FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Śluzowa istota[szablon ed3.0] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Śro 19:37, 24 Paź 2007 Powrót do góry

Śluzowe istoty
Śluzowe istoty to ofiary śluzaków opisanych powyżej. Wyglądem przypominają ofiarę taką, jaką była za życia jednak jest ona cała oblepiona niebieskim glutem. Śluzowa istota nie jest nieumarła, ciało nadal żyje jednakże kieruje nim śluzak. Śluzowe istoty nie potrafią komunikować się w żadnym znanym języku a ze sobą porozumiewają się na zasadzie ubogiej telepatii.

Śluzowa istota to szablon, który można nałożyć na każdą istotę posiadającą ciało fizyczne i niebędąca śluzem, nieumarłym, rośliną, robactwem i konstruktem (zwaną dalej stworzeniem bazowym). Typ istoty po przemianie zmienia się na: śluz.

Jeśli nie stwierdzono inaczej śluzowe istoty zachowują statystyki i specjalne zdolności stworzenia bazowego
Kości wytrzymałości: Wzrastają do k10
Szybkość: jak stworzenie bazowe, jeśli potrafiło pływać śluzowa istota zachowuje tę zdolność.
KP: Naturalny pancerz stworzenia bazowego wzrasta o +6
Ataki: Śluzowe istoty zachowuje wszelkie ataki stworzenia bazowego i uzyskuje walnięcie śluzem.
Obrażenia: Walnięcie śluzem, które zadaje 1k6 obrażeń od kwasu i nie prowokuje okazyjnych ataków tak jakby posiadał poprawioną walkę bez broni.
Specjalne ataki:
Plucie śluzem: Raz na trzy rundy śluzowa istota może wykonać atak dotykowy na dystans i plunąć na odległość 18 metrów śluzem. Jeśli trafi ofiara otrzymuje w każdej rundzie 2k6 obrażeń od kwasu. Dodatkowo śluz ów utrudnia poruszanie się. Ofiara traci premie ze Zręczności i otrzymuje ujemny modyfikator -2 z okoliczności do wszelkich testów ataku, umiejętności i rzutów obronnych na refleks. Śluz spływa z ofiary po 5 rundach. Jeśli ofiara zostanie trafiona kilkoma śluzami na raz efekty kumulują się.
Specjalne cechy:
Redukcja obrażeń: śluzowe istoty posiadają redukcję obrażeń 15/+2
Odporność: śluzowe istoty posiadają odporność na elektryczność, kwas i dźwięk 15
Regeneracja: Jeśli śluzowa istota dotyka dowolnej martwej od co najmniej rundy inteligentnej istoty to poprzez wchłaniania jej mózgu leczy 2 punkty wytrzymałości na rundę max tyle punktów ile zmarły miał w sumie punktów Int, Rzt i Cha.
Śluz: Niepodatność na efekty wpływające na umysł, uśpienie, paraliż, otumanienie i polimorfię. Nie wpływają na niego trafienia krytyczne.
Rzuty obronne: jak stworzenie bazowe
Atrybuty: S+8, Bd +4, Int spada do 1, Rzt spada do 1 Cha spada do 1
Umiejętności: jak stworzenie bazowe z jedną różnicą – istota traci wszelkie premie do ukrywania się w środowisku naturalnym ze względu na kolor swej skóry gdyż ta pokryta jest zawsze niebieskim śluzem.
Atuty: jak stworzenie bazowe plus ślepowidzenie 18m
Klimat/Teren: jak stworzenie bazowe
Występowanie: Pojedynczo, para, oddział(5-8 plus 10 śluzaków) sfora (10-15 plus 10-20 śluzaków)
Skala wyzwania: Jak stworzenie bazowe +2
Skarb: jak stworzenie bazowe
Charakter: zawsze neutralny zły
Rozwój: brak

Przykładowy śluzowa istota:

Śluzowy grimlok
Średni śluz
Kości Wytrzymałości: 2k10+6 (17 pw)
Inicjatywa: +1 (Zr)
Szybkość: 9m
KP: 19 (+1 Zr, +8 naturalny)
Ataki: topór bojowy +8 wręcz lub walniecie +8
Obrażenia: topór bojowy 1k8+9 lub walnięcie 1k4 plus 1k6 od kwasu.
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m/1,5m
Specjalne ataki: Plucie śluzem
Specjalne Cechy: niepodatność, węch, redukcja obrażeń 15/+2, odporności,. Regeneracja, śluz
Rzuty Obronne: Wytr +3, Ref -5, Wola -5
Atrybuty: S 23, Zr 13, Bd 17, Int 1, Rzt 1 , Cha 1
Umiejętności: Nasłuchiwanie +3, Przeszukiwanie +2, Ukrywanie +6, Wspinaczka +13
Atuty: Czujność, ślepowidzenie
Klimat/Teren: każdy region i podziemia
Występowanie: Pojedynczo, para, oddział(5-8 plus 10 śluzaków) sfora (10-15 plus 10-20 śluzaków)
Skala Wyzwania: 3
Skarb: żaden
Charakter: neutralny zły
Rozwój: -

Śluzowy grimlok to normalny widok w Podświecie. Często grupy śluzowych grimloków przeprowadzają rajdy na siedziby łupieżców umysłu. Są oni prawdziwym utrapieniem swych poprzednich władców, dlatego też ilithidzi stanowczo tępią zarówno śluzowych grimloków jak i przyczyny ich powstawania śluzowców.

WALKA
Plucie śluzem: Raz na trzy rundy śluzowy grimlok może wykonać atak dotykowy na dystans i plunąć na odległość 18 metrów śluzem. Jeśli trafi ofiara otrzymuje w każdej rundzie 2k6 obrażeń od kwasu. Dodatkowo śluz ów utrudnia poruszanie się. Ofiara traci premie ze zręczności i otrzymuje ujemny modyfikator -2 z okoliczności do wszelkich testów ataku, umiejętności i rzutów obronnych na refleks. Śluz spływa z ofiary po 5 rundach. Jeśli ofiara zostanie trafiona więcej niż jednym takim śluzem ich efekty kumulują się.
Redukcja obrażeń: śluzowy grimlok posiada redukcję obrażeń 15/+2
Odporność: śluzowy grimlok posiada odporność na elektryczność, kwas i dźwięk 15
Regeneracja: Jeśli śluzowy grimlok dotyka dowolnej martwej od co najmniej rundy inteligentnej istoty to poprzez wchłaniania jej mózgu leczy 2 punkty wytrzymałości na rundę maksymalnie tyle punktów ile zmarły miał w sumie Int, Rzt i Cha.
Śluz: Niepodatność na efekty wpływające na umysł, uśpienie, paraliż, otumanienie i polimorfię. Nie wpływają na niego trafienia krytyczne.
Niepodatność: śluzowy grimlok jest niepodatny na ataki wzrokowe, efekty wizualne, oraz inne formy ataku, które zależą od zmysłu wzroku.


Co wy na to szanowni forumowicze? Taki szablonik z mojego autorskiego świata może przedstawię go na forum kiedyś jak admin pozwoli (panie Azrael w tym celu poproszę o osobny dział taki dla mnie tylko Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gris
Zawadiaka



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z blogu 27

PostWysłany: Pią 21:11, 26 Paź 2007 Powrót do góry

Co o pracach myślę napisałem przy śluzaku. Tu przyczepię się trochę do samej mechaniki :
- Plucie śluzem - powinien być test pozwalający kwas z siebie zetrzeć. Proponuję by postać jeśli chce zetrzeć z siebie śluz, musiała poświęcić akcję całorundową oraz 1,5 litra wody. Co do samego splunięcia - dodałbym ujemny modyfikator ( choćby -2 ) do testu ataku. W końcu łatwiej jest rzucić niż strzyknąć śliną ( w dodatku na taką odległość ).

Cytat:
WALKA
Plucie śluzem: Raz na trzy rundy śluzowy grimlok może wykonać atak dotykowy na dystans i plunąć na odległość 18 metrów śluzem. Jeśli trafi ofiara otrzymuje w każdej rundzie 2k6 obrażeń od kwasu. Dodatkowo śluz ów utrudnia poruszanie się. Ofiara traci premie ze zręczności i otrzymuje ujemny modyfikator -2 z okoliczności do wszelkich testów ataku, umiejętności i rzutów obronnych na refleks. Śluz spływa z ofiary po 5 rundach. Jeśli ofiara zostanie trafiona więcej niż jednym takim śluzem ich efekty kumulują się.
Redukcja obrażeń: śluzowy grimlok posiada redukcję obrażeń 15/+2
Odporność: śluzowy grimlok posiada odporność na elektryczność, kwas i dźwięk 15
Regeneracja: Jeśli śluzowy grimlok dotyka dowolnej martwej od co najmniej rundy inteligentnej istoty to poprzez wchłaniania jej mózgu leczy 2 punkty wytrzymałości na rundę maksymalnie tyle punktów ile zmarły miał w sumie Int, Rzt i Cha.
Śluz: Niepodatność na efekty wpływające na umysł, uśpienie, paraliż, otumanienie i polimorfię. Nie wpływają na niego trafienia krytyczne.
Niepodatność: śluzowy grimlok jest niepodatny na ataki wzrokowe, efekty wizualne, oraz inne formy ataku, które zależą od zmysłu wzroku.


Nie widzę potrzeby powtarzanie dwukrotnie tego samego.
Jak już pisałem prace są świetne. Gratuluję pomysłu i wykonania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin