FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [Potwór] Obserwatorowate (Skrzydłook, Oko Głębin) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 16:08, 02 Kwi 2006 Powrót do góry

SKRZYDŁOOK

Image

Średnie Wynaturzenie
Kości Wytrzymałości: 2k8 + 6 (15 pw)
Inicjatywa: +1
Szybkość: Latanie 12m (dobra)
KP: 16 (+1 Zr, +5 Naturalny)
Ataki: Ogon +4 wręcz, 2x Pazury +2 wręcz, Łza +3 odległościowy
Obrażenia: Ogon - k8 + 3, Pazury k4 + 2,
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Łza
Specjalne Cechy: Widzenie w ciemnościach 18m.
Rzuty Obronne: Wytr +5, Ref +1, Wol +1
Atrybuty: S 14, Zr 13, Bd 16, Int 3, Rzt 12, Cha 3
Umiejętności: Nasłuchiwanie +2, Zauważanie +2

Klimat/Teren: Dowolny, Otchłań
Występowanie: Pojedynczo lub w stado
Skala Wyzwania: 3
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Chaotyczny Zły
Rozwój: Duży (3 KW - 6KW)

Skrzydłooki to wstrętni mieszkańcy otchłani. Są posłuszne, lojalne i głupie. Idealni słudzy mrocznych bogów i ich co bardziej potężnych ulubieńców.
Ciało skrzydłooka to tłusta kula w kształcie jaja, pokryta matowym, czarnym futrem. Długie na póltora metra skrzydła jak u nietoperza. Każde skrzydło jest zakończone trzema ostrymi jak brzytwa szponami. Z tyłu ciała zwisa długi na 2 metry ogon zakończony małym ostrym haczykiem. Stworzenie nie ma stóp nigdy nie widziano aby lądowało.
Ciało zdominowane jest przez jedno wielkie, wybrzuszone, czarne oko z krwistoczerwoną źrenicą. Z oka cały czas wypływa obrzydliwy, niebieski płyn.

WALKA

Skrzydłook ma dwa podstawowe sposoby ataku. Najbardziej pospolita metodą jest użycie pazurów i ogona. Może albo na nich spaść z góry albo wisieć i uderzać. Druga metodą ataku jest bombardowanie przeciwnika łzami wyciskanymi z oka dużą skórzastą powieką.

Łza: Stworzenie ma zadziwiającą kontrole nad spuszczaniem łez. Osoba trafiona łzą skrzydłooka musi wykonać udany rzut na wytrwałość (ST 16) lub zostaje sparaliżowana na 2k4 rundy.

--------------------------------------------------------------

OKO GŁĘBIN

Image

Średnie Wynaturzenie (Wodne)
Kości Wytrzymałości: 10k8 + 20 (65 pw)
Inicjatywa: +4
Szybkość: 3m, pływanie 9m.
KP: 15 ( +5 Naturalny)
Ataki: Promienie z Oczu +7, 2 x Uderzenie +5, Ugryzienie +5
Obrażenia: Uderzenie 2k4, Ugryzienie 1k6
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Ataki: Promienie z Oczu, Stożek Ogłuszania
Specjalne Cechy: Widzenie w ciemnościach 18m.
Rzuty Obronne: Wytr +5, Ref +3, Wol +8
Atrybuty: S 10, Zr 10, Bd 14, Int 12, Rzt 13, Cha 13
Umiejętności: Nasłuchiwanie +14, Ukrywanie +6, Zauważanie +19

Klimat/Teren: Dowolny podwodny
Występowanie: Pojedynczo lub w parach
Skala Wyzwania: 7
Skarb: Standardowy
Charakter: Zawsze Praworządny Zły
Rozwój: 11 - 15 KW (duży)

Oko głębin jest dalekim kuzynem obserwatora. Spotkać je można tylko w najgłębszych częściach oceanu. Czasem jednak zdarza się, że podpływają do brzegu. Jeżeli fale wyrzucą go na suchy ląd umiera w przeciągu 1k4 rundy, chyba że wróci do wody.
Oko głębin to kula o średnicy 2 metrów z wielkim okiem na środku. Setki przypominających wodorosty odnóży wyrasta ze spodu kuli. Dwa wielkie jakby krabie szczypce umieszczone są po bokach istoty. Na czubku kuli wyrasta dwa cienkie wypustki zakończone małymi oczkami.
Oko głębin mówi w języku obserwatorów i we wspólnym.

WALKA

Oko głębin pływa powoli w otchłani oceanu w poszukiwaniu ofiar. Najpierw ugadza swe cele promieniami z oczu, następnie okłada potężnymi szczypcami i na koniec zjada.
Promienie z Oczu: Oko Głębin może raz na rundę wypuścić promień z obu małych oczu. Każdy promień ma długość 45m. I jest traktowany jako atak odległościowy dotykowy. Stopień trudności na każdy rodzaj promienia to 17.
Wstrzymanie Osoby: lewe oczko może wyprodukować promień o takim samym działaniu jak czar wstrzymanie osoby rzucony przez zaklinacza na 12 poziomie.
Wstrzymanie Potwora: prawe oczko może wyprodukować promień o takim samym działaniu jak czar wstrzymanie potwora rzucony przez zaklinacza na 12 poziomie.
Stożek Ogłuszania: Raz na rundę środkowe oko potwora, może emanować stożkiem o długości 4,5m. bardzo jasnego światła. Każdy znajdujący się na tym obszarze musi wykonać udany test na wytrwałość (ST 17) lub zostanie ogłuszony na 2k4 rundy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JOIN-ME
Pogromca



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:27, 10 Kwi 2006 Powrót do góry

Nie lubię obserwatoów ani mu pokrewnych stworzeń...
Co do pierwszego potworka.. jego umiejętność spuszczania łzy, która paraliżuje przeciwnika na losowy okres czasu, jest zdecydowanie ciekawa.

Co do drugiego potworka. Chyba jest małoprawdopodobne, że takiego spotkasz?
Jak pisze, występuje w głębiach oceanu, tak więc chyba nie ma szansy , że go spotkasz?

Jaki jest więc cel istatnia potworków w dziwnych miejscach gdzie zwykły poszukiwacz przygód raczej nie zawita?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HunteR
Szara Eminencja



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Pon 16:06, 10 Kwi 2006 Powrót do góry

Dokładnie, te łzy to bardzo dobry pomysł. Ale ogólnie wygląda dosyć dziwnie. Podonie jak Join też nie przepadam za tymi obślizgłymi gałami, no te najzwyklejsze jeszcze są wporządku ale te przeróżne udziwnienia już mniej mi się podobają.

Ten głębinowy prezentuje się już lepiej od skrzydłooka. Ciekawie wygląda i ma dosyć dużo przydatnych właściwości.

Cytat:
Jak pisze, występuje w głębiach oceanu, tak więc chyba nie ma szansy , że go spotkasz?


Cóż, tutaj akurat się nie zgodzę. Po pierwsze czasami wypływają na powierzchnię więc będąc na brzegu lub w łodzi można się na niego natknąć. Po drugie bohaterowie nie są do końca "normalni" więc mogą zawitać wszędzie choćby i w najgłębsze morskie odmęty. W Baldur's Gate 2 jest nawet taki motyw ze zwiedzaniem podwodnego królestwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 7:27, 11 Kwi 2006 Powrót do góry

JOIN-ME napisał:
Co do drugiego potworka. Chyba jest małoprawdopodobne, że takiego spotkasz?
Jak pisze, występuje w głębiach oceanu, tak więc chyba nie ma szansy , że go spotkasz?

Jaki jest więc cel istatnia potworków w dziwnych miejscach gdzie zwykły poszukiwacz przygód raczej nie zawita?


Dlaczego nie zawita Smile Nie możesz o tym wiedzieć, a nóz któregoś dnia będziesz musiała pomóc społeczeństwu wodnych elfów (takie niebiskie elfy ze skrzelami Razz) albo jakimś innym syrenkom czy coś.
W DnD wszystko jest możłiwe, możesz zawitać nawet do piekła albo na księżyc Smile Akurat w głebiny ocenau wcale ni jest trudno się dostać... przedmiot perła syren pozwala na oddychanie pod wodą Smile więc z tym nie ma probelmu, przydałaby się jeszcze wizja w ciemnosciach i jakiś pierścień ciepła. Bo na dnie oceanu ciemno i zimno... no i możesz schdozić Smile Nigdy nie wiadomo gdzie Cię rpzygoda poniesie, albo gdzie będziesz sama miała ochotę zawitać Razz

HunteR napisał:
W Baldur's Gate 2 jest nawet taki motyw ze zwiedzaniem podwodnego królestwa.


Na przykład Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin