|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Pią 11:22, 12 Maj 2006 |
|
BOSKA SZYBKOŚĆ
Transmutacja
Poziom: Kap 3
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Osobisty
Cel: Rzucający
Czas Trwania: Minuta na poziom
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Wzywasz boską energię aby otrzymać nadzwyczajną prędkość. Na czas trwania czaru zyskujesz szybkość równą 18 metrów, niezależnie od rozmiaru czy obciążenia. Ponadto otrzymujesz premię +2 do KP od prędkości.
BROŃ ŚWIATŁA
Wywołanie
Poziom: Kap 1
komponenty: W, S,
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Jedna broń
Czas Trwania: Minuta na poziom
Rzuty Obronne: Wola Neguje
Odporność na Czary: Tak
Zaczarowana broń staje się wyjątkowo skuteczna przeciwko nieumarłym wrogom. Każdy nieumarły, któremu ta broń zada obrażenia otrzymuje karę -2 do wszystkich testów przez liczbę rund równą poziomowi rzucającego (Czas trwania tych kar nie kumuluje się).
KARCĄCY PROMIEŃ
Wywołanie
Poziom: Kap 3
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Średni 30m. + 3m/poziom
Cel: Jedna Istota
Czas Trwania: Koncentracja (nie więcej niż 1 runda/poziom)
Rzuty Obronne: Refleks połowa
Odporność na Czary: Tak
Wysyłasz promień fioletowego światła ze swej dłoni. Musisz wykonać udany odległościowy atak dotykowy aby trafić ofiarę. Promień zadaje 1k8 obrażeń na 3 poziomy rzucającego (maks. 5k8). Możesz koncentrować się aby utrzymać promień wycelowany na ofierze. Nie ustaje on, lecz ty nie możesz wykonywać żadnych akcji. W każdej rundzie ofiara otrzymuje obrażenia, lecz Ty nie musisz już rzucać na trafienie.
Jeśli cel ruszy się, promień zostaje przerwany i czar przestaje działać.
KRYSZTAŁ ODBIJANIA
Odpychanie
Poziom: Kap 4
komponenty: W, S, M
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Osobisty
Cel: Kryształ
Czas Trwania: Minuta na poziom
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Nasycasz mały kryształ boską energią. Nasycony kryształ zaczyna krążyć wokół twej głowy jak kamień ioun. Za każdym razem gdy jesteś celem ataku magicznego promienia, promień trafia w kryształ i odbija się trafiając atakującego (nie są wymagane rzuty na trafienie). Po jednym odbiciu kryształ rozpada się w proch.
Składnik Materialny: Mały kryształ wart przynajmniej 50 sz.
KRYSZTAŁOWY POCISK
Wywołania
Poziom: Kap 1
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Średni 30 m.
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Wywołujesz kryształowy pocisk, którym rzucasz we wroga. Musisz wykonać atak odległościowy. Trafienie oznacza że cel otrzymuje 1k8 + 2 obrażeń. Po trafieniu w cel pocisk rozpada się w proch.
LATARNIA DOBRA
Przyzywanie
Poziom: Kap 3
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Czas Trwania: Permanentny
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Tworzysz magiczną latarnie która zawisa w powietrzu. Daje ona normalne światło jak zwykła latarnia lecz jej zasięg jest o połowę mniejszy (9m.). Każda zła istota, która znajdzie się w świetle latarni otrzymuje karę -2 do wszystkich testów. Latarni nie da się zniszczyć w sposób fizyczny. Jest ona tylko manifestacją pozytywnej energii. Można ją jednak usunąć czarem rozproszenia magii. Rzucający latarnie dobra może wyłączyć ją specjalnym słowem rozkazem.
Wiele świątyń i świętych miejsc jest chronionych przez latarnie dobra.
MŚCIWA ODPORNOSĆ NA CZARY
Odpychania
Poziom: Kap 7
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięta Istota
Czas Trwania: Minuta na poziom
Rzuty Obronne: Wola neguje
Odporność na Czary: Tak
Cel czaru otrzymuje OC równą 12 plus poziom rzucającego. Jeżeli Cel Mściwej Odporności Na Czary stanie się celem innego zaklęcia a rzucający nie przebije odporności, otrzymuje 2k6 plus poziom rzucającego Mściwą Odporność Na Czary obrażeń.
NIEBIAŃSKA AUREOLA
Transmutacja
Poziom: Kap 4
komponenty: W, S, M
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięta Istota o dobrym charakterze
Czas Trwania: Minuta na poziom
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Cel tego czaru otrzymuje szablon niebiańskiej istoty. Przez czas trwania Niebiańskiej Aureoli, cel świeci słabym niebieskim światłem o promieniu 1,5m.
Składnik Materialny: Woda Święcona
PRZYZWANIE ZBROI
Przyzywanie
Poziom: Kap 1
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 10 minut
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięta Zbroja
Czas Trwania: Godzina na poziom
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Rzucając ten czar na zbroje ustalasz pewien warunek. Jeżeli ten warunek zostanie spełniony zbroja automatycznie pojawia się na Tobie. Najczęstszym warunkiem używanym przy tym czarze jest ‘jeżeli zostanę zaatakowany’.
Zbroja musi znajdować się w promieniu kilometra na dwa poziomy rzucającego. Nie może ona przetransportować niczego ze sobą. Przedmioty ukryte w kieszonkach, lub przytwierdzone do zbroi nie są przenoszone.
STRAŻNIK DUSZ ARATHANA
Przyzywanie
Poziom: Kap 7
komponenty: W, S, M
Czas Rzucania: Pełna Runda
Zasięg: Średni 30m + 3m na poziom
Cel: Kamienny Posąg
Czas Trwania: Godzina na poziom
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Nie
Posąg, na który rzucasz ten czar zaczyna przyciągać i wchłaniać wszystkie znajdujące się w zasięgu bezcielesne nieumarłe istoty. Istoty te nie mogą mieć więcej niż 10 KW. Posąg wciąga jedną istotę na rundę, zaczynając od tych o najmniejszym KW. Jeżeli liczba wessanych przez posąg KW jest równa 25, posąg rozstaje je wciągać i zamienia się w kamiennego golema. Dopóki w zasięgu czaru kamienny golem spełnia rozkazy rzucającego czar. Jeżeli golem znajdzie się poza zasięgiem czaru, rozpada się a dusze jego wnętrzu zostają zniszczone. Czar rozproszenia magii może zniszczyć golema i uwolnić wessane przez niego istoty.
Składnik Materialny: Kamienny posąg o dużym rozmiarze
ŚWIATŁO ZIEMI
Wywołanie
Poziom: Kap 6
komponenty: W, S
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Średni 30m + 3m na poziom
Obszar: Okrąg o promieniu 9m.
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Tak
Pod wpływem tego czaru w ziemi pojawiają się pęknięcia z których zaczyna tryskać pozytywna energia w postaci jasnego światła. Światło sięga 9 metrów w górę. Każda zła istota dotknięta przez światło otrzymuje 3k8 obrażeń. Każda nieumarła istota dotknięta przez światło otrzymuje 5k8 obrażeń. Po zakończeniu czaru, ziemia zamyka się i wraca do pierwotnego stanu.
Czar tego nie możesz rzucać w pomieszczeniach, powietrzu, na wodzie, lodzie, śniegu i skale.
WSPANIAŁOŚĆ BESTII
Transmutacja
Poziom: Kap 6
komponenty: W, S, KO
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięte Zwierze
Czas Trwania: Godzina na poziom
Rzuty Obronne: Żadne
Odporność na Czary: Tak
Wypełniasz dotknięte zwierze boskim natchnienie. Na czas trwania zaklęcia zyskuje ono niebiański szablon, ma maksymalna liczbę PW, otrzymuje premię +2 do wszystkich atrybutów oraz staje się dobre. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Greebo dnia Sob 7:28, 13 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
JOIN-ME
Pogromca
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 13:02, 12 Maj 2006 |
|
Podobają mi się te nowe czary zwłaszcza:
KRYSZTAŁ ODBIJANIA- jako taki doadatkowy helmo-tarcza
LATARNIA DOBRA- bardzo fajny czar , nie dosyć że pożyteczny(daje światło ) to jeszcze ma specjalne właściowości , które działają na wrogów
NIEBIAŃSKA AUREOLA - to się wydaję ciekawe , ale czy ten czar daje tylko niebieskie światło? W jakim celu?
STRAŻNIK DUSZ ARATHANA - WOW
Podobają mi się czary.
Większość tu przedstawionych wygląda na bardzo efektowne i mają związek z użyciem światła... co bardzo mi odpowiada.
Podoba mi się , dobrze się spisałeś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Pią 13:38, 12 Maj 2006 |
|
Niebiańska Aureola oprócz światała daje również na pewien czas szablon niebiańskiej istoty co wiąże się z wieloma ciekawymi premiami Szablon ten opisany dokładnie jest w Księdze potworów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|