|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Pon 10:17, 03 Kwi 2006 |
|
BITEWNY WRZASK
Wywołanie
Poziom: Czr/Zak 5
komponenty: W,
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Bliski (7,5m. + 1,5m /2 poziomy)
Obszar: Stożek
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Wytrwałość Połowa
Odporność na Czary: Tak
Bitewny Wrzask zamienia twój okrzyk w potężne uderzenie sonicznej energii. Każda istota stojąca w obszarze działania czaru otrzymuje k6 obrażeń sonicznych na poziom rzucającego (max 15k6). Ponadto istoty o mniejszym KW, którym nie uda się rzut obronny zostają ogłuszone.
BURZA PIASKOWA
Wywołanie
Poziom: Czr/Zak 5
komponenty: S, M
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Bliski (7,5m. + 1,5m /2 poziomy)
Obszar: Stożek
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Refleks (patrz opis)
Odporność na Czary: Tak
Przez dmuchnięcie na swą otwarta dłoń, wywołujesz wirującą piaskową zamieć. Wszystkie istoty w obszarze działania czaru muszą wykonać rzut obronny lub zostaną oślepione na 1k4 rundy i odepchnięte na najbliższy kraniec stożka. Wszystkie istoty otrzymują 8k4 stłuczeń (udany rzut na refleks - połowa).
Składnik Materialny: garstka pustynnego piasku
MAGICZNA TARCZA
Odpychanie
Poziom: Czr/Zak 1
komponenty: W, K
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Tarcza
Czas Trwania: 1 runda/poziom
Rzuty Obronne: Wola Neguje (Nieszkodliwy)
Odporność na Czary: Nie
Czar ten obdarza twoją tarczę magiczną premią do KP +1.
Kondensator: Tarcza
MGŁA ŚMIERCI
Przyzwanie
Poziom: Czr/Zak 3
komponenty: W, S, M
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Koło o promieniu 10m + 1,5m/poziom)
Czas Trwania: 10 minut/poziom
Rzuty Obronne: Nie
Odporność na Czary: Tak
Z najciemniejszych ostępów baatoru przywołujesz piekielną, śmierdzącą siarką mgłę. Każdy na jej obszarze jest traktowany jak za 20% zakryciem. Ponadto co rundę wszystkie istoty znajdujące się na obszarze działania czaru muszą wykonać udany test na wytrwałość (ST - 15 + liczba poprzednich testów) lub zaczną się dławić i mocno kaszleć i nie mogą wykonywać żadnych akcji w czasie tej rundy. Istota która będzie dławić się przez dwie rundy pod rząd otrzymuje 1k6 stłuczeń.
MŁOT BORINA
Transmutacja
Poziom: Czr/Zak 1
komponenty: W, K
Czas Rzucania: 1 Akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Broń
Czas Trwania: 1 runda/poziom
Rzuty Obronne: Wola Neguje (Nieszkodliwy)
Odporność na Czary: Nie
Tymczasowo zmieniasz dotknięta broń na zadającą obrażenia obuchowe. Czar wpływa tylko na bronie sieczne i kłute, nie działa na pociski do łuków i kusz. Jednak bronią nie włada się tak dobrze i każdy używający ej otrzymuje kare okolicznościową -2 do testów ataku.
Kondensator: Broń
MOST MOCY
Przyzwanie
Poziom: Czr/Zak 4
komponenty: W, S
Czas Rzucania: 1 pełna runda
Zasięg: 10m + 1,5m/poziom
Obszar: Nie szerszy niż 6 metrów i nie dłuższy niż 3m/poziom
Czas Trwania: 1 minut/poziom
Rzuty Obronne: Nie
Odporność na Czary: Nie
Czar ten przywołuje niewidzialny most zbudowany z magicznej energii pomiędzy dwoma stabilnymi krańcami.
OSZACOWANIE WIEKU ARTHNEIi
Wróżenie
Poziom: Czr/Zak 1
komponenty: W, S
Czas Rzucania: 1 pełna runda
Zasięg: Dotyk
Obszar: Przedmiot
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Nie
Odporność na Czary: Nie
Czar stoczony przez sławną elfie wróżbitkę. Gdy rzucisz go na dotknięty przedmiot, automatycznie dowiadujesz się jaki jest jego wiek z dokładnością do jednego roku.
POZNANIE ISTOTY ARTHNEIi
Wróżenie
Poziom: Czr/Zak 2
komponenty: W, S
Czas Rzucania: 1 pełna runda
Zasięg: Dotyk
Obszar: Przedmiot
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Nie
Odporność na Czary: Nie
Dotykajc pozostałości po jakiejś istocie, np. kości, włosa lub kawałka skóry. Dowiadujesz się co to za istota. Istota nie mogła stracić tej części ciała dawniej niż tydzień/poziom rzucającego temu, inaczej czar nie działa. Czar ten podaje jedynie rodzaj istoty, nie jej dokładne imię. Na przykład rzucony na wąs oznajmia, że należy on do kota, nie do ‘Puszka’ starej wdowy mieszkającej poza miastem.
POZNANIE STANU ARTHNEI
Wróżenie
Poziom: Czr/Zak 3
komponenty: W, S, M
Czas Rzucania: 10 minut
Zasięg: nieograniczony
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Nie
Odporność na Czary: Nie
Przy świetle jednej świeczki zapisujesz imię istoty na małym pergaminie. Medytując i rzucając czar, powodujesz, że litery na pergaminie zmieniają kształt formując wyraz oznaczający obecny stan istoty, jeden z trzech: “Żywy”, “Martwy”, “Nieumarły”. Aby czar zadziałał musisz znać nadane istocie imię, napisz ‘Władca Troli’ nic nie da. Chwilę po uformowaniu się słowa, pergamin rozsypuje się w pył.
ROZLUŹNIENIE RĄK
Zaklinanie
Poziom: Czr/Zak 2
komponenty: W, S
Czas Rzucania: 1 akcja
Zasięg: 15m.
Cel: jedna istota
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Wola Neguje
Odporność na Czary: Tak
Powodujesz, że mięśnie dłoni celu momentalnie się rozluźniają a palce prostują. Każdy trzymany przez nią obiekt jest automatycznie wypuszczany. Na przykład, uzbrojone osoby zostają bez tarczy i mieczy a wspinające się puszczają linę i spadają.
TYLNIA STRAŻ
Odpychanie
Poziom: Czr/Zak 2, Trp 2
komponenty: W, S
Czas Rzucania: 1 akcja
Zasięg: Dotyk
Obszar: Dotknięta osoba
Czas Trwania: Natychmiastowy
Rzuty Obronne: Nie
Odporność na Czary: Nie
Osoba dotknięta staje się bardzo czujna i szybko reaguje na otoczenie. Nie może być sflankowana. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
JOIN-ME
Pogromca
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 11:20, 10 Kwi 2006 |
|
O Ciekawe . Zwłaszcza wszystkie te wywołujące jakieś fajne efekty typu burza piosnkowa, dzięki którym przeciwnik otrzymuje jakieś obrażenie...
Jak to jest, czar się liczy jak ruch? Nie można potem już zaatakować, czy się mylę? Jakieś wyjątki są? (tak przy okazji pytam)
Z pozostałych czarów podoba mi się 'ROZLUŹNIENIE RĄK '
Zwłaszcza zastosowanie na linach i przedmiotach podtrzymujących kogoś.
Moje pytanie co do tego czaru:
Przeciwnik upuszcza tarcze. Po jakimś czasie czar przestaje działać i mięśnie są znowu zdolne do chwytania i podniesienia upuszczonego przedmiotu ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Wto 7:56, 11 Kwi 2006 |
|
Długość rzucania czaru zalezy od czaru niektóre rzuca się szybko a inne nawet do apru godzin ... Zazwyczaj jednak czar zajmuje jedną akcję, więc po rzuceniu lub przed możesz się ewentualnie ruszyć lub wykonać akcje odpowiadającą ruchowi ale już nie zaatakować.
Rozluźnienie rąk działa momentalnie, rozluźnia mięśnie, ofiara puszcza trzymane przedmioty ale zanim upadną na ziemie, mieśnie celu są już zdolne do skurczów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arashi
Zawadiaka
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 264 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 17:54, 14 Sty 2012 |
|
Muszę się trochę przyczepić do tego czaru rozluźniającego. Miecz, inna broń, cokolwiek - ok, nie mam pytań. Ale np. puklerz mocowany jest do przedramienia, co więcej, nawet postać z łukiem może go używać. Pozostałe tarcze, poza zwykłym uchwytem, mają również rzemienie mocujące i inne tego typu rzeczy. IMO czar nie powinien wpływać na tarcze. Ale generalnie wporzo;] Bardzo podobają mi się wieszczenia Arthnei, mogą miło urozmaicić wątki fabularne, np. poszukiwanie porwanego dla okupu szlachcica itd. Choć zastanowiłbym się, czy nie warto tych czarów udostępnić również tropicielom i kapłanom. W sumie może byłaby to przesada z kapłanami (oni mają już dość czarów;P), ale tropiciel? Bardzo by mu się przydało takie Poznanie istoty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|