Autor |
Wiadomość |
HunteR
Szara Eminencja
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Sob 10:49, 20 Maj 2006 |
|
Wiadomo że heros bez całego sprzętu który ze sobą nosi nie byłby już tym samym herosem. Jednak do D&D jest tyle podręczników w których można znaleźć wiele ciekawych artefaktów i magicznych przemiotów oraz wzory według których takie cuda można wykonać osobiście. Ja jako gracz będący w posiadaniu jedynie Podręcznika Gracza mam deczko ubogie doświadczenie z bardziej zaawansowanym ekwipunkiem, dlatego też postanowiłem założyć ten oto temat. Temat w którym każdy będący w potrzebie będzie mógł opisać czego potrzebuje a bardziej doświadczeni gracze będą mogli mu pomóc (mam nadzieję).
Pierwsze pytanko jest nastepujące: jak już wspomniałem w jednym temacie mam w planach zrobić wojownika/zaklinacza jednak podobnie jak Asfodell mam problem. Czy są jakieś magiczne przedmioty redukujące karę do czarowania wynikającą z noszenia ciężkiej zbroi? Jeśli tak to prosiłbym o jakieś konkretniejsze informacje na ten temat (statystyki, cena itd).
Drugie pytanko tym razem o miecze: przydałby mi się jakiś fajny długi miecz ognisty oraz długi miecz sprawdzajacy się w walce z wampirami i innymi nieumarłymi (coś ze srebrem choć nie wiem czy to działa tak jak mi się wydaje ) i poświatą dającą słabe światło.
Mam nadzieję że temat nie upadnie a wszyscy potrzebujący (aktualnie tylko ja ) uzyskają odpowiedzi na zadane pytania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo
|
Wysłany:
Nie 15:03, 25 Cze 2006 |
|
Jeśli sprawa tyczy się pancerza to masz dwa wyjścia:
Albo zainwestuj a karwasze pancera - raczej droga sprawa i zanim dotrzesz do KP jakie zapewnia Ci płytówka to zwątpisz.
Druga mniej kosztowna [oj czyż na pewno?] - są atuty, kóe zmniejszają magom % niepowodzenia czaru gdy noszą zbroje. Można chyba taki atut wybrać kilkukrotnie, za kazdym razem zmniejszają karę o 5%.
Jeśli zaś chcesz stworzyć ognistą broń to jedynie +k6 od ognia [premia+1] i +k6 od ognia a podczas krytyka +1k10xkrytyk [premia+2] - znam jedynie takie bronie. Oczywiście można robić różne wariacje z zakleciami jednak to albo sprawa droga albo śmiesznie tania [łuk+prawdziwe uderzenie na stałe i mamy łuk z +20 do trafienia za kilka tysięcy złota!]. Tak więc kazdy MP ma swój system jeśli idzie o takie rzeczy.
Co się zas tyczy broni siecznej na nieumarłych to całkiem odpada. Proponuję buławy i inne 'tłuczone' bronie. Z tego co wiem nie ma takiej magii co to by rodzaj obrażeń zamieniała |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 17:57, 25 Cze 2006 |
|
Jakby co to warto dokupić suplement o którym napisałem ładną recenzję w odpowiednim topicu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Wto 14:29, 27 Cze 2006 |
|
Asfodell ma rację. W 'Księdze Broni i Ekwipunku' znajduje się wiele ciekawych materiałów na pancerze. Również i takie, które zmniejszają procentową szanse na nieudany rzut czaru. Jest na przykład specjalny minerał którego stop jest cięższy od żelaza ale za to jest idealnym przewodnikiem magicznej energi zmniejsza on szanse procnetową o bodajże 25% Chociaż głowy nie dam bo akurat nie mogę zajrzeć do tego podręcznika, jak coś asfodell mnie poprawi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 16:18, 27 Cze 2006 |
|
Hmm szczerze mówiąc to nie znalazłe mtakiego Greebo
Myślę że chodzi ci o cięzki pancerz koralowyn, ma premie do KP +6 maks premie ze zr +1 kare do testow -7 i szanse na niepowodzenie 30% a wazy 10kg.
A w dalszych poszukiwaniach nalazłem jeszcze Żelazo kwarcowe, material na zbroje zwiększający jej cene odpowiednio:
+2000 na lekki
+5000 na średni
+10000 na ciężki pancerz
zmniejszający karę na niepowodzenie czaru wtajemniczen o 20% i podwajający ciężar pancerza (l,ś,c)
Cieszę się że mogłem pomóc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Śro 17:50, 28 Cze 2006 |
|
Właśnie chodziło mi o żelazo kwarcowe. No zmniejsza o 20% a nie 25% ale jednak i tak bardzo dużo, już można nosić jakiś ciekawsze pancerze bez żadnych kar... no troche ciężko nam będzie ale nie ma co nasz maguś narzekać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Asfodell Sztywny Kark
Władca Krainy
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 467 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 10:43, 29 Cze 2006 |
|
Zresztą to miejsce dla popisu MG. Niech stworzy po prostu surowiec, albo najlepiej od razu gotową zbroję (niech BG jej poszukają dla swojego kolegi z druzyny ) i potem sie okaze ze wielki z ly boss ma jej kopie no i bedzie pojedynek spellswordow (mag bitewny wydaje mi się głupio brzmiący ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|