FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [Potwór] Obserwatorowate (Prastara Kula, Matka Ulu) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 12:57, 09 Kwi 2006 Powrót do góry

PRASTARA KULA

Image

Duże Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 17k8 + 102 (178 pw)
Inicjatywa: +6
Szybkość: 1,5m; 6m Lot (dobry)
KP: 30 (-1 rozmiar, +2 zręczność, +19 naturalny)
Ataki: Promienie z Oczu +13, Ugryzienie +6
Obrażenia: Ugryzienie 2k6
Front/Zasięg: 3m na 3m / 1,5m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu, Czary
Specjalne Cechy: Widzenie w ciemnościach 18m. Stożek Antymagii, Odpornośc na Trucizny, OC 30
Rzuty Obronne: Wytr +13, Ref +7, Wol +18
Atrybuty: S 10, Zr 14, Bd 22, Int 24, Rzt 22, Cha 23
Umiejętności: Blef +14, Ciche Poruszanie +13, Czarostwo +29, Dyplomacja +10, Koncentracja +28, Nasłuchiwanie +28, Ukrywanie +12, Wyczucie Pobudek +13, Zauważanie +28
Atuty: Czujność, Wzmocnienie Czaru, Rozszerzenie Czaru, Atak z Przelotu, Wielka Wytrwałość, Poprawiona Inicjatywa, Żelazna Wola, Przyśpieszenie Czaru, Czar w Bezruchu

Klimat/Teren: Dowolny
Występowanie: Pojedynczo lub w grupach (1 plus k6 obserwatorów i k6]tyranów śmierci)
Skala Wyzwania: 19
Skarb: Podwójny Standardowy
Charakter: Zawsze Praworządny Zły
Rozwój: 18 - 34 KW (duży)

Prastare Kule to najpotężniejsi i najstarsi członkowie rodu obserwatorowatych, które z wiekiem nauczyły się rzucać czary wtajemniczeń. Są prawie nie do odróżnienie od zwykłych obserwatorów. Jednak każdy będzie zielonego koloru i każdy będzie nosił widoczne ślady czasu, takie jak blizny czy odcięte lub uschnięte wypustki na oczy. Te istoty są najsilniejszymi, najsprytniejszymi i najniebezpieczniejszymi z obserwatorowatych.
Prastare Kule często są doradcami lub przywódcami w społeczności obserwatorów. Uważają siebie za najdoskonalszych wśród swej rasy. Ciężko pracują aby zdobyć jak najwyższe stanowisko w społeczeństwie. Ciągle gromadzą nowe bogactwa i wiedzę. Ich skarbce mogą równać się ze skarbcami najpotężniejszych smoków.
Ważną cechą prastarych kul są towarzyszące im tyrany śmierci. Prastare Kule znając własne, unikatowe czary, dzięki którym kontrolują i tworzą tyranów

WALKA

Prastare Kule walczą tak jak zwykłe obserwatory, jednak mają one więcej doświadczenia, więc stosują bardziej skomplikowane taktyki. Te kule utraciły już niektóre ze oczu, więc nie mogą ciskać promieni tak efektywnie jak kiedyś. Jednak ich umiejętność rzucania czarów nadrabia tą niedogodność.
Prastare Kule używają i uczą się tylko czarów wymagających werbalnych komponentów. Jednak przerabiają niektóre z najpopularniejszych wersji czarów tak aby mogły ich używać. Mogą i używają magicznych przedmiotów takich jak zwoje, mikstury czy księgi czarów. Nie mogą używać przedmiotów, pełniących funkcję odzienia, takich jak buty, pierścienie czy płaszcze.
Promienie z Oczu: Prastare Kule mogą używać swych małych oczu na takiej samej zasadzie jak zwykłe obserwatory z Księgi Potworów. Jednak 1k4 losowo wybrane promienie nie będą już działać. Stopień trudności przeciwko promieniom prastarej kuli to 23.
Czary: Prastare Kule mogą uczyć się nieograniczonej liczby czarów, lecz nie mogą zapamiętywać więcej niż jednego czaru z danego poziomu. Musza one przygotować te czary na tej samej zasadzie co czarodziej.
Każda Prastara Kula zna dwa unikatowe czaru, kontrolowanie tyrana śmierci i tworzenie tyrana śmierci. Są to plugawe czary, których rzucenie automatycznie zmienia charakter rzucającego na zły. Każdy kto chce rzucić te obce czary, a nie jest wynaturzeniem, musi mieć wartość inteligencji przynajmniej 18 lub rzucenie czaru się nie powiedzie.
Stożek Antymagii: Otwarcie centralnego oka przez prastarą kule tworzy stożek antymagii. Umiejętność ta działa tak samo jak umiejętność zwykłego obserwatora.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MATKA ULU

Image

Średnie Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 20k8 + 100 (184 pw)
Inicjatywa: +4
Szybkość: 1,5m; 6m Lot (b. dobry)
KP: 20 (+10 naturalny)
Ataki: Promienie z Oczu +14, Ugryzienie +9
Obrażenia: Ugryzienie 2k4
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu, Poprawione Chwytanie, Połknięcie w Całości
Specjalne Cechy: Widzenie w ciemnościach 18m. Stożek Antymagii, OC 12, Tworzenie i kontrolowanie Obserwatorowatych
Rzuty Obronne: Wytr +11, Ref +6, Wol +17
Atrybuty: S 10, Zr 11, Bd 20, Int 18, Rzt 17, Cha 23
Umiejętności: Blef +14, Ciche Poruszanie +13, , Nasłuchiwanie +18, Ukrywanie +12, , Zauważanie +18
Atuty: Czujność, Poprawiona Inicjatywa, Żelazna Wola, Atak z Przelotu, Poprawiony Krytyk (ugryzienie), Zdolności Przywódcze

Klimat/Teren[b/]: Dowolny
[b]Występowanie
: Pojedynczo w grupach lub w grupie (Matka Ula plus 1k3 Obserwatory, Egzaminatorzy lub nadzorcy), lub roju (Matka Ula plus Prastara Kula Plus 1k3 Nadzorców plus 4-9 obserwatory oraz 1k6 egzaminatorzy lub kierownicy plus 1k10 soczewniki)
Skala Wyzwania: 19
Skarb: Podwójny Standardowy
Charakter: Zawsze Praworządny Zły
Rozwój: 21 - 40 KW (duży)

Matka Ula to absolutny tyran oczu. Każda z tych istot jest niepodważalnym władcą ‘królestwa’ obserwatorów. Matka ula wygląda jak duży obserwator z tą różnicą, ze jej magiczne oczy nie są umiejscowione na wypustkach, lecz w oczodołach wprost na ciele potwora.

WALKA

Matki uli rzadko walczą, lecz jeśli to robią, używają tych samych taktyk co zwykłe obserwatory
Promienie z Oczu: Matki Uli mogą używać swych małych oczu na takiej samej zasadzie jak zwykłe obserwatory z Księgi Potworów. Stopień trudności przeciwko promieniom prastarej kuli to 20.
Poprawione chwytanie: Aby użyć tej zdolności Matka Ula musi wykonać udany atak ugryzienie na istotę o średnim lub mniejszym rozmiarze. Jeżeli uda jej się złapać ofiarę, może połknąć ją w całości.
Połykanie w Całości: Matka ula, która wykona udany test na chwytanie, może połknąć ofiarę. Połknięta osoba otrzymuję co rudne 2k4 +4 obrażeń od kwasu, zadawane przez soki żołądkowe. Połknięta istota może wykonać test mocowania się, jeśli test ten się uda, może wspiąć się po gardzieli Matki Ula do jej paszczy. Kolejny udany test oznacza, ze istota ta wydostała się na zewnątrz. Połknięta istota może wyciąć sobie drogę na zewnątrz zadając bronią ciętą lub kłutą, 25 obrażeń wnętrznościom Matki Ula (KP 20).
Tworzenie i Kontrolowanie Obserwatorowatych: Raz na tydzień Matka Ula może wytworzyć jednego obserwatora lub obserwatorowate. Ma ona kompletną kontrole nad wytworzoną istota i może porozumiewać się z nią na odległość 5 kilometrów.
Stożek Antymagii: Otwarcie centralnego oka przez Matkę Ula tworzy stożek antymagii. Umiejętność ta działa tak samo jak umiejętność zwykłego obserwatora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin