FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [Klasa Prestiżowa] Niewidzalna Dłoń Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 10:10, 27 Mar 2006 Powrót do góry

Niewidzialna Dłoń

Image

Najemnicy to osoby kojarzone głównie z wojna i polami bitew. Czasem jednak jedna śmierć jest ważniejsza niż śmierć tysiąca osób. Kontrakty zabójców są prawie tak samo popularne jak kontrakty najemników żołnierzy. W czasach pokoju te pierwsze nawet bardziej. Niewidzialne dłonie to najbardziej popularna grupa zabójców do wynajęcia. Są to luzie, którzy nie pozostawiają po sobie żadnych śladów, zwolennicy techniki walki gołymi rękoma czym jeszcze bardziej zaskakują niczego nie spodziewające się ofiary.
Niewidzialne Dłonie rekrutują swych członków pośród byłych mnichów. Tych, którym brakło dyscypliny. Mało mają powodów do domu, lecz grupa bardziej ceni sobie złoto, którego nigdy im nie brakuje. Wszyscy członkowie się z tym zgadzają.

Kostka Wytrzymałości: k8

WYMAGANIA

Charakter: Dowolny nie dobry

Bazowy Atak: + 6 lub wyższy

Umiejętności: Blef 6 rang, Ciche Poruszanie 8 rang, Ukrywanie 6 rang, Przebieranie 6 rang

Atuty: Poprawiona Inicjatywa, Poprawiony Atak bez Broni, Mobilność

Umiejętności Klasowe: Balansowanie (Zr), Ciche Poruszanie (Zr) Blef (cha), Nasłuchiwanie (Rzt), Otwieranie Zamków (Zr), Przebieranie (Cha), Skok (S), Ukrywanie Się (Zr), Upadanie (Zr), Używanie Liny (Zr), Wspinaczka (S), Wyczucie Pobudek (Rzt), Zbieranie Informacji (Cha)

Punkty umiejętności co poziom: 6 + modyfikator z intelektu

Image

WŁAŚCIWOŚCI KLASOWE:

Niżej podane są wszystkie właściwości klasowe Niewidzialnej Dłoni.

Biegłość w Broni i Pancerzu: Niewidzialne Dłonie nie zyskują żadnych nowych biegłości w broni i pancerzu. Niewidzialna Dłoń, która nosi pancerz lub broń nie może korzystać z właściwości klasowych tej klasy.

Mnisi: Mnisi, którzy zostali niewidzialnymi dłońmi, już nigdy więcej nie mogą awansować w klasie mnicha, nie tracą jednak przysługujących im właściwości klasowych mnicha.

Siła Duszy: Niewidzialna Dłoń może ranić wrogów z redukcją obrażeń. Na pierwszym poziomie jego atak bez broni liczy się jak atak magiczną Bronia +1. Z czasem siła ta wzrasta. Na 3 poziomie Niewidzialnej Dłoni równa jest +2, na 5 +3, a na 7 +4. Niewidzialna dłoń, nie otrzymuje, żadnych premii. Po prostu może ranić przeciwników z daną redukcją bez problemów.

Ukradkowy Atak: Niewidzialna dłoń może wykonywać ukradkowe ataki na dokładnie tych samych zasadach co Łotrzyk.

Nieświadomy Unik: Na drugim poziomie Niewidzialna Dłoń otrzymuje zdolność nieświadomego uniku , działającą tak samo jak zdolność łotrzyka o tej samej nazwie.

Nierozpoznawalny: Na 3 poziomie postaci Niewidzialna Dłoń może wtopić się w praktycznie każde otoczenie. Otrzymuje premię +4 do wszystkich testów ukrywania się oraz cichego poruszania. Ponad to, gdy przyjmuje postawę całkowitej obrony jest traktowany jak postać za osłoną ¼, niezależnie od terenu na, którym walczy.

Reakcja Umysłu: Od 4 poziomu, Niewidzialna dłoń, może reagować w mgnieniu oka. Możesz doliczyć modyfikator z roztropności do inicjatywy.

Trująca Aura: Na 6 poziomie wewnętrzne zepsucie Niewidzialnej Dłoni emanuje z niego tak mocno, że można je poczuć. Nawet jego ataki bez broni są bardziej złowieszcze. Za każdym razem gdy uderzy przeciwnika, ofiara musi wykonać udany rzut obronny na wytrwałość (ST - poziom w klasie Niewidzialna Dłoń + modyfikator Roztropności) lub otrzyma dodatkowe 1k10 obrażeń od trucizny.

Ulepszone Uchylanie: Zdolność ta działa jak uchylanie, jednak Niewidzialna dłoń której nie wyszedł rzut obronny otrzymuje tylko połowę obrażeń. Jeżeli rzut obronny się uda nie otrzymuje żadnych obrażeń.

Poprawiony Ukradkowy Atak:
Na 10 poziomie ukradkowe ataki Niewidzialnej dłoni stają się mordercze. Kostka obrażeń ukradkowych ataków rośnie o jeden typ. K4 zmienia się na K6, K6 na K8 a K8 na K10. Ta zdolność nie może zwiększyć kostki wyżej niż K10.

Z podręcznika : Merenaries


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HunteR
Szara Eminencja



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Wto 14:35, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

He he przedewszystkim fajna grafika Cool
Sama postać to całkiem fajne połączenie łotra i mnicha ale że za mnichami nie przepadam raczej nie zagrałbym tą klasą (poprostu trochę to dla mnie dziwne że kolo w habicie gołymi piąchami rozwala smoka Cool ). Dla tych jednak którzy cenią mnichów za ich nietypowe, duchowe zdolności ale nie chce im się cały czas podążać ścieżką ascety któy ciągle się modli, woli za to wykorzystywać swoje zdolności przeciwko innym i jeszcze dostawać za to złoto to jest to prestiż jak znalazł.

Bardzo podoba mi się zdolność Trująca Aura. Naprawdę mroczna Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 21:48, 08 Kwi 2006 Powrót do góry

Tak, w połączeniu z mnichem, postać ta jest bardzo potężna, szkoda tylko, że nie może używać broni ani pancerzy... ale wtedy to już byłby dosłownie przkręt Smile

Według mnie ciekawa opcja dla mnicha Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Czw 21:08, 14 Wrz 2006 Powrót do góry

HunteR napisał:
Sama postać to całkiem fajne połączenie łotra i mnicha


To samo bym powiedział, to jak mi sie zdaje pierwszy taki przypadek kiedy krzyżują się te klasy.
Bardzo podoba mi się umiejętność Reakcja Umysłu - to jest dopiero podkreślenie związku mnicha z łotrem. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GoyaJin
Chłop



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 11:53, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Właśnie szkoda, że nie może korzystać z pancerzy. Tak to być może w dalszym rozwoju postaci wybrałbym właśnie tą prestiżówkę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Nie 4:19, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

No niby tak, ale wyobraż sobie ile taki mnichołotr ma już klasy pancerza zanim zostanie tą klasą... Na co mu wtedy pancerze? Tak czy owak stwierdze, że po głębszym przeanalizowaniu tej klasy i sprawdzeniu jej na szablonach śmiało mogę stwierdzić, że owa klasa jest wyczesana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HunteR
Szara Eminencja



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Nie 10:16, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Zbroja jest mu nie potrzebna, wkońcu jako łotr pakuje w zręczność a to już zapewnia mu solidny zastrzyk KP. Poza tym zarówno mnichowi jak i łotrowi zbroja, nawet najlżejsza skutecznie utrudnia życie tak więc nie wiem skąd ten pomysł żeby mu wciskać zbroję Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin