FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [BN] Malstrathus Szalony Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Greebo
Heros



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 14:25, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Lorda małego hrabstwa w Imperium, maga Malstrathusa opętała obsesja rozwikłania zagadki Rubinowej Wieży. Zbudowana milenia przed powstaniem Imperium, Rubinowa Wieża stoi na samym środku hrabstwa bez żadnej wskazówki do czego służyła i kim byli jej twórcy. W Wieży nie ma żadnych drzwi ani bram, które pozwoliłyby wejść do środka. Grupa śmiałków, którzy twierdzili, że znają sposób aby dostać się do niezniszczalnej wieży znikła bez śladu.
Malstrathus poświęcił swe życie aby rozwikłać zagadkę Wieży. Skupiając się na tym zadaniu zupełnie zapomniał o hrabstwie i obowiązkach jakie nad nim ciążyły. Pod koniec życia maga, hrabstwo zamieniło się w cień tego czym było kiedyś, opuszczone ruiny świeciły pustkami gdzie tylko można było spojrzeć. Lecz Malstrathusa to nie obchodziło, ogarnięty obsesją mag poświęcał każdą chwilę swego życia aby zbliżyć się do odnalezienia odpowiedzi na gnębiące go pytania.
W końcu nadszedł pamiętny dzień, w którym Malstrathus odkrył potężny i skomplikowany czar, który pozwolił mu na dostanie się do środka Rubinowej Wieży. Mag zmusił swe zniszczone ciało do ostatecznego wysiłku i cisnął potężnym zaklęciem w tajemniczą budowlę. Otworzył się portal i Malstrathus zmęczonym lecz triumfalnym krokiem wszedł do środka. Jednak zamiast odpowiedzi na tysiące pytań, w środku znajdowała się jedynie mała pusta komnata. Na jej środku leżał starożytny pergamin, na którym tajemnym alfabetem spisano kolejną zagadkę. Odkrycie wszystkich sekretów Wieży będzie możliwe tylko jeśli ta ostateczna zagadka zostanie rozwiązana.
W tym właśnie momencie Malstarthus kompletnie oszalał. Dekady jego wycięczającej pracy zebrały swe żniwo. Wiedział, że już bardzo niewiele życia zostało w jego strudzonym i zniszczonym czarną magią ciele. Wierzył w to, że jego życie będzie miało sens tylko jeśli odkryje sekrety Wieży. A teraz kiedy koniec jego zadania był tak blisko, czuł że może nie zdążyć. Wiedział, że jest bardzo mała szansa aby przeżył więcej niż parę miesięcy, a potrzebował jeszcze przynajmniej roku. Studiował magię na tyle długo, że wiedział czym jest i czym grozi zamiana w licza. Lecz była to jedyna szansa aby móc spełnić marzenie...

Osobowość

Za życia Malstarthus był uważany za lekkiego ekscentryka. W swym obecnym stanie liczostwa uznawany jest za kompletnie szalonego. Jego zachowanie zmienia się z dnia na dzień, nawet z minuty na minutę. Gdy ktoś spotka go w jego leżu może zostać zaatakowany bez ostrzeżenia lub zobaczyć licza siedzącego w kącie i szepczącego do siebie coś o Rubinowej Wieży. Jego słudzy, którzy zbiegli po tym, gdy w końcu wydało się, że jest liczem, twierdzą, że bywał dla nich na zmianę, bardzo miły i bardzo okrutny.
Jedynym sposobem aby zwrócić na siebie uwagę Malstarthusa jest przyniesienie mu informacji na temat wieży. Samo wspominanie o wieży może uczynić Licza wielkim wrogiem lub wielkim przyjacielem. Jeśli Licz odkryje, że jego goście wiedzą coś, czego on nie wie, zaprzyjaźni się z nimi i zrobi wszystko aby poznać ich sekrety. Jeśli natomiast Licz zna fakty które przyniosą mu goście, lub odkryje, że to nieprawda, zgładzi intruzów.

Walka


Malstarthus stał się istotą kierowaną przez impulsy. Nigdy nie wiadomo jak się zachowa podczas walki, jakiej broni użyje, jakim czarem ciśnie w przeciwnika. Nie jest wybitnym taktykiem. Rzadko zostawia sobie możliwość ucieczki. Walczy w stylu ‘zniszczyć albo zostać zniszczonym’. Fakt faktem, bardziej rozgarnięty i przy zdrowych zmysłach Malstarthus byłby dwa razy groźniejszym przeciwnikiem niż obecnie.

Image

Malstarthus Szalony: Licz; Czar14; średni humanoid; PW: 101; Init +7; szybkość 9 m; KP 20; Atak +7 wręcz (2k10+10 negatywna energia); Char NC; MRO Wytrw +11, Ref +15, Wola +16; S10, Zr16, Bd -, Int20, Rzt16, Cha8;

Umiejętności i Atuty: Alchemia +18, Koncentracja +16, Dyplomacja, Wiedza (dowolna) +21, Czarostwo +21
Warzenie Mikstur, Czarowanie w Walce, Podwyższenie Czaru, Ulepszona Inicjatywa, Błyskawiczny Refleks, Przyśpieszony Czar, Twardość, Zogniskowanie Czaru (Nekromancja), Zapisanie Zwoju

Specjalne Zdolności: Aura Strachu, Paraliżujący Dotyk, RO: 20/+2, Odporność na Odpędzanie +12, Niepodatność na ogień, elektryczność i zimno,

Wyposażenie Magiczne: +2 Kij, Płaszcz Odporności +2, Pierścień Ochrony +2, Rękawice Zręczności +2, Karawasze Pancerza +3, Amulet Naturalnego Pancerza +1, Tiara Intelektu +1, Różdżka Magicznych Pocisków (Poz. 9; 32 ładunki)

Znane Czary: Do wyboru wg. preferencji MP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin