FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [Potwór] Bestie Pustyni Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 9:55, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

ORK PUSTYNNY

Image

Średni Humanoid (Ork)
Kości Wytrzymałości: 2k8 + 6 (14 pw)
Inicjatywa: +1
Szybkość: 9m.
KP: 16 (+1 Zr, +3 Utwardzana Skórznia, +2 naturalny)
Ataki: sejmitar, +3 wręcz, łuk krótki +2
Obrażenia: sejmitar 1k6 + 3, łuk krótki 1k6
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Zasadzka
Specjalne Cechy: RO 1/-, odporność na ogień 5
Rzuty Obronne: Wytr +6, Ref +1, Wol +1
Atrybuty: S 14, Zr 13, Bd 16, Int 10, Rzt 12, Cha 7
Umiejętności: Ciche Poruszanie się +4, Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +4
Atuty: Potężny Atak,

Klimat/Teren: Pustynny
Występowanie: Pojedynczo lub w grupach
Skala Wyzwania: 1
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze neutralny zły
Rozwój: Jak klasa postaci

Orki pustynne to coś więcej niż kuzyni znanych dobrze orków. Są inteligentniejsze i przebieglejsze. Przypominają normalne orki, jednak często są drobniejsze i sprawiają wrażenie bardziej zwinnych, a skóra ma kolor szary, lub ciemno żółty.
Życie na gorących piaskach pustyni uczyniło te istoty bardzo wytrzymałymi. Ich skóra jest gruba i twarda, a życie spędzone na słońcu pozwala im ignorować słaby ogień.

WALKA

Orki pustynne mają dobrze rozwinięta taktykę. Nigdy nie angażują się w walkę, której nie mogą wygrać. Atakują z ukrycia lub pozycji obronnych, z których często mogą uciec podziemnymi przejściami.
Zasadzka: Orki pustynne otrzymują premię +4 do inicjatywy za każdym razem gdy przysługuje im runda zaskoczenia. Ponadto w czasie tej rundy mogą wykonywać całorundowe akcje, nie tylko częściowe.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

PIASKOWIEC

Image

Duży Żywiołak
Kości Wytrzymałości: 4k8 + 4 (22 pw)
Inicjatywa: +1
Szybkość: 9m. Kopanie 6m
KP: 16 (-1 rozmiar, +7 naturalny)
Ataki: Uderzenie +5
Obrażenia: Uderzenie 1k8 +3
Front/Zasięg: 1,5m na 3m / 1,5m
Specjalne Cechy: Żywiołak, Podatny na wodę
Rzuty Obronne: Wytr +5, Ref +2, Wol +1
Atrybuty: S 17 Zr 13, Bd 13, Int 4, Rzt 11, Cha 11
Umiejętności: Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +4
Atuty: Potężny Atak,

Klimat/Teren: Pustynny
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 2
Skarb: Żaden
Charakter: Zawsze neutralny
Rozwój: Duży (4-9 KW)

Piaskowce to istoty pochodzące z planu żywiołu ziemi., choć można bardzo często spotkać je na pustyniach w świecie materialnym. W swej naturalnej formie piaskowiec wygląda jak górka żywego piachu mogąca przybierać formę podłużnej piaskowej dżdżownicy. Piaskowce bardzo agresywnie strzegą swoich terytoriów i atakują każdego kogo zobaczą.

WALKA

Piaskowce są bardzo agresywne, atakują każdego intruza, którego wyczują na swoim terenie. Zdenerwowany piaskowiec przybiera formę długiego piaskowego węża i uderza wrogów swoim ciałem.
Żywiołak: Odporny na truciznę, paraliż, ogłuszenie i sen. Nie może być flankowany. Widzi w ciemnościach na odległość 18m.
Podatny na wodę: woda, której ilość wynosi tyle litrów ile KW ma piaskowiec, wylana na istotę powoduje taki sam efekt jak czar spowolnienie

--------------------------------------------------------------------------------------------

CZŁOWIEK PIASKU

Image

Średni Żywiołak
Kości Wytrzymałości: 4k8 + 4 (22 pw)
Inicjatywa: +0
Szybkość: 9m.
KP: 16 ( +7 naturalny)
Ataki: Uderzenie +3
Obrażenia: Uderzenie 1k6 +3 oraz sen
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Sen
Specjalne Cechy: Żywiołak, OC 15
Rzuty Obronne: Wytr +5, Ref +1, Wol +1
Atrybuty: S 11 Zr 11, Bd 13, Int 10, Rzt 10, Cha 12
Umiejętności: Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +4 , Ukrywanie +6,
Atuty: Czujność,

Klimat/Teren: Pustynny
Występowanie: Pojedynczo lub parami
Skala Wyzwania: 3
Skarb: Podwójne monety
Charakter: Zawsze neutralny zły
Rozwój: Duży (5-12 KW)

Piaskowy człowiek jest istotą wywodzącą się z pół-planu leżącego na granicy planu żywiołu ziemi i planu żywiołu powietrza. Piaskowi ludzie nienawidzą wszelkich żyjących istot i atakują gdy tylko taką zobaczą.
Piaskowi ludzie wyglądają jak drobne humanoidy wykonane z piasku.

WALKA

Piaskowy człowiek walczy atakując przeciwników ciężkimi pięściami. Jednak gdy może woli unikać walki. Najchętniej utula wrogów w magiczny sen. Śpiąca istota jest zostawiana w spokoju i nie atakowana przez człowieka piasku.
Sen: Każda dotknięta przez człowieka piasku istota musi wykonać udany test na wolę (ST 13) lub zapadnie w magiczny sen trwający 10 minut. Nic, z wyjątkiem czaru rozproszenie magii nie może obudzić tej istoty. Dopiero po 10 minutach, ofiara ponawia test na wole (ST 13) jeżeli się uda, czar pryska, jeżeli nie możesz wykonać kolejne testy co minutę do skutku.
Żywiołak: Odporny na truciznę, paraliż, ogłuszenie i sen. Nie może być flankowany. Widzi w ciemnościach na odległość 18m.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JOIN-ME
Pogromca



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:20, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

Podobają mi się.
Zwłaszcza interesujący jest 'Człowiek piasku' i jego usypianie wroga.


Pytanie :

Przy każdym potworku jest napisane skarb.

Co oznacza 'standardowy'?

i czym jest 'Skala Wyzwania'



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 10:37, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

Skala wyzwania to specjalna wskazówka dla MP. Oznacza one średni poziom drużyny smiałków, dla której jeden dany potwór będzie odpowiednim wyzwaniem. Np. SW 4 oznacz, że potwór ten będzie odpowiednim wyzwaniem dla drużyny, której średni poziom (wszystie poziomy zsumowane podziielone przez ilość postaci) równy jest 4. Oczywiście gracze mogą atakować też potworki o wyższym SW i wygrywać jak i dostawać po pupie od potwórków o niższym SW.

Standardowy skrab oznacza, ze potwór ten posiada taki samy skarb jak jest podany w tabelce w Podręczniku Mistrza Podziemi. Tabelka ta pokazuje zależność między SW potwora a skarbem im potęzniejszy tym ciekawszy skarb. Niektóe potwory nie psiadają skarbów inne na przykład same monety itp. Podane to jest wlasnie pod hasłem skarb


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:48, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

Tu Stilgar, tam piaskowiec ....
Może dorobię Czerwia? Nie no nie czepiam się Greebo, w końcu bardzo dobre wzorce wybrałeś do inspiracji, pozwoliłbyś, żebym do twojego topicu dorzucił kilka moich pomyśłów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 16:11, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

Jasne, że możesz Wink
Ale lepiej założyć swój temat, wtedy ludzie łatwiej dojdą do twojego materiału Wink Bo kto pomyśli, że akurat tutaj asfodell coś walnie Wink nie każdy czyta do końca topiców... A jeśli to sam pomysł a nie dokończone potworki to zerknij tutaj Wink
Jeżeli twoje pomysły to tylko propozycje zmian w powyższych potworkach to wal tu Wink

Zresztą sam zdecydujesz co będzie najrozsądniej... Wink

A jeżeli chozi o inspiracje... co poradzę, że pustyna sie kojarzy z pewnymi konkretnymi rzeczami Razz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danionix
Zawadiaka



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z hipermarketu

PostWysłany: Czw 23:04, 04 Sty 2007 Powrót do góry

hmm...pustynne potwory? Ciekawa sprawa. Lubię istoty umiące dosłownie wtopić się w otoczenie. Fajny ten piaskowiec. Tony piachu przygniatające bochatera to nie przelewki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ignis
Zbrojny



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stąd. Dokąd? Do tamtąd.

PostWysłany: Pią 10:57, 22 Lut 2008 Powrót do góry

Bardzo mi się podobają Smile najbardziej Orkowie pustynni, już widzę jak wyskakują z piachu i zaskakują niczego nie spodziewających się BG Razz No i opracowanie jak zwykle świetne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piekarz
Chłop



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z odległej galaktyki...

PostWysłany: Sob 11:23, 19 Kwi 2008 Powrót do góry

Potworki całkiem fajnie zrobione, ale te obrazki to już gdzieś widziałem, jednak dobrze, że są. Moim zdaniem dobrze byłoby jeszcze opisać bardziej szczegółowo naturę poszczególnych bestii.


p.s. Tak sobie wszedłem na forum w celu pozycjonowania dragonfans.pl, patrze a tu nick Ignis, wiedziałem, że już gdzieś się spotkałem z tym nickiem, no chyba, że to nie ty się u nas udzielasz ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin