FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 "skrzek Przeklętych"-Postacie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Scarned
Adept



Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: byk ma mleko ???

PostWysłany: Wto 8:37, 04 Lis 2008 Powrót do góry

jak już mówiłem w innym temacie zasady opisałem ale potworze dla rozjaśnienia zaś tutaj wklejamy swoje postacie.. i wysyłacie je
[link widoczny dla zalogowanych] oczywiście po napisaniu ich w programie PC profiler który jest do ściągnięcia [link widoczny dla zalogowanych] to na samym dole
PS:podziękowania dla Samuela za pomysł z PC Profiler ;]

punkty do rozdania na atrybuty 12 czyli na początku mamy wszytkie atrybuty na 10 i dodajemy maks 18 atr
czyli np: 14,12,11,13,12,11 -po prostu tak łatwiej ocenic mi wasze umiejętności- tak na początku ;]

rasy: wszystkie z dostosowaniem poziomu mak +2
świat: gramy w świecie Faerunu najbardziej znanym settingu do DnD

1k12 KW dostają 250sz
1k10 KW dostają 250sz
1k8 KW dostając 200sz
1k6 KW dostają 200sz
i 1k4 KW dostają 150sz

gra od 1 poziomu
moje małe przerobienia juz opisałem
reszta to wasza broszka tzn: charakter,bóstwo,ekwipunek itp
historia postaci i dobrze by było gdyby był jeszcze wygląd jakiś mały avatarek żeby łatwo było rozpoznac[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 11:07, 04 Lis 2008 Powrót do góry

Pssst takie małe pytanko? Piszesz, że od nas zależy charakter postaci. No tak ale przygoda chyba zakłada jaki charakter drużyny? Jeśli będzie to walka ze złem to raczej dobre bo złe postaci nie będą ze złem walczyć bezinteresownie. Napisz chociaż w przybliżeniu charakter. Np. dla dobrych PD, CD, ND, N, PN , dla złych CZ, PZ, NZ, N, CN itp itd. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scarned
Adept



Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: byk ma mleko ???

PostWysłany: Wto 16:04, 04 Lis 2008 Powrót do góry

właśnie nie w tym będzie utrudnienie dla postaci są dwie ścieżki przygody albo i więcej które będą zależały wyłącznie od was ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Czw 1:30, 06 Lis 2008 Powrót do góry

Delayla S'eye

[link widoczny dla zalogowanych]

Kobieta/Psion-Telepata
PD:
169cm/45kg/oczy: zielone/włosy:blond/17 lat
Średni
Neutralny/Wiara: TYMORA


Siła- 8
Zręczność- 14
Budowa- 12
Intelekt- 10
Roztropność- 12
Charyzma- 16

Wytrwałość/Refleks/Wola: +1/+2/+5
Inicjatywa/Szybkość - +1/9m
PW - 5
Kp - 12
Baz. premia do ataku: +0

broń/atak/zasięg/obrażenia/specjalne/waga/rodzaj


Sztylet/-1/0 lub 3m/k4/19-20 x2/0.5kg/kłute lub cięte
Kusza lekka +2/24m/1k8/19-20 x2/2kg/kłute
Amunicja: 10 bełtów



Atuty:
Psioniczne skupienie[telepatia] +2ST na rzuty obronne
Psychoanalityk[+2 Zastraszanie, Blefowanie, dyplomacja i CHA przy rozmowie z Int istotami (INT 4+)]

2,5kg uzbrojenie
13kg ekwipunek

Ekwipunek:
Fiolka atramentu i ptasie pióro*
Bukłak pełny
10 kawałków kredy*
Kubek gliniany*
Latarnia zakryta+1 litr oliwy*
Mydło*
Lusterko stalowe*
Tuba na zwoje i 10 kartek papieru*
Plecak
10 racji podróżnych*
Zwijane posłanie*
5 krzeszących gałązek zawiniętych w szmatkę*
1 flakon kwasu*
1 eliksir leczenia lekkich ran 1k8+1*
kamień szlachetny wart ok 300sz*

*przedmiot noszony w plecaku

Umiejętności:
Blefowanie +8
Dalekie spojrzenie +0
Dyplomacja +8
Koncentracja +5
Wyczucie pobudek +6
Zbieranie informacji +6
Zastraszanie +7
Pływanie -1
Skakanie -1
Wspinaczka -1
Język: wspólny i chondathski

PSIONIKA:
PUNKTY MOCY: 3

Style walki psionicznej:
Bicz ego
Pchniecie myślą
Ugodzenie umysłu
Zmiażdżenie psychiczne
Forteca intelektu

Moce psioniczne:

0-poz (4 darmowe/dzień)
Oszołomienie
Donos
Długa ręka


1-poz
Zauroczenie osoby

PSI-kryształ: Zdeterminowany +2 Wola


SAKWA:
8sz
4ss
8sm


Delayla urodziła sie w niewielkiej wsi w Sembii zachodniej gdzieś pomiędzy Saerb a Hultą. Jej rodzina już w najmłodszych latach Deleyli, uważała ją za sprytną i nad wiek wyrośniętą pannę. Potrafiła ona podporządkować sobie wszystko i wszystkich. W rodzinnym domu gdy młoda dziewczyna miała 15 lat wszyscy chodzili pod jej dyktando. Deleyla robiła to naturalnie - nie wiedziała, że ma dar o wiele potężniejszy niż tylko dobra charyzma. Swój potencjał odkryła dopiero gdy wybrała się z ojcem-pomniejszym kupcem na targ do Hulty. Sprzedawał tam pewien handlarz, który miał stos świecidełek. Delayla bez trudu namówiła ojca aby zatrzymali się przy tym straganie. Sprzedawca chciał jej wcisnąć jakieś bezwartościowe szkiełka jednak ona już wybrała niewielki kamyk, który mieścił się w dłoni. Usłyszała wówczas jakby szept. Nie dała się namówić sprzedawcy do kupienia czegoś innego i wytargowała cenę o połowę niższą niż chciał. Po powrocie do domu Delayla nie rozstawała się z kryształem. Gdy pewnego razu rozmyślała nad rzeką ten przemówił do niej jej własnym głosem. Delayla tak się przestraszyła, że kamień sam począł lewitować w kierunku przeciwnym. Prawie wpadłby do rzeki, jednak dziewczyna zorientowała się, że to ona powoduje te dziwne wydarzenia. Wytężyła swój umysł i pozwoliła kryształowi opaść na swoją dłoń.
Od tej pory wiedziała, że posiadła wiele nierozwiniętych zdolności. Poza przemieszczaniem małych przedmiotów sprawiała, że niektórzy czują sie zakłopotani jej obecnością lub wręcz zachwyceni jej osobą.
Delayla postanowiła, że siedzenie w zapadłej norze jakim jest jej wioska przysporzy jej tylko nudy. Spakowała kilka rzeczy, podkradła ojcu trochę złota i wyruszyła w świat aby szukać podobnych sobie. Podczas wędrówki wykształciła jeszcze jedną moc dzięki której potrafi przesyłać wiadomości na odległość. Modli się do Tymory aby kiedyś usłyszał ją jakiś psionik.

Charakter: Delayla jest charyzmatyczną manipulatorką. Jeśli nie robisz czegoś po jej myśli robisz to źle. Nie przyjmuje do wiadomości odmowy. Swych mocy używa jednak ostrożnie i w ostateczności. Rzadko klnie - woli wysublimowaną rozmowę ponad rzucanie mięsem.

Wygląd: Ma 17 lat jednak wygląda na więcej. Na lewej skroni ma maleńką bliznę, ślad po wypadku z dzieciństwa... może od tego czasu rozwinęły się jej zdolności?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet Bildhorn dnia Sob 11:47, 08 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Sob 17:46, 08 Lis 2008 Powrót do góry

Valwi

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Mężczyzna/Barbarzyńca/Wojownik
PD:
120cm/95kg/oczy:czarne/włosy:rude/85 lat, choć Valwi nie jest pewien
Średni
CN, wiara: brak, przynajmniej Valwi nie przypomina sobie, żeby kiedykolwiek coś czcił

S: 16
Zr: 14
Bd: 16
Int: 12
Rzt: 8
Cha: 8

Wytrwałość/Refleks/Wola: +5/+2/-1
Inicjatywa: +2 Szybkość: 9m
PW: 15
KP: 18
BA: +0

Broń: ciężki młot: atak +3/obr k10+4/krytykx3/waga 10kg/miażdżone
Pancerz: Kolczuga+dastany: premia+6/kara-6/waga 20 kg/maks zr+2

Atuty:
dodatkowy szał
potężny atak

Ekwipunek:
plecak
bukłak
hubka i krzesiwo
beczułka 5l z piwem
drewniany kufel
lina, 15 m, konopna
racja żywności x2
pochodnia x2
fajka
5x porcja ziela słabej jakości

Waga ekwipunku:
Na sobie(broń i pancerz): 30 kg
Plecak: 18 kg

Udźwig(krasnoluda w 3,5 chyba nie ogranicza ciężar ekwipunku?Razz):
lekki 38
średni 38,5-66,5
ciężki 67-100

Umiejętności:
Nasłuchiwanie +1
Rzemiosło (kowalstwo) +5
Skakanie +5
Tajniki dziczy +3
Wspinaczka +7
Zastraszanie +3

Majątek:
21 sz
5 ss
2 sm

Historia postaci:

Valwi pamięta jak przez mgłę, że większość życia spędził pośród krasnoludów żyjących w Dolinie Lodowego Wichru. Często stał na warcie, pracował w kuźni i w kopalni, pił w karczmie... To ostatnie zawsze wychodziło Valwiemu najlepiej, z czego był bardzo dumny. Valwi nie pamięta szczegółów swojego życia... Za to wie, dlaczego jest tym, kim jest teraz.
Valwi dopuścił się czegoś haniebnego, nie do końca wie jednak, czego, był wtedy bardzo pijany, poza tym w trakcie robienia owej rzeczy, która przyniosła mu ujmę, bardzo, bardzo mocno dostał w głowę...
Valwi obudził się po jakimś czasie od tego zdarzenia, na polanie, daleko od domu. Kiedy pomacał obolałą głowę dostrzegł, że została ona na znak hańby ogolona, za wyjątkiem pojedynczego pasma biegnącego przez środek czaszki. Długo, długo Valwi myślał... Ale nic nie wymyślił, nawet swojego nazwiska. I imienia by nie znał, gdyby nie krótki liścik, informujący go, że został wygnany przez klan. Zostawiono mu młot i zbroję jako odprawę za służbę.
Dużo później Valwi dowiedział się, że przeszedł przez Rytuał Zabójcy. Miał szukać chwalebnej śmierci, by odkupić swą straszliwą hańbę. Jako, że Valwi miał ciężką rękę i jeszcze cięższy młot, nie było to wcale takie łatwe...
Usposobienie: Valwi nie jest zbyt rozgarniętym krasnoludem. Odkąd mocno uderzył się w głowę, myślenie sprawia mu ból, zwłaszcza myślenie logiczne. Z prostymi zadaniami Valwi radzi sobie znakomicie zwłaszcza, gdy nie zaprząta mu się głowy szczegółami. Mimo to uderzenie nie pozbawiło Valwiego jego sporej wiedzy, choć z używaniem jej ma już problemy...
Poza tym Valwi jest stosunkowo pogodny i zadowolony z życia. Spełnianie swoich prostych potrzeb przychodzi mu stosunkowo łatwo, więc dopóki nikt nie wejdzie mu w drogę, Valwiego można uznać za bardzo spokojną osobę.
Co ważne, na szczęście dla innych, Valwi nie rozumie wyrafinowanych żartów na swój temat.
Wygląd: Valwi z pewnością nie należy do osób, z którymi przeciętna osoba chciała by się spotkać w ciemnej uliczce... Niski, krępy, z węzłowatymi, grubymi mięśniami pod ciasną kolczugą, z długim postawionym na sztorc grzebieniem włosów i paskudną mordą. Małe, głęboko osadzone czarne oczka, głęboka blizna przecinająca twarz od lewego oka do podbródka, wielki jak kartofel nos, krzywe, żółtawe zęby, kółko w nosie i długa ruda broda. Całokształtu tej barwnej postaci dopełnia szeroki, szczery uśmiech, który przywodzi na myśl psychopatę...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Sob 18:01, 08 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 15:25, 30 Lis 2008 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

Link do mojej karty postaci w programie PCProfiler

Historia postaci: Nieznana. Czarna plama nicości przepełnia przeszłość Logana...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin