FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wielo klasowość Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
vvipol




Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MLW

PostWysłany: Sob 23:23, 14 Sie 2010 Powrót do góry

Mam pytanie jaką mogę zrbić drugą klasę dla takich statystyk siła 16 zr 12,bd 17,i reszta na 10 punktów gram wojem krasnoludem i nie wiem co dalej czy szukać klasy prestiżowej czy drugą klase robić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vvipol dnia Pon 13:22, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Nie 18:01, 22 Sie 2010 Powrót do góry

osobiście nie kojarzę klasy prestiżowej, w której w wymaganiach byłyby atrybuty... Są to raczej atuty, umiejętności, charakter, rasa...

Zależy, jak chcesz grać. Możesz wziąć cokolwiek. Krasnoludzkiego obrońcę chociażby. Możesz łamać woja z barbem i wziąć szalonego bersekera.
Rozwiń pytanie, bo jest tyle możliwości, że szkoda czasu na rozpisywanie ich wszystkich. I raczej nie jest tak, że pokazujesz co masz i pytasz, jaką klasę możesz wziąć. Jest odwrotnie: patrzysz na klasę prestiżową, jaką chcesz mieć, a potem w miarę rozwoju dobierasz sobie do niej wymagane umiejętności itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
vvipol




Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MLW

PostWysłany: Pon 10:41, 23 Sie 2010 Powrót do góry

No w sumie dużo pisania ale chyba wezme krasnlouda obrońce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 20:49, 24 Sie 2010 Powrót do góry

Ja tam proponuje Barbarzyńcę wziąć a potem Frenzy Berserkara... Choć nie piszesz o poziomie, charakterze czy atutach jakie już posiadasz... a to też ważne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
vvipol




Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MLW

PostWysłany: Śro 10:38, 25 Sie 2010 Powrót do góry

A więc jestem chaotyczny dobry.Posiadam takie atuty:zogniskowanie Wielkich mieczy i toporów bojowych.Specjalizacja w Wielkich mieczach.Krzepkość, Twardość, Rozszczepienie.Mam 7 poziom.8 punktów w rzemiosło.8 punktów jeździectwo.handel 3 punkty. skakanie 4 punkty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 16:04, 30 Sie 2010 Powrót do góry

7 poziom? Trochę późno się obudziłeś... Żeby spełniać wymagania do klas prestiżowych, trzeba rozwijać odpowiednie atuty i umiejętności - co za tym idzie, trzeba myśleć o tym stosunkowo wcześnie...

Hm, zrobiłem kiedyś combo frenzy bersekera z wojownikiem-niedźwiedziem z Krain Wschodu i dodałem jeszcze jakąś klasę z Frostburna... frostrager czy jakoś tak. Otrzymałem ciekawą kombinację - oto wiking zmieniający się w złowieszczego niedźwiedzia (+20 siła, +8 budowa!), w ragu i we frenzy (łącznie chyba +14 do S? nie pamiętam) smagający wrogów szponami 2k6 +k8 od lodu każdy... Powergaming pełną gębą to może nie jest, ale ma inne śmieszne zdolności, typu nie krwawi, póki jest w frenzy NIE DA się go zabić (nie da się i już, jest wtedy nieśmiertelny), nie traci przytomności przy minusowym pw, lód nie robi mu krzywdy - co więcej, leczy go, ma węch, itp, itd.

Ostatnio na sesji pojawiła się inna ciekawa opcja dla wojownika. Wojowniczka walcząca łańcuchem kolczastym. Wiele osób nie zwraca uwagi na tę broń, ze względu na rzekomy niski dmg. Przedstawię pokrótce zalety walki łańcuchem. Naprawdę warto:
- zasięg 3m. Znaczy to, ze nie musisz bezpośrednio walczyć z wrogiem, co więcej, zagrażasz atakami okazyjnymi w promieniu 3 metrów od siebie! To naprawdę sporo. Warto połączyć z atutem "Zmysł walki"
- przewracanie. Jest gdzieś atut, który pozwalał na przewracanie zwykłym atakiem wręcz. Teraz tak - atakujemy, przewracamy, korzystając z atutu mamy darmowy atak po udanym przewróceniu i jeszcze okazyjny, jak delikwent spróbuje się podnieść (przewrócony ma -4 KP). Przy wielu atakach robi się jeszcze ciekawiej. Wszystko to w zasięgu 3m od wroga!
- finezja. Raczej opcjonalnie, gdyż do ataków przewracających wykorzystujemy siłę, ale warto wspomnieć, że można ją wziąć dla łańcucha.
- walka dwoma brońmi - także opcjonalnie, bo tracimy wtedy zasięg. Ale może się przydać, gdy ktoś podbiegnie bliżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Pon 16:06, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
vvipol




Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MLW

PostWysłany: Wto 14:58, 31 Sie 2010 Powrót do góry

No to wielkie dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
vvipol




Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: MLW

PostWysłany: Śro 11:16, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

A mam jeszcze małą prośbe powiedź mi coś więcej o tym frenzy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 19:02, 01 Wrz 2010 Powrót do góry

Frenzy berseker (szalony berseker). Znajduje się w podręczniku Masters of Wild (Władcy dziczy), jest to klasa prestiżowa.
Wymagania: potężny atak, rozszczepienie, niszczycielski szał, straszliwy szał (z atutów wynika, że trzeba mieć przynajmniej 1 poz w barbarzyńcy), char każdy nie-praworządny.
Furia - +6 s (wzrasta potem do +10) i +1 atak w rundzie przy karze -4 KP i 2 stłuczenia na rundę furii. W furii, gdy wokół nie ma wrogów, a nie skończyła się, trzeba rzucać na wolę, czy nie zaatakujesz sojuszników/czegokolwiek w zasięgu.
Dotatkowe zdolności: może wykonać 1,5 metrowy krok wykonując rozszczepienie, nie traci przytomności jak ma pw na minusie, od 4 poz. tej klasy póki jest w furii nie da się go zabić (jeśli ma pw poniżej -9 ginie, gdy furia się skończy, w furii może mieć nawet i -1000 a i tak będzie walczyć), ma ulepszony potężny atak i może wzbudzać furię w innych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin