|
Autor |
Wiadomość |
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Nie 14:20, 09 Kwi 2006 |
|
KIEROWNIK
Średnie Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 8k8 + 16 (52 pw)
Inicjatywa: +1
Szybkość: 3m, lot (b. dobry).
KP: 16 (+1 Zręczność +5 Naturalny)
Ataki: Promienie z Oczu +6, Ugryzienie +5
Obrażenia: Ugryzienie 1k6
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu,
Specjalne Cechy: Odbicie, Jedność z Pełzaczem.
Rzuty Obronne: Wytr +4, Ref +3, Wol +7
Atrybuty: S 11, Zr 12, Bd 15, Int 10, Rzt 12, Cha 12
Umiejętności: Postępowanie z Robactwem + 6, Ukrywanie +6, Zauważanie +13
Atuty: Czujność
Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 6
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Praworządny Zły
Rozwój: 9 - 24 KW (duży)
Kierownicy przypominają zwykłe obserwatory, jednak mają mniejsze centralne oko a oczu na wypustkach jest tylko sześć. Ponad to Kierownicy mają wypełnioną długimi kłami, silną szczękę. Z ich podstawy zwisają 4 delikatne macki. Dzięki tym mackom kierownik może dosiąść i połączyć się ze swym pełzaczem.
WALKA
Kierownicy to kasta wojowników wśród obserwatorów. Kierownicy hodują i ujeżdżają specjalny typ wierzchowca. Są przystosowani do ujeżdżania i łączenia się z tymi wierzchowcami.
Promienie z Oczu: Kierownicy używają swych promieni na tej samej zasadzie co zwykłe obserwatory. Jednak efekty ich promieni są inne. Stopień Trudności to 14.
Magiczny Pocisk: Jak czar pierwszego poziomu, zadaje obrażenia 1k4 +1
Płonące Dłonie: Istota w polu rażenia otrzymuje 5k4 obrażenia od ognia. Udany rzut obronny zmniejsza obrażenia o połowę.
Ściana Lodu: Ten promień duplikuj działanie czaru Ściana Lodu.
Spowolnienie: Ten promień duplikuje działanie czaru Spowolnienie.
Pozbawienie Sił: Ten promień duplikuje działanie czaru Pozbawienie Sił
Pomniejszy Obraz: Ten promień duplikuje działanie czaru Pomniejszy Obraz.
Odbicie: Otwarte oko Kierownika, tworzy magiczną osłonę wokół istoty dodając mu premię od odbicia +2 do KP.
Połączenie: Kierownik może połączyć się ze swym wierzchowcem w jedno wielkie wynaturzenie. Gdy walka nie będzie szła po myśli Kierownika, może on uciec, pozostawiając pełzacza aby go osłaniał.
------------------------------------------------------------------
PEŁZACZ
Duże Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 4k8 (16 pw)
Inicjatywa: +3
Szybkość: 12m.
KP: 18 (-2 Rozmiar, +2 Zręczność +8 Naturalny)
Ataki: 2x Ugryzienie +6
Obrażenia: Ugryzienie 2k6 +4
Front/Zasięg: 3m na 9m / 3m
Specjalne Ataki: Trucizna
Specjalne Cechy: Połączenie, Obronny zwój, Robactwo
Rzuty Obronne: Wytr +4, Ref +3, Wol +1
Atrybuty: S 17, Zr 15, Bd 10, Int -, Rzt 10, Cha 2
Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 2
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Neutralny
Pełzacz wygląda jak krzyżówka pomiędzy stonoga a pająkiem. Posiada ostre jak brzytwy zęby. Pełzacze są mięsożercami, które preferują zjadanie mniejszych od siebie istot.
Trucizna: ST 12. Skutek - paraliż na jedną rundę.
Obronny Zwój: Gdy Pełzacz nie jest kontrolowany przez kierownika, może zwinąć się obronny kłębek. Ma wtedy 20 KP lecz nie może się ruszać ani atakować.
------------------------------------------------------------------------------------------
POŁĄCZENIE
Duże Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 12k8 + 24 (78 pw)
Inicjatywa: +2
Szybkość: 12m.
KP: 18 (-2 Rozmiar, +2 Zręczność +8 Naturalny)
Ataki: Promienie z Oczu +9 oraz 2x Ugryzienie +6
Obrażenia: Ugryzienie 2k6 +4
Front/Zasięg: 3m na 9m / 3m
Specjalne Ataki: Trucizna, Promienie z Oczu
Specjalne Cechy: Połączenie, Obronny zwój, Robactwo
Rzuty Obronne: Wytr +4, Ref +6, Wol +9
Atrybuty: S 17, Zr 15, Bd 10, Int 10, Rzt 10, Cha 12
Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 8
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Praworządny Zły |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
HunteR
Szara Eminencja
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pon 15:56, 10 Kwi 2006 |
|
Heh no nieźle nieźle Fajny pomysł z tą asymilacją z pełzaczem. A skoro już o nich mowa, to skąd one się biorą?
Czy skoro to jest Kierownik to czy ma jakąś specjalną władzę nad innymi obserwatorami? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Wto 7:22, 11 Kwi 2006 |
|
Nie ma... w społeczeństwie obserwatorów niekwestionowanym (no chyba, ze pokaże się prastara kula, ale to rzadkość) władcą jest Matka Ulu... Kierownicy od tego, że kierują pełzaczami Są czymś w rodzaju, żołnierzy. Nastawione na walkę
Pełzacze to istoty hodowane przez obserwatory, od maleńkośi dopatrywane i przez soczewników (coś w rodzajiu najniższej kasty wśród obserwatorów, robotników ). Gdy pełzacz troche podronśnie jest przystrajany do jednego kierownika. Zajmuje to troche czasu i jest bardzo ważne. To włanie dzięki temu, kierownik dosłownie łączy się z pełzaczem, tworząc jedną istotę o jednym umyśle.
Dlatego kierownik porzuca pełzacza tylko w ostateczności, chociaż nie jest niemożliwością przystroić sobie kolejnego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|