Autor |
Wiadomość |
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Wto 17:54, 11 Lip 2006 |
|
Kolejny smaczek wujka Danaeta. Jest to klasa z mojego autorskiego świata ale sądzę, że może sieWam spodobać. Miała być prestiżem ale wyewoluowała na klasę podstawową gdyż w prestizu "czegoś" mi brkowało - poziomów na te wszystkie moce Enjoy
Wojownik Jaguar
Wojownicy jaguary to obrońcy dawno zapomnianego miasta na Wyspie Czaszki Smoka zwanego Zanagaran. Od najmłodszych lat szkolą się oni pod okiem mistrzów i jaguarów właśnie. Wypracowali własny styl walki. Wojownicy ci wywodzą się przeważnie z rodzin królewskich i rodów, które mają za zadanie bronić wiosek i miast swojej rasy. To niebezpieczni przeciwnicy. Charakteryzują się oni niezwykła (kocią) zręcznością i gracją. Postacie graczy muszą mieć co najmniej 16 zręczności i 14 siły i budowy. Mogą także posiadać wysoką roztropność gdyż wielu w przyszłości zostaje kapłanami Rapa,
boga-kota.
Charakter: Każdy nie chaotyczny
Kość wytrzymałości: k10
Kod: |
Poziom B.A Wytr Ref Wol Specjalne Naturalny pancerz
1 1 2 2 0 Atut, Moc Jaguara 1/dz, Widzenie w ciemnościach 18m, Szpony+1, Broń egzotyczna:szpony 0
2 2 3 3 0 Tropienie 0
3 3 3 3 1 Poszerzone traf. krytyczne: szpony, Sprytna obrona. 1
4 4 4 4 1 Moc Jaguara 2/dz 1
5 5 4 4 1 Szpony+2 1
6 6/1 5 5 2 Atut, Zwierzęcy towarzysz: Jaguar 2
7 7/2 5 5 2 Zmysł dżungli 2
8 8/3 6 6 2 Moc Jaguara 3/dz 2
9 9/4 6 6 3 3
10 10/5 7 7 3 Szpony+3 3
11 11/6/1 7 7 3 Szybkość szponów 3
12 12/7/2 8 8 4 Atut, Moc Jaguara 4/dz 4
13 13/8/3 8 8 4 4
14 14/9/4 9 9 4 4
15 15/10/5 9 9 5 Szpony+4 5
16 16/11/6/1 10 10 5 Moc Jaguara 5/dz 5
17 17/12/7/2 10 10 5 Własne stado 5
18 18/13/8/3 11 11 6 Atut 6
19 19/14/9/4 11 11 6 6
20 20/15/10/5 12 12 6 Szpony+5, Władca kotów 6
|
Umiejętności: Jak wojownik +Tajniki dziczy, Upadanie, Równowaga, Dyplomacja, Wyczucie kierunku, Leczenie, Ciche poruszanie
Początkowe umiejętności (4+Int)x2
Na następnych poziomach: 4+mod z INT
Biegłość w broni i pancerzu: Wojownicy jaguary potrafią posługiwać się każdą prostą i żołnierską bronią a także mogą nosić pancerze lekkie z wyjątkiem koszulki kolczej. Są także biegli w używaniu drewnianych tarcz. Wojownik jaguar otrzymuje także za darmo biegłość w broni egzotycznej: szpony, które są podstawą ich ekwipunku.
Atut: co 6 poziomów Jaguar otrzymuje premiowy atut z listy wojownika.
Naturalny pancerz: Gdy Wojownik jaguar zdobywa doświadczenie jego ciało na podobieństwo jaguara porasta sierścią. Daje mu to naturalny pancerz wyszczególniony w tabeli.
Moc Jaguara: Wojownicy od dziecka szkolą się w stadach tych wielkich kotów. Uczą się od nich walki. Od pierwszego poziomu a później co 4 poziomy wojownik zyskuje dziennie dodatkową Moc Jaguara. Jego oczy zmieniają się w kocie, skórę porasta szczecina, jego ruchy robią się nadzwyczaj zwinne i rośnie w siłę. Otrzymuje on na 5+mod z Budowy rund modyfikatory +2 Zręczności i +2 Siły a także naturalny pancerz +3 do tego który aktualnie posiada. Oczywiście później na skutek zmęczenia otrzymuje on –2 do Siły i Zręczności na taki sam okres czasu.
Widzenie w ciemnościach: jako, że wojownicy wychowują się w mrokach dżungli otrzymują widzenie w ciemnościach na odległość 18m. Jest to zdolność nadnaturalna.
Szpony: Wojownicy jaguary walczą przeważnie szponami, które stają się w ich rękach zabójczą bronią. Co pięć poziomów oręż ten, tylko w ich rękach, zyskuje premię z okoliczności +1,+2 itd. do trafienia. Premia ta kumuluje się z innymi premiami.
Tropienie: Na 2 poziomie Jaguar otrzymuje darmowy atut Tropienie.
Poszerzone trafienie krytyczne: szpony: Na 3 poziomie jaguar otrzymuje ten atut za darmo.
Sprytna obrona: na 3 poziomie Jaguar, który nie nosi pancerza, lub nosi lekki pancerz otrzymuje poza premią ze ZR do KP również premię z Rzt tak samo jak mnich.
Zwierzęcy towarzysz: jaguar: Na 6 poziomie wojownik może wziąć ze sobą zwierzęcego towarzysza jaguara. Mechanika nie różni się od tej z Druida lecz max KW zwierzęcego towarzysza to ½ poziomu Wojownika Jaguara osiadłego a wędrującego ¼.
Zmysł dżungli: Na 7 poziomie Wojownik staje się prawdziwym władcą dżungli w której się wychował. Potrafi w promieni 10xmod Rzt(minimum 10) metrów wyczuć każdą żywą istotę. Otrzymuje on premię +2 z okoliczności do testów Zauważania, Przeszukiwania, Skradania się, Tajników dziczy, r.o. na Refleks i Inicjatywy. Jest to zdolność nadnaturalna
Szybkość szponów: Na 11 poziomie Jaguar potrafi atakować z nadludzką szybkością szponami. Może przeprowadzić jeden dodatkowy atak na rundę z maksymalną premią do ataku jakby broń (tylko szpony) posiadała usprawnienie Szybkość. Jest to zdolność czaropodobna i nie kumuluje się z innymi podobnymi zdolnościami (np. z usprawnieniem Szybkość).
Własne stado: na 17 poziomie Jaguar jeżeli zechce może wkupić się w łaski stada wielkich kotów. Wyzywa na pojedynek samca alfa i jeżeli go pokona (ale nie zabije) staje się nominalnym przywódcą stada. Pozostaje w telepatycznej więzi z kotami w odległości 100xmodRzt metrów(min 100) i w każdej chwili może wezwać ich dowolną ilość do walki lub innych zadań.
Władca kotów: Na 20 poziomie Jaguar staje się przyjacielem wszystkich kotowatych. Nie atakują go nigdy jeżeli same nie zostaną przez niego zaatakowane. Może on także porozumiewać się z nimi telepatycznie jak za pomocą czaru rozmowa ze zwierzętami i nakłaniać do różnych rzeczy. Podczas pertraktacji otrzymuje on premię z okoliczności +4. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 21:06, 11 Lip 2006 |
|
O bulwa, piękna podstawka!!!
Wbrew pozorom świetny z niego jaszczuroludź!!!
matko boska... +5 naturalny pancerz z łusek +6 z seirści (no co utacja jakaś - zresztą to świat magiczny no co? ) no i atucik poświęcić na bieglosc w ciezkich zbrojach (luba jak masz duzo zr to olac) i mozesz miec nawet 40 kp! OMG!!!
Suuuupcio ten prestiż jest ! ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Wto 22:12, 11 Lip 2006 |
|
A wiesz, że mnich nteż tak może? Z karwaszami pancerza i itemami z bonusem do ZR i Rzt? A jeśli MP jest przewidujący i ma rozum to nie da BG grającym tą postacią zbroi +5 lub chociaz złota na nią.
Wg mnie klasa jest oki - jeśli ją porównać właśnie z mnichem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
noxon
Chłop
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OUT THERE
|
Wysłany:
Śro 13:45, 19 Lip 2006 |
|
niezłe niezłe choć może troche zbyt silne. Jak na począatek praktycznie (jak ju ż było wyżej) tylko mnich może go pokonać.
Ale mi sie podoba. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Pią 21:48, 28 Lip 2006 |
|
Za silna? Jak porównasz z wypasionym mnichem to może nawet za słaba... Zobacz, ile on ma mocy - ogłuszające pięści, drżąca pięść, spadanie z wysokości, skok bez kar za wysokość - można mnożyć i mnożyć.
Mi się podoba i wg mnie nie ma potrzeby osłabiać w jakikolwiek sposób osłabiać. Brawo ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RaV
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Kalisza
|
Wysłany:
Pią 22:24, 28 Lip 2006 |
|
-Wszystko spoko gdyby nie to żeby zostać nim trzeba mieć co najmniej 16 zręczności i 14 siły według mnie to jest bez sensu bo koniecznie musi tak być .
-Specjalna Właściwość "własne stado" zupełnie niepotrzebne , według mnie powinno to być jakieś specjalne zadanie dla takiego wojownika żeby być przywódcą stada ale nie specjalna zdolność no i troche przesadzone ( można wezwać ile sie chce osobników ... )
-Reszta jest ok |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Sob 10:53, 29 Lip 2006 |
|
[quote]Od najmłodszych lat szkolą się oni pod okiem mistrzów i jaguarów właśnie. Wypracowali własny styl walki. Wojownicy ci wywodzą się przeważnie z rodzin królewskich i rodów, które mają za zadanie bronić wiosek i miast swojej rasy. To niebezpieczni przeciwnicy. Charakteryzują się oni niezwykła (kocią) zręcznością i gracją.[quote/]
Ta klasa jest klasą dla najlepszych spośród wybranych. Nie wiem czy zaznaczyłem ale klasa ta występuje tylko na jednej wyspie [dość dużej] w moim świecie. Na kontynent wojownicy ci wychodzą baardzo rzadko gdyż ich zadaniem jest strzec swego królestwa.
Jeśli zaś chodzi o wezwanie dowolnej ilości kocich towarzyszy to liczba ta jest ograniczona wielkością stada oczywiście. Jak wiadomo koty nie zbierają się w wielkie stada. Po drugie jesli kot będzie daleko to może po prostu nie zdąrzyć na wezwanie wojownika jaguara - to wszystko zależy od decyzji MG.
Dzięki za krytykę i za słowa uznania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
|
Wysłany:
Czw 20:59, 14 Wrz 2006 |
|
Nie pasuje mi tylko to, że aby takowym zostać nie trzeba pochodzić z Wyspy Czaszki Smoka Zanagaran...
Tak poza tym to klasa jest super. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Sob 13:53, 16 Wrz 2006 |
|
Horat napisał: |
Nie pasuje mi tylko to, że aby takowym zostać nie trzeba pochodzić z Wyspy Czaszki Smoka Zanagaran...
Tak poza tym to klasa jest super. |
Jak już pisałem jest to klasa z mojego autorskiego świata - każdy może przecież zmienić wymagania co do klasy - przecież po to są zasady aby je MP mógł łamać co nie ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:53, 16 Wrz 2006 |
|
Prowdziuśka prowda
A w ogóle to się powtórzę, ale świetna klasa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
|
Wysłany:
Nie 4:13, 17 Wrz 2006 |
|
No chyba, że o to chodzi... (musiałem niedczytać) W takim razie to bez zastrzeżeń. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abadon
Chłop
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Dziewięciu Piekieł
|
Wysłany:
Wto 20:06, 05 Gru 2006 |
|
Bardzo fajna klasa. Ciekawa i oryginalna. Fajne schizy można z nią robić.
Apropo możesz coś więcej napisać o tym twoim świecie??
Bo zapowiada się ciekawie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Wto 20:48, 05 Gru 2006 |
|
Mój świat? Ciekawy?
Nie będę robił offtopu. Jak chcesz to ci na PW napiszę.
A i dzięki za uznanie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|