Nefarius
Adept
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 18:48, 07 Sie 2009 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack3d/images/icon_up.gif) |
Felippe Do’ughten to potomek gnomiej czarodziejki, oraz pomniejszego demona, którego nieszczęsna kobieta przyzwała zupełnie przypadkiem, tracąc nad nim kontrolę. Stwór pobił ją ciężko i wykorzystał. Cudem ocalała, gdyż czart został spłoszony przez ojca czarodziejki - wielokroć potężniejszego maga. Kobieta dopiero po kilkudziesięciu dniach od feralnego spotkania z demonem, zrozumiała, że jest w ciąży obserwując niewielkie, lecz znaczące zmiany na ciele. Postanowiła urodzić dziecko i z pomocą ojca spróbować wychować go na dobrego człeka. Krótko po narodzinach, okazało się, że plany nie będą łatwe do spełnienia. Niemowle już od pierwszych dni korzystało z potężnej mieszanki magii, płynącej w jego krwi, sprawiając matce wiele kłopotów. Dziecko rosło, poznając coraz to nowsze sposoby uprzykrzania życia swym bliskim i sąsiadom.
Gnom o imieniu Felippe, któregoś dnia, doznał straszliwej przemiany. Skóra na jego plecach popękała, zaś z ciała wyłoniły się długie błoniaste skrzydła. Chłopak nie wiedział co ma uczynić. Zdezorientowany opuścił matkę i dziadka, zaszywając się głęboko w dziczy. Tam nie potrafił sobie poradzić, więc wrócił do miasta. Na szczęście dzięki magii, potrafił zmienić swój wygląd. Ukrył zatem swoje nietoperze skrzydła i zmienił niezwykle blady odcień skóry, w kolor jaki ma każdy, przeciętny gnom. Chłopak czuł, że społeczeństwo go nie chce, choć tak naprawdę sam sobie to wmówił. Młodzieniec zaczął używać magii, do straszenia miastowych, strojenia im żartów i wyrządzania krzywdy.
Nikogo nigdy nie zabił, lecz nie raz i nie dwa przez jego żarty, mogło dojść do tragedii. Chłopiec pokochał swoją naturę i zagłębiał się w magii jeszcze bardziej, korzystając z każdej nowo, odkrytej mocy. Jego życie jest niezmienne od dłuższego czasu. Odwiedza kolejne miasta i za pomocą magii, wyrządza wiele krzywdy. Stara się często zmieniać swój wygląd, lub nawet go kryć pod osłoną iluzji, by być nierozpoznawalnym.
Wygląd: Felippe – Chichotek wygląda jak przeciętny gnom, zaś jedyną rzeczą, która go wyróżnia są błoniaste skrzydła i szaleńczy wzrok. Jest młody, bo ma zaledwie dwadzieścia lat. Często ukrywa się pod iluzjami gnomich i niziołczych kupców, oraz magów. Nigdy nie pokazuje prawdziwej twarzy. Nierzadko najpierw zmienia wygląd, a potem dodatkowo otacza się niewidzialnością, by być pewnym, że nikt go nie rozpozna.
Osobowość: zaklinacz jest szalony. Wiele czasu spędzonego w samotności, doprowadziły do stanu obłąkania, mimo młodej duszy. Często rozmawia z swoim Chowańcem i nikim innym. Uwielbia robić innym kawały, jak każdy gnom. On jednak nie zna zahamowań i nie przeszkadza mu fakt, że innym swymi kawałami wyrządza wiele krzywdy. Nie interesują go inni to samolub i egoista.
Dodatek: kawały Felippe.
Gnom ma ulubioną listę kawałów, które wyprawia, zawsze gdy pojawi się w nowym mieście.
- Chichotek uwielbia denerwować straż miejską, wołając ich niepotrzebnie za pomocą widmowego odgłosu, udając kobiecy głos w opresji.
-Gnom nierzadko stara się zauroczyć miastowych urzędników, którzy ogłaszają różne nowinki na placach i targach. Szepce wtedy dziwaczne rzeczy do ucha takiej osoby, a ta wszystko przekazuje ludowi.
-Zaklinacz uwielbia szperać wykryciem myśli, w głowach różnych ludzi, dowiadując się co napawa ich strachem, a potem konsekwentnie tworzy iluzje takich strachów, doprowadzając swe ofiary niemal do szaleństwa.
-Kawalarz kocha wkradać się na spotkania kupców, czy urzędników, a następnie najważniejsze osoby zaklinać dotykiem głupoty.
-Wiele radości sprawia mu wyrywanie modlących się w konsternacji wiernych, w świątyniach za pomocą czaru krzyk.
-Felippe wkrada się często do domów ważnych osobistości rozsiewając w korytarzach posiadłości czar śmierdząca chmura.
Felippe – Chichotek
Mężczyzna gnom (półczart) zaklinacz 9: SW 11; Mały przybysz; KW 9k4+27; pw 57; szyb 6m, w locie 12m (przeciętna zwrotność); Inic +4; KP 18 (+1 rozmiar, +4 Zr +1 naturalny, +2 pierścień ochrony) dotykowy 18, nieprzygotowany 14; Atak wręcz +8 (1k4+5 magiczny brzytwa +3 19-20 x2), lub +6 ugryzienie (1k4+2) i dwa pazury +6 (1k3+2), lub dotykowy czarem +6; SA ugodzenie dobra, SC Specjalne cechy gnomów, Chowaniec, zdolności czaropodobne (ST 15), widzenie w ciemnościach 18m, niepodatność na trucizny, niepodatność na ogień 10, kwas 10, elektryczność 10, zimno 10, redukcja obrażeń 5/magia, OC 19; Char CZ; MRO Wytrw +6, Ref +7, Wola +6; S 14 Zr 19 Bd 16 Int 16 Rzt 10 Cha 20. Znane języki: wspólny, otchłanny, smoczy, gnomi.
Umiejętności i atuty: blefowanie +17, czarostwo +15, koncentracja +18, wiedza (tajemna) +15, wiedza (plany) +9; Doskonalsze kontrczarowanie, Powiększenie czaru, Skupienie na czarze (iluzja), Skupienie na umiejętności (koncentracja), Większe skupienie na czarze (iluzja).
Czary zaklinacza: 6/7/7/7/5 (ST czarów 15 + poziom czaru [+3 dla czarów z szkoły iluzji]); 0 – otumanienie, odporność, dłoń maga, otwarcie/zamknięcie, promień mrozu, widmowy odgłos 1 – deszcz kolorów, przebranie, zauroczenie osoby, magiczny pocisk, ochrona przed dobrem, tarcza, identyfikacja 2 – lustrzane odbicie, ślepota/głuchota, dotyk głupoty, wykrycie myśli, lewitacja, splendor orła, kwasowa strzała Melfa 3 – zaawansowany obraz, sugestia, unieruchomienie osoby, postać gazowa, przyspieszenie, śmierdząca chmura, błyskawica 4 – krajobrazowa halucynacja, niewidzialność potężniejsza, strach, dezorientacja, krzyk.
Ważniejszy ekwipunek: brzytwa, to ulubiony sztylet Felippe. Jest to magiczny sztylet +3, który kiedyś ukradł, jednej ze swych ofiar. Gnom ma przy sobie kilka zwojów z czarami typowo ofensywnymi, w razie gdyby został zmuszony do walki. Jego ciało chroni moc magicznego pierścienia +2. Ma przy sobie też różdżkę przejścia w ścianie (4 ładunki), oraz kilka magicznych eliksirów, leczenia ran, oraz niewidzialności.
Chowaniec: nietoperz Xardas, pw 28. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|