FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Dzieci Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:15, 29 Lis 2006 Powrót do góry

To możnaby do poziom 20 i co dalej, ale chcę skupić się tylko na tym pomyśle - Pomyślcie o tym, ze gracie człowiekiem i przyszedł już jego czas, a wysokiego poizomu nie osiągnął - co wtedy?

Wpałdem na pomysł 2 rozwiązań odwzorowujących dorastanie dziecka

CIEKAWSZY i BARWNIEJSZY daje moim zdaniem większą frajdę

Na początek proponuję przyjąć nie 10,10,10,10,10,10 jak w przypadku dorosłego człowieka, lecz 3,3,3,3,3,3...

Teraz uwzględniamy premie rasowe i mamy dziecko od miesiąca do 3 latek
Potem o 1k3 zwiększamy każdy atrybut i mamy atrybuty 6 latka.
Potem o 1k4 i mamy 11 latka i 1k8 = 15latek (to juz wiek dorosłości w DND) W tym wieku powinniśmy mieć od biedy przygotowany życiorys.
Np. POstawiono na rozwój fizyczny dziecka (pierwsze 3 atrybuty + 2 każdy), postawiono na rozwój duchowy (MD i INT po +3), nauczyciel to erudyta (CHA + 3), takie rzeczy... Oczywiście brak zainteresowania dzieckiem (charakter nie dobry i nie praworządny ograniczenie), lub problemy w nauce (kary do MD INT I CHA) też wpływają na rozwój...

Ewentualnie możnaby losować na każdy etap po jedenj takiej cesze...
NIe próbowałem tka tworzyc postaci, ale może być z tego niezły bigos Wink
Na koniec z najmocniejszego atrybutu ojcai najmocniejszego atrybutu matki po +1 do tego atrybutu u dziecka i mamy gotową postać...

KURDE zapomniałem tego drugiego ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wujek czikit
Adept



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:55, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Very Happy Drugi pomysł mi się podoba ;p

A tak poważnie...

Dla mnie bomba! To musi być cholernie ciekawe grać ojcem Very Happy Najlepiej by on aktywnie poszukiwał przygód i zarabiał w ten sposób na utrzymanie dziecka Very Happy "A mój tatuś morduje ludzi!" Very Happy

PZDR dla Ciebie za pomysł i przygotowanie mechaniczki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 20:07, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Fakt, ciekawe.
"Aniu, idziemy zabijać smoki, weź kurteczkę, wieje"Razz
Więcej możliwości na przygody - nauka dziecka, czy porwanie go i szantaż BG
Albo bunt dziecka i powstanie w ten sposób największego wroga BG:>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:41, 30 Lis 2006 Powrót do góry

Dokładka:
MODYFIKATORKI
- Nacisk na rozwój umysłu (po +2 do Intelektu i Madrości)
- Nacisk na rozwój fizyczny (po +1 do Siły Zręczności i Budowy)
- Nacisk na religijność (Dziecko gdy dorasta ma już pewną reputację wśród kapłanów jego religii)
- Charyzmatyczny (+3 do Charyzmy)
- Złe środowisko (charakter nie może być praworządny i nie dobry)
- Dobre środowisko (charakter nie może być chaotyczny i nie zły)
- Mądry nauczyciel (darmowy atut na starcie (nie kumulujący się z innymi, np. za rasę człowiek, lub klasę wojownika)
- Groźny uraz (postać ma do końca życia fobię np. przed pająkami, koniami itp. może to też oznaczać strach przed mieczem...)
- Nerwowość (Testy umiejętności do wykonania których potrzeba dużej ilości czasu skutkują karą -5 dla tej postaci)
- Chutliwość (Postać ma wielkie potrzeby seksualne, co stara się ukryć przed światem, zamykając się w sobie, skutkuje karą -3 do Charyzmy)
- Upośledzenie (Kary po -3 do wszystkich atrybutów)
- Geniusz (Intelekt i Mądrość +3, lecz wiele osób bardzo zazdrości posaidaczowi geniuszu i pragnie jego śmierci, lub przynajmniej niedoli...)

No tyle na razie... Laughing

EDIT:
Własnie zapomniałem co z tym należy robić napisać Wink
Otóż, w każdym okresie należy wykonać rzut, mówiący którą cechę dziecko "nabywa"... Rzcuamy 1k12 lub lepiej rozpisać numerki i przeprowadzić losowanie karteczek (na każdej karteczce numer, mieszamy itd. )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 11:37, 02 Gru 2006 Powrót do góry

Dla mnie pomysł grania dzieckiem poprzedniej postaci nie jest obcy. Można tak grać do 3 albo nawet 4 pokolenia jak kto lubi Wink Wtedy w grze pojawia się nowy wymiar. Od nas zależy kim będzie nasza pociecha Wink Czy spłodzimy ją z jakąś demonicą, smoczycą czy innym paskudztwem Razz cz wyślemy do szkoły magów czy do lasu Wink czy wychowamy na prawego obrońce czy an okrutnego tyrana Very Happy Tyle, ze ile by trzeba grać Razz

Co do mechaniki... osobiście jestem przeciwny mieszaniu w atrybutach ale to chyba jest ok. Najlepiej zagrać z tą mechaniką i sprawdzić czy się gra nie sypnie Wink żeby nie powychodziły zmutowane dzieciaki z 20 na każdym atrybucie Razz nie wiem czy to możliwe tak strzeliłem a nie chce mi się myśleć Razz
Chociaż zawsze można napoić dzieciaka jakimś wywarem z nimfy i będzie miał większego moda do charyzmy czy coś Wink

PS. przeniosę ten temat do home rules. Mam nadzieje, że nikt nie bedzie zły. Właściwie to nie jest mechanika tylko dla MP a nawet bardziej dla graczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin