|
Autor |
Wiadomość |
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
|
Wysłany:
Pią 22:06, 28 Wrz 2007 |
|
LURKER
Wielkie wynaturzenie
KW: 10k8+50 (97 pw)
Inicjatywa: +6 (Zr)
Szybkość: 12 m, kopanie 6 m
KP: 22 (-2 rozmiar, +6 Zr, +8 naturalny)
Atak: 2 pazury +6, ugryzienie +2
Obrażenia: pazury 2k6+5, ugryzienie 5k6+5
Front/Zasięg: 3 m na 6 m/3 m
Specjalne cechy: kopanie, widzenie w ciemnościach 18 m
Specjalne ataki: kolce
Rzuty obronne: Wytrw +12 Ref +11 Wola +5
Atrybuty: S 20, Zr 22, Bd 24, Int 18, Rzt 6, Cha 4
Umiejętności: ciche poruszanie +10, nasłuchiwanie +8, przeszukiwanie +8, tajniki dziczy +10, ukrywanie +12, wspinaczka +8, zauważanie +12
Atuty: bieg, czujność
Klimat/teren: podziemia na terenach stepowych
Występowanie: pojedynczo, rodzina (2-4 osobniki)
Skala Wyzwania: 8
Skarb: żaden
Charakter: zawsze neutralny zły
Na samym wstępie przyznam, że potwór ten pochodzi z gry StarCraft.
Lurkery to wynaturzenia podobne do pająka. Poruszają się na czterech silnych nogach, które umożliwiają im również poruszanie się po ścianach. Ich całe ciało pokrywają kolce. Lurkery to typowi łowcy, uwielbiają tropić swoje ofiary poruszając się pod ziemią.
Potwory te zwykle nie żyją w stadach, zazwyczaj osobno, jednak zdaża się, że żyją w rodzinie. Wtedy nie przywiązują większej uwagi do niczego niż do swojej jaskini gdzie się osiedliły. Dana rodzina oznacza swój teren, którego broni zaciekle. Jako, że lurkery żywią się każdym mięsem nie dopuszczają do swojego terytorium żadnych innych drapieżników.
WALKA
Lurkery uwielbiają być niewidoczne. Często atakują niczego nie spodziewające się ofiary skacząc na nie ze storpu jaskini.
Ciężko ranny Lurker ucieka przed niebezpieczeństwem, jednak nie spuszcza oka z przeciwników, chowa się w cieniu i czeka na dobry do ataku moment.
Kopanie: W ciągu 4 rund Lurker potrafi zakopać się pod ziemią i zakamuflować miejsce w którym się zakopał. Zakopany Lurker potrafi wyczuć położenie wrogów na powierzchni.
Kolce: Zakopany Lurker może atakować swoimi kolcami jednostki na powierzchni. Zasięg kolców wynosi 24 m. Do trafienia Lurker dostaje premie +10. Trafiona postać dostaje 2k6+5 obrażeń i zatrucie (ST 26, początkowe obrażenia k6 Bd i k6 S, drugorzędne obrażenia k6 Bd i k4 S).
Zakopany Lurker w pozycji gotowej do wypuszczenia kolców na powierzchnie znajduje się około metra pod ziemią. Miękka ziemia zapewnia Lurkerowi stopień osłony trzy czwarte (+7 do KP) i ukrycie dziewięć dziesiątych (40% szansy na pudło).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Czw 19:01, 06 Sie 2009 |
|
Nikt nie ocenił tyle czasu tak fajnego potworka? Aż dziwne...
Dobra, poważnie.
Lubię starcrafta [nawet niedawno skołowałem sobie go na nowo, aby odświeżyć tę kultową grę przed wyjściem starcrafta z cyferką 2... chyba nawet już jest na rynku, ale wiem że u mnie nie pójdzie więc na razie olewam część drugą ] i lubię klimat S-F na równi z fantasy...
Czy jednak S-F może znaleźć miejsce w fantasy... cóż jeśli można wrzucić pół-elfa do fantastyki naukowej i ludziom będzie się to podobać, to może i w drugą stronę da radę...
Na temat mechaniki:
INT 18 - dużo jak na zwykłe, terytorialne zwierze, bez zdolności czaropodobnych czy zorganizowanej społeczności. Nawet taktyka nie jest zbyt wyszukana - pajęczaki atakują podobnie. Ja bym dał mu INT 2 i przerobił z wynaturzenia na Bestię, lub dał INT 0 i przerobił na robactwo...
Co do fabulariów to przyczepić się nie mogę bo przecież jedynie przeniosłeś stworka z S-F do fantasy. Wyszło dobrze poza w/w wątpliwością. Podoba mi się i już wiem czym będę zaskakiwał graczy - zasadzką spod ziemi a jak krzykną "O nie znów Ankheg!" to ich zaskoczę jeszcze bardziej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nefarius
Adept
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 14:03, 07 Sie 2009 |
|
To i ja się wypowiem.
Kwiatek napisał: |
Atrybuty: S 20, Zr 22, Bd 24, Int 18, Rzt 6, Cha 4 |
Tu kwestia tak wysokiej zręczności mi nie bardzo pasuje. Taka istota kojarzy się raczej z siłą, potężnym pancerzem ale raczej małą zwrotnością. Popatrz na takie smoki, rozmiaru dużego. Osobiście proponuję zmniejszyć.
Cytat: |
Lurkery to wynaturzenia podobne do pająka. Poruszają się na czterech silnych nogach, które umożliwiają im również poruszanie się po ścianach. Ich całe ciało pokrywają kolce. Lurkery to typowi łowcy, uwielbiają tropić swoje ofiary poruszając się pod ziemią.
Potwory te zwykle nie żyją w stadach, zazwyczaj osobno, jednak zdaża się, że żyją w rodzinie. Wtedy nie przywiązują większej uwagi do niczego niż do swojej jaskini gdzie się osiedliły. Dana rodzina oznacza swój teren, którego broni zaciekle. Jako, że lurkery żywią się każdym mięsem nie dopuszczają do swojego terytorium żadnych innych drapieżników. |
Opis jest fajny, choć mógłby być dłuższy. Autor może dopisać coś o rozmnażaniu, o stosunku do potomków, o stosunku do innych potworów (np. czy potrafią żyć w symbiozie z innymi potworami). Ogólnie można dodać kilka ciekawostek itd. Nie pogorszy, a na pewno polepszy pracę.
Co się tyczy specjalnych zdolności, dodałbym również jakąś słabą wersję iluzji, by stwór nie musiał się zakopywać. Mógłby stworzyć obraz skalnej ściany, on by widział przeciwników, tamci jego nie. Można mu ewentualnie dać zdolność Ciemność (taką jaką mają drowy), jest to licha zdolność, ale i tak pomocna. W Starcrafta nie grałem, ale potwór jest ciekawy. Można mu poszerzyć opis i zakres specjalnych zdolności i będzie super. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|