Azrael
Główny Zły (Admin)
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios
|
Wysłany:
Czw 17:58, 16 Sie 2007 |
|
Wojownik Zen
Nie każdy wojownik decyduje się na przywdzianie pełnej zbroi płytowej, wzięcie wielkiego miecza i walczenie nim używając siły mięśni i bezwładności.
Dla niektórych walka to pewna misja, ścieżka, którą się kroczy. Tacy osobnicy chcą zjednoczyć się z orężem, wejść na wyższy poziom świadomości i poznania. Przez medytację i skupienie osiągają niesamowite mistrzostwo w walce i potrafią dokonywać cudów ze swym orężem.
Kość wytrzymałości: k8
Wymagania
Bazowa premia do ataku +6
Charakter: dowolny nie chaotyczny
Atuty: Biegłość w broni (prosta, żołnierska i dowolna egzotyczna), Finezja w broni (dowolna), Uniki, Szybkie wyciąganie broni, Zmysł walki.
Koncentracja 2 rangi, Równowaga 4 rangi, Skakanie 4 rangi, Upadanie 4 rangi
Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe Wojownika Zen (i atrybut kluczowy dla każdej z nich):
Koncentracja(bd), Pływanie(s), Profesja(rzt), Równowaga(zr), Rzemiosło(int), Skakanie(s), Upadanie(zr), Wspinaczka(s), Wyzwalanie się (zr).
Tabela
Poziom_Bazowy atak_Wytrwałość_Refleks_Wola_Specjalne
__1_______+1_________+2______+0____+0___Zmysł Zen,
__2_______+2_________+3______+0____+0___Sztuka Zen
__3_______+3_________+3______+1____+1___Akrobacja
__4_______+4_________+4______+1____+1___Skok w chmury
__5_______+5_________+4______+1____+1___
__6_______+6_________+5______+2____+2___Zabójcza finezja
__7_______+7_________+5______+2____+2___Kunszt Zen
__8_______+8_________+6______+2____+2___
__9_______+9_________+6______+3____+3___Szósty zmysł
__10______+10________+7______+3____+3___Jedność z bronią
Właściwości klasowe
Biegłość w broni i pancerzu: Wojownik Zen nie może używać pancerza. Gdy to zrobi, nie jest w stanie korzystać ze specjalnych właściwości tej klasy.
Zmysł Zen: Wojownik Zen dodaje modyfikator z roztropności do swojego KP.
Sztuka Zen: Wojownik Zen posługuje się orężem dzięki instynktowi i umiejętności wykorzystania wewnętrznej energii ki. Raz dziennie na dwa poziomy tej klasy prestiżowej może na okres 5 minut zyskać biegłość w dowolnej broni, w którą przeleje swe ki.
Akrobacja: Wojownik Zen walczy robiąc salta, piruety, przewrotki itp. Jeśli ma możliwość (chodzi o pole walki) może wykonać test umiejętności skakanie bądź upadanie (zależnie od efektu, który chce uzyskać) p ST 15 (MG może zwiększyć ST zależnie od rodzaju akrobacji o pola walki, by wykonać specjalny atak (będący akcją całorundową) i dodać do ataku i obrażeń +2 (jeśli atak będzie naprawdę wymyślny i trudny, premia ta może być wyższa). Jeśli jednak test umiejętności (nie ataku, który wykonuje się po udanym teście umiejętności), Wojownik Zen automatycznie chyba, naraża się na okazyjny atak i odsłania się, dostając karę -2 do KP do końca rundy.
Skok w chmury: od 4 poziomu skakanie Wojownika Zen nie jest ograniczone jego wzrostem.
Zabójcza finezja: Wojownik Zen tak bardzo skupia się na walce opartej na zręczności, że zaniedbuje siłę, przez co dostaje karę -2 do tego atrybutu. Jednakże jego niezwykłe umiejętności pozwalają mu dodać modyfikator od zręczności do obrażeń, gdy posługuje się bronią, w której ma finezję.
Kunszt Zen[b/]: jest to ulepszona wersja Sztuki Zen, dzięki której Wojownik Zen może dodatkowo oprócz biegłości zyskać finezję w danej broni (ale nie Zabójczą finezję!) od 7 poziomu.
[b]Szósty zmysł: dzięki tej umiejętności Wojownik Zen staje się odporny na flankowanie i dostaje +2 do rzutów obronnych przeciwko pułapkom.
Jedność z bronią: tą umiejętność Wojownik Zen zdobywa na 10 poziomie i dotyczy ona tylko tej broni, w której ma biegłość dzięki atutowi, a nie dzięki umiejętności Kunszt Zen. Jedność z bronią zapewnia Wojownikowi Zen możliwość wejścia w rodzaj transu na okres tylu rund, ile wynosi jego modyfikator z roztropności +4. Na ten okres czasu Wojownik Zen może dodać swój modyfikator z roztropności to obrażeń, ataku i budowy. Zdolność tą Wojownik Zen może wykorzystać dwa razy dziennie(z tym, że raz na walkę), jednak wymaga ona wielkiego wysiłku i przez resztę walki, podczas której jej używa aż do odpoczynku trwającego minimum godzinę otrzymuję karę -2 do siły i budowy z powodu wyczerpania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|