|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Pią 9:15, 05 Maj 2006 |
|
SOCZEWNIK
Średnie Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 2k8 + 2 (11 pw)
Inicjatywa: +3
Szybkość: 6m.
KP: 17 (+3 Zręczność +4 Naturalny)
Ataki: Halabarda +1 Wręcz
Obrażenia: Halabarda 1k10
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu,
Rzuty Obronne: Wytr +1, Ref +3, Wol +4
Atrybuty: S 10, Zr 16, Bd 13, Int 7, Rzt 12, Cha 12
Umiejętności: Ciche Poruszanie +7, Ukrywanie +7, Nasłuchiwanie +5, Zauważanie +5
Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo lub oddział (2 - 10)
Skala Wyzwania: 2
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Neutralny Zły
Rozwój: 3- 6 KW (duży)
Soczewniki to najniższe istoty w kaście obserwatorów. Och prawie humanoidalny wygląd i brak oczu, zmusza ich do wykonywania fizycznych prac, do których inne obserwatory nie są zdolne. Soczewnik posiada ciało o pięciu kończynach i przypomina rozgwiazdę. Na środku jego klatki piersiowej znajduje się jedno oko. Duże wypełnione zębami usta znajdują się pod okiem. Na końcu czterech kończyn soczewnika znajdują się chwytne palce. Piąta kończyna znajdująca się na samej górze przypomina mackę zwykłych obserwatorów i jest zakończona okiem. Ciało soczewnika jest pokryte drobnym owłosieniem. Soczewnicy noszą pasy na swych taliach, aby mieć gdzie chować swe narzędzia i broń.
WALKA
Soczewnicy są niepełnosprawni umysłowo i często po prostu atakują swą bronią, bez wykorzystywania specjalnej taktyki.
Promienie z Oczu: Soczewnik raz na rundę może wystrzelić magiczny promień ze swego oka. Działa on jak czar rzucony przez 6 poziomowego zaklinacza. Wszystkie promienie mają zasięg 12 metrów i ST 11.
Efekt promienia ustala się losowo przez rzut k6. Promień działa jak czar:
1:Emocje
2: Leczenie Lekkich Ran
3: Rozproszenie Magii
4. Języki
5. Bezgłośny Obraz
6. Ochrona przed Chaosem
-------------------------------------------------------------------------------------
EGZAMINATOR
Średnie Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 8k8 + 8 (44 pw)
Inicjatywa: +6
Szybkość: 6m. lot
KP: 15 (+2 Zręczność +3 Naturalny)
Ataki: 4 uderzenia +6 wręcz
Obrażenia: uderzenia 1k6
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu,
Specjalne Cechy: Szybkie Leczenie 1, Widzenie w Ciemnościach 18m.
Rzuty Obronne: Wytr +3, Ref +4, Wol +9
Atrybuty: S 10, Zr 14, Bd 12, Int 8, Rzt 16, Cha 14
Umiejętności: Alchemia +9, Szacowanie +10, Używanie Magicznych Przedmiotów +8, Czarostwo +10, Ciche Poruszanie +7, Ukrywanie +7, Nasłuchiwanie +5, Zauważanie +10 , Wiedza (Tajemna) +8
Atuty: Czujność, Uniki, Poprawiona Inicjatywa, Wieloręczność
Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 5
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Neutralny Zły
Rozwój: 9- 16 KW (duży)
Egzaminatorzy, to naukowcy obserwatorów. Zajmują się oni odkryciami, tworzeniem oraz badaniem magicznych przedmiotów. Są sługami nadzorców, matek ulu oraz obserwatorów.
Egzaminator to średniej wielkości kula bez centralnego oka i z czterema wypustkami zakończonymi małymi oczami. Mają jedną małą paszcze na ‘spodzie’ ciała. Posiadają także cztery kończyny posiadające chwytne palce. Te kończyny mogą podnosić i manipulować różnymi obiektami. Czasem zdarza się, że egzaminatorzy noszą broń.
WALKA
Egzaminatorzy walczą uderzając swymi kończynami. Zdarza się, że czasem podnoszą broń.
Promienie z Oczu: Każde z czterech oczu egzaminatora może wytworzyć jeden magiczny promień. Działanie tego promienia jest traktowane jak czar rzucony przez 8 poziomowego czarodzieja. Mają zasięg 30m. a ST ich uniknięcia wynosi 16.
Powiększenie- Jak czar o tej samej nazwie
Pomniejszenie- Jak czar o tej samej nazwie
identyfikacja- Jak czar o tej samej nazwie
Rozproszenie Magii- Jak czar o tej samej nazwie. Trzy razy dziennie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
NADZORCA
Duże Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 14k8 + 8 (105 pw)
[b]Inicjatywa: +2
[b]Szybkość: 3m.
[b]KP: 18 (-1 rozmiar +2 Zręczność +7 Naturalny)
Ataki: Promienie z Oczu +11 odległościowy lub 8 uderzeń +14 wręcz
[b]Obrażenia: Uderzenie k6 + 4
Front/Zasięg: 3m na 3m / 3m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu,
Specjalne Cechy: OC - 11
Rzuty Obronne: Wytr +7, Ref +6, Wol +12
Atrybuty: S 19, Zr 15, Bd 16, Int 20, Rzt 16, Cha 116
Umiejętności: Wiedza (Tajemna) +10, Ukrywanie +17, Nasłuchiwanie +17, Zauważanie +21
Atuty: Poprawiona Inicjatywa, Czujność, Żelazna Wola, Poprawiony Atak bez Broni, Wieloręczność, Walka Wieloma Brońmi, Potężny Atak, Zogniskowanie Broni (Macka)
Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 10
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Neutralny Zły
Rozwój: 15 - 28 KW (duży)
W hierarchii obserwatorowatych nadzorca zajmuje drugie miejsce, zaraz po matce ulu. Zadania tej istoty to utrzymywanie porządku w ulu i organizowanie jego sił.
Nadzorcy wyglądają jak wielkie cieliste drzewa. Posiadają 13 kończyn, każda ruchliwa, zakończona okiem. Jedna z tych kończyn formuje kręgosłup istoty. Kłapiące i zębate usta otaczają ten kręgosłup. Posiadają także osiem przypominających macki odnóży, których używają do chwytania różnych przedmiotów i obrony. Nadzorcy nie lewitują. Poruszają się przypominając ślimaki.
Nie noszą żadnych ubrań ale ich ‘pień’ obrasta dziwny rodzaj grzyba. Grzyb ten zmienia kolor na życzenie nadzorcy. Najczęściej jest brązowy lub zielony.
Nadzorcy bardzo obawiają się o swoje zdrowie i zazwyczaj są pilnowani przez jednego lub dwa obserwatory lub pół tuzina kierowników.
WALKA
Nadzorca może nosić dowolną broń w każdej z jego ośmiu macek. Może też uderzać nimi przeciwników. Jednak jego ulubioną metodą ataku jest używanie promieni z oczu.
Promienie z Oczu: Każde z trzynastu oczu nadzorcy może wytworzyć jeden magiczny promień. Działanie tego promienia jest traktowane jak czar rzucony przez 14 poziomowego czarodzieja. Mają zasięg 30m. a ST ich uniknięcia wynosi 20.
Piorun Łańcuchowy - Jak czar o tej samej nazwie
Stożek Zimna - Jak czar o tej samej nazwie
Rozproszenie Magii - Jak czar o tej samej nazwie
Dominacja Potwora - Jak czar o tej samej nazwie
Emocje - Jak czar o tej samej nazwie
Wstrzymanie Potwora - Jak czar o tej samej nazwie
Większe Tworzenie - Jak czar o tej samej nazwie
Masowe Zauroczenie - Jak czar o tej samej nazwie
Masowa Sugestia - Jak czar o tej samej nazwie
Odporność na Czary - Jak czar o tej samej nazwie
Telekineza - Jak czar o tej samej nazwie
Ognista Kula - Jak czar o tej samej nazwie
Odbicie Czaru - Jak czar o tej samej nazwie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
JOIN-ME
Pogromca
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 12:16, 15 Maj 2006 |
|
Oczywiście jak zwykle ładnie opisane , do tego ładne zobrazowane . Plus za treść...
Co do samej zawartości tego artykułu. Nie lubię obserowatorów. Może i posiadają ciekawe cechy (sposoby walki) jednak wygląd mają obrzydliwy.
Wiem , że to bestie i nie muszą być piękne , wręcz przeciwnie powinny budzić strach i respekt. Wypowiadam się jednak o nich jako o całości i jakoś mnie nie zachwycają. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Shinn
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ByDzIa
|
Wysłany:
Pon 10:11, 05 Cze 2006 |
|
Przyda się do tworzenia przygód. Ładnie opisane |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wujek czikit
Adept
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 11:23, 11 Lip 2006 |
|
owszem ciekawe. w koncu obserwatorzy zaczeli mi sie podobac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danionix
Zawadiaka
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 223 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z hipermarketu
|
Wysłany:
Czw 22:52, 04 Sty 2007 |
|
Mnie tam jakoś chodząca kupa gał nie kręci. Chociaż trzeba przyznać, że masa oczu świecąca w ciemnościach budzi respekt . Wolę jednak zwierzaki smokopodobne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|