FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wampiryczne stworzenie [szablon] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Śro 16:04, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Wampiryczne stworzenie

Hurl przedzierał się przez gęste zarośla wyrąbując sobie drogę toporkiem. Księżyc z trudem próbował wyjrzeć zza chmur i przebić się przez gęste korony drzew.. Jego kompani szli za nim ciągle rozglądając się czujnie. Wtem przed krasnoludem wyskoczył potężny wilk. Jego gorejące ślepia i ostre jak brzytwa zęby tylko śmignęły obok niego. Wilk zniknął w lesie tak samo szybko jak się pojawił.
- Co na Moradina… - szepnął Hurl.
Tymczasem jego kompani zbici w grupę usłyszeli warczenie, najpierw jedno potem dołączyły do nich inne.
- Otaczają nas – szepnęła czarodziejka.
- Ale kto? To nie są zwykłe wilki – padło pytanie. Wszyscy wiedzieli, że jedynie dwie osoby w drużynie znają na nie odpowiedź. Druid Verst i kapłan Pelora Alginn. Pierwszy odezwał się kapłan
- Wtargnęliśmy na teren kogoś z kim lepiej nie zaczynać. To nie są zwykłe wilki a…
- Nieumarłe. Słudzy potężnego wampira – wszedł mu w słowo Verso – Niekoniecznie jest w pobliżu ale…
Odgłos potężnych skrzydeł i cień nietoperza rozwiał wątpliwości druida.
Pierwsze trzy wilki wyskoczyły z zarośli…


Wampiry tworzą swych potomków i pomiot. Jednak nie zawsze chcą aby ich siedziby pilnowali istoty zdolne do zdrady szczególnie potrafiące posługiwać się magią. Niektóre z nich po latach nie-życia odkrywają w sobie moc obdarzania swą klątwą nie tylko humanoidów. Tak powstały opowieści o piekielnych psach strzegących siedzib wampirów. O wilkach z czerwonymi ślepiami i kłami wystającymi im z pyska.
Wampiryczne stworzenie to szablon, który można nałożyć na każdą żywą istotę posiadającą ciało fizyczne i nie będące humanoidem czy humanoidem-potworem (zwaną dalej stworzeniem bazowym). Nie można jednak nałożyć go na istoty takie jak żywiołaki, konstrukty,rośliny, śluzy czy smoki oraz istoty rozmiaru większego niż duży. Istota po przemianie zyskuje miano nieumarłego.
Jeśli nie stwierdzono inaczej wampiryczne stworzenia zachowują statystyki i specjalne zdolności stworzenia bazowego.

Kości wytrzymałości: Wzrastają do k12

Szybkość: jak stworzenie bazowe, jeśli potrafiło pływać wampiryczne stworzenie zachowuje tę zdolność.

KP: Naturalny pancerz stworzenia bazowego wzrasta o +4

Ataki: Wampiryczne stworzenie zachowuje wszelkie ataki stworzenia
bazowego i uzyskuje ugryzienie. Jeśli posiadało już ten atak zmieniają się kostki obrażeń

Obrażenia: Ugryzienie 1k4 obrażeń. Jeśli stworzenie bazowe posiadało
atak ugryzieniem kostki obrażeń od niego zwiększają się o jedną kategorię (kły robią się większe i bardziej niebezpieczne)

Specjalne ataki:

Wyssanie krwi: zdolność analogiczna do zdolności wampira z tą różnicą, że wampiryczne stworzenie wysysa 1k3 budowy na rundę.

Odstraszanie stworzeń swojego rodzaju: wampiryczne stworzenie poprzez swoja naturę odstrasza istoty swego rodzaju. Na każde zwierzę w promieniu 30 metrów od wampirycznego stworzenia działa moc Strach o ST 10+KW istoty

Specjalne cechy:

Redukcja obrażeń: wampiryczne stworzenia posiadają redukcję obrażeń 10/+1

Odporność na odegnanie: wampiryczne stworzenia posiadają odporność na odegnanie +2

Odporność: wampiryczne stworzenia posiadają odporność na elektryczność i zimno 10

Szybkie leczenie: wampiryczne stworzenie leczy w każdej rundzie 2 punkty obrażeń, dopóki ma przynajmniej 1 punkt wytrzymałości. Gdy jego PW spadną do 0 lub poniżej zamienia się w postać gazową i musi w przeciągu godziny dotrzeć do swego pana aby ten wykonał odpowiedni rytuał przywracający mu dawny kształt.

Rzuty obronne: jak stworzenie bazowe

Atrybuty: S+4, Zr+2, Int+2

Umiejętności: Wampiryczne stworzenia otrzymują premię rasową +4 do cichego poruszania, nasłuchiwania, ukrywania i zauważania. Pozostałe umiejętności SA takie same, jakie posiadało stworzenie bazowe.

Atuty: Wampiryczne stworzenie otrzymuje Błyskawiczny refleks, Czujnośc, Poprawioną inicjatywę i Uniki - zakładając, że stworzenie bazowe spełnia warunki wstępne i nie posiada wspomnianych atutów.

Klimat/teren: Każdy region i podziemia.

Występowanie: Pojedynczo, para, oddział(5-8 plus jeden wampirzy pomiot) sfora (10-15 plus 1-3 wampirze pomioty, plus wampir)

Skala wyzwania: Jak stworzenie bazowe +1

Skarb: jak stworzenie bazowe

Charakter: zawsze dowolny zły

Rozwój: brak


Słabości wampirycznych stworzeń

Wampiryczne stworzenia podobnie jak ich twórcy wampiry nie znoszą zapachy czosnku. Nie dotyczy ich jednak zasada bieżącej wody czy zaproszenia do domu.

Zabijanie wampirycznego stworzenia

Wampiryczne stworzenie, którego PW spadną poniżej zera nie umiera lecz zamienia się w postać gazową w której bez odpowiedniego rytuału swego pana przetrwa jedynie godzinę. Większość wampirów nie daje swym podopiecznym, którzy polegli w walce drugiej szansy lecz zdarzają się takie przypadki. Są jednak sposoby, które potrafią skutecznie zabić wampiryczne stworzenie.
Bezpośrednie wystawienie na promienie słoneczne. Stworzenie takie może w świetle promieni słonecznych wykonywać jedynie akcje cząstkowe. Jeśli w następnej rundzie nie znajdzie schronienia ulega zniszczeniu.

Rytuał tworzenia wampirycznego stworzenia.

Wampir chcący stworzyć wampiryczne stworzenie musi wypić cała krew z istoty, którą chce uczynić swym sługą a następnie poświęcić 100PD na każdą KW przemienianej istoty. Po 3 dniach istota staje się nieumarłym i może służyć wampirowi.
Gdy istota zginie i wróci do swego pana w formie gazowej aby przwrócić jej materialną formę potrzeba martwego ciała istoty tego samego gatunku, które posiada co najmniej ½ swojej krwi. Wampir, który odtwarza ciało swego sługi musi wydać 25PD na każdą KW, którą sługa posiadał.

Przykładowe wampiryczne stworzenie:
Stworzenie bazowe: wilk

Wampiryczny wilk
Średni nieumarły
KW: 2k12 (13pw)
Inicjatywa: +7 (+3 Zr, +4 poprawiona inicjatywa)
Szybkość: 15m
KP: 19 (+3 Zr, +6 naturalny)
Ataki: Ugryzienie +4, wręcz
Obrażenia: ugryzienie 1k8+3
Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m
Specjalne ataki: Przewracanie, Wyssanie krwi, Odstraszanie istot swojego rodzaju.
Specjalne cechy: redukcja obrażeń 10/+1, odporność na odegnanie, odporność na zimno i elektrycznośc 10, szybkie leczenie 2, cechy nieumarłego, słabości wampirycznego stworzenia.
Rzuty obronne: Wytrwałość +3, Refleks +8, Wola +1
Atrybuty: S 17 Zr 17 Bd - Int 4 Rzt 12 Cha 6
Umiejętności: Ciche poruszanie +9, Nasłuchiwanie +10, Tajniki dziczy +1*, Ukrywanie +7, Zauważanie +8
Atuty: Finezja w broni (ugryzienie), Błyskawiczny refleks, Czujność, Poprawiona inicjatywa i Uniki
Klimat/teren: każdy region i podziemia
Występowanie: Pojedynczo, para, oddział(5-8 plus jeden wampirzy pomiot) sfora (10-15 plus 1-3 wampirze pomioty, plus wampir)
Skala wyzwania: 2
Skarb: żaden
Charakter: neutralny zły
Rozwój: brak

---------------------------------------------------------------------------------

Czekam na komentarze.



P.S. Jeśli gdzieś już się pojawił podobny szablon to nic o tym nie wiem, ale powiedzcie w jakim podręczniku/stronie wówczas porównam sobie mój z tamtym Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet Bildhorn dnia Czw 10:07, 30 Lis 2006, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Śro 20:18, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Nie jestem pewniem, czy chodzi ci o "wampiryczne stworzenie"
jako "pomiot", czy jako "potomka wampira" bo jeśli o to pierwsze to
zdaje się, że jest to całkiem nowy szablon, jakiego jeszcze nie spotkałem.
jeśli jednak chodzi ci o to drugie to zobacz do podręcznika "Księga
Potworów" na 219 stronę. tam znajdziesz szablon do Wampira. Powiem,
że oba szablony są do siebie stanowczo podobne.
Jeśli chodzi o wampiycznego wilka to definitywnie widze to pierwszy raz,
ale już mi się podoba. Bo w sumie widze, że wilka samego w sobie wiele
nie zmieniłeś. Dodałeś tylko chechy wampirze. To jak narazie tyle ode
mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Czw 9:31, 30 Lis 2006 Powrót do góry

Jest to potomek wampira lecz nie tak potężny jak wampir.
Szablon wampira był protoplastą w/w lecz ów z Podręcznika Potworów można stosować tylko do humanoidów i humanoidów-potworów. Dlatego stworzyłem szablon dla całej reszty zwierząt/magicznych bestii i wynaturzeń.
Dołączyłem klauzulę, że żywiołaki, konstrukty itp nie mogą być połączone z tym szablonem [z wiadomych względów]

EDIT///

W Guide of Vampires doczytałem się rośliny-wampira [szablon]... zwątpię chyba w Goodman Games... .

///


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin