FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Efekty Krytyczne Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 0:16, 01 Sie 2006 Powrót do góry

EFEKTY KRYTYCZNE

Image

Realna walka jest szybka i niebezpieczna, jest czymś co powinno brać się na poważnie. Efekty krytyczne odzwierciedlają ten realizm.
Dzięki zasadom efektów krytycznych walka staje się bardziej realistyczna i poważna. Jeden cios, niezależnie ile obrażeń zada, może pozbawić postaci przytomności, koniczyny albo nawet i życia. Taki cios może spowodować płytką ranę (zada mało obrażeń) ale jeśli trafi w punkt witalny np. arterię? Sztylet przytrafieniu krytycznym może zadać nawet 5 obrażeń. Ale nie trzeba zbyt wielu obrażeń aby zniszczyć ludzkie serce.
Takie śmiercionośne i realistyczne zasady mogą być ciekawą odmianą w twej kampanii. W szczególności jeśli postacie mają już wysoki poziom. Gracze bardzo szybko uświadomią sobie śmiertelność swych postaci, nawet tych najbardziej doświadczonych.
Dzięki efektom krytycznym nawet najsłabszy przeciwnik może obalić najpotężniejszego z herosów.
Efekty krytyczne, to różne efekty i nieprzyjemne następstwa trafień krytycznych, które maja miejsce oprócz zwykłych obrażeń.


Image

USTALANIE EFEKTÓW KRYTYCZNYCH


Efekt krytyczny ustala się rzutem k20 jeśli postać zostanie trafiona krytycznie. Zauważ, że stworzenia takie jak np. Szlamy lub nieumarli są odporne na krytyki, tak więc są również odporne na efekty krytyczne
Czary które zadają obrażenia powodują efekty krytyczne, gdy postać wykonująca rzut obronny przeciwko zaklęciu wyrzuci na kostce 1.
Jeśli chcesz zmniejszyć śmiercionośność krytycznych efektów, możesz ustalić, że mają one miejsce tylko wtedy gdy rzut na potwierdzenie krytyka będzie także rzutem krytycznym.

Miejsce Trafienia

Ważnym jest to na jaką część ciała będzie miał wpływ efekt krytyczny. Ciosy w głowę i tułów są potencjalnie bardziej niebezpieczne niż ciosy w ręce lub nogi. Odcięcie ręki będzie miało inne konsekwencje niż odcięcie głowy. Miejsce trafienia ustalamy rzutem k20.

Image

Należy również brać pod uwagę rozmiar walczących istot. Niemożliwym jest aby goblin odciął głowę gigantowi. Odejmij 1 od rzutu kością za każdy rozmiar o jaki mniejszy jest atakujący. Jeśli atakujący jest większy dodaj 1 do rzutu za każdy rozmiar.
Rozmiar nie wpływa w żaden sposób na efekty krytyczne spowodowane atakami dystansowymi.

LECZENIE
Efekty krytyczne powinny być leczone oddzielnie od punktów życia.
Każdorazowe rzucenie na postać czaru leczenie lekkich ran zmniejsza dotkliwość efektu o jeden stopień. Czary lecznicze z wyższych poziomów zmniejszają dotkliwość o liczbę stopni równą poziomowi czaru. Tylko Leczenie Krytycznych Ran (o ile jest jeszcze co leczyć) uleczy postać z efektem krytycznym o krytycznej dotkliwości. Po rzuceniu czaru postać ma efekt krytyczny o poważnej dotkliwości, który można już leczyć każdym czarem leczącym.
Odcięte kończyny można ‘doczepić’ powrotem do ciała przy pomocy zwykłych czarów leczniczych, pod warunkiem, że odcięta kończyna jest dostępna. Przytrzymana przy ciele w czasie rzucania czaru zrośnie się i spowrotem będzie nadawać się do użytku.
Efekty krytyczne bez magicznego leczenia, goją się znacznie dłużej niż punkty obrażeń. Jeśli po otrzymaniu efektu krytycznego postać wciąż żyje, musi kurować się przez liczbę miesięcy podaną w nawiasie przy dotkliwości.

Oczywiście bez magicznego leczenia nie da się uleczyć odciętych kończyn
Inne sposoby leczenia:
Szybkie leczenie: Istoty posiadające szybkie leczenie mogą podzielić czas leczenia efektów krytycznych przez ich współczynnik szybkiego leczenia
Nakładanie Rąk: Paladyn nakładaniem rąk zmniejsza dotkliwość efektu krytycznego o jeden stopień
Regeneracja: Istoty posiadające zdolność regeneracji leczą efekty krytyczne z prędkością jednego stopnia dotkliwości na rundę.

Image

NASTĘPSTWA EFEKTÓW KRYTYCZNYCH

Efekty krytyczne mogą mieć te nieprzyjemne następstwa:
Oszołomienie: Oszołomiona istota, przez jedną rundę nie może podejmować żądnych akcji, lecz może normalnie się bronić.
Ogłuszenie: Ogłuszona istota tarci premię ze zręczności do KP i nie może podejmować żadnych akcji. Wrogowie atakujący ogłuszoną postać otrzymują premię +2 do ataku.
Obezwładniony: PŻ ofiary jest automatycznie redukowane do 0. Może wykonać tylko jedną akcję cząstkową, jeśli będzie to męcząca akcja ofiara otrzymuje 1 punkt obrażeń i zaczyna umierać.
Umierający: PŻ ofiary spada do -1. Co rundę jej pż spada o kolejny jeden punkt, póki nie zostanie ustabilizowana.
Rzuty Obronne: Niektóre efekty krytyczne są tak dotkliwe, że ofiara musi wykonać test na wytrwałość o ST 10+ obrażenia od krytyka aby uniknąć dalszych następstw.
Kara od Urazu: Kara od urazu do kara do wszystkich testów ataku, umiejętności i rzutów obronnych ofiary efektu krytycznego.

DOTKLIWOŚĆ EFEKTÓW KRYTYCZNYCH


Jeśli istota jest ofiarą efektu krytycznego, to jak przykry jest ten efekt zależy od jego dotkliwości.
Bardzo Lekki: Delikatne guzy i sińaki. Krytyk o tej dotkliwości w głowę, oprócz obrażeń wymaga udanego rzutu na wytrwałość lub ofiara zostanie oszołomiona. Nie ma żadnych efektów oprócz obrażeń jeśli trafi w inną część ciała.
Lekki: Kontuzje, krwawiące rany i przebicia. Ofiara otrzymuję karę od Urazu -2 dopóki nie zostanie wyleczona. Rana tej dotkliwości zadana w nogę zmniejsza szybkość postaci d 1/2 do czasu wyleczenia. Rana tej dotkliwości w głowę wymaga rzutu obronnego na wytrwałość lub ofiara zostanie ogłuszona.
Średni: Głębokie, bardziej poważne rany. Ofiara otrzymuję karę od Urazu -4 dopóki nie zostanie wyleczona. Rana tej dotkliwości zadana w nogę zmniejsza szybkość postaci d 1/4 do czasu wyleczenia. Rana tej dotkliwości w głowę wymaga rzutu obronnego na wytrwałość lub ofiara zostanie obezwładniona.
Poważny: Dotkliwe, mogące zagrażać życiu obrażenia. Ofiara otrzymuję karę od Urazu -6 dopóki nie zostanie wyleczona. Część ciała w którą zostanie zadana rana, nie nadaje się do użytku. Rana tej dotkliwości w rękę lub nogę wymaga rzutu obronnego na wytrwałość lub ofiara zostanie obezwładniona. Rana tej dotkliwości w głowę i tułów wymaga rzutu obronnego na wytrwałość lub ofiara będzie umierająca. Nawet przy udanym rzucie ofiara jest obezwładniona
Krytyczny: Śmiertelne rany, najczęsciej odcięte lub strzaskane kończyny. Ofiara otrzymuję karę od Urazu -8 dopóki nie zostanie wyleczona. Część ciała w którą zostanie zadana rana, nie nadaje się do użytku, została ona odcięta lub zniszczona (zależnie od typu broni). Rana tej dotkliwości w ręce, nogi i tułów wymaga rzutu obronnego lub ofiara będzie umierająca. Nawet przy udanym rzucie ofiara jest obezwładniona. Rana tej dotkliwości w głowę wymaga udanego rzutu obronnego lub ofiara natychmiast umiera (PŻ -10), nawet udany rzut powoduje, że postać będzie umierająca

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Balder
Strażnik



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 0:48, 01 Sie 2006 Powrót do góry

A więc po pierwsze: znakomity pomysł!!!!
To jest to czego brakowało, i z resztą jaki to brak zawsze zarzucano przez przeciwników D&D. Trafienia krytycznie to zwykle 5% ataków, czyli stosunkowo mało, więc nie wymaga jakiegoś szczególnego "zachodu". A nawet więcej: urozmaica rozgrywkę! Wprowadza nieco napięcia zwiazanego z ryzykiem kalectwa! Dreszczyk emocji Cool . To jest to.
Po za tym jak chyba kiedyś wspomniałem (ale chyba nie na tym forum Razz) lubię przygody "realistyczne"; tzn takie gdzie wszystko "ma ręce i nogi"; gdzie coś wynika z czegoś. W tym wypadku właśnie brak owych rąk i nóg bedzie jak najbardziej na miejscu Very Happy Wink

Aczkolwiek...
Osobiście mam lekkie wrażenie, że jednak nieco zbyt złożone te zasady. Skróciłbym co nieco chyba; choć przyznam że trudno mi w tej chwili powiedziec co jest zbedne ^^. Należy je przetestować.

Mimo wszystko jednak, wprowadził bym mały "make up" już teraz:
1. Określił czego tyczy się kara z Urazu (rozumiem że to przeoczenie Wink )
2. Modyfikator z rozmiaru ustalił zgodnie ze "standardem rozmiarów" występujacym w D&D; tzn. -1 -2 -4 -8
3. Jeśli chodzi o powrotne zrastanie odciętych kończyn, zalezało by pamiętać, że umartwione ciało nie powinno nadawać sie do "recyklingu" ( Wink ); jeżeli okaleczony heros, znajdzie swoją rękę wśród lawiny trupów na polu bitwy po miesiącu, to trudno żeby nawet "zwykłe, magiczne" leczenie było w stanie cos pomóc.

Jak na razie to tyle z mojej strony, co może mi o tej godzinie przyjść do głowy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 9:37, 01 Sie 2006 Powrót do góry

Dzięki Wink Staram się Razz W sumie nie lubie urealniania dnd za wszeklą cenę ale akurat jeśli chodzi o to, mogę zrobić wyjątek Very Happy

Balder napisał:

1. Określił czego tyczy się kara z Urazu (rozumiem że to przeoczenie Wink )


Greebo napisał:

Kara od Urazu: Kara od urazu do kara do wszystkich testów ataku, umiejętności i rzutów obronnych ofiary efektu krytycznego.


Wink

Balder napisał:

2. Modyfikator z rozmiaru ustalił zgodnie ze "standardem rozmiarów" występujacym w D&D; tzn. -1 -2 -4 -8


To akurat całkiem dobry poomysł, będę musiał się nad tym zastanowić Very Happy

Balder napisał:

3. Jeśli chodzi o powrotne zrastanie odciętych kończyn, zalezało by pamiętać, że umartwione ciało nie powinno nadawać sie do "recyklingu" ( Wink ); jeżeli okaleczony heros, znajdzie swoją rękę wśród lawiny trupów na polu bitwy po miesiącu, to trudno żeby nawet "zwykłe, magiczne" leczenie było w stanie cos pomóc.


No tak, powinienem ale odcięte ręce i nogi można leczyć tylko leczeniem krytycznych ran dośc potęzny czar jakby nie patrzeć. Puki noga przypomina nogę, można ją jeszcze 'przyczepić' Wink

Co do złożoności, to sam nie wiem, może zbędna wydaje się pirwsza tabelka, do samej mechaniki wystarczyła by tylko pierwsza kolumna. Jednak chciałem dodać rodzaje broni i jakie mniej więcej wyrządzają szkody dla pobudzenia wyobraźni mistrzów Razz
Oczywiście to krytyczny efekt na powiedzmy głowie bronią ciętą nie zawsze musi oznaczać odciętą głowę nawet przy najwyższej dotkliwoci, chociaż najpewniej będzię Smile

Sam wiem, ze ten system wymaga jeszcze wielu przeróbek i udoskonaleń i mam nadzieję, że mi pomożecie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HunteR
Szara Eminencja



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Wto 12:36, 01 Sie 2006 Powrót do góry

No ładnie, ledwo założył forum a już wprowadza własne zasady do gry...

A tak poważnie to bardzo mi się podoba Razz Ja również nie jestem zwolennikiem urealniania D&D na chama. Wkońcu to tylko gra dająca oderwanie od rzeczywistości (po co mam grać w to co mogę zrobić w realu, np. wyjść na ulicę z mieczem i zginąć od ciosu kamieniem Razz ). Ponadto wprowadzanie zbyt dużej ilości własnych zasad może doprowadzić do niezłego zamieszania, no i więcej zasad to również przedłużanie niektórych akcji na siłę, przykład: normalny krytyk to rzut k20 na trafienie + rzut na obrażenia, tutaj mamy jeszcze kilka dodatkowych rzutów i jedna potycza może się znacząco przedłużyć (zakładając że ktoś ma farta i ciągle rzuca krytyki Cool ).

Ale tak jak napisałem na początku, pomysł jest ciekawy i warty zastosowania ale nie w każdym możliwym przypadku. Tzn. byłoby to męczące podczas starcia czterech herosów vs. banda goblinów. Krytyki pewnie padałyby często ale kogo obchodzi czy goblinowi odpadła ręka czy może przypaliły się włosy na czerepie, i tak jest już trupem. Jednak podczas pojedynków między herosami (np. BG wojownik walczy z generałem goblinów) może to być bardzo ciekawe zarówno pod kątem wyniku walki jak i późniejszej fabuły (np. generał goblinów który stracił w pojedynku rękę ale uciekł z pola walki postanawia po jakimś czasie zebrać bandę oprychów i wytropić BG celem zemszczenia się). Takie efekty mogą też mieć ciekawy wpływ na przebieg walki, wojownik który miał wyraźną przewagę w pewnym momencie zostaje lekko ranny w prawą rękę, rana nie jest groźna ale na tyle bolesna że nie jest wstanie w tej ręce utrzymać broni a jest praworęczny więc lewą już nie będzie taki skuteczny i siły się wyrównują.

Co do tabelek, w tabelce efektów krytycznych przy zimnie mamy zamarzanie i przy wyniku 1-10 i przy wyniuku 18-19. Tak powinno być czy to poprostu błąd?
Czy cios w głowę odrazu musi oznaczać śmierć poszkodowanego czy też może wyjść tak że gość "tylko" stracił oko bądź ucho albo ma zmiażdżoną szczękę tudzież wielką szramę na policzku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 13:19, 01 Sie 2006 Powrót do góry

Wiesz, z tymi goblianmi to różnie. Nikogo nie obchodzi co się stanie z goblinem, ale z drugiej strony, jak goblin utnie noge BG to już inna bajka Wink Właśnie te zasady miały wnieść taką 'hardcorowść' w grę Wink
Ale zgdadzam się, że nie zawsze warto ich stosować. Do typowych kampanii heroic raczej mi nie pasuje. Ale za to do ponurych kampanii np. w ravenlofcie... Very Happy survival horror? Very Happy
Może do innych systemów d20, modern albo zew cthulhu... tylko nie wiem czy tam nie ma czasem jakichś tego typu zasad, bo nie widziałem podrów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 21:12, 01 Sie 2006 Powrót do góry

Tekst o krytykach genialny Greebo - tak trzymać! Smile

Jeśli zaś chodzi o krytyki to [jeśli sie mylę poprawcie mnie] bodajrze w Star Wars d20 wyglądają one tak:

- dostajesz krytyka [wróg strzelił do ciebie z lasera i rzucił 20 z potwiedzeniem]
- patrzysz ile masz BD
- mnożysz ją przez 2
- wróg rzuca obrażenia [te już pomnożone]
- jesli zadał ci iwecej obrażeń niż twoja BGx2 jesteś trupem...

Nie wiem co się dzieje jeśli nie zadał ich więcej Razz - co przeżyłeś krytyk i biegniesz dalej?

Dlaczego o tym piszę? Bo to prosta metoda dla zasad krytyków w światach very dark fantasy. Jeśli chodzi o zasady Greebo to przetestuje je na zywo w grze i isę zobaczy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JOIN-ME
Pogromca



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:48, 02 Sie 2006 Powrót do góry

Bardzo fajne.
Rzeczywiście wprowadza to do gry i urozmaicenie i większy realizm
(w czasie walki oprócz obrażeń liczonych w LICZBACH są też efekty uboczne- takie jakie opisałeś).


Cytat:
Odcięte kończyny można ‘doczepić’ powrotem do ciała przy pomocy zwykłych czarów leczniczych, pod warunkiem, że odcięta kończyna jest dostępna. Przytrzymana przy ciele w czasie rzucania czaru zrośnie się i spowrotem będzie nadawać się do użytku.


Nie wiem czy to nie jest naciąganie , że można leczyć te bardziej poważne rany. Mam tu namyśli "doczepienie" spowrotem ręki czy innej uciętej konczyny.

Bo niby jak? Zwykłe nakładnie rąk przez Paladyna?
Nie ma żadnych wymagań? Większy poziom? Większe zdolności i dodatkowe jakieś umiejętności?

Szczerze mówiąc nie orientuję się jakie własciwości ma takie nakładnie rąk i do czego można je zastosować ( więc tu propozycja powstania topicu o czarach leczenia Smile ) , ale zastanawia mnie czy nie jest to przesada- takie hop i znowu masz ręke .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HunteR
Szara Eminencja



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Śro 14:59, 02 Sie 2006 Powrót do góry

Join napisał:
Bo niby jak? Zwykłe nakładnie rąk przez Paladyna?
Nie ma żadnych wymagań? Większy poziom? Większe zdolności i dodatkowe jakieś umiejętności?

Greebo napisał:
odcięte ręce i nogi można leczyć tylko leczeniem krytycznych ran dośc potęzny czar jakby nie patrzeć.


I wszystko jasne Cool Leczenie krytycznych ran to bardzo silny czar, mogą go używać tylko ci którzy mają dostęp do czarów 4 poziomu, sam czar leczy 4k8 + 1/poziom a więc maksymalnie mógłby wyleczyć 52HP.

Join napisał:
Szczerze mówiąc nie orientuję się jakie własciwości ma takie nakładnie rąk i do czego można je zastosować


Wszystko jest opisane w PG przy opisie paladyna Wink Nakładanie rąk leczy ilość HP równą poziomowi paladyna pomnożony przez premię z charyzmy.

Join napisał:
zastanawia mnie czy nie jest to przesada- takie hop i znowu masz ręke.


No wiesz, wkońcu to tylko gra, nie można wszystkiego przekładać na świat rzeczywisty bo w D&D mamy czary i różne inne fantastyczne rzeczy. Zręsztą w naszych czasach można "przymontować" komuś urwaną rękę, do tego trochę sprzętu i gość zamiania się w cyborga Razz [ale to jest możliwe choć przeciętnego obywatela oczywiście na to nie stać]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wujek czikit
Adept



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:25, 11 Sie 2006 Powrót do góry

Podobnie jak dość przeciętnego chłopa pańszczyźnianego raczej niestać na magiczne leczenie :] A i potężni kapłani też na łące nie rosną :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ignis
Zbrojny



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stąd. Dokąd? Do tamtąd.

PostWysłany: Pią 11:06, 22 Lut 2008 Powrót do góry

Zawsze uważałem że efekty krytyczne są w D&D niedoceniane. Nawet jak taki dajmy na to kobold trafi krytycznie naszego bohatera to raczej nic mu poważnego nie zrobi z mnożnikiem razy 2 czy nawet razy 3. Ale jeżeli zastosujemy się do powyższych zasad cios krytyczny może mieć bardzo poważne następstwa...

Żeby jeszcze bardziej urealnić grę i zrobić ją bardziej emocjonującą można też zastosować zasadę że zawsze cios stwarzający zagrożenie krytykiem jest krytykiem (eliminujemy rzut na potwierdzenie). Wtedy naprawdę dzieje się "hardcore" i krytyki występują częściej odzwierciedlając niebezpieczeństwo walki. Co o tym myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Sob 12:24, 23 Lut 2008 Powrót do góry

Niezły pomysł... No, jest małe "ale". Kilka małych "ale".
"Ale" nr 1 - BG toczą najwięcej walk w scenariuszu, ich przeciwnicy tylko 1 (jak zabiją BG to zazwyczaj jest koniec scenariusza, jak nie zabiją - sami giną). Co za tym idzie, ta zasada może bardzo łatwo obrócić się przeciw BG w zbyt niebezpiecznym stopniu.
"Ale" nr 2 - już o tym wspominałem, ale jesteś nowy, więc napiszę jeszcze raz. Masz postać z tasakiem/sejmitarem/rapierem, krytyk 18-20. Teraz bierzesz poprawione trafienie krytyczne i ostrą broń. Masz krytyk, o ile dobrze liczę, od 12 na k20. Z Twoją zasadą prawie co drugi cios takiej postaci jest krytyczny. To trochę nie fair w stosunku do np. barbarzyńcy, który w walce twarzą w twarz z łotrzykiem będzie miał nagle dużo mniejsze szanse niż wcześniej. A tak być nie powinno, by łotrzyk bez kombinowania walczył z barbem.
"Ale" nr 3 - zasada ta przepakowuje w kosmos klasę prestiżową szermierz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ignis
Zbrojny



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: stąd. Dokąd? Do tamtąd.

PostWysłany: Pon 0:28, 25 Lut 2008 Powrót do góry

No co fakt to fakt. Zwłaszcza drugie "ale" jest niepokojące ( to że gracze zostaną pozbawieni rąk/nóg/uszu/oczu/głów itp. jeszcze można przeboleć (albo przyszyć czarami Wink ).
teraz moje "ale"
...ale jak się gra na home rules można wyeliminować atut poprawione trafienia krytyczne i klasę szermierza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin