FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nefariusa wymuszenie krzyku Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:40, 30 Gru 2006 Powrót do góry

Nefariusa wymuszenie krzyku

Był późny wieczór. Łysy mag w czerwonej szacie stał w wąskiej uliczce. Dwa wyjścia z wąskiej uliczki były zablokowane. Z jednej strony stał wysoki mężczyzna w lekkiej zbroi, z drugiej zaś strony stał czarodziej, który uśmiechał się złowieszczo. Czerwony Czarnoksiężnik rozglądał się nerwowo. Spoglądał raz na woja raz na czarodzieja w bogato zdobionej szacie.
-To koniec Nefariusie! Już nie uciekniesz!- krzyknął zbrojny, na co Thayczyk odpowiedział trudnym do zrozumienia zdaniem. To nie była riposta a słowo wyzwalacz czaru, który właśnie rzucił. Po kilku chwilach zarówno czarodziej jak i jego towarzysz zaczęli głośno i przeraźliwie krzyczeć. Łysy Thayczyk uśmiechnął się ironicznie i wybiegł, omijając wrzeszczącego czarodzieja kończąc te spotkanie skromną ironią.
-I trza wam było tak paplać jadaczkami…
-

Nefariusa wymuszenie krzyku
Nekromancja
Poziom czaru: Czar/Zak 4
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Czas trwania: W opisie (0,5 * poziom czarującego rund)
Zasięg: Bliski (3m + 1,5 na 2 poziomy czarującego)
Cel: Wszystkie złowrogo nastawione istoty w promieniu działania czaru
Rzut obronny: Specjalny (patrz opis)
OC: Tak

Nefariusa wymuszenie krzyku jest czarem, który ma za zadanie chwilowo ściągnąć uwagę przeciwników z osoby czarującej. Jak sama nazwa mówi czar ten wymusza chwilowy głośny krzyk z ust ofiary, która nie przeszła rzutu obronnego na Wolę. Nie jest to jednak zwykły krzyk, ilość powietrza, jaka uchodzi z płuc ofiary podczas działania tego czaru jest tak wielka, że ofiara zaczyna się dusić, popadając w bezdech. Czar trwa krótko, bo tylko 0,5 razy poziom czarującego rund. Podczas działania tego czaru, ofiara musi wykonać test Siły woli inaczej popadnie w panikę, tracąc chwilowy kontakt z otoczeniem wijąc się na ziemi w ciągłym bezdechu. Ofiara wije się w panice przez okres działania tego czaru. Ponadto istota poddana efektom tego czaru nie potrafi używać somatycznych komponentów czaru, otrzymuje karę -2 do ataku, otrzymuje karę -4 do testu, w którym postać musi być skoncentrowana oraz biega z połową swojej prędkości. Ofiara musi być żywa, musi oddychać, musi mieć „wolne” usta, przez które wydaje krzyk.
Tajemny komponent materialny: kawałek płuca inteligentnej istoty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 19:59, 30 Gru 2006 Powrót do góry

Kolejny ciekawy materiał przedstawiony przez Nefariusa Wink

Rozumiem, że jeżeli Ofiara wykona udany rzut obronny to i tak zaczyna krzyczeć i ma podane wyżej minusy. A nieudany rzut obronny powoduje upadnięcie na ziemie w bezdechu? Czy taka postać jest traktowana jako ogłuszona?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:12, 30 Gru 2006 Powrót do góry

Greebo napisał:
Kolejny ciekawy materiał przedstawiony przez Nefariusa Wink

Rozumiem, że jeżeli Ofiara wykona udany rzut obronny to i tak zaczyna krzyczeć i ma podane wyżej minusy. A nieudany rzut obronny powoduje upadnięcie na ziemie w bezdechu? Czy taka postać jest traktowana jako ogłuszona?


Właśnie to jeszcze jest sprawa do omówienia, lecz jestem głównie za tym, żeby pierwszy rzut negował całkowicie efekt czaru. Dopiero w razie nie pokonania rzutu na wolę następują kolejne rzuty itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin