Sztylet Wyboru na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły sztylet +2. Lecz zmienia on swoje pzeznaczenie oraz kolor ostrza w zaleznosci jak go uzywamy. Zabijając Dobre hummanoidy sztylet wchłania ich aurę, ostrze zaczyna świecić się na żółto ze złotawą aurą , im więcej osób tym jaśniej świeci a aura się wzmacnia. Gdy zabijamy Złe istoty sztylet również wchłania ich aure. Ostzre świeci się wtedy na purpurowo czerwono i znów im więcej zabitych złych hummanoidów sztylet staje się coraz ciemniejszy.
MP decyduje kiedy sztylet osiągnie maksymalne możliwości. [zrozumcie zalezy od kampanii]
Sztylet Dobra W swoim maksymalnym stadium rozwoju świeci na rażący złoty kolor, staje się błogosławionym sztyletem +4 [2k6 dodatkowych obrazeń zadawanych złu] który przestaje się juz zmieniać
Sztylet zła zaś staje się świecącym na czarno wydajacym czarno czerwoną aurę pobłyskującym błyskawicami splugawionym sztyletem +3 elektryczności [2k6 dodatkowych obrazeń przeciwko dobru i dodatkowe 1k6 od elektryczności]
i jak ?
Post został pochwalony 0 razy
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
No, pomysł ciekawy, chociaż w sumei jakoś bardziej rozbudowałbym tą mechaniczną stronę... Np. jeśli wchłonie tyle a tyle KW istot o danym charakterze to zyskuje taką a taką magiczną cechę... np. slay evil humanoid czy coś albo właśnie błogosławiony jak piszesz
Ogólnie spoko...
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach