FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Atrum Fallus Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 18:16, 16 Sie 2007 Powrót do góry

Stadium pierwsze:


I. Lewe Jądro Belhizefa: z pozoru broń ta wygląda jak zwykły, żelazny korbacz. Wystarczy jednak wypowiedź odpowiednie słowo rozkazu, by kula na łańcuchu tej broni rozchyliła się niczym paszcza bestii, wydając z siebie przeraźliwy wrzask.

Korbacz, lekki, obrażenia k8, krytyk x2, waga 2,5 kg, obrażenia miażdżone, broń żołnierska
Umagicznienie: broń +1, ranienie,
Moc specjalna: 1/dzień, Wrzask kastrowanego, działa jak roztrzaskanie rzucane przez 7 poziomowego zaklinacza.

II. Prawe Jądro Belhizefa: broń owa wygląda niczym nabijana kolcami kula zawieszona na łańcuchu. Posiada taką samą niezwykłą moc, jak Lewe Jądro Belhizefa.

Kula na łańcuchy, obrażenie k8, krytyk x2, waga 2 kg, zasięg 3m, obrażenia miażdżone, broń egzotyczna
Umagicznienie: broń +1, korozja


Stadium drugie:

Genitalia Belhizefa:
Łącząc Lewe i Prawe Jądro Belhizefa ich posiadacz otrzymuje wspaniałą broń, zwaną Genitaliami Belhizefa. Oprócz potężnych mocy bojowych posiadacz (o ile jest mężczyzną) otrzymuje też bardziej hmmm... przyziemne, choć równie ważne udogodnienia.
Broń można połączyć na dwa sposoby:
I. Korbacz o dwóch kulach, obrażenia k10, krytyk x2, waga 8kg, obrażenia miażdżone, broń egzotyczna
Umagicznienie: broń+2, korozja, ranienie
II. Straszny Korbacz, obrażenia k8/k8, krytyk x2, waga 10 kg, obrażenia miażdżone, broń egzotyczna.
Umagicznienie pierwszej kuli: broń +1, korozja
Umagicznienie drugiej kuli: broń +1, ranienie

Niezależnie od sposobu połączenia kul broń ma następujące moce specjalne:
Wrzask kastrowanego : 2/dzień, jak czar roztrzaskanie rzucany przez 10 poziomowego zaklinacza.
Automatyczna biegłość w posiadanej broni.
+6 do testów charyzmy względem kobiet, gdy posiadacz broni jest nagi


Stadium trzecie:


Atrum Fallus :
Gdy Genitalia Belhizefa zostaną polane krwią demona lub diabła, nagle obie kule zaczynają się poruszać. Kule rozwierają niczym paszcze potwora i zaczynają chłeptać łapczywie krew. Kolor broni zmienia się na karmazynowy.
Broń zachowuje swoje statystyki zależnie od tego, w jaki sposób zostały połączone kule. Następują jednak pewne zmiany.
Korbacz o dwóch kulach: broń +3
Straszny korbacz: pierwsza kula: broń +2, druga kula: broń+2.
Moce specjalne:
Demoniczność : Właściciel otrzymuje +2 do siły, +2 do KP z naturalnego pancerza, widzenie w ciemności 18 metrów. Poza tym otrzymuje karę -2 do charyzmy i niezależnie od charakteru da się go wykryć czarem wykrycie zła, gdyż od broni emanuje zła aura.

I. Stopień przemian: następuje od razu po zmianie broni w Atrum Fallusa. Skóra jego posiadacza ma odcień popielaty, w niektórych miejscach mogą pojawić się małe ciernie. Ponadto oczy zmieniają kolor na czerwony, a w nocy świecą.

II. Stopień przemian: następuje po 2k10 dniach. Właściciel broni pod wpływem smaku krwi zmienia się w szalejącą bestię. Na czas walki, max 1/dzień, zaczyna walczyć z wrogiem, nie kontrolując swoich ruchów (moc furii piekieł , opisana dalej). MG decyduje, w którym momencie walki i w czasie której walki postać się zmieni.
Poza tym na postać działa krąg ochrony przed złem . Staje się też przeklęta , broni można się pozbyć jedynie za pomocą zdjęcia klątwy i innych czarów zdejmujących przekleństwo.

III. Stopień przemian: następuje po kolejnych 2k10 dniach. Wtedy właściciel broni uczy się kontrolować swoją przemianę:
Do 15 poziomu: 1/dzień
16 poziom i wyżej: 2/dzień
Przemieniając się właściciel Atrum Fallusa może wybierać między dwoma formami, mniej lub bardziej niebezpieczną.

1 forma: Ciało zmienia się nieznacznie, ale w sposób zauważalny - skóra staje się szara jak popiół, ciało i twarz są w niektórym miejscach pokryte cierniami. Oczy całe wypełniają się czerwonym światłem. Rysy twarzy stają się ostre i drapieżne.
Statystyki: Czas trwania: 3+świeżo powiększona budowa.
+4 do siły i do budowy, +2 do KP, +3 metry do szybkości, -8 do wszystkich testów charyzmy. Ponadto w każdej rundzie walki istnieje kumulatywna szansa 10% na przejście w drugą formę, ale od razu w stadium Furii piekieł

2 forma: Ciało ulega całkowitej przemianie. Właściciel Atrum Fallusa zmienia się w demona, zwiększa rozmiar na duży i dostaje wszelkie korzyści i niedogodności z tego wynikające. Jego ciało ma barwę smoły, oczy świecą niczym pochodnie. Z czaszki wyrastają dwa zakręcone rogi. Głos zmienia się w ryk.
Statystyki: zmiana rozmiaru=+8 do siły, +4 do budowy, -2 do zręczności, -1 do KP i ataku, +2 do naturalnego pancerza
czas trwania= 4+ świeżo powiększona budowa
szybkość +6metrów
+6 do testów skakania
W tej formie nie można używać głosu, pić mikstur czy wykonywać czynności wymagających skupienia się (jak w szale barbarzyńcy)
-10 do testów charyzmy
Działają na niego czary i zdolności, które działają na demony i złych przybyszów.

Furia piekieł : W każdej rundzie w 2 formie istnieje szansa, że właściciel broni straci nad sobą kontrolę. W każdej rundzie trzeba wykonywać rzut na Wolę o ST 15+1 za każdą rundę w 2 formie. Jeśli rzut się nie powiedzie, postać przestaje nad sobą panować. Walczy w formie demona aż do zabicia wszystkiego w swoim zasięgu, dostaje dodatkowe 2k10 tymczasowych pw, które znikają po zmianie formy na pierwotną. Pozostaje w tej formie niezależnie od ilości rund, które już w niej spędził. Jeśli zabije już wszystkich wrogów, rzuca się na przyjaciół. Ma wtedy prawo do rzutu na Wolę o ST 21 w każdej rundzie, w której walczy z sojusznikiem. Jeśli się powiedzie, przestaje walczyć, powraca do swojej postaci. Jeśli nie, przestaje atakować aż wszystkich zabije, lub gdy jego pw spadnie do -1 - wtedy traci przytomność i zmienia formę na własną. Po furii piekieł bohater jest wyczerpany przez 2 godziny- -2 siła i budowa, -2 do KP.

UWAGA! Zmęczenie następuje tylko wtedy, gdy postać wróci do własnej formy pod furii piekieł . W innym wypadku (tzn. gdy uda się jej uniknąć furii piekieł udanymi rzutami) nie ma zmęczenia.

WAŻNE!: W czasie zmiany kształtu obowiązuje ważna zasada - zbroja i cały ekwipunek zmienia się w raz z postacią, dostosowuje się też do nowego rozmiaru. Postać walczy na normalnych zasadach z tym, że musi walczyć Atrum Fallusem (w razie zmiany rozmiaru Atrum Fallus także zwiększa rozmiar, więc obrażenia z kości zwiększają się o jedną kategorię). Jeśli weźmie inną broń, automatycznie przechodzi do furii piekieł . W czasie walki można też używać wrzasku kastrowanego niezależnie od przyjętej formy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin