FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [Klasa podstawowa] Wojownik Jaguar Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 17:54, 11 Lip 2006 Powrót do góry

Kolejny smaczek wujka Danaeta. Jest to klasa z mojego autorskiego świata ale sądzę, że może sieWam spodobać. Miała być prestiżem ale wyewoluowała na klasę podstawową gdyż w prestizu "czegoś" mi brkowało - poziomów na te wszystkie moce Smile Enjoy

Wojownik Jaguar

Wojownicy jaguary to obrońcy dawno zapomnianego miasta na Wyspie Czaszki Smoka zwanego Zanagaran. Od najmłodszych lat szkolą się oni pod okiem mistrzów i jaguarów właśnie. Wypracowali własny styl walki. Wojownicy ci wywodzą się przeważnie z rodzin królewskich i rodów, które mają za zadanie bronić wiosek i miast swojej rasy. To niebezpieczni przeciwnicy. Charakteryzują się oni niezwykła (kocią) zręcznością i gracją. Postacie graczy muszą mieć co najmniej 16 zręczności i 14 siły i budowy. Mogą także posiadać wysoką roztropność gdyż wielu w przyszłości zostaje kapłanami Rapa,
boga-kota.

Charakter: Każdy nie chaotyczny
Kość wytrzymałości: k10

Kod:

Poziom   B.A   Wytr   Ref   Wol   Specjalne   Naturalny pancerz
1   1   2   2   0   Atut, Moc Jaguara 1/dz, Widzenie w ciemnościach 18m, Szpony+1, Broń egzotyczna:szpony   0
2   2   3   3   0   Tropienie   0
3   3   3   3   1   Poszerzone traf. krytyczne: szpony, Sprytna obrona.   1
4   4   4   4   1   Moc Jaguara 2/dz   1
5   5   4   4   1   Szpony+2   1
6   6/1   5   5   2   Atut, Zwierzęcy towarzysz: Jaguar   2
7   7/2   5   5   2   Zmysł dżungli   2
8   8/3   6   6   2   Moc Jaguara 3/dz   2
9   9/4   6   6   3      3
10   10/5   7   7   3   Szpony+3   3
11   11/6/1   7   7   3   Szybkość szponów   3
12   12/7/2   8   8   4   Atut, Moc Jaguara 4/dz   4
13   13/8/3   8   8   4      4
14   14/9/4   9   9   4      4
15   15/10/5   9   9   5   Szpony+4   5
16   16/11/6/1   10   10   5   Moc Jaguara 5/dz   5
17   17/12/7/2   10   10   5   Własne stado   5
18   18/13/8/3   11   11   6   Atut   6
19   19/14/9/4   11   11   6      6
20   20/15/10/5   12   12   6   Szpony+5, Władca kotów   6




Umiejętności: Jak wojownik +Tajniki dziczy, Upadanie, Równowaga, Dyplomacja, Wyczucie kierunku, Leczenie, Ciche poruszanie
Początkowe umiejętności (4+Int)x2
Na następnych poziomach: 4+mod z INT
Biegłość w broni i pancerzu: Wojownicy jaguary potrafią posługiwać się każdą prostą i żołnierską bronią a także mogą nosić pancerze lekkie z wyjątkiem koszulki kolczej. Są także biegli w używaniu drewnianych tarcz. Wojownik jaguar otrzymuje także za darmo biegłość w broni egzotycznej: szpony, które są podstawą ich ekwipunku.

Atut: co 6 poziomów Jaguar otrzymuje premiowy atut z listy wojownika.

Naturalny pancerz: Gdy Wojownik jaguar zdobywa doświadczenie jego ciało na podobieństwo jaguara porasta sierścią. Daje mu to naturalny pancerz wyszczególniony w tabeli.

Moc Jaguara: Wojownicy od dziecka szkolą się w stadach tych wielkich kotów. Uczą się od nich walki. Od pierwszego poziomu a później co 4 poziomy wojownik zyskuje dziennie dodatkową Moc Jaguara. Jego oczy zmieniają się w kocie, skórę porasta szczecina, jego ruchy robią się nadzwyczaj zwinne i rośnie w siłę. Otrzymuje on na 5+mod z Budowy rund modyfikatory +2 Zręczności i +2 Siły a także naturalny pancerz +3 do tego który aktualnie posiada. Oczywiście później na skutek zmęczenia otrzymuje on –2 do Siły i Zręczności na taki sam okres czasu.

Widzenie w ciemnościach: jako, że wojownicy wychowują się w mrokach dżungli otrzymują widzenie w ciemnościach na odległość 18m. Jest to zdolność nadnaturalna.

Szpony: Wojownicy jaguary walczą przeważnie szponami, które stają się w ich rękach zabójczą bronią. Co pięć poziomów oręż ten, tylko w ich rękach, zyskuje premię z okoliczności +1,+2 itd. do trafienia. Premia ta kumuluje się z innymi premiami.

Tropienie: Na 2 poziomie Jaguar otrzymuje darmowy atut Tropienie.

Poszerzone trafienie krytyczne: szpony: Na 3 poziomie jaguar otrzymuje ten atut za darmo.

Sprytna obrona: na 3 poziomie Jaguar, który nie nosi pancerza, lub nosi lekki pancerz otrzymuje poza premią ze ZR do KP również premię z Rzt tak samo jak mnich.

Zwierzęcy towarzysz: jaguar: Na 6 poziomie wojownik może wziąć ze sobą zwierzęcego towarzysza jaguara. Mechanika nie różni się od tej z Druida lecz max KW zwierzęcego towarzysza to ½ poziomu Wojownika Jaguara osiadłego a wędrującego ¼.

Zmysł dżungli: Na 7 poziomie Wojownik staje się prawdziwym władcą dżungli w której się wychował. Potrafi w promieni 10xmod Rzt(minimum 10) metrów wyczuć każdą żywą istotę. Otrzymuje on premię +2 z okoliczności do testów Zauważania, Przeszukiwania, Skradania się, Tajników dziczy, r.o. na Refleks i Inicjatywy. Jest to zdolność nadnaturalna

Szybkość szponów: Na 11 poziomie Jaguar potrafi atakować z nadludzką szybkością szponami. Może przeprowadzić jeden dodatkowy atak na rundę z maksymalną premią do ataku jakby broń (tylko szpony) posiadała usprawnienie Szybkość. Jest to zdolność czaropodobna i nie kumuluje się z innymi podobnymi zdolnościami (np. z usprawnieniem Szybkość).

Własne stado: na 17 poziomie Jaguar jeżeli zechce może wkupić się w łaski stada wielkich kotów. Wyzywa na pojedynek samca alfa i jeżeli go pokona (ale nie zabije) staje się nominalnym przywódcą stada. Pozostaje w telepatycznej więzi z kotami w odległości 100xmodRzt metrów(min 100) i w każdej chwili może wezwać ich dowolną ilość do walki lub innych zadań.

Władca kotów: Na 20 poziomie Jaguar staje się przyjacielem wszystkich kotowatych. Nie atakują go nigdy jeżeli same nie zostaną przez niego zaatakowane. Może on także porozumiewać się z nimi telepatycznie jak za pomocą czaru rozmowa ze zwierzętami i nakłaniać do różnych rzeczy. Podczas pertraktacji otrzymuje on premię z okoliczności +4.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:06, 11 Lip 2006 Powrót do góry

O bulwa, piękna podstawka!!!

Wbrew pozorom świetny z niego jaszczuroludź!!!

matko boska... +5 naturalny pancerz z łusek +6 z seirści (no co utacja jakaś - zresztą to świat magiczny no co?Smile ) no i atucik poświęcić na bieglosc w ciezkich zbrojach (luba jak masz duzo zr to olac) i mozesz miec nawet 40 kp! OMG!!!

Suuuupcio ten prestiż jest ! ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 22:12, 11 Lip 2006 Powrót do góry

A wiesz, że mnich nteż tak może? Z karwaszami pancerza i itemami z bonusem do ZR i Rzt? A jeśli MP jest przewidujący i ma rozum to nie da BG grającym tą postacią zbroi +5 lub chociaz złota na nią.

Wg mnie klasa jest oki - jeśli ją porównać właśnie z mnichem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
noxon
Chłop



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OUT THERE

PostWysłany: Śro 13:45, 19 Lip 2006 Powrót do góry

niezłe niezłe choć może troche zbyt silne. Jak na począatek praktycznie (jak ju ż było wyżej) tylko mnich może go pokonać.

Ale mi sie podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 21:48, 28 Lip 2006 Powrót do góry

Za silna? Jak porównasz z wypasionym mnichem to może nawet za słaba... Zobacz, ile on ma mocy - ogłuszające pięści, drżąca pięść, spadanie z wysokości, skok bez kar za wysokość - można mnożyć i mnożyć.
Mi się podoba i wg mnie nie ma potrzeby osłabiać w jakikolwiek sposób osłabiać. Brawo Wink!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RaV




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Kalisza

PostWysłany: Pią 22:24, 28 Lip 2006 Powrót do góry

-Wszystko spoko gdyby nie to żeby zostać nim trzeba mieć co najmniej 16 zręczności i 14 siły według mnie to jest bez sensu bo koniecznie musi tak być .
-Specjalna Właściwość "własne stado" zupełnie niepotrzebne , według mnie powinno to być jakieś specjalne zadanie dla takiego wojownika żeby być przywódcą stada ale nie specjalna zdolność no i troche przesadzone ( można wezwać ile sie chce osobników ... )
-Reszta jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Sob 10:53, 29 Lip 2006 Powrót do góry

[quote]Od najmłodszych lat szkolą się oni pod okiem mistrzów i jaguarów właśnie. Wypracowali własny styl walki. Wojownicy ci wywodzą się przeważnie z rodzin królewskich i rodów, które mają za zadanie bronić wiosek i miast swojej rasy. To niebezpieczni przeciwnicy. Charakteryzują się oni niezwykła (kocią) zręcznością i gracją.[quote/]

Ta klasa jest klasą dla najlepszych spośród wybranych. Nie wiem czy zaznaczyłem ale klasa ta występuje tylko na jednej wyspie [dość dużej] w moim świecie. Na kontynent wojownicy ci wychodzą baardzo rzadko gdyż ich zadaniem jest strzec swego królestwa.

Jeśli zaś chodzi o wezwanie dowolnej ilości kocich towarzyszy to liczba ta jest ograniczona wielkością stada oczywiście. Jak wiadomo koty nie zbierają się w wielkie stada. Po drugie jesli kot będzie daleko to może po prostu nie zdąrzyć na wezwanie wojownika jaguara - to wszystko zależy od decyzji MG.


Dzięki za krytykę i za słowa uznania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Czw 20:59, 14 Wrz 2006 Powrót do góry

Nie pasuje mi tylko to, że aby takowym zostać nie trzeba pochodzić z Wyspy Czaszki Smoka Zanagaran... Confused
Tak poza tym to klasa jest super. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Sob 13:53, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Horat napisał:
Nie pasuje mi tylko to, że aby takowym zostać nie trzeba pochodzić z Wyspy Czaszki Smoka Zanagaran... Confused
Tak poza tym to klasa jest super. Smile


Jak już pisałem jest to klasa z mojego autorskiego świata - każdy może przecież zmienić wymagania co do klasy - przecież po to są zasady aby je MP mógł łamać co nie Very Happy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:53, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Prowdziuśka prowda Smile
A w ogóle to się powtórzę, ale świetna klasa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Nie 4:13, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

No chyba, że o to chodzi... (musiałem niedczytać) W takim razie to bez zastrzeżeń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abadon
Chłop



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Dziewięciu Piekieł

PostWysłany: Wto 20:06, 05 Gru 2006 Powrót do góry

Bardzo fajna klasa. Ciekawa i oryginalna. Fajne schizy można z nią robić.
Apropo możesz coś więcej napisać o tym twoim świecie??
Bo zapowiada się ciekawie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 20:48, 05 Gru 2006 Powrót do góry

Mój świat? Ciekawy?

Nie będę robił offtopu. Jak chcesz to ci na PW napiszę.

A i dzięki za uznanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin