|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
wujek czikit
Adept
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 16:12, 26 Lip 2006 |
|
Mechanike i opis klasy prawie w całości "porzyczyłem" z polskiego foum dnd (www.dnd.pl). Osłabiłem ją troche, by była bez EPP+1.
Sama klasa jest oczywiście wzorowana na wiedźminach z prozy Andrzeja Sapkowskiego.
Najpierw tabelka:
Poziom=Atak/Wytw/Ref/Wola/Specjalne
1/2/2/0/Mutacja, Warzenie wiedźmińskich mikstur, Szybkość, Inwentarz wiedźmina
2/3/3/0/Wiedza o potworach, Reputacja +1
3/3/3/1/Brak emocji, Reputacja +2
4/4/4/1/Uchylanie
5/4/4/1/-
6/5/5/2/Reputacja +3, 1. ulubiony wróg
7/5/5/2/-
8/6/6/2/Nieświadomy atak(uniemożliwia atak z flanki)
9/6/6/3/Reputacja +4
10/7/7/3/Odbicie strzał
11/7/7/3/ 2. ulubiony wróg
12/8/8/4/Reputacja +5
13/8/8/4/-
14/9/9/4/Poprawione uchylanie
15/9/9/5/Reputacja +6
16/10/10/5/3. ulubiony wróg
17/10/10/5/-
18/11/11/6/Reputacja +7
19/11/11/6/-
20/12/12/6/4. ulubiony wróg
KW: k8
Wiedźmin nie może być brany jako 2 klasa - tylko młode osoby mogą przejść mutacje, nie można się jej "wyuczyć".
Właściwości klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu: Wiedźmini biegle urzywają broni prostej i złońonej oraz lekkich pancerzy.
Mutacja: Ciała iwedźminów od dziecka poddawani są różnym mutacjom i działaniu mikstur, eliksirów i narkotyków. Niewiele kandydatów przeżywa te próby, ale pozwala ono wyłonić prawdziwych wiedźminów. Dzięki niej wiedżmini zyskują wiele zdolności:
-Widzenie w ciemnościach na 18m
-Długość życia wydłuża się trzykrotnie
-Darmowy atut Czujność
- +2 do rzutów obronnych przeciwko wszelkim truciznom.
-Regeneracja:
* 5. poziom: Wiedźmin automatycznie stabilizuje się jeżeli jest umierający.
* 10. poziom: Automatycznie powstrzymuje wszelkie krwotoki i krwawienia.
* 15. poziom: Leczy 1pw na runde jeżeli jego pw jest ujemne (aż do osiągnięcia 1 pw)
* 20. poziom: Umiera gdy ma -15pw
Inwentarz wiedźmina: Składa się z następujących elementów:
-2 miecze
-wiedźmiński medalion
Są to specjalne przedmioty, za darmo dodawane do zestawu początkowego wiedźmina.
Wiedźmińskie miecze: Wiedźmini noszą ze sobą dwa miecze. Pierwszy to powstawała z meteorytuu broń wykuwana indywidualnie dla każdego pogromcy potworów. Parametry:
2k4/krytyk 18-20x2/mistrzowski egzotyczny
Wiedźmin jest biegły w urzyciu tego oręża.
Drugi miecz wykonano ze srebra alchemicznego. Służy do zabijania potworów wrażliwych na ten związek. Miecz ma takie same parametry i wiedźmin jest w nim biegły.
Jeśli, któryś z miecy zostanie zniszczony wiedźmin traci 200PD na poziom. Nie liczą się przypadki, gdy miecz pęknie i może być naprawiony.
Mieczami tymi posługiwać się mogą tylko wiedźmini i inne osoby, nawet z odpowiednim atutem, używając ich cierpią karę -2 do testów ataku.
Wiedźmiński medalion: Tworzony indywidualnie dla każdego wiedźmina. Umieszcza się na nim symbol ziwerzęcia, którego styl w walce naśladuje dany pogromca. Medalion ten cały czas wykrywa magię - gdy w pobliżu znajduje się niebezpieczne źródlo magicznej mocy (pułapka, magiczne stworzenie, czar czy cokolwiek innego co podpada pod wykrycie magii) medalion drga.
Jeśli zostanie zniszczonny wiedźmin musi liczyć się z utratą 200Pd na poziom.
Doświadczony czarujący może stworzyć nowy medalion. Musi mieć co najmniej 10. poziom, znać wykrycie magii, posiadać atut Stworzenie cudownej rzeczy. Koszt materiałów - 1000sz.
Warzenie wiedźmińskich misktur: (dostępne wkrótce )
Szybkość: Szybkość wiedźmina wzrasta o 3m.
Reputacja: Pogromcy potworów, z racji swego fachu, nie cieszą się dorbą opinią co ma swoje złe i dobre strony.
Złe:
-nieprzychylne nastawienie: wiedźmin może mieć problem z znalezieniem noclegu w co bardziej konserwatywnych karczmach. Prosty lud, zwyczajcie się go boi.
-cyfrę podaną przy reputacji odejmuje od wszystkich testów dyplomacji, zbierania informacji i blefowania
Dobre:
-cyfrę podaną przy reputacji wiedźmin dodaje do zastraszania, dyplomacji, gdy targuje się o cene kontraktu na zabicie potwora i zbierania informacji, gdy używa tej umiejętności w celu odnalezienia wiadomości o potworach, których dotyczny kontrakt
Znaki: Są to czaropodobne zdolności, których wiedźmin może używać mając na sobie swój medalion. Wszystkie mają S komponent, w związku z tym pogromca potworów musi meć przynajmniej jedną wolną rękę. Każdy Znak wymaga odpowiedniego poziomu w klasie wiedźmina i odpowiednio wysokie Roztropności.
Skorzystanie ze Znaku to akcja standardowa z wyjątkiem znaków Quen i Heliotop – są one akcjami darmowymi.
Wiedźmin może użyć Znaków 4 + mod z Rzt razy dziennie.
Znak Aksji (3 poziom, Rzt 11) Wiedźmin może uspokoić zwierzę, zwykle spłoszonego wierzchowca – moc analogiczna do czaru Uspokojenie zwierzęcia rzucanego przez druida z połową poziomów wiedźmina. RO na Wolę o ST = 10 +1/2 poziomów wiedźmina + mod. z Rzt.
Znak Aard (4 poziom, Rzt 12) Za pomocą gestów wiedźmin wywołuje falę kinetycznej energii (atak dotykowy na dystans), która zadaje 1k4 stłuczeń/2 poziomy. Ofiara musi wykonać RO na wytrwałość o ST = 10+1/2 poziomów wiedźmina + jego modyfikator z Rzt., albo zostanie odrzucona na 3m w tył i upadnie. Warto zauważyć iż wstawanie jest odpowiednikiem ruchu, a atakowanie lezącej postaci odbywa się z premią +2.
Znak Yrden (5 poziom, Rzt 12) Wiedźmin kreśląc ten znak na drzwiach, wrotach, kufrach może je zamknąć, jak przy użyciu zaklęcia Tajemny zamek . Znak ten może też zamknąć magiczne portale, lecz aby to zrobić wiedźminowi musi się powieść sporny test Rzt z Int lub Cha osoby, która przywołała portal.
znak Igni (6 poziom, Rzt 13) Z palców wiedźmina tryska wąski strumień skondensowanej energii cieplnej. Strumień ma tylko 0,5 metra więc, aby użyć go w walce wiedźmin musi sprowokować okazyjny atak wchodząc na pole przeciwnika, którego chce poparzyć. W związku z tym Znak Igni używa się do przepalania lin, zapalania ksiąg, wywoływania pożarów, topienia wolno leżącej broni, torturowania, rozpalania ognisk etc.. wiedźmin może skoncentrować się na Znaku uzyskując coraz mocniejszy strumień:
1 runda: 1k4 obrażeń, podpalenie łatwopalnych przedmiotów (tkaniny)
2 rund: 1k6 obrażeń, podpalenie łatwopalnych przedmiotów (drewno)
3 runda: 1k8 obrażeń, topienie metali o niskiej temp. topnienia (ołów)
4 runda: 1k10 obrażeń, topnienie metali o średnio wysokiej temperaturze topnienia (srebro)
5 runda: 1k12 obrażeń, topnienie metali o wysokiej temperaturze topnienia (żelazo)
Znak Quen (8 poziom Rzt 14) Użycie tego Znaku to akcja darmowa. Wykonuje się ją wtedy, gdy wiedźmin jest celem ataku wręcz lub dystansowego, lecz nie czaru. Dzięki niemu wiedźmin może na chwilę przywołać tarczę energii, która uchroni go przed atakiem. Tarcza ma postać prostokąta, jest niewidzialna, szeroka na 1, 5 metra, wysoka na 1,5 - 2,5 metra ( w zależności od wzrostu wiedźmina). Tarcza ta automatycznie blokuje atak, chyba, że w teście ataku napastnik uzyska naturalne 20. Użycie Znaku powoduje zmęczenie na jedną rundę.
Znak Heliotop (10 poziom Rzt 15) Najpotężniejszy wiedźmiński Znak. Dzięki niemu wiedźmin może zanegować wymierzony w niego czar. Użycie tego Znaku to akcja darmowa. Wykonuje się ją kiedy wiedźmin zostanie celem czaru, czy to obszarowego czy celowanego, musi on być jednak świadomy i przygotowany, wiedźmin krzyżuje przed sobą ręce i zyskuje OC = 10 + jego poziom. Odporność znika natychmiast po skończeniu działania zaklęcia. Taka ochrona ma jednak swoją cenę. Powoduje on zmęczenie organizmu i w efekcie 1 stłuczenie/poziom i w następnej rundzie zmęczenie. Znaku można użyć 2 razy dziennie. Można zaryzykować 3 użycie dziennie ale jest 50% szans, ze organizm tego nie wytrzyma – wiedźmin straci przytomność na 1k6 rund a przez 1k12 będzie zmęczony.
Brak emocji: Wiedźmini są pozbawieni emocji i przez to całkowicie odporni na strach i efekty oparte na emocjach i uczuciach. Nie mogą przez to np. wpadać w szał.
Ulubiony wróg: Wiedźmin z czasem poznaje taktyki dotyczące walki z konkretnym rodzajem potworów - zdolność analogiczna do zdolności tropiciela z tą różnicą, że ulubionym worgiem wiedźmina nie mogą być organizacje, ani żadna z "cywilizowanych" ras.
Uchylanie: Popisowa zdolnośc wiedźmina - analogicznie do łotrzyka.
Odbicie strzał: Dzięki ćwiczeniom i refleksowi doświadczony wiedźmin potrafi odbijać strzały. Dzierżąc broń do walki wręcz może odbijać pociski typu bełt, strzała, niedży kamyk jeśli wygra w spornym teście ataku z łucznikiem. Czary i specjalne pociski (typu głazy gigantów).
Wiedza o potworach: Wiedźmin, który zbiera infromacje o potworach może z opowiadań domyślić się o jakiego stwora chodzi jeśli w teście Zbierania informacji uzyska wynik wyższy lub równy 10+SW potwora.
PS. Pojawiła się propozycja zabrania mu Uchylania, ulubionego wroga i nieświadomego uniku, bo wg. kolegów z THERLANDU nadal jest zamocny. A co Wy sądzicie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Pią 21:38, 28 Lip 2006 |
|
Kawał dobrej roboty!
Tyle, że przepakowany - niestety. Obawiam się, że nawet jeśli zabrałbyś mu uchylanie i te inne, które wymieniłeś, nadal byłby lepszy od innych klas. Porównaj go z wojownikiem. Rozumiem, że nie dało się tego uniknąć bez psucia klimatu. Sam już słyszę teksty graczy: "Dlaczego tego nie ma? Geralt to umiał, czemu ja nie mogę?" itp, itd.
Po pierwsze, proponuję zrobić coś z ekwipunkiem. Jest zbyt silny jak na 1 poziom. Może wiedźmin powinien najpierw udowodnić swoją wartość i dostać go np. na 3 poziomie po wykonaniu odpowiedniej misji? Z początku mógłby mieć tyle zlota, ile ma wojak na 1 poziomie.
Proponuję osłabić znaki, a dwa ostatnie w ogóle usunąć. Czemu? Trochę osłabi to postać, a te dwa ostatnie są wg mnie stanowczo za silne. Skoro Geralt nie miał czegoś podobnego, nie powinno być problemu.
Uchylanie może mogłoby zostać, ale poprawione... Cóż... Ja osobiście bym usunął.
Ulubionego wroga też bym usunął zwłaszcza, że wiedźmin walczy ze wszystkimi bestiami i nie nienawidzi niektórych z nich jakoś szczególnie.
Zdolności wynikające z mutacji są baardzo potężne...
Może by jeszcze jakieś kary za zbroję cięższą niż lekka?
To tyle, jeśli chodzi o moje sugestie, mam nadzieję, że się na coś przydadzą |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RaV
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Kalisza
|
Wysłany:
Pią 22:30, 28 Lip 2006 |
|
To mi nie pasuje na klase podstawową no ale ok , drugie że jest strasznie przepakowana dlatego nadaje sie na prestiżówke Troszke jeszcze coś można by było pogorszyć i jest ok . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Sob 14:54, 29 Lip 2006 |
|
Hmm... ciekawy pomysł Osobiście nie przepadam za prozą Sapkowskiego, ale przeniesienie wiedźmina na d20 to coś czego nie widzi się na codzień Klasa fajna, ale faktycznie bardzo potężna. Jednak zgadzam się z czikitem, że inaczej to nie był by już wiedźmin... Może faktycznie prestiżówka to nie był by zły pomysł ;>
Ewentualnie, nie każdy może wziąć tą klasę. I powiedzmy jest tylko dla BNów lub coś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wujek czikit
Adept
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:35, 29 Lip 2006 |
|
Widać, że słabo jesteście obeznani z prozą ASa. Jak wiedźmin może być prestiżem skoro tylko male dzieci nimi zostają? Po drugie jak się wg. was prezentuje druid/wiedźmin? Albo paladyn/wiedźmin? ;p
Azrael słusznie, słusznie wszystko, aczkolwiek my tu nie robimy Geralta - robimy wiedźmina :]
Miecze muszą być - insygnia wiedźminowatości :]
Proponowana nowa tabelka:
Poziom=Atak/Wytw/Ref/Wola/Specjalne
1/2/2/0/Mutacja, Warzenie wiedźmińskich mikstur, Szybkość, Inwentarz wiedźmina
2/3/3/0/Wiedza o potworach, Reputacja +1
3/3/3/1/Brak emocji, Reputacja +2
4/4/4/1/-
5/4/4/1/-
6/5/5/2/Reputacja +3,
7/5/5/2/-
8/6/6/2/Nieświadomy atak(uniemożliwia atak z flanki)
9/6/6/3/Reputacja +4
10/7/7/3/Odbicie strzał, uchylanie
11/7/7/3/-
12/8/8/4/Reputacja +5
13/8/8/4/-
14/9/9/4/-
15/9/9/5/Reputacja +6
16/10/10/5/-
17/10/10/5/-
18/11/11/6/Reputacja +7
19/11/11/6/-
20/12/12/6/-
Wiedźmin nie dostaje na początku żadnych pieniędzy (bo niby skąd?), a jego podstawowy ekwipunek obejmować powienien jakąś badziewną zbroję, 1 racje podróżną i tyle! A co? Kaer-Morhen nie jest przecież fabryką inwentarza :] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Sob 20:18, 29 Lip 2006 |
|
Niby tak, ale jak tego wiedźmina robisz? Na bazie Geralta! No bo skąd indziej wziąść jakieś inne informacje?
Nowa tabelka bardziej mi pasuje pod względem potęgi postaci.
I masz całkowitą rację, wiedźmin jako prestiż odpada.
Jeśli tak podchodzisz do ewkipunku, cóż... Ok;]
I nadal będę obstawał przy okrojeniu znaków, szczególnie przy usunieciu dwóch ostatnich. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wujek czikit
Adept
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 12:50, 30 Lip 2006 |
|
Może niech znaczki będą na wyższych poziomach?
Znak Aksji (3 poziom, Rzt 11)
Znak Aard (6 poziom, Rzt 12)
Znak Yrden (7 poziom, Rzt 12)
znak Igni (10 poziom, Rzt 13)
Znak Quen (15 poziom Rzt 14)
Znak Heliotop (20 poziom Rzt 15) ??
Podstawowy zestaw początkowy wiedźmina człowieka:
Pancerz: Przeszywanica
Broń: żadna, poza Inwentarzem Wiedźmina
Ekwipunek: zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, medalion wiedźmina
Pieniądze: żadnych |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wujek czikit
Adept
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 17:03, 12 Sie 2006 |
|
Najpierw tabelka:
Poziom=Atak/Wytw/Ref/Wola/Specjalne
1/2/2/0/Mutacja, Warzenie wiedźmińskich mikstur, Szybkość, Inwentarz wiedźmina
2/3/3/0/Wiedza o potworach, Reputacja +1
3/3/3/1/Brak emocji, Reputacja +2
4/4/4/1/Uchylanie
5/4/4/1/-
6/5/5/2/Reputacja +3, 1. ulubiony wróg
7/5/5/2/-
8/6/6/2/Nieświadomy atak(uniemożliwia atak z flanki)
9/6/6/3/Reputacja +4
10/7/7/3/Odbicie strzał
11/7/7/3/ 2. ulubiony wróg
12/8/8/4/Reputacja +5
13/8/8/4/-
14/9/9/4/Poprawione uchylanie
15/9/9/5/Reputacja +6
16/10/10/5/3. ulubiony wróg
17/10/10/5/-
18/11/11/6/Reputacja +7
19/11/11/6/-
20/12/12/6/4. ulubiony wróg |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nefarius
Adept
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 22:19, 11 Wrz 2006 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] znajduje się pierwotna wersja Wiedźmina (żeby każdy mógł sobie porównac) i według mnie pierwotna wersja jest wiele lepsza.
Greebo napisał: |
Hmm... ciekawy pomysł[...]ale przeniesienie wiedźmina na d20 to coś czego nie widzi się na codzień |
Przecież jest system oparty na tym właśnie filmie. Mimo że sama gra nie jest zbyt ciekawa i innowacyjna istnieje już jakiś czas (w ręku miałem podręcznik do tego i niestety nie przekonał mnie do siebie). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Czw 10:33, 14 Wrz 2006 |
|
Jak już to na książce Film był drugi z koleii
Nie owijajmy w bawełne, gra fabularna wiedźmin to kiepa wszechczasów. Wiem bo grałem i to chyba z 5 sesji takich dłuższych. Jak na gre 'bezsystemową' jest tam całkiem sporo rzutów k6 ... no ale to nie o tym temat.
Chodziło mi po prostu o klasę wiedźmina w systemie d20, nie w systemie RPG |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HunteR
Szara Eminencja
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Czw 13:54, 14 Wrz 2006 |
|
Cóż, Wiedźmin RPG powstał na fali popularności filmu, o czym może świadczyć choćby Żebrowski na okładce podręcznika Ale wiadomo że gdyby opierali się tylko na tym co było w filmie to by nie wiele w tym opisie świata było
Ale tak jest ze wszystkim, czy przed premerą filmowego LotRa ktoś pomyślał o bitwewianku, RPGu czy karciance? A jednak spora część dodatków oparta jest na tym co było w książkach choć w filmie się nie pojawiła. Wiadomo jest że film trafia do większej grupy odbiorców niż książka.
A co do klasy Wiedźmina bo zaraz mi tu ktoś wyskoczy z siekierą że offtop na całego Uważam że wprowadzanie do świata D&D postaci wziętych z literatury czy filmu to nie najlepszy pomysł. Tak samo mi się nie podoba jak kiedy gram w MiMa i trafiam na przyjaciela o imieniu Gandalf
A sama klasa chyba trochę za bardzo przypakowana. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Feadin-dur Kototłuk
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:25, 21 Wrz 2006 |
|
Może sie nie znam na tym ale z tego co moja wątła pamięć wyłapała byłomiedzy innymi to ze Wiedźmini nie Cieszyli Się sławą .... Byli to raczej pod-ludzie tworzeni do najczarniejszej roboty , a co za tym idziereputacja moim zdaniem powinna zaczynać sie od wartości minusowych i ewentualnie dążyć dowyrównania jednocześnie go nie osiągając... cóż może się nie znam ale kiedys czytałem jeden z tomów ( dlatego pewnie odniosłem takie wrażenie) i z tego co pamietam byli właśnie tak postrzegani |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Pią 19:44, 22 Wrz 2006 |
|
Tak nawiązując do postu Nefariusa... Klasa z linka, którego podałeś to przepak jakiego moje piękne oczy jeszcze nie widziały. Premie woja, uchylania łotra(nieświadomy unik, atut uchylanie) , 2 dobre rzuty, ulubiony wróg, mutacje(Słodki Thorze! Bonusy jak z kosmosu!), szybki, robi miksturki, rzuca coś jakby czary(paruje magię!). Wujek Czikit, jak napisał, osłabił ją. Wg próbował osłabić.
Najprostszy sposób na sprawdzenie jej potęgi? Zestawcie z wojownikiem.
Masz rację - pierwotna wersja jest lepsza. Lepsza czyli silniejsza. I tu jest w niej największy błąd. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yarpten
Chłop
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
|
Wysłany:
Sob 21:25, 16 Gru 2006 |
|
heh hmmm wiedźmin a cóż miał by on takiego robić w tym świecie?? Zabijać potwory nie no ale tak na serio gram już 2 lata jedna postacią i wiem iż wiedźmin nie przydał by się jego role przejmuje Tropiciel wojownik czy czarodziej każdy z nich może zabijać potwory
ps. Nie chodzi w poście o krytykę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hamnis
Pogromca
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z góry zielonej
|
Wysłany:
Sob 21:47, 16 Gru 2006 |
|
Bo wiedźmin pasjonuje. Bo to jest wojowniko-tropicielo-mago cośtam. Bo książka jest swietna. Bo w niektórych światach może pojawicsię wiedźmin. Bo system wiedźmin do najlepszych nie należy. Bo... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yarpten
Chłop
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
|
Wysłany:
Sob 21:53, 16 Gru 2006 |
|
Wiem ale jednak gdy się go wprowadza gra nie jest już tak pasjonująca bo ma się wyobrażenie z Sapkowskiego ów wiedźmina i wiele by się chciało o wiele nie można jednak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arashi
Zawadiaka
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 17:05, 14 Kwi 2012 |
|
Hmm, a może dołożyć dostosowanie poziomu, tak jakby to była rasa (po części jest takie pół na pół). Postać wiedźmina zdobywałaby po prostu doświadczenie jakby miała EPP +2 przykładowo, a dzięki temu nie straciłaby klasa na swojej wyjątkowości jeśli chodzi o skille. Hmm? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|