FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Władca Bestii Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 18:32, 24 Lis 2006 Powrót do góry

To moja baaaardzo stara klasa prestiżowa znaleziona niedawno w teczce. Ledwo co się doczytałem na pomiętych, powyrywanych i poplamionych kartkach. W podręczniku Władcy Dziczy są 2 podobne, a jednak nieco inne. Zdaję sobie sprawę, że prezentowana przeze mnie klasa jest nieco za silna. Więc miło by było, gdybyście wyrazili swoją opinię co do jej modyfikacji.
Tyle z przedmowy.

Władca Bestii

"Prowadzi mnie instynkt"

Wymagania:
Atrybuty-Rzt13+ Cha12+
Bazowy atak +5
Charakter:Neutralny
Atuty: Czujność, Tropienie
Umiejętności:
Postępowanie ze zwierzętami ranga 5
Tajniki dziczy ranga 5
Charakterystyka:
Zwierzęta nie zdradzają. Nie zadają ciosu w plecy. Nie kłamią. Nie oszukują. Są wierne. Stają w obronie przyjaciół w sytuacji zagrożenia. Dlatego wielu woli być bliżej ze zwierzętami, niż z ludźmi. Stają się oni Władcami Bestii.
Nazwa może być mylna, gdyż mają oni na celu przede wszystkim stworzenie więzi przyjaźni ze zwierzętami, a nie władanie nimi. Choć są zwyrodnialcy, którzy oszukują poczciwe zwierzęta i później wykorzystują je do okrucieństw. Znane są orki przewodzące stadom wilków plądrujące wioski i miasteczka.
Władcy Bestii są zazwyczaj tacy, jak zwierzęta, którymi się otaczają. Lubiący wolność i otwartą przestrzeń wybierają ptaki. Kochający polowania, ściganie ofiary i rywalizację wchodzą w towarzystwo wilków.
Są straszliwymi przeciwnikami w walce, jeśli ktoś obrazi ich lub ich sforę i nieocenionymi przyjaciółmi dla tych, którzy na to zasłużyli.
EDIT: opis wydłużyłem. To pierwsza, lecz nie ostatnia modyfikacja. Może być?



Umiejętności klasowe: 4 + mod. z intelektu(klasowe jak tropiciel)
Kości wytrzymałości: k8

Poz. Bazowy atak wola Ref. Wyt. Zdolności klasowe
1 +1 +0 +0 +2 Zwierzęca przyjaźń
2 +2 +0 +0 +3
3 +3 +1 +1 +3 Zew dziczy
4 +4 +1 +1 +4
5 +5 +1 +1 +4 Więź
6 +6 +2 +2 +5
7 +7 +2 +2 +5 Wspaniały przyjaciel
8 +8 +2 +2 +6
9 +9 +3 +3 +6
10 +10 +3 +3 +7 Braterstwo krwi

EDIT: Zmiana premii do ataku.


Czary na dzień
Poz. I II III IV
1 - - - -
2 - - - -
3 0 - - -
4 0 - - -
5 1 0 - -
6 1 0 - -
7 2 1 0 -
8 2 1 0 -
9 2 2 1 0
10 2 2 1 1

Objaśnienia:
Biegłość w broni i w pancerzu: Broń prosta i żołnierska, pancerz lekki i średni.

Zwierzęca przyjaźń(poziom 1):
wykorzystując akcję całorundową, Władca Bestii może raz dziennie na każdy poziom rzucić ten czar. Może mieć tyle KW zwierząt, ile wynosi jego poziom razy 1,5. Zwierzęcymi przyjaciółmi mogą być zwierzęta i złowieszcze zwierzęta.

Zew dziczy(poziom 3):
W pewnym terenie Władca Bestii czuje się jak w domu - przebywając w nim otrzymuje następujące premie: +2 do testów umiejętności Tajniki dziczy, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Ciche poruszanie, Ukrywanie, Pływanie, Postępowanie ze zwierzętami, Zwierzęca empatia, Wyczucie kierunku. Teren, który może wybrać Władca jest związany ze zwierzętami, które przebywają w jego towarzystwie. Tereny do wybrania to: bagna, góry, lasy, morza, niebo, podziemia, pustynia, równiny, wzgórza. Niestety, Władca Bestii nigdy nie jest w stanie zbyt długo usiedzieć w mieście. Jest to sprzeczne z jego naturą, poza tym nie wytrzymuje długo bez swoich zwierząt. Władca Bestii wytrzyma w mieście maksymalnie 2 dni na poziom tej klasy prestiżowej, później otrzymuje karę kumulatywną -1 za każdy dodatkowy dzień przebywania w mieście do testów ataku, umiejętności i rzutów obronnych.
EDIT: zmiana zdolności, nieco podobna do właściwości Króla Dziczy, ale zmodyfikowana.

Więź(poziom 5):
Władca Bestii tworzy ze swoimi zwierzętami specyficzną więź, są one znacznie silniejsze, niż ich pobratymcy. Oto premie, które otrzymują, zgodnie z poziomem Władcy Bestii:

Poz.WładcyBestii Naturalnypancerz Intelekt Specjalne
1-2 +1 7 Czujność
3-4 +1 7 Więź empatyczna
5-6 +2 7 Rozmowa z Władcą Bestii
7-8 +2 8
9-10 +3 8 Rozmowa ze zwierzętami swego
rodzaju


Czujność:
działa jak atut.

Więź empatyczna:
umożliwia na odległość 1,5 km patrzeć oczami zwierzęcia i porozumiewać się z nim (na wyższym poziomie lub za pomocą magii).

Rozmowa z Władcą Bestii:
dzięki temu Władca Bestii może rozmawiać ze zwierzętami pod swoją kontrolą i odwrotnie.

Rozmowa ze zwierzętami swojego rodzaju:
zwierzęta władcy mogą rozmawiać z innymi o podobnym rodzaju, np. wilk z innymi wilkami, psami, itp.

Wspaniały przyjaciel(poziom 7):
Władca Bestii i jego zwierzęta stają się wspaniałymi przyjaciółmi. Nawet pod wpływem magii zwierzęcy przyjaciele nie zaatakują Władcy i odwrotnie. Poza tym Władca może posiadać dodatkowego zwierzęcego towarzysza, niezależnego od maksymalnego KW innych zwierząt. Taki towarzysz może mieć tyle KW, ile ma Władca Bestii. Warunek: Władca musiał uratować mu życie, bądź zrobić jakiś inny uczynek, który zmieni nastawienie zwierzęcia do niego.

Braterstwo krwi(poziom 10):
Władca Bestii wspaniale zżył się już ze swymi zwierzętami, co spowodowało, że posiadł specjalną umiejętność: potrafi przybrać kształt każdego zwierzęcia, które jest w danej chwili jego zwierzęcym towarzyszem. Może to zrobić trzy razy dziennie. W zwierzęcej postaci nie może rzucać czarów(chyba, że weźmie odpowiedni atut). Władca Bestii może pozostać w swojej zwierzęcej formie ile chce. Ekwipunek zmienia się wraz z nim.

Lista czarów Władcy Bestii:
Poziom I:
Magiczny kieł, Oplątanie, Opóźnienie trucizny, Przejście bez śladu, Wykrycie wnyków i jam, Wezwanie naturalnego sojusznika I

Poziom II:
Leczenie lekkich ran, Uśpienie, Wezwanie naturalnego sojusznika II, Wnyki.

Poziom III:
Chodzenie po wodzie, Kształt drzewa, Leczenie średnich ran, Usunięcie choroby, Wezwanie naturalnego sojusznika III, Większy magiczny kieł.

Poziom IV:
Drzewny krok, Leczenie poważnych ran, Polimorfowanie siebie, Swoboda ruchu, Wezwanie naturalnego sojusznika IV.

UWAGA! Opisy czarów znajdziesz w Podręczniku gracz(skrócony opis w liście czarów tropiciela).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Nie 13:32, 26 Lis 2006, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:10, 24 Lis 2006 Powrót do góry

Azrael napisał:
Wymagania:
Atrybuty-Rzt13+ Cha12+


W wymaganiach nigdy nie umieszcza się wysokości atrybutu (chyba, że ma to uzasadnienie w innym aspekcie wymagań, czyli np. odpowiedni intelekt do atutu Wyspecjalizowanie)

Azrael napisał:
Bazowy atak +5
Charakter:Neutralny
Atuty: Czujność, Tropienie
Umiejętności:
Postępowanie ze zwierzętami ranga 5
Tajniki dziczy ranga 5
Charakterystyka:


Mogłeś to trochę ładniej rozpisac z pogrubieniami i takie tam, wyglądało by to znacznie bardziej estetycznie i czytelnie.


Azrael napisał:
Władcy Bestii osiągają mistrzostwo w zżyciu ze zwierzętami. Oni i ich zwierzęta często strzegą lasów i dzikich ostępów. Po tę klasę prestiżową najczęściej sięgają tropiciele i druidzi, czasem również barbarzyńcy. Dla Władcy Bestii jego zwierzęta są najważniejsze i każdy, kto je skrzywdzi, drogo mu za nie zapłaci.
Umiejętności klasowe: 4 + mod. z intelektu(klasowe jak tropiciel)
Kości wytrzymałości: k8


Jeśli to jest opis całej klasy to śmiac się chce, powinno byc trochę więcej, a czy KW nie jest czasem zbyt wysokie?...


Azrael napisał:
Poz. Bazowy atak wola Ref. Wyt. Zdolności klasowe
1 +0 +0 +0 +2 Zwierzęca przyjaźń
2 +1 +0 +0 +3
3 +2 +1 +1 +3 Zew dziczy
4 +3 +1 +1 +4
5 +3 +1 +1 +4 Więź
6 +4 +2 +2 +5
7 +5 +2 +2 +5 Wspaniały przyjaciel
8 +6 +2 +2 +6
9 +6 +3 +3 +6
10 +7 +3 +3 +7 Braterstwo krwi


Czary na dzień
Poz. I II III IV
1 - - - -
2 - - - -
3 0 - - -
4 0 - - -
5 1 0 - -
6 1 0 - -
7 2 1 0 -
8 2 1 0 -
9 2 2 1 0
10 2 2 1 1


O boże! Masakra Razz mogłeś już przynajmniej tabelkę zrobic pożądnie Very Happy

Azrael napisał:
Objaśnienia:


To chyba są zdolności klasowe nie?


Azrael napisał:
Zew dziczy(poziom 3):
W lesie Władca Bestii czuje się jak w domu - przebywając w nim otrzymuje następujące premie: +2 do testów umiejętności Tajniki dziczy, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Ciche poruszanie, Ukrywanie, Pływanie, Postępowanie ze zwierzętami, Zwierzęca empatia, Wyczucie kierunku.


A co zwierzęta tylko w lesie żyją? Głupota, powinien wybrac sobie obszar podobnie jak Król/Królowa dziczy z Władców dziczy.

Azrael napisał:
Więź(poziom 5):
Władca Bestii tworzy ze swoimi zwierzętami specyficzną więź, są one znacznie silniejsze, niż ich pobratymcy. Oto premie, które otrzymują, zgodnie z poziomem Władcy Bestii:

Poz.WładcyBestii Naturalnypancerz Intelekt Specjalne
1-2 +1 7 Czujność
3-4 +1 7 Więź empatyczna
5-6 +2 7 Rozmowa z Władcą Bestii
7-8 +2 8
9-10 +3 8 Rozmowa ze zwierzętami swego
rodzaju


To wygląda jak tabelka dla specjalnego wierzchowca, nic oryginalnego poprostu brakuje OC.


Azrael napisał:
Czujność:
działa jak atut.


Nefarius napisał:
Czujnośc: Władca bestii poziomu X otrzmuje atut Czujnośc za darmo.


Czy to co ja napisałem nie prezentuje się lepiej? Już nie wspomnę o tym, że tego nie ma w tabelce początkowej prezentującej zdolności klasy...

Azrael napisał:
Więź empatyczna:
umożliwia na odległość 1,5 km patrzeć oczami zwierzęcia i porozumiewać się z nim (na wyższym poziomie lub za pomocą magii).


Co na wyższym poziomie?

Azrael napisał:
Rozmowa z Władcą Bestii:
dzięki temu Władca Bestii może rozmawiać ze zwierzętami pod swoją kontrolą i odwrotnie.


Czyli zdolnośc analogiczna do czaru Rozmowa ze zwierzęciem rzucanym przez druida poziomu X?

Azrael napisał:
Rozmowa ze zwierzętami swojego rodzaju:
zwierzęta władcy mogą rozmawiać z innymi o podobnym rodzaju, np. wilk z innymi wilkami, psami, itp.


Przecież to jest już wyżej w tabelce napisane...

Azrael napisał:
Wspaniały przyjaciel(poziom 7):
Władca Bestii i jego zwierzęta stają się wspaniałymi przyjaciółmi. Nawet pod wpływem magii zwierzęcy przyjaciele nie zaatakują Władcy i odwrotnie. Poza tym Władca może posiadać dodatkowego zwierzęcego towarzysza, niezależnego od maksymalnego KW innych zwierząt. Taki towarzysz może mieć tyle KW, ile ma Władca Bestii. Warunek: Władca musiał uratować mu życie, bądź zrobić jakiś inny uczynek, który zmieni nastawienie zwierzęcia do niego.


To jest za bardzo przepakowane. Powinno byc, że zwierzeta Władcy bestii mają dodatkowe plusy przy obronie przeciwko czarom, które psują stosunek między Władcą a jego zwierzetami.

Azrael napisał:
Braterstwo krwi(poziom 10):
Władca Bestii wspaniale zżył się już ze swymi zwierzętami, co spowodowało, że posiadł specjalną umiejętność: potrafi przybrać kształt każdego zwierzęcia, które jest w danej chwili jego zwierzęcym towarzyszem. Może to zrobić dwa razy dziennie. W zwierzęcej postaci nie może rzucać czarów. Władca Bestii może trwać w swojej zwierzęcej formie ile chce. Ekwipunek zmienia się wraz z nim.


:Hahaha: przecież na tym poziomie druid potrafi zmieniĆ kształt w coś wiele potężniejszego i większego niż np. zwykły niedźwiedź, bez sensu i nieopłacalne.

Klasa niedopracowana, nie pisze do jakiej edycji się stosuje (ale raczej 3.0ed.) można się tylko domyślac. Zdolności co najwyżej średnie i mało przydatne, Władca zwierzat daje wiele większe możliwości i bonusy. Ale dostarych poczciwych klas należy miec szacunek więc po prostu nie będę oceniał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 19:37, 24 Lis 2006 Powrót do góry

Przeczytaj wstęp. Dokładnie. A dowiesz się, czemu jest niedopracowana. Nie mam pojęcia, czemu besztasz.
Cytat:
Azrael napisał:
Wymagania:
Atrybuty-Rzt13+ Cha12+


W wymaganiach nigdy nie umieszcza się wysokości atrybutu (chyba, że ma to uzasadnienie w innym aspekcie wymagań, czyli np. odpowiedni intelekt do atutu Wyspecjalizowanie)


Argument jak dla mnie bez sensu, wymagania można ustalać, jakie się chce.
Roztropność jest potrzebna do czarów, więc przynajmniej 11, co do charyzmy, potrzebna do dobrego oddziaływania na zwierzęta.

Cytat:
Azrael napisał:
Bazowy atak +5
Charakter:Neutralny
Atuty: Czujność, Tropienie
Umiejętności:
Postępowanie ze zwierzętami ranga 5
Tajniki dziczy ranga 5
Charakterystyka:


Mogłeś to trochę ładniej rozpisac z pogrubieniami i takie tam, wyglądało by to znacznie bardziej estetycznie i czytelnie.



Fakt, mogłem. Ale nie ma to nic do mechaniki klasy opisywanej:P

Cytat:
Azrael napisał:
Władcy Bestii osiągają mistrzostwo w zżyciu ze zwierzętami. Oni i ich zwierzęta często strzegą lasów i dzikich ostępów. Po tę klasę prestiżową najczęściej sięgają tropiciele i druidzi, czasem również barbarzyńcy. Dla Władcy Bestii jego zwierzęta są najważniejsze i każdy, kto je skrzywdzi, drogo mu za nie zapłaci.
Umiejętności klasowe: 4 + mod. z intelektu(klasowe jak tropiciel)
Kości wytrzymałości: k8


Jeśli to jest opis całej klasy to śmiac się chce, powinno byc trochę więcej, a czy KW nie jest czasem zbyt wysokie?...

Nie jest, ma kw jak druid. Opis mógłby być dłuższy, ale jak już pisałem, to klasa bardzo stara. Wydłużę go, gdy będę miał na to czas. Na razie jest tu wrzucona bez przeróbek. Ale wezmę to pod uwagę.

Cytat:
O boże! Masakra Razz mogłeś już przynajmniej tabelkę zrobic pożądnie Very Happy


Fakt, mogłem. Jeszcze raz proszę o skupienie się na mechanice, a nie na wyglądzie postu. Jeśli to razi Twoje estetyczne doznania podczas oglądania forum, przenieś na worda i sobie przerób.

Cytat:
To chyba są zdolności klasowe nie?

Tak... Czego jak czego, ale żeby się czepiać czegoś takiego...



Cytat:
A co zwierzęta tylko w lesie żyją? Głupota, powinien wybrac sobie obszar podobnie jak Król/Królowa dziczy z Władców dziczy.


Rzeczywiście, nie brałem tego pod uwagę. Poddam to modyfikacji.
Cytat:
Azrael napisał:
Czujność:
działa jak atut.


Nefarius napisał:
Czujnośc: Władca bestii poziomu X otrzmuje atut Czujnośc za darmo.


Czy to co ja napisałem nie prezentuje się lepiej? Już nie wspomnę o tym, że tego nie ma w tabelce początkowej prezentującej zdolności klasy...

Czujność odnosi się do zwierzęcego towarzysza, nie do postaci, więc dlatego jest jak jest.
Cytat:
Co na wyższym poziomie?

Sprecyzuj.
Cytat:
zyli zdolnośc analogiczna do czaru Rozmowa ze zwierzęciem rzucanym przez druida poziomu X?

Tak. Hmmm nie jest to oczywiste?
Cytat:
To jest za bardzo przepakowane. Powinno byc, że zwierzeta Władcy bestii mają dodatkowe plusy przy obronie przeciwko czarom, które psują stosunek między Władcą a jego zwierzetami.

Tj? wg mnie akurat ta zdolność jest ok, nie jest zbyt potężna...

[quote]:Hahaha: przecież na tym poziomie druid potrafi zmieniĆ kształt w coś wiele potężniejszego i większego niż np. zwykły niedźwiedź, bez sensu i nieopłacalne.
[quote]
Tak, ale nie ma innych zdolności tej klasy druid nie ma. Poza tym co ogranicza tę klasę, by jego zwierzęcym towarzyszem były złowieszcze zwierzęta?
Cytat:
Klasa niedopracowana, nie pisze do jakiej edycji się stosuje (ale raczej 3.0ed.) można się tylko domyślac. Zdolności co najwyżej średnie i mało przydatne, Władca zwierzat daje wiele większe możliwości i bonusy. Ale dostarych poczciwych klas należy miec szacunek więc po prostu nie będę oceniał Wink


Hmmm cóż... w takim razie jakieś pomysły na zmianę możliwości klasy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Pią 23:01, 24 Lis 2006 Powrót do góry

Cóż, zdaje mi się, że klasa jest bez zarzutów. Zgadzam się, że
wymagania mogą być ustalane dowolne. Klasa jest tak jakby połączeniem
druida i tropiciela, c jest nowatorskim rozwiązaniem.
Z góry przepraszam za to co teraz napisze, ale uważam jednak, że nie
jest to klasa zbyt atrakcyjna. Pewnie świetnie się nią gra, ale jakoś sobie
nie wyobrażam, żeby wielu ludzi po nią sięgało, nie przy takim wyboze.
W każdym razie wypowiem się jeszcze jak zdołam ją wypróbować,
inaczej nie potrafie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:45, 24 Lis 2006 Powrót do góry

Klasa dobra, a czepianie się, że porządku nie zachował jest nie na miejscu... Ponieważ to nie jego wina, że musi pisać to na forum i nie jest alfą i omegą, żeby przwidzieć jak tabelka wyjdzie po wypuszczeniu posta...

Klasa jaka wartosć merytoryczna może nie tyle, że wtórna, ale rozumiem twórcę... Ja mam problem bo lubię paladyna, ale wpienia mnie charakter... W związku z tym zrobiłem paladyna, który jest w 70% wojownikiem, 20% kapłanem i 10% bardem... Charakter ma NC lub NN i jest looz a klasa się zwie Rycerz Kwestujący...

Mości Azraelu, ten opis przykrótkawy jest... Owszem czytałem wstęp Smile Ale jeśli masz uczuccie żę opis nie jest pełny, to podaj najlepiej jakieś archetypy, do których możnaby się odnieść w filmie najlepiej...

Tyle uwag...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Sob 12:32, 25 Lis 2006 Powrót do góry

Tak, czemu nie - mamy już Conana Barb; teraz mamy jeszcze "Władce
Bestii" inspirowanego, jak mi się zdaje filmem "Władce Zwierząt", czyż
nie? Pół nocy testowałem klase i zastanawiałem się skąd znam ten motyw:

Cytat:
umożliwia na odległość 1,5 km patrzeć oczami zwierzęcia


Identyczny motyw był właśnie w tym filmie. Coś mi to jeszcze
przypomina, ale nie pamiętam co. W każdym razie to jest świetny
pomysł i bardzo mi się podoba.


Cytat:
Zew dziczy(poziom 3):
W lesie Władca Bestii czuje się jak w domu - przebywając w nim otrzymuje następujące premie: +2 do testów umiejętności Tajniki dziczy, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Ciche poruszanie, Ukrywanie, Pływanie, Postępowanie ze zwierzętami, Zwierzęca empatia, Wyczucie kierunku.


Z resztą tak samo jak ten motyw. Jest bardzo dopracowany, ale było by
to jeszcze lepsze gdyby miał jakieś kary za przebywanie w mieście. W
takim sensie, że np. Władca Bestii nie potrafi bezczynnie siedzieć w
karcznie toteż może przebywać w mieście, k4 + Premia z Budowy, dni, w
innym wypadku na skutek niedowartościowania otrzymuje ujemne
modyfikatory -2 do testów ataku, rzutów obronnych i, żekł bym KP. No
co, to tylko luźna sugestia...

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Sob 16:59, 25 Lis 2006 Powrót do góry

Dzięki za komentarze. Waszym zdaniem jest wyważona? Spotkałem się z opinią, że jest za mocna...
Na dobrą sprawę przy jej tworzeniu nie znałem jeszcze prestiżówek z władców dziczy. Gdyby było inaczej, klasa byłaby inna.
I zew dziczy chyba zmienię na lepsze przystosowanie do danego obszary, jak mi zasugerował Nafarius. Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Nie 0:29, 26 Lis 2006 Powrót do góry

Azrael'u
Klasa nie jest zbyt mocna. Stwierdziłbym, że jest troszkę zbyt słaba Smile Dałbym Włądcy premię do ataku wojownika. Dlaczego? Bo wydaje mi się on twardym kolesiem, który potrafi sobie radzić jak barbarzyńca czy tropiciel a nie druidem. Nie mam nic do tych ostatnich posiłkuję się nimi jako przykładem z danej grupy klas na jakie podzielone zostały przez WoTC Smile [vide Władcy dziczy]


Zgadzam się z Horatem co do jego pomysłu nt. przebywnia Władcy na terenach zabudowanych - podobną stosowałem kiedyś dla druidów i tropicieli [pamiętacie Jaheirę w BG II co mówiła o miastach? Smile]

Co do zmiany kształtów to zgodzę się z Nefariusem.
Jako, że to 10 poziom klasy to co powiesz na 1x/dz zmianę w złowieszczą odmianę zwierzęcia... albo legendarną? To by dopiero było uhu hu... Już widzę BG po spotkaniu z e strażnikiem sawanny legendarnym lwem myślącym i działjącym jak humanoid z atutem naturalny czar jeszcze by ciskał zaklęciami. Ale by się działo!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:38, 26 Lis 2006 Powrót do góry

Azrael napisał:
Na dobrą sprawę przy jej tworzeniu nie znałem jeszcze prestiżówek z władców dziczy. ?



A tego nie wiedziałem, więc wycofuje oskarżenia, że klasa jest podobna do tych z tej ksiązki Wink

Danaet Bildhorn napisał:
Azrael'u
Klasa nie jest zbyt mocna. Stwierdziłbym, że jest troszkę zbyt słaba Smile


Danaet Bildhorn +1 całkowicie się zgadzam. Dopakowana jest IMHO tylko jedna zdolnosc.

Danaet Bildhorn napisał:
Co do zmiany kształtów to zgodzę się z Nefariusem.
Jako, że to 10 poziom klasy to co powiesz na 1x/dz zmianę w złowieszczą odmianę zwierzęcia... albo legendarną? To by dopiero było uhu hu... Już widzę BG po spotkaniu z e strażnikiem sawanny legendarnym lwem myślącym i działjącym jak humanoid z atutem naturalny czar jeszcze by ciskał zaklęciami. Ale by się działo!


Może nie tyle by się działo, co z pewnością by podniosło efektywnośc klasy i zaważyło na jej korzyśc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Nie 11:22, 26 Lis 2006 Powrót do góry

Cytat:
Dałbym Włądcy premię do ataku wojownika.


To też nie było by głupie. Znalazłem też inne rozwiązanie, poprostu
danie Władcy Bestii, Braterstwa Krwi na wcześniejszym poziomie,
albo poprostu zastosowanie o wiele mocniejszych czarów wzorowanych
nie czarami tropiciela, ale druida. Wybierając jedną z tych opcji klasa
będzie już wyważona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Nie 13:21, 26 Lis 2006 Powrót do góry

Ależ on może zmieniać się w formę legendarną czy złowieszczą, o ile ma wśród swoich towarzyszy takie zwierzęta.
Podwyższę ilość zmian na dzień do 3, zmienię premię do ataku i zmienię zdolność Zew dziczy. Czary oczywiście może rzucać po wzięciu odpowiedniego atutu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Śro 17:53, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Hmm.. nadal jestem za tym aby WZ zmieniał się 1-2 razy dziennie w złowieszczego lub legendarnego zwierza. Po pierwsze nie musiałby musieć przebywać z nimi w "stadzie" a po drugie jaki MP pozwoliłby BG biegać ze stadem złowieszczych/legendarnych istot?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Śro 18:59, 29 Lis 2006 Powrót do góry

Jeśli kw się zgadza, raczej nie miałby wyboru. To jest kwestia tylko i wyłącznie ilości kości wytrzymałości. Nie musi być stado, mogą być 2, ale silne. Przeczytaj zasady dotyczące zwierzęcych towarzyszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin