Nefarius
Adept
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 21:32, 25 Sty 2007 |
|
Nefariusa niedopuszczenie
Był późny wieczór. Na pustym placu targowym stały nieruchomo tylko dwie osoby. Wysoki mężczyzna odziany na czarno z długim błyszczącym mieczem w dłoni oraz łysy człowiek w Czerwonej szacie, stali na przeciwko siebie nic nie mówiąc. Kolejny atak, którego celem był znany Czerwony Czarnoksiężnik. Tym razem, przeciwnikiem okazał się ludzki zabójca Zhentarimów. Pewny siebie morderca stał rozluźniony, nagle po rynku rozległ się donośny, chrapliwy głos człowieka.
-Nie masz wielkich szans bez swojego pomocnika, dlatego dam Ci szansę, możesz rzucic kilka czarów ochronnych i tak Ci się długo nie przydadzą...- Czarodziej uśmiechnął się szyderczo.
-Skoro tak mężny woju, chętnie skorzystam z tej chwilowej przewagi jaką mi dałeś.- Rzekł, zdanie przepełnione sakrazmem. Mag rzucił jeden czar. Nie był to czar ofensywny, który w mgnieniu oka bez problemu zabiłby agrsora. Thayczyk, chciał się chwilę pobawic z przeciwnikiem.
-Jestem gotów, panie, zrób to szybko hehe- Dodał na koniec mag, nadal stojąc nieruchomo, z uśmiechem na ustach. Zabójca spoważniał i z szaleńczym wyrazem twarzy rzucił się w stronę maga. zhentarim był już na tyle blisko, że ruchem ręki przyszykował ostrze do zadania ciosu. Mężczyzna jednak nie zadał ciosu. Nagle znalazł się w innej części rynku. Zdezorientowany stanął w miejscu i rozejrzał się z zaciekawieniem. Zabójca zmarszczył brwi i na pięcie odwrócił się w tył. Zauważył czerwonego maga kilkadziesiąt metrów dalej. Z tamtej strony pędził czarny jak węgiel promień, który wbił się w klatkę napastnika zabijając go...
Nefariusa niedopuszczenie
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 6
Komponent: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Bliski (3m)
Cel: Ty
Czas trwania: Zobacz w opisie
Rzut obronny: Zobacz w opisie
OC: Nie
Nefariusa niedopuszczenie jest dośc potęznym czarem, który ma za zadanie jak nazwa wskazuje, niedopuścic wybranej istoty, do podmiotu czaru. Po rzuceniu czaru, podmiot otacza niewidzialna kula, o średnicy 3m, w której centrum znajduje się osoba czarująca. Czar pozostaje nieaktywny, do momentu, gdy osoba czarująca postanowi go uaktywnic. Kula otaczająca podmiot czaru działa jak czar Wymiarowe drzwi, z tą różnicą, że oddziałuje na kogoś innego oraz ma za zadanie przenieśc nieświadomy cel, który zbliży się w obszar działania czaru, dla ochrony osoby czarującej. Podmiot czaru musi wybrac jeden żywy cel (akcja darmowa). Cel musi byc żywy (biegnący wilk - tak, pędząca kula ognia - nie) i wrogo nastawiony do do osoby czarującej. Wybrany cel, który dotknie niewidzialnej kuli, zostaje automatycznie przeniesiony na określoną odległośc w losowym kierunku. Odległośc w jakiej pojawi się cel to 9m + 3m/2 poziomy czarującego. Cel pojawi się dokładnie w tej samej pozycji, w której dotknął ochronnej kuli, ze wszystkim co miał przy sobie. Istota zostaje przeniesiona w takie miejsce, gdzie będzie nadal bezpieczna, czyli niegdy nie pojawi się nad przepaścią. Cel pojawi się odwrócony plecami do podmiotu czaru. Każda wybrana istota, która dotknie niewidzialnej kuli zostaje przeniesiona, może jedynie wykonac rzut obronny na Siłę woli, by zmniejszyc odległośc, od osoby czarującej. Efekty czaru działają przez 10 minut / 2 poziomyosoby czarującej, lub do wyczerpania. Osoba czarująca może może 5 razy w ciąga czasu działania czaru skorzystac z efektu przeniesienia, może wykorzystac czar na jednym celu kilka razy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|