacz. Ponadto otrzymujesz premię rasową +2 do rzutów na ukrywanie się i blef
Elfie Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz niebiańskiego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego niebiańskich cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci, Tego atutu nie może wybrać elf
Korzyści: Otrzymujesz premię rasową +2 do rzutów na nasłuchiwanie, przeszukiwanie i zauważanie
Krasnoludzkie Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz krasnoludzkiego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego krasnoludzkich cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci, Tego atutu nie może wybrać krasnolud
Korzyści: Zyskujesz zdolnośc widzenia w ciemnościach na 5 metrów. Jeżeli już posiadasz taką zdolność jej zasięg wzratsa o 2,5 metra.
Ludzkie Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz ludzkiego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego ludzkich cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci, Tego atutu nie może wybrać człowiek
Korzyści: Możesz wybrać dodatkową klasę z listy klas jako swoją ulubioną klasę
Niebiańskie Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz niebiańskiego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego niebiańskich cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci, Tego atutu nie może wybrać Aasimar
Korzyści: Możesz raz dziennie rzucać czar światło jak 1 poziomowy zaklinacz. Ponadto otrzymujesz premię rasową +2 do rzutów na nasłuchiwanie i zauważanie
Orcze Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz orczego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego orczych cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci, Tego atutu nie może wybrać ork ani pół-ork
Korzyści: Otrzymujesz +2 do siły
Smocze Dziedzictwo [odziedziczony]
Masz smoczego przodka i odziedziczyłeś niektóre z jego smoczych cech.
Warunki Wstępne: 1 poziom postaci.
Korzyści: Wybierz jeden rodzaj obrażeń żywiołów - ogień, mróz, kwas, elektryczność. Tym rodzajem żywiołu ział twój smoczy przodek. Zyskujesz odporność 4 na ten żywioł |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Greebo dnia Pon 18:26, 13 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 17:07, 13 Mar 2006 |
|
Kawał dobrej roboty Greebo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dźwiedź
Zbrojny
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Kątowni.
|
Wysłany:
Pon 18:20, 13 Mar 2006 |
|
Te atuty są napisane w sam raz pod człowieka. Wszystkie poza "ludzkim dziedzictwem" (półelf też nie powinien tego dostawać - nie ma określonej ulubionej klasy) służą do podpakowania postaci. W dodatku to "krasnoludzkie dziedzictwo" jest zdupywzięte. Wygląda jakby ktoś po prostu zrobił copy-paste. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Pon 18:24, 13 Mar 2006 |
|
LoL !! o rany dzięki za "uprzejme" zwrócenie mi uwagi, tam oczywiście powinno być coś innego... Już porpawiam...
Po za tym, nie rozumiem dlaczego tylko pod człowieka.
To, że postać posiada dany atut np. Czarcie Dziedzictwo, nie oznacza wcale, że jego ojciec albo matka była czartem... To mogła być jakaś tam daleka pra pra pra babcia. a po prostu u postaci geny tej prababci są silne...
Nie wiem dalczego elf albo krasnolud nie mógłby mieć czarciego, niebiańskiego lub smoczego przodka... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dźwiedź
Zbrojny
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Kątowni.
|
Wysłany:
Sob 20:44, 25 Mar 2006 |
|
Tylko człowiekowi opłaca się zużyć bonusowy atut na któryś z tych wynalazków. Cała reszta zapewne weźmie coś bardziej użytecznego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Sob 21:16, 25 Mar 2006 |
|
No tak... ale patrząc... tak, nie pod katem powergamingu... tylko stworzenia ciekawej oryginalnej postaci z paroma ciekawymi cechami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Czw 22:25, 25 Sty 2007 |
|
Pomysł ciekawy... Ale żeby +2 do siły atutem? Ot tak, bez kar?
Krasnolud 1 poz wojownik miałby +2 s, +2 bd kosztem-2 cha... Idealny wojak. A mając 2x18 na kościach zaczynamy grę z dwoma 20...
Zresztą, każda inna rasa wojownika powinna się na ten atut zdecydować. Opłacalne, tyle że nieco przepakowane... Może w tym atucie dodać też karę -2 cha, albo chociaż jakieś wymagania?
I tu widzę mały brak równowagi, bo reszta atutów jest taka sobie pod względem przydatności. Pod względem "klimatu" ok, ale rzucanie światła i 2x+2 do umi... Trochę mało daje. Może na niskim poziomie... Ale skoro w tych atutach napisałeś "rzuca czar jak 1 poz zaklinacz", tzn. że niezależnie od poziomu postaci ta zdolność ma malusieńki zasięg/czas trwania itp. Co za tym idzie, na wyższych poz jest kompletnie nieprzydatna. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|