|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Erwill
Chłop
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syf&Grzech
|
Wysłany:
Pon 12:02, 25 Gru 2006 |
|
Demonloss [Zguba Demonów]
Położenie: Połączony z materialnym
Rozmiar: 120km2
Kształt: Sztywne krawędzie [niepokonane bariery na krawędziach]
Grawitacja: Normalna
Czas: Czas płynie szybciej [1dzien na planie = 1 godzina na planie materialnym]
Cechy Zmienności: Normalnie Morficzny [Żeby go zmienić musisz włożyć w to trochę wysiłku, jak w normalnym świecie]
Cechy żywiołów i energii: Mniejsza dominacja pozytywnej energii [Kolory jaśniejsze, Ogień cieplejszy itp. Wszystkie stworzenia będące (aktualnie) na planie otrzymują zdolność nadzwyczajną szybkie leczenie 2]
Cechy charakteru: Silnie ukierunkowany na dobro
Cechy magii: Normalna magia
Mieszkańcy: Tylko Rycerze kielicha i ci którzy przeszli specjalne
przeszkolenie w zakonie na planie materialnym.
Dostęp: Jeden Portal Prowadzi na półplan a inny z niego wychodzi. Portal ograniczony jest klasą i dobrą aurą Paladyna
Inne: Zawsze panuje tu wiosna/lato, zawsze świeci słonce a noc trwa tylko 3 godziny
Schemat:
Góry Derrund: Sztywna Granica planu. Góry są nie do pokonania można co najwyżej na nie wejść i przy ewentualnym szczęściu zobaczyć dryfujące poprzez oceany energii półplany…
Góry to prawie same 5-7 tysięczniki jednak nad wszelkimi szczytami góruje trójca(w tej kolejności):
Słuszny Alryk (9373m)
Sędziwy Verdim (8942m)
Wielki Jon (11632m)
Z całej trójcy tylko Wielki Jon nie został zdobyty. U jego stóp znajdują się wrota portali wejścia/powrotu na plan materialny, zaś na szczycie ponad chmurami znajduje się „lodowa czapa” śnieg który nigdy tutaj nie pada…
Las: Potężny gęsty busz, nie do przemierzenia w konwencjonalny sposób, jednak cały las połączony jest systemem rzecznym co jakiś czas przerywanym małym jeziorkiem z przystankiem. Dzięki łodziom można łatwo i bezpiecznie przedostać się przez las w kierunku twierdzy. Las porośnięty jest bardzo wysokimi drzewami, żyją tam różne zwierzęta [coś jak w tropikach małpy, ptaki, węże itp.]
Twierdza: Potężna składająca się z 6 bastionów i 12 baszt twierdza [cholera zapomniałem o fosie;)] jest właściwie nie do zdobycia, wszędzie panujący przepych, złoto srebro, platyna
Po wyjściu z łodzi prowadzi nas „aleja mistrzów” wprost do wejścia twierdzy. Wzdłuż alei stoją pomniki wszystkich kolejnych mistrzów zakonu [16] w tym symbol walki z demonami Jego świętej pamięci świątobliwość Tiramiliana I, dosiadającego potężnego smoka [ten srebrny pomnik znajduje się przed samym wejściem a skrzydła smoka przysłaniają potężne wrota]
Nad całą potężną twierdzą króluje potężna wieża która kryje w sobie skarb owego półplanu a zarazem również skarb Rycerzy kielicha, jest to ogromny diament w który zostało tchnięte życie i energia tego miejsca. Serce Kielicha [diament 30cm x 40cm] Jest to swoista elektrownia tego planu. Posiada ona wręcz nieskończone pokłady pozytywnej energii prawdopodobnie zniszczenie tego diamentu [co jest praktycznie nie możliwe] mogło by doprowadzić do potężnego wybuchu, a zarazem dezintegracji półplanu i trwałych anomalii na planie Materialnym. Splugawienie tego diamentu odwróci wszystko na planie. Przez większość czasu będzie panować tu mrok, krajobrazy zmienią się.
Diament jest wyśmienicie strzeżony przez całą dobę przez najwyśmienitszych strażników [ok. sw15;)] i samego mistrza.
W jednym z bastionów znajduje się „sala treningowa” jest to jedyne złe miejsce na całym planie. Tam pod stałą wartą trzymane są najróżniejsze demoniczne plugastwa służące jako mięso treningowe dla Rycerzy. Uczą się tam odsyłania na inne plany, zabijania i egzorcyzmów.
Obyczaje/Święta
Rycerze kielicha przykładają niesamowitą wagę do pochówku i czci dla zmarłych gdyż boją się opętania ich przez demony tak jak stało się z pierwotnymi ludźmi Vasharami. Byli oni kwintesencją zła która podniosła rękę na bogów. Dlatego odprawiają oni modły nad zmarłymi by nie dopuścić możliwości opętania zwłok.
Dzień podziwu: Raz na ok. dwa miesiące na potężnym balkonie wieży Serca Kielicha odbywa się pokaz przepięknych magicznych fluktuacji pozytywnej energii wokół Sędziwego Verdima. Datę ustala się poprzez częstotliwość wyładowań dobrej energii na
szczytach [jest to odpowiednik burzy na planie materialnym jednak wyładowania są Czerwono-Purpurowe] Nazywa się to Płaczem Diamentu. Płacze diamentu prawie nigdy nie schodzą ze szczytów gór.
Więc problem polega na tym ze nie mam pomysłu na Historię i aktualnego mistrza tego zakonu/półplanu prosze o szczera pomoc licze na dobre pomysły
z góry dzięki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Greebo
Heros
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 618 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Nie 16:03, 07 Sty 2007 |
|
Niezły pomysł Ciekawie opisane... Przydałby się jakiś plan wnętrza tej twierdzy. No i obszerniejszy spis ważniejszych rezydentów Rozumiem, że samego szefa nie masz wymyślonego a reszta? są tam pewnie jeszcze jacyś przełożeni
Co do dowódcy... nie wiem. Może jakiś archon, który ma za zadanie walkę z demonami? Ewentualnie Aasimar z wysokim poziomem rycerza kielicha, który mści się na demonach za jakąś dawną krzywdę albo po prostu ich nie lubi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|