|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Czw 19:28, 27 Lip 2006 |
|
Krwawy Drwal
"Głowy są niczym drzewa - gdy wytniesz ich cały las, masz wielką satysfakcję i chęć, by ciąć dalej"
Wymagania:
Atrybuty S16+ BD16+
Bazowy atak +7
Charakter byle nie dobry
Atuty:
Potężny atak,
Rozszczepienie,
Większe rozszczepienie,
Uniki,
Tropienie
Specjalne:
zdobycie co najmniej 40 trofeów (głowy zatknięte na włócznie, uszy, palce pokonanych wrogów jako naszyjnik, który Krwawy Drwal z dumą nosi)
Charakterystyka:
Krwawi Drwale, zwani też Rębaczami, są nieco podobni do Rzeźników - kochają mordować. Są to najczęściej wojownicy, barbarzyńcy i tropiciele, którzy uwielbiają bitwy. W walce są podobni do zwierząt - zarówno z wyglądu, jak i z zachowania podczas walki. Nie sposób ich nie docenić - nigdy nie uciekną z pola walki, a zabijają wyłącznie dla przyjemności.
Poz. Bazowy atak wola Ref. Wyt. Zdolności klasowe
1 +1 +0 +0 +2 Szał, Zwierzęce ja
2 +2 +0 +0 +3 Szybkość zwierzęcia +3m
3 +3 +1 +1 +3
4 +4 +1 +1 +4 Niczym zwierzę
5 +5 +1 +1 +4 Dziki zew, Zwierzęca cecha
6 +6 +2 +2 +5 węch
7 +7 +2 +2 +5 Umysł bestii,
8 +8 +2 +2 +6
9 +9 +3 +3 +6 Uzwierzęcenie,
10+10+3+3 +7 Picie krwi
Objaśnienia:
Szał:
1 raz/ 4 poz. Krwawego Drwala, +2 do siły i budowy (1 pw. na poziom klasy prestiżowej), - 2 do KP, czas trwania - 2 rundy + premia z budowy. W pozostałych aspektach jak szał Barbarzyńcy (patrz Podręcznik Gracza D&D III edycja - Barbarzyńca). Jest jedna różnica - jeśli ktoś zaatakuje Krwawego Drwala, musi on rzucić na wolę, St 10+obrażenia, inaczej wpadnie w szał automatycznie.
Zwierzęce ja:
Umysł Krwawego Drwala staje się ograniczony = -2 do intelektu i roztropności, jednak jego ciało staje się dużo potężniejsze = +2 do siły. Jednak umysł Krwawego Drwala otrzymuje poważny defekt - łatwo wpada w gniew. Podczas walki po powaleniu wszystkich wrogów musi on wykonać rzut obronny na Wolę o ST 15, lub losowo zaatakuje kompanów, gapiów, bądź cokolwiek w polu widzenia.
Niczym zwierzę(poziom 4):
Krwawy Drwal powoli przechodzi metamorfozę - staje się zwierzęciem. Jego skóra twardnieje i pokrywa się szczeciną, co daje premię +1 do KP z naturalnego pancerza. Potrafi on też odtąd widzieć w ciemności na 15 m. Jeśli ma już widzenie w ciemności, weź pod uwagę wyższą wartość. Wyrastają mu kły(k6) i pazury(k4). Jednak jego zapotrzebowanie na jedzenie zwiększa się dwukrotnie(dużo więcej mięsa, by przeżyć 2 racje żywności na dzień), a charyzma spada o 2 punkty. Krwawy Drwal nie może używać pierścienia wyżywienia, za punkt honoru stawia sobie zdobycie jedzenia samemu. Jedzenie racji czy w karczmie to ostateczność.
Dziki zew(poziom 5):
Wykonując akcję całorundową Krwawy Drwal może wydać dziki okrzyk bojowy. Wrogowie znajdujący się w promieniu 6 m muszą wykonać rzut obronny na Wytrwałość o ST 14, lub wpływa na nich efekt taki sam, jak przy zaklęciu Strach. Poza tym otrzymują oni k6 +1 pkt obrażeń na poziom Krwawego Drwala. Okrzyk Krwawy Drwal może wznieść tyle razy, ile wynosi jego premia z budowy(zawsze przynajmniej 1). UWAGA! Szał i opisana dalej Zwierzęca cecha nie mają wpływu na liczbę okrzyków dziennie.
Zwierzęca cecha(poziom 5):
1 raz dziennie /3 poziomy Krwawy Drwal może przejąć jeden atrybut wybranego zwierzęcia(akcja całorundowa) - mogą to być siła, zręczność lub budowa. Atrybut utrzymuje się przez 2 h. Jest jednak jeden warunek - Krwawy Drwal musiał kiedyś zabić to zwierzę.
Węch(poziom 6):
Węszenie w promieniu 12 metrów. Z wiatrem zasięg wzrasta do 24 metrów. Pod wiatr maleje do 6 metrów. Gdy Krwawy Drwal kogoś tropi, otrzymuje +4 do Tajników Dziczy z węchu.
Umysł bestii(poziom 7):
umysł Krwawego Drwala staje się jeszcze mniej złożony - kolejne -2 do Intelektu. Zamiast tego otrzymuje odporność na ataki na umysł oraz strach.
Uzwierzęcenie(poziom 9):
Ciało Krwawego Drwala staje się jeszcze doskonalsze. Dostaje on premię do budowy +2 a jego naturalny pancerz wzrasta o +1. Zaczyna poruszać się jak zwierzę - na czterech kończynach, przez co jego szybkość wzrasta o kolejne 3m. Roztropność i charyzma spadają o 2 punkty.
Picie krwi(poziom 10):
Po zabiciu jakiejś istoty Krwawy Drwal ma 2 rundy na wypicie jego krwi i pożywienie się jego ciałem. Traktuje się to jako pełnowartościowy posiłek, a poza tym na resztę dnia Krwawy Drwal przejmuje połowę KW zabitej istoty, przeliczalnej na zwierzęce KW, np. Krwawy Rębacz zabija Czerwonego Smoka o KW 16. Od razu zjada jego ciało i pije sycącą krew - daje mu to 8 KW(16:2= zwierzęcia i związane z tym pw., rzuty obronne oraz premię do ataku na resztę dnia, do północy. Tej zdolności można użyć tylko raz dziennie. Nie działa ona na stwory bez fizycznego ciała (np. konstrukty) ani na nieumarłych, gdyż nie posiadają oni krwi. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Sob 12:00, 29 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Czw 20:55, 27 Lip 2006 |
|
Dark Fantasy pełną gębą
Klasa podoba mi się ale nei dałbym jej graczowi - raczej dla BeeNa - jest zbyt "przepakowana". Może i ma dużo minusów, które rekompensują plusy lecz jest nieprzewidywalna. Gracz biegający z pianą na ustach w poszukiwaniu ofiary aby "podpakować" sobie siłę przed walką z arcy-wrogiem to raczej nie to.
Nie zmienia to faktu, że jako BeeN to całkiem klimatyczna postać. Od razu nasuwa ni ise tu taki krsnolud-pustelnik, którego BG spotkją w górach w jaskini. Nie mają gdzie się przekimać więc kożystją z jego "gościnności"... He he reszte dopiszcie sami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wujek czikit
Adept
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 10:26, 28 Lip 2006 |
|
Ło, jaka fajna klasa :] "masz u mnie plus"
Co do "Zwierzęcego ja" proponuje RO na Wole i o mniejszej ST bo inaczej żaden z BiDżis go nie weźmie.
Danaet ma racje, chodź mi się krasnolik nie nasunął na myśl. Orczyk może? Żeby tak iść za stereotypem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Pią 11:36, 28 Lip 2006 |
|
Rzeczywiście, mój błąd, tam powinien być na wolę rzut. Dziękuję za wyłapanie błędu
Klasa troshkę "przepakowana", zrobiona nieco naprędce na potrzeby scenariusza. Chodziło głównie o odpowiednie odgrywanie postaci.
Macie rację! Był nią krasnolud Stąd "drwal" - miał siekierkę ^^
Miał działać jak Łowca Trolli w Warhammerze.
O to chodziło, że on wciąż szukał śmierci i przydawał się tylko i wyłącznie w walce. Przy odpowiednim MG postać wcale nie była przepakowana ze względu na tworzenie odpowiednich sytuacji w grze
Dzięki za uznanie
Enjoy it! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RaV
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Kalisza
|
Wysłany:
Pią 22:43, 28 Lip 2006 |
|
Yeeeee to jest to co lubie , bardzo klimatyczna i fajna do odgrywania postać . Jednego mogę sie czepić (ostatniej specjalności) jeżeli zabijesz smoka to potem nie zjesz go odrazu w całości to troche potrwa ^^ Oby tak dalej . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Sob 8:06, 29 Lip 2006 |
|
Smok nie musi yć wielki prawda? A jak pisze kilka poziomów wcześniej Drwal potrzebuje 2x więcej pożywienia niż normalnie. Tak więc taki drwal półork mógłby wszamać średniej wielkości smoka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Sob 10:48, 29 Lip 2006 |
|
Co do ostatniej zdolności - Krwawy Drwal nie musi zjadać całego pokonanego wroga. Mało który drapieżnik potrafi zjeść swoją zdobycz w całości samemu. Resztki zostawia dla padlinożerców lud dla stada(jeśli poluje w stadzie). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HunteR
Szara Eminencja
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Sob 11:29, 29 Lip 2006 |
|
WOW normalnie Wolverine Jak dla mnie ten prestiż jest genialny
Przejdźmy jednak do konkretów:
Cytat: |
zdobycie co najmniej 40 trofeów (głowy, uszy, palce pokonanych wrogów) |
To znaczy że żeby zostać Krwawym Rębaczem należy oprócz spełnienia zwyczajnych warunków (odpowiednie atuty, charakter itd) zdobyć też te trofea?
Szał - napisałeś że najczęściej Rębaczami zostają Wojownicy, Tropiciele i Barbarzyńcy oraz że szał Rębacza działa podobnie do szału Barbarzyńcy. Co więc jeśli gram Barbem i zostanę Rębaczem? Ilość szałów/dzień kumuluje się czy poprostu wybieram to co silniejsze?
Zwierzęce ja - spoko, jak najbardziej pasuje do tej klasy.
Niczym zwierzę - również bardzo klimatyczne i pasujące do postaci.
Dziki zew - kolejna świetna zdolność
Zwierzęca cecha - no no, całkiem fajne. Jednak napisałeś że mogą to być siła, zręczność lub budowa a więc nie mogę sobie np. wziąć jakiejś odporności zwierzęcia czy któregoś jego zmysłów?
Węch - jeszcze bardziej przypomina mi Wolverine'a
Umysł bestii - odporności bardzo fajne ale kolejne 4 punkty? Ja rozumiem że koleś coraz bardziej staje się zwierzęciem ale jednak dalej ma w sobie cząstkę człowieka, elfa, krasnoluda czy kim on tam był, a z tego co wiem to mając już intelekt poniżej 9 nie można poprawnie formuować zdań itd. a przy łącznej karze -6 to pewnie będzie z 6 czy nawet mniej intelektu miał
Uzwierzęcenie - hmm... całkiem fajne ale skoro zaczyna biegać na czterech kończynach to raczej więcej atakuje z doskoku gryząc i szarpiąc niż przy użyciu broni i dlatego jakoś te ataki wydają mi się za słabe
Picie krwi - spoko, teraz to już niezła hiena się robi z tego Wolviego
Podsumowując bardzo fajna klasa prestiżowa, choć nie podoba mi się za bardzo nazwa Krwawy Drwal... Krwawy Rębacz już brzmi lepiej ale bardziej moim zdaniem pasowałaby jakaś zwierzęca nazwa np. Krwawy Szakal albo Krwawa Hiena czy coś w tym stylu ale to tylko moje zdanie.
I jeszcze jedno, pomyślcie sobie: człowiek barbarzyńca/krwawy rębacz zarażony wilczą likantropią |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Sob 11:55, 29 Lip 2006 |
|
Już koryguję, od początku.
Tak, zdobycie odpowiedniej ilości trofeów jest koniecznym warunkiem specjalnym
Jeśli chodzi o ilość wpadania w szał, liczone osobno za barba i Krwawego Drwala. Chodzi o to, żeby szał Drwala nie stał się sliniejszy wraz z szałem barbarzyńcy.
Zwierzęca cecha - była inspirowana mocą Zwierzęca bliskość. Cóż, nie pomyślałem o tym... Jest taki czar jak Dzika strona duszy druida/tropiciela z Władców dziczy. Cóż, można by to stosować zamiennie ze zwierzęcą cechą, ale nie sądzisz, że to znyt potężne? Hmmm... Jeśli nie - stosuj
Umysł bestii - nie wziąłem pod uwagę czyjegoś intelektu 9... po namyśle karę zmniejszą do -2.
Uzwierzęcenia - on tylko biega na 4 kończynach, ale nie atakuje.
Jak już pisałem wcześniej - nazwa pochodzi od krasnala z siekierką, który chciał koniecznie się tak nazywać. Jeśli Ci nie pasuje - może Krwawy Rosomak, skoro już trzymamy się Wolverina?
Mogę dodać mu biegłość w Szponach Rosomaka, na 4 poziomie w walce dwoma szponami naraz ze standardowymi karami(czyli oburęczność i walka dwoma brońmi dotycząca tylko szponów), na 8 dodatkowy atak lewą ręką z karą -5. Co Wy na to? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
|
Wysłany:
Czw 14:07, 14 Wrz 2006 |
|
Super klasa, to coś jest bardziej złowieszcze od brb, jak to się stało? Zdaje mi się, że Krwawy Drwal jest klasą najbardziej pasującą do świata Ravenloft. Musze ją kiedyś wykożystać... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|