FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Banda Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Sob 0:01, 06 Sty 2007 Powrót do góry

Bazil, Uzam i Alum – banda trzech… goblinów. Wychowała ich ulica po tym jak zawitali do miasta. Przyjęło ich jakże miło. Są mali, żyją w slumsach i kradną. Trzech małych goblinów. Początki były trudne – jak zawsze. Miejscowa gildia złodziei nie chciała ich widzieć na swoim terenie, ani w swoich szeregach. Szybko zmieniła zdanie, gdy „ktoś” dał cynk pobliskiemu zakonowi Paladynów gdzie jest jej siedziba. Jednak gobliny nie pomyślały o jednym – gdy Paladyni rozbili gildię nie mieli już w czyje szeregi wstępować. Wtedy Bazil wymyślił Bandę. Tak od tej pory nazywała się t trójka. Szybko zaprzyjaźnili się z żebrakami ze slumsów. Poczęli im pomagać gdyż uznali ich za swych braci w niedoli – byli tak samo jak gobliny poniżani i pomiatani. Banda poczęła rozszerzać swą działalność. Z małych kradzieży kieszonkowych przerzucili się na włamy i zorganizowane napady na wyjeżdżających z miasta. Mieli jednak jedną zasadę – nigdy nie zabijali. Wreszcie, gdy mieli łupów pod dostatkiem stanęli przed kolejnym dylematem. Jedzenie można zjeść, złoto można wydać, ale co zrobić z resztą „fantów”? Postanowili poszukać wspólnika – pasera. Nieszczęście trafiło na Darela Fahrsta – kupca, który od czasu do czasu „coś tam” przemycił dla „kogoś tam”. Banda zawitała do niego i zaproponowała mu intratny interes. Rad nie rad zgodził się… zresztą ze sztyletem przy gardle zgodziłby się nawet sam kapitan straży. Tak Banda znów zaczęła działać. Jednak Darel szybko wywęszył w tym całym paserstwie szansę dla siebie i zniknął z większością towaru a na Bandę nasłał ten sam zakon Paladynów. Gobliny musiały salwować się ucieczką. Cóż drogi MP właśnie trafiły do twojego miasta… A jak Ty ich wykorzystasz… to już twoja sprawa. Mogą na nowo rozpocząć działalność w slumsach wspomagając żebraków i biednych. Mogą po prostu zatruwać życie bogatszym mieszkańcom lub natrafić na BG, którzy poszukują zdolnej ekipy łotrzyków, którzy pomogą im w ekspedycji do podziemi.

Bazil to najstarszy z Bandy. Dumnie nosi skórzaną nabijaną ćwiekami kurtę, którą skroił pewnemu niziołkowi. Dobrze włada sztyletem a gdy trzeba zwiewa jak mało kto. To najbardziej ponury członek Bandy ale to od niego zależy przetrwanie grupy i to czy zgubią pościg gdy ten zaciera ślady.

Bazil: goblin; Łtr 3/Trp 2; mały humanoid(goblinoid); PW: 33; Init +2 (+2 Zr); szybkość 6m;
KP 16(+2 Zr, +1 rozmiar, +2 ćw. skóra) Atak +6 wręcz (sztylet 1k4); Char CN; MRO Wytrw +4, Ref +5, Wola +2; S 8, Zr 14, Bd 10, Int 10, Rzt 12, Cha 10;
Umiejętności i Atuty Blefowanie +6, Ciche poruszanie +13, Kradzież kieszonkowa +7, Nasłuchiwanie +9, Otwieranie zamków +4, Stosowanie liny +8, Ukrywanie +9, Zbieranie informacji +6, Tajniki miasta +6
Bieg, Finezja w broni[sztylet].
Specjalne Zdolności: Ukradkowy atak +2k6, Uchylanie, Nieświadomy unik (Premia ze Zr do KP), Tropienie (w mieście), Ulubiony wróg: półorkowie, widzenie w ciemnościach 18m,
Wyposażenie Magiczne: Eliksir niewidzialności, Skarabeusz golemów(glinianych).

Uzan to najmłodszy goblin. Wesoły jak mało kto. Potrafi opowiadać dowcip i rozbrajać pułapkę. To fachowiec od wszystkiego, co ma trybiki i zapadnie. Gdy Banda trafiła do pracowni pewnego gnomiego maga Uzan podwędził mu rękawiczki ułatwiające otwieranie zamków i teraz to on grzebie we wszystkich drzwiach.
Uzan: goblin; Fach 2/Łtr 4; mały humanoid(goblinoid); PW: 30 ;Init +6(+2 Zr, +4 poprwiona inicjatywa); szybkość 6m; KP 15 (+2 Zr, +1 rozmiar, +2 skórznia); Atak +7 wręcz (Tłuk+1, 1k6); Char ND; MRO Wytrw +2, Ref +6, Wola +3; S 10, Zr 15, Bd 12, Int 10, Rzt 8, Cha 8
Umiejętności i Atuty: Ciche poruszanie +13, Kradzież kieszonkowa +7, Nasłuchiwanie +6, Otwieranie zamków +20, Przeszukiwanie +6, Szacowanie +6, Ukrywanie +8, Unieszkodliwianie mechanizmów +8, Zauważanie +7
Czujność, Finezja (tłuk), Poprawiona inicjatywa
Specjalne Zdolności: Ukradkowy atak +2k6, Uchylanie, Nieświadomy unik (Premia ze Zr do KP)
Wyposażenie Magiczne: Mikstura niewidzialności i pajęczej wspinaczki, Rękawiczki otwierania zamków (+10 otwieranie zamków).

Alum to wysoki jak na goblina przedstawiciel tej rasy. Jest też lepiej zbudowany od swych ziomków. Dzierży maczugę, lecz nie lubi jej używać. Woli oplątać wroga siecią i poczekać aż jego towarzysze ogłuszą bezbronną ofiarę. Dzięki magicznej sieci nie musi podchodzić blisko aby celnie ją rzucić
Alum: goblin; Zbr 2/Łtr 1/Woj 3; mały humanoid(goblinoid); PW 46; Init +0; szybkość 6m; KP 15 (+1 rozmiar, +4 koszulka kolcza); Atak +8 wręcz (maczuga 1k6+3), +7 dystans (sieć dalekiego zasięgu +1); Char ND; MRO Wytrw +8. Ref +3, Wola +0; S 14, Zr 10, Bd 14, Int 10, Rzt 8, Cha 10
Umiejętności i Atuty: Skakanie +6, Wspinaczka +1, Zastraszanie +4, Ciche poruszanie +6 Ukrywanie +3
Twardość, Potężny atak, Zogniskowanie broni [maczuga], Biegłość w broni egzotycznej [sieć], Zogniskowanie broni [sieć]
Specjalne Zdolności: Ukradkowy atak +1k6
Wyposażenie Magiczne: eliksir niewidzialności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin