|
Autor |
Wiadomość |
Nefarius
Adept
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 15:45, 10 Wrz 2006 |
|
Był późny wieczór, młode małżeństwo dawno już chrapało w swoim pokoju w wygodnym łózku. Nie wszyscy domownicy jednak spali. W dziecięcym pokoju, w łóżeczku leżał mały chłopiec, przykryty pod samą głowę kołderką. Dziecko było bardzo wystraszone, o czym świadczył blady wyraz twarzy oraz krople potu na czole. Chłopczyk spoglądał ze strachem pod szafę, gdzie widoczne były dwa malutkie, czerwone punkciki. Chwilę później pod oknem pojawił się potworny ork, z głowa przekręconą w tył. Chłopczyk z przerażenia krzyknął głośno. Chwilę później ork znikł a do pokoju wbiegli rodzice uspokajając syna, z pod szafy dobiegał tylko bardzo cichy chichot…
Wyjadacz koszmarów
____________________________________________________________
Mała istota baśniowa
Kości Wytrzymałości: 1k6 (3pw)
Inicjatywa +7 (+3 Zr, +4 Poprawiona inicjatywa)
Szybkość: 6m
KP: 14 (+1 rozmiar, +3 Zr)
Ataki: -------
Obrażenia: -------
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne ataki: Żywienie się strachem*
Specjalne cechy: Czytanie w myślach*, Niemy obraz*, Zdolności czaropodobne, Widzenie w ciemnościach
Rzuty obronne: Wytrw +0, Ref +5, Wola +3
Atrybuty: S 7, Zr 16, Bd 11, Int 12, Rzt 13, Cha 16
Umiejętności: Ciche poruszanie +8, Nasłuchiwanie +7, Zastraszanie +10
Atuty: Poprawiona inicjatywa, Uniki
Klimat/teren: Każdy cywilizowany teren
Występowanie: Zazwyczaj pojedynczo
_____________________________________________________________
Skala wyzwania: 1
Skarb: Żaden
Charakter: Zawsze chaotyczny zły
Rozwój: 2-3KW (mały)
Wyjadacz koszmarów jest niezwykle złośliwą istotą, która swoją przebiegłość wykorzystuje przeciwko najmniej bezbronnym istot na świecie –dzieciom. Straszaki, bo tak się o nich mówi w rodzinnych domach, które nawiedziły, są istotami, o kształtach małego demona. Ten dziwaczny, zły skrzat o czerwonej lub brązowej skórze, z małymi diabelskimi rogami na głowie wykorzystuje swe magiczne zdolności by zauroczyć małe dzieci a później żywic się ich strachem. Straszaki zazwyczaj pojawiają się w każdym choćby nawet małym mieście, gdzie wpełzają do dziecięcych pokoi i tam tworzą swe okrutne iluzje, a następnie żywią się w ten sposób spowodowanym strachem. Istoty te składają małe jaja, w trudno dostępnych miejscach, zazwyczaj w domach, gdzie w przyszłości mają straszyć. Te małe bestyjki żywią się innymi małymi baśniowymi bestiami takimi jak słabsze Świerszczyki oraz zwykłymi robakami, które żyją w ludzkich domach. Wyjadanie dziecięcego strachu to tylko następstwo niezwykłej złośliwości Straszaka a nie jako taka potrzeba żywienia się. Wyjadacze koszmarów żyją tylko i wyłącznie w ludzkich domach, być może, dlatego że to ludzkie umysły są najbardziej podatne na iluzje i magiczne oszustwa.
Walka
Wyjadacz koszmarów nie atakuje swojej ofiary otwarcie. Mimo, iż posiada w paszczy szeroki asortyment ostrych jak brzytwa kłów, nie używa ich do poranienia dzieci. Ta mała bestia czai się wieczorami w miejscach gdzie trudno ją przyuważyć. Wyjadacz, obserwuje swoją ofiarę i wyczytuje w jej myślach obraz najbardziej przerażającego potwora bądź rzeczy dla konkretnego dziecka. Kiedy widzi, że dziecko jest już samo w pokoju, rozpoczyna swój potworny plan wprowadzać w życie. Straszak tworzy iluzje potwora, którego dziecko najbardziej się obawia i czeka aż te się przerazi. Właśnie tym przerażeniem karmi się Wyjadacz koszmarów.
Za największy rarytas Straszak uważa zjadanie dziecięcych koszmarów, które sam wcześniej spowodował potworną iluzją.
Żywienie się strachem* jest magiczną zdolnością opartą na wysysaniu emocjonalnych przeżyĆ istot, które nie potrafią się przed tym bronic. Ofiara ma prawo do rzutu obronnego ST =15 na wolę, jeśli test się nie powiedzie podmiot pada ofiarą tej zdolności. Podmiot nie jest świadomy tego. Najczęściej tego typu istotami są dzieci. Małe, przerażone wierzą w potworną iluzję stworzoną przez Wyjadacza. Straszak, potrafi żywic się tymi emocjami, musi onmiec ciągły konakt wzrokowy z ofiarą i nie może znajdowac się dalej niż 6m od ofiary. Podczas karmienia się strachem Wyjadacz koncentruje się, przez co nie może czynic innych działań. Samo wyjadanie strachu nie daje mu żadnych korzyści, prucz czystej przyjemności z odczuwania czyjegoś strachu. Zaraz po tym gdy Wyjadacz naje się strachem (zazwyczaj trwa to kilka minut, lub do puki podmiot nie przestanie się bac) ofiara traci 1k2 punktów roztropności na 2k10 minut. Straszak może tylko raz na dekadzień nawiedzic tę samą ofiarę. Zdolności tej Wyjadacz może używac raz dziennie. Użycie tej zdolności jest akcją całorundową.
Niemy obraz*, jest zdolnościa czaropodobną analogiczną do czaru Niemy obraz rzucanego przez zaklinacza 5 poziomu. Zdolności tej Wyjadacz może używac raz dziennie. Użycie tej zdolności jest akcją całorundową.
Czytanie w myślach*, jest zdolnością czaropodobną, bardzo podobną do czaru Wykrycie myśli. Ofiara ma prawo do rzutu obronnego ST=15 na wolę, jeśli rzut się nie powiedzie Wyjadacz koszmarów wyczytuje wszystkie mysli, związane z najgorszym strachem ofiary. Zdolnośc ta pozwala wyczytywac tylko i wyłącznie tego typu informacje w podświadomości ofiary. Wyjadacz musi obserwowac swoją ofiarę i nie może znajdowac się dalej niż 6m od niej. Zdolności tej Wyjadacz może używac raz dziennie. Użycie tej zdolności jest akcją całorundową.
Zdolności czaropodobne, Wyjadacz koszmarów potrafi raz dziennie uzywac zdolonści czaropodobnych Widmowy odgłos oraz Oszołomienie analogicznych do czarów o tej samej nazwie, rzucanych przez zaklinacza piątego poziomu. (Widmowy odgłos, Oszołomienie są zdolnościami uzywanymi głównie do ucieczki) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
|
Wysłany:
Sob 2:14, 25 Lis 2006 |
|
Cytat: |
Wyjadacz koszmarów jest niezwykle złośliwą istotą, która swoją przebiegłość wykorzystuje przeciwko najmniej bezbronnym istot na świecie –dzieciom. |
To bym powiedział jest lekki błąd. Czemu dzieciom? czy tylko dzieciom?
Czy ty chcesz, żeby bohaterowie chowali swoje dzieci gdzieś, żeby
nie bały się w nocy, czy masz jakiś inny cel? Ja bym osobiście zrobił
to troche inaczej, np. coś co może nawet wywołać efekt Widmowego
Zabójcy, albo coś na rodzaj. Przyznaje, że bardzo klimatyczne
rozwiązanie. Aż mnie korci, żeby zmienić teraz przygode którą mam
zamiar jutro poprowadzić i wykożystać w niej Wyjadacza... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nefarius
Adept
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 10:46, 30 Lis 2006 |
|
Horat napisał: |
Cytat: |
Wyjadacz koszmarów jest niezwykle złośliwą istotą, która swoją przebiegłość wykorzystuje przeciwko najmniej bezbronnym istot na świecie –dzieciom. |
To bym powiedział jest lekki błąd. Czemu dzieciom? czy tylko dzieciom?
Czy ty chcesz, żeby bohaterowie chowali swoje dzieci gdzieś, żeby
nie bały się w nocy, czy masz jakiś inny cel? Ja bym osobiście zrobił
to troche inaczej, np. coś co może nawet wywołać efekt Widmowego
Zabójcy, albo coś na rodzaj. Przyznaje, że bardzo klimatyczne
rozwiązanie. Aż mnie korci, żeby zmienić teraz przygode którą mam
zamiar jutro poprowadzić i wykożystać w niej Wyjadacza... |
To jest specyficzny potwór, który wyrzadza krzywde tylko dzieciom. Tak samo jak Rdzewiacz niszczy broń BG, tak samo straszak straszy dzieci. A po za tym, kto powiedział, że potwory musza byc zawsze wykorzystywane przeciwko BG. Można zrobic sesje z tym potworem, ale w ten sposób, że zamiast graczy będzie dręczył dzieci i to będzie sprawa do rozwiązania. Gracze będą musieli złapac jednego, przesłuchac a potem odnalezc tego, kto je nasłał. Na koniec dodam, że potwór miał byc klimatyczny a nie rozpierdzielający wszystko, więc pozostanie na SW 1 i z takimi zdolnościami straszenia dzieci. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|