FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 SMOKJANICI Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Czw 16:07, 11 Sty 2007 Powrót do góry

SMOKJANICI
Smokjanici to postacie pochodzące od ludzi i smoków (ojciec człowiek – matka smok). To dalecy kuzyni smokokrwistych (u których jest na odwrót: ojciec smok matka człowiek //tak wynika przynajmniej z mojej wiedzy//). Jest to rasa zamknięta. Odcinają się od świata i zapalczywie strzegą tego co kochają. Łącząc się w stada i zakładają „plemiona”. Nieliczni utrzymują otwarty kontakt ze światem zewnętrznym (tylko z ludźmi i smokami, ze smokami częściej). Doskonale posługują się magią oraz odznaczają się wysoką inteligencją w porównaniu z innymi rasami. Wysokogórskie osady tych stworzeń mają bardzo duże znaczenie strategiczne. Jako, że Smokjanici częściej używają skrzydeł niżeli dolnych kończyn toteż do ich miejsca osiedlenia nie musi prowadzić prosta droga tylko, np.: pionowa ściana. Sprawia to również, iż w walce naziemnej przeciwnik ma nad takim Smokjanitom przewagę (+2). Słabo rozwinięte dolne łapy powoduję, że ofiara na ziemi jest bezbronna pod względem ruchu (jeśli np.: nie jest w stanie lecieć).
Wiele czasu spędzają w własnych bibliotekach o wartościowych księgozbiorach. Spędzając dużo czasu na badaniach magii, świata, środowiska czy anatomii doskonalą się w sposób szczególny poznając nowe ciekawe i często przydatne rzeczy.
Społeczeństwo Smokjanitów jest doskonale ułożone. Każdy ma wyznaczoną własną role w życiu społeczeństwa i w takim duchu jest uczony od najwcześniejszych lat. Władca osady (najczęściej jest to najlepszy wojownik w stadzie) ma pod sobą grupę bliskich współpracowników. Oni zarządzają organami pracy społeczeństwa. Władca sprawuje władze bezwzględną. Jego zdanie nie podlega dyskusji a wyrok (tylko on może sądzić) jest wykonywany natychmiast po jego obwieszczeniu.

Osobowość: Jak jest napisane powyżej, Smokjanici są zamknięci w sobie. Nie tolerują zachowania uwłaczającego ich kulturze. Smokjanici są długowieczni, przez co są
tak inteligentni, a ich kultura i technika służyły innym rasą za wzorcowe w rozwijaniu własnej kultury (w każdej kulturze możemy dopatrzyć się wzorca).
Relacje: Smokjanici utrzymują stosunki wyłącznie z ludźmi i smokami choć i to jest rzadkością. Są dumni i honorowi. Roztropność choć nie jest ich najlepszą stroną widnieje przy każdym ich działaniu.
Charakter: Całkowicie Neutralny. Zachowują zwierzęcy instynkt czekając do ostatniej chwili i odpowiednio dostosowując się do sytuacji (potrafią i pomóc – mimo niechęci do innej rasy – i potrafią dotkliwie zaszkodzić - przez nienawiść to innych ras)
Środowisko Smokjanitów: Smokjanici zamieszkują tereny wysokogórskie i osiedlają się u podnóża gór (rzadko) . Żywią się wszystkim (są mięsożerni i roślinożerni) podobnie jak ich przodkowie. Doskonale ze sobą współpracują, a obcych zazwyczaj nienawidzą.
Religia: Smokjanici nie posiadają bóstwa. Wierzą w potęgę umysłu i magii. Ich domeny to: Magia, Umysł, Wiedza.
Opis Fizyczny: Specyficzne oczy (jak to u smoka) wzbudzają w przeciwniku odrazę i przerażenie (-1 do testów zastraszania, blefowania i Przenikliwości). Skrzydła zapewniają im doskonałą szybkość w walce, ale za to stają się łatwiejszym celem dla strzelającego (+2 do strzału)
Wzrost: od 230 cm do 250 cm
Waga: od 220 kg do 300kg
Wygląd zewnętrzny: Głowa, skrzydła, łapy i ogon smoczy tułów człowieka pokryty łuskami
Skrzydła: rozpiętość 6m
Ogon: 1m
Języki: Ze względu na inteligencję przeciętny Smokjanita operuje 6 językami ( czyli smoczy, wspólny +4 dowolne języki za wysoką inteligencję).
Poszukiwacze przygód: Smokjanici nie posiadają ulubionej klasy, są doskonali w każdej prócz klas łączących swe działanie z religią. Najczęściej spotykane klasy: Wojownik, zaklinacz, tropiciel, czarodziej. Czarodziej jest popularną klasą, ale rzadziej spotykaną niż pozostałe wymienione powyżej.

CECHY RASOWE: - Si +2; Zr +0; BD +1; Int +4; Rzt –2; Cha –2.
- Rozmiar: duży (choć trochę im do tego brakuje Wink)
- bazowa szybkość 21m w powietrzu/ 3m na ziemi
- odporność na czar pierwszego i zerowego poziomu oraz umiejętności czaropodobne od poziomu 5 w dół.
- biegłość w broniach: Sajmitar, Miecz (każdy rodzaj – 1 do wyboru). Walczą głównie umysłem, a broń im służy do krytycznego ranienia przeciwnika.
- Broń naturalna: szpony (ob. 1k6, krytyk 17(uwzględnione właściwości rasowe))
- Zdolności czaropodobne:
Aura odwagi, wykrycie magii, czytanie magii, światło, wiadomość, Wykrycie zła (w ich przypadku nieprzyjaciela, obcego), nieświadomy unik (1x/dzień co poziom)
- Premia rasowa +3 do testów zauważania i krytycznego uderzenia (jeśli po dodaniu 3 do wyniku wartość pokrywa lub przekracza krytyka liczy się to jako uderzenie krytyczne).
- Atut premiowy co 3 poziomy począwszy od 1 (1,3,6,9...).
- KW 12 (+2)

_____________________________
Myślę że teraz jest dobrze SmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Sob 17:22, 13 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Araknus
Chłop



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:24, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Całkiem całkiem i widzę, że nie podałeś statystyk, co oznacza iż ta rasa może być wykorzystana i zinterpretowana w każdym systemie...
Troche mnie dziwi jak istota, która ma wysokość 230 cm, mo że mieć ropziętośc skrzydeł 13 metrów??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
berti
Zbrojny



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:24, 11 Sty 2007 Powrót do góry

13m rozpiętości skrzydeł ... wydaje mi się że to nieco zbyt wiele około 6m powinno im wystarczać. Może jakieś właściwości mechaniczne tej rasy zostaną nam przedstawione?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 16:47, 11 Sty 2007 Powrót do góry

jakaś mechanika by się przydała...
Nie ma słowa o szybkości, możliwościach, premiach do atrybutów i umiejętności, ewentualnych zdolnościach specjalnych czy wrodzonych(latanie, może broń naturalna).
Nie ma też EPP, ale temu się nie dziwię, bo nie opisałeś mechaniki w ogóle.
Nozaris napisał:
Wygląd zewnętrzny: Głowa

Dobrze wiedzieć, że ma głowę Razz
Opis bardzo ubogi i ogólnikowy. W sumie nic o nich nie wiadomo, co zręcznie usprawiedliwiasz "tajemniczością" tej rasy...
Poza tym napisałeś, że są długowieczni, a przez to inteligentni. Żółwie też są długowieczne... A każdy ssak bije je na głowę inteligencją...

Mogli by być ciekawi, gdyby nie dwie rzeczy:
1. Za ubogo, za mało, by ocenić dokładnie. Dodatkowo zero mechaniki, a w przypadku tworzenia rasy, pasowałaby...
2. Taka rasa już istnieje i to w wielu wersjach, autorskich i oficjalnych. Jedna z nich nazywa się "smoczydło" i jest opisana w suplemencie "Potwory Faerunu".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Czw 18:13, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Skąd mam wiedzieć ze taka rasa już istnieje skoro dopiero co wpadłem na ten pomysł i napisałem.... co do braków w tym opisie uzupełnie go w najbliższym czasie. A dlaczego 13m to już będzie uzupełnione w opisie:wink:...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Czw 18:33, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:
Opis Fizyczny: Smokjanita


A ja myślałem, że na tym skończysz... Razz

Nozaris napisał:
a ich kultura i technika służyły innym rasą za wzorcowe w rozwijaniu własnej kultury.


Mi to się zdaje, że każda rasa ma jakąś własną dumę, która nie pozwala im naśladować innych ras. No wyobraźcie sobie co by było gdybym teraz opisał rase, dajmy na to, jakiegoś elfa i tak bym napisał, to krasnale mieszkały by na drzewach by naśladować te elfy.

Nozaris napisał:
Języki: Ze względu na inteligencję przeciętny Smokjanita operuje 7-12 językami.


Skąd? Tak od zaraz? Rzuca się K12 i się z tyloma językami zaczyna?

Dalej Nozaris napisał:
Żywią się wszystkim


Uwaga, poszukiwaczu przygód, ten smokojanita zaraz pożre twoją koszulke kolczą!

Ciągle Nozaris napisał:
ojciec człowiek – matka smok


No a co by wyszło z ojca smoka - matki człowieka? To chyba by był Nitojakosmok.

Na koniec podsumowanie: Mam nadzieje, że rasa jest robiona dla poleffki, bo inaczej za cholere nie przejdzie. Dalej... No tak, naturalnie by się przydała ta garść mechaniki. Coś jeszcze? A, a nie słyszałeś o czymś takim jak półsmoki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Czw 20:25, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Półsmoki są dla ogólnie, to jest dla ludzi tylko zarezerwowane(Półsmok może być półmeduzą czy półminotaurem).
Poza tym dla ludzi są też wspomniane przeze mnie smoczydła. Bodajże na polterze też jest coś w tym stylu.
No tak, sporo masz tych niedociągnięć. Poza brakiem orginalności można się przyczepić do większości rzeczy.

Nozaris napisał:
Religia: Smokjanici nie posiadają bóstwa.(...)
Smokjanici nie posiadają ulubionej klasy, są doskonali w każdej możliwej.

Zapomniałeś o kapłanie. Jak mogą być w nim doskonali, skoro nie mają bóstwa? No i paladyn odpada ze względu na neutralność. Nie mówiąc o mnichu, który musi być praworządny.
13 m rozpiętość skrzydeł. Wyobraź to sobie - skrzydła są od niego 6 razy większe! Żaden ptak takich nie ma! Gdzie on je chowa, jak chodzi po ziemi?
Poza tym jak na wzrost ponad 2 metrów, posiadanie skrzydeł i ogona oraz łuski zamiast skóry waga 120 kg to za mało. Nawet, jeśli mają pneumatyczne kości(bo latają, więc to możliwe) i worki powietrzne jak ptaki, muszą mieć rozbudowane mięśnie, a to swoje waży...
Poza tym rozbuduj opis, bo masz na pęczki niedomówień. I na Thora, daj mechanikę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Czw 20:41, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Sokojnie!!!
Sam zdążyłem zauważyć sporo niedociągnięć w tej rasie mysze ad nią troche jeszcze popracować i będzie wszystko oki?? dajcie mi troche czasu a wszystko będzie dobrze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:49, 12 Sty 2007 Powrót do góry

No i po raz kolejny wypowiadam się na temat rasy, która jest niby innowacyjna a tu się nagle okazuje, że coś takiego istnieje. Smoczydła, półsmoki (szablon), Potomek smoka (klasa prestiżowa) to wszystko jest związkiem smoka i człowieka, i czwarta niemechaniczna kopia tego jest zupełnie niepotrzebna. Brak zdolności magicznych czy specjalnych. Brak jakiś ataków jak broni oddechowej. Brak rozpiski co z wiekiem, brak jakiś kon kretnych informacji na temat rasy. Niestety nie widzę sensu poprawiania tego, gdyż cokolwiek by się nie pojawiło, to będzie to lekko zmodyfikowana kopia tego co już niestety istnieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Pią 17:42, 12 Sty 2007 Powrót do góry

Przeczytaj powyrzsze moje posty a zobaczysz że zostanie to naprawione jak najszybcie. Narazie pracuje nad tym i ostatnio brakło mi czasu ale mamy ferie to sie zrobi;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Pią 20:07, 12 Sty 2007 Powrót do góry

Po raz kolejny? Chyba 4x poraz kolejny. Very Happy Sory za offtopa.
No Nozarisie, czekamy z niecierpliwością...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Sob 23:09, 13 Sty 2007 Powrót do góry

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

DOBRA - ZACZNIJMY OD NOWA
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Co teraz powiecie na temat mojej (teraz dopracowanej) rasy???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Sob 23:24, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Co do mechaniki się nie wypowiem poza jednym stwierdzeniem - kuleje oj kuleje.

Pytanie do społeczeństwa Smokjanitów. Piszesz, że są oni inteligentni i wykształceni. A rządy sprawuje jakiś barbarzyński wojownik, który ma władze absolutną. Nie lepsz byłaby rada starszych (magów?). Skoro są tak uczeni dlaczego stronią od kontaktów z innymi rasami? Skąd biorą wiedzę skoro są odludkami? - troszkę naciągane nie sądzisz?

Ech no i nieszczęsna mechanika... po co +2 do trafienia. Przecież są istotami dużymi - wówczas kazdy średni ma już +1 do nich więc ma +3. To tak jakby smoki miały mieć do ich trafienia dodatkowe +10 bo mają wielkie skrzydła...

Dalej K12 - zawsze? Nieważna klasa? Mag z k12 no no, może sobie własne kule ognia pod nogi rzucać Wink

Popraw języki na: smoczy, wspólny+mod z int - ponoć ma dużą int więc tak będzie lepiej. A jak smokjanita będzie miał int 8 to co też zna 6 języków?

Premia do krytyka? Z jakiej racji! Święty Jezu na bananie! Ale wypas! <-- czytaj bezsens

No i z ich odpornościami na czary to bym im EPP dął tak +2 albo +3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Sob 23:41, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Rząd u smokjanitów jest taki a nie inny bo nauczyli się (dość szybko) że siła ma większe znaczenie niż umysł.

Jak pisze powyżej magowie i do tego jeszcze mający wchodzić w skąd RADY STARSZYCH to rzadkość jak nic. Smokjanici znają się na magii ale tylko podstawowo. Wielcy magowie to zupełnie inna bajka (że to tak nazwę Wink ).

Boją się kontaktować z innymi. W ich historii było wiele przypadków gdzie przez właśnie kontakt z innymi rasami zostali zakażeni nieuleczalną chorobą (nawet magicznie) stąd ich ta niechęć do innych (przetrwali tylko dlatego że ich organizmy się uodporniły).

Z tym +2 do trafienia może przegiąłem, i tu chyba masz racje tego nie powinno być.

K12 – TAK zawsze. Ze względu na rasę – są poniekąd smokami (w połowie) dlatego tak wysoka KW.

Języki – myślę ze jest dobrze, ale po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku że korzystniej było by tak jak mówisz (tzn. piszesz Wink )

Krytyk? – przeczytaj dokładnie tekst o ich życiu. Prowadzą badania nad istotami innego gatunku (rasy) toteż doskonale znają ich anatomię. Stąd taki bonus.

Z magią jest wszystko ok. ( poza tym tworzyłem tę rasę z myślą wykorzystania jej jako rasy potworów przeciw drużynie. W końcu jakieś utrudnienia musza być Very HappyVery HappyVery Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Sob 23:45, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:
Rząd u smokjanitów jest taki a nie inny bo nauczyli się (dość szybko) że siła ma większe znaczenie niż umysł.


Więc po wuja [za przeproszeniem] dążą do zgłębiania wiedzy? - btw każda wiedza powinna być u nich klasowa Wink

Co do bonusu do krytyka to jak piszesz - prowadzą badania nad anatomią - może po prostu ulubiony wróg jak u tropiciela?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Sob 23:50, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Zgłębiają wiedze magiczną i na przestrzeni lat ich podstawowe działania w zakresie magii wzrastają. Wiedza o świecie (co? gdzie? jak? kiedy?) i badają technike (tworzenie nowych maszyn obleżniczych czy obronnych - to tylko przykład) Badają także anatomię innych ras CO DAJE IM PRZEWAGE W WALCE stąd ten krytyk. Nie mają oni ulubionego wroga to już jest poprostu właściwość klasowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Nie 10:18, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Przejadłeś Epp.
Poza tym jdodatkowe 4 języki z "wysokiej inteligencji"? A jak będę miał 6 na kościach, dodam 4 rasowe i mam tylko 10... I wtedy nie mam żadnych języków premiowych. Nie rozumiem tego. Te 4 dodatkowe to jak już powinna być zdolność rasowa..
Skoro ma łuski, to może pancerz naturalny?
Co do tego krytyka +3... weź sobie tasak z ostrością i atut poprawione trafienie krytyczne i masz tą rasą krytyk od 8... Ja bym to osłabił.
Atuty premiowe? Czyli ma dodatkowe atuty? Wiesz, ile tego wyjdzie :O
btw czemu ma minusową roztropność i charyzmę? Biorąc pod uwagę ich mądrość i smocze dziedzictwo powinno być odwrotnie.
+1 do bd? Jak na wytrwałego gada trochę za mało...
Jeżeli już jakieś minusy do atrybutów, to wg mnie tylko do zręczności..
Tylko 3m szybkości na ziemi? Zombie są szybsze...

To moje uwagi. To raczej szablon, a nie rasa. Bo masz plusy do atrybutów. A skoro szablon to napisz, na kogo można go nakładać.
Trochę za silny, ale opis już lepszy.
Całkiem nieźle, choć parę rzeczy wymaga korekty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael dnia Nie 10:47, 14 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Nie 10:30, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Cyt cyt cyt

Nozarisie szanują twoją pracę ale nadal mam zastrzeżenia gdyż jest ona niespójna...

Społeczeństwo, które kultywuje umysł ponad siłą fizyczną nie może być rządzone przez najsilniejszego. Jest to bezsensu.

Piszesz o krytyku jakby to był nie wiem... +1 do ataku. A krytyki przeważnie bywają śmiertelne. Atuty poszerzony krytyk i podobne pozwalają postaci walczącej na częste trafienia krytyczne. Taki wojownik [czy tam ktokolwiek] musi mieć naprawdę wysoki poziom (8+) aby otrzymać atut. Tutaj jak widzę smokjanici łapią za kosę i działa ona tak 18-20/x4. Nawet zwykły pańszczyźniany chłop u smokjanitów studiuje anatomię? Po pierwsze anatomia anatomią - czy nekromanta, który kroi sobie dla zabawy ludzi, elfy i krasnoludy rozwijający Wiedza(anatomia) ma nagle poszerzony krytyk w stosunku do nich? Raczej nie. Ta zdolność rasowa jest przegięta. Dałbym po prostu atut z wymaganiami Rasa: Smokjanita, i wiedza(anatomia) 7 rang. To będzie bardziej sensowne nie sądzisz?

No i po raz 3 przypominamy: zapomniałeś o EPP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 11:21, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Danaet -> Moze i było by to bardziej sensowne. U smokjanitów nie ma podziału na stany społeczeństwa. Jest przywódca (z innymi rządzącymi) i są poddani (którzy są równi). Anatomia? To podstawowa znajomość o innych tej rasy (uczą się oni tak jak my tabliczki mnożenia Wink ).
PYTANIE:
Czy nekromanta kroi sobie ludzi, elf,krasnale itp od najmłodszych lat? Czy dopiero zaczyna się tym zajmować w późniejszym wieku?

Smokajnici zajmują się tym od setek pokoleń i prucz tego co się nauczą pozyskują wiedze jeszcze od najbliższych...

Hymm... EPP...
Nie jestem tak wyborowym znawcą D&D jak wy ani inni starsi na tym forum. Więc jeśli można jaściej to chętnie wytłumacze... Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 11:37, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Włśnie tu jest mój błąd w opisie rasy - JĘZYKI - to co mówisz o tych językach powinno mieć takie dopisek: "zdolność rasowa". Te języki które oni znają (2) +4 dodatkowe za właściwość rasową + tyle ile wynika z inteligencji.

Łuski ma, ale zauważmy, iż pochodzi m. in. od człowieka. Tu musze dopowiedzieć, że "ludzka część smokjanity" jest pokryta łuskami tylko dlatego, iż ich całe ciało one pokrywają. W tym miejscu łuski na nic się zdają jeśli pod nimi (cienką warstwą jaka u smokjanitów występuje) znajduje się całkiem nieodporne np.: na obrażenia broni dystansowej (strzał z łuku, itp), ludzkich właściwości ciało..... Nie wiem w czym problem Wink
Krytyk - właściwość rasowa!!! (CZYTAJCIE UWAŻNIE)

Atuty? - atuty u smokjanity (rasy) występują tak jak u wojownika (klasa) on dostaje atuty co 2 poziomy, a Smokjanita co 3... tu również nie widze problemu Wink Wink Wink....

Charyzma i Roztropność - myślą oni przy każdym działaniu (jak jest napisane), ale zbyt często dają się ponieść zwierzęcym instynktom i wpadają w szał przez co ich charyzma znacznie spada...

Jak pisze powyżej (na początku tematu) Smokjanici nie są zwyczajni poruszać się na ziemi dlatego przez lata i wieki ich mięśnie w dolnych kończynach znacznie się osłabiały, a skrzydła wzmacniały... stąd tak wolno (jeśli w ogóle Wink ), a zombie? może i są szybsze na ziemi, ale znacznie gorszeeeee... Very Happy

Co do kożystania z tej rasy jako szablonu:
KTO TEGO BRONI? Ja osobiście uważam że możecie z nich kożystać do celów własnych i dowolnie je modyfikować. (DO CELÓW WŁASNYCH, typu: POTWÓR NA SESJI itp.)

Prosze bardzi chyb macie wyjaśnienia na swoje zapytania i uwagi Wink Wink Wink...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Nie 12:03, 14 Sty 2007 Powrót do góry

No włąsnie tak jak już zostało dostrzeżone brakuje tego nieszczęsnego EPP, a to by o wiele więceja nam powiedziało. W tej chwili jeszcze nie mogę powiedzieć, że rasa jest przepakowana, gdyż jej EPP może wynosić nawet +6, bo takie bym proponował, no ale gdybyś jeszce poprawił KW i może te zdolności rasowe to by było o wiele lepiej.
No nic, widzę, że odrobiłeś pracę domową... Teraz już daje nam to większy zarys. Dodam jeszcze, że moim zdaniem bardziej by to paowało na potworka, tym samym zachęcam cię do stworzenia prykładowego Smokojanity...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:27, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:
Jako, że Smokjanici częściej używają skrzydeł niżeli dolnych kończyn[...]Słabo rozwinięte dolne łapy powoduję, że ofiara na ziemi jest bezbronna pod względem ruchu[...]Wiele czasu spędzają w własnych bibliotekach o wartościowych księgozbiorach.


To pewnie trudne spędzac czas nad książkami w bibliotece, w powietrzu? No tak wynika z zacytowanego kontekstu.

Nozaris napisał:
Spędzając dużo czasu na badaniach magii, świata, środowiska czy anatomii doskonalą się w sposób szczególny poznając nowe ciekawe i często przydatne rzeczy.


To ich niestety nie wyróżnia od żadnej innej inteligentnej rasy (z wyjątkami). To samo można przecież powqiedziec o ludziach, elfach, itd.

Nozaris napisał:
Charakter: Całkowicie Neutralny. Zachowują zwierzęcy instynkt czekając do ostatniej chwili i odpowiednio dostosowując się do sytuacji (potrafią i pomóc – mimo niechęci do innej rasy – i potrafią dotkliwie zaszkodzić - przez nienawiść to innych ras)


To chyba powinno byc zależne od charakteru stada. No raczej potomek złego wojownika i czarnej smoczycy nie będzie w stadzie z potomkiem paladyna z srebrną smoczycą...

Nozaris napisał:
Doskonale ze sobą współpracują, a obcych zazwyczaj nienawidzą.


Czy to nie zbyt derastyczne słowo, jak na neutralny charakter? Może lepiej nietolerują, nieakceptują itp.?

Nozaris napisał:
Religia: Smokjanici nie posiadają bóstwa. Wierzą w potęgę umysłu i magii. Ich domeny to: Magia, Umysł, Wiedza.


Może lepiej się przyznac do tego, że się nie zna, żadnego smoczego bóstwa? Razz a tak na poważnie to myślę, że do złych będzie odpowiednia Tiamat (bogini złych smoków) a do dobrych jakieś bóstwo natury?

Nozaris napisał:
Opis Fizyczny: Specyficzne oczy (jak to u smoka) wzbudzają w przeciwniku odrazę i przerażenie (-1 do testów zastraszania, blefowania i Przenikliwości). Skrzydła zapewniają im doskonałą szybkość w walce, ale za to stają się łatwiejszym celem dla strzelającego (+2 do strzału)


Rada na przyszłośc: Nie pisz +2 do strzału bo można się czepiac, że to chodzi o bonus dla smokjanity, więc lepiej będzie -2 do KP przeciw broni strzeleckiej, chociaż i to dziwne trochę.

Nozaris napisał:
Poszukiwacze przygód:Smokjanici nie posiadają ulubionej klasy, są doskonali w każdej prócz klas łączących swe działanie z religią. Najczęściej spotykane klasy: Wojownik, zaklinacz, tropiciel, czarodziej. Czarodziej jest popularną klasą, ale rzadziej spotykaną niż pozostałe wymienione powyżej.


De facto tropiciel operuje czarami objawień, więctrochę coś tu nie wyszło.

Nozaris napisał:
CECHY RASOWE: Si +2; Zr +0; BD +1; Int +4; Rzt –2; Cha –2.


Jeśli bonus do budowy wynosi +0 to po co go wymieniac?

Nozaris napisał:
- bazowa szybkość 21m w powietrzu/ 3m na ziemi

Określ jaka to jest szybkośc lotu (czy kiepska, czy dobra czy jaka?)

Nozaris napisał:
- odporność na czar pierwszego i zerowego poziomu oraz umiejętności czaropodobne od poziomu 5 w dół.


No to już bardzo niezrozumiałe. Ale po kolei. Czy czary, na które jest odporny są wtajemniczeń, czy są objawień, cvzy wsyztskie czary? Warto by to było tutaj napisac. Drugą sprawą jest oco chodzi z tymi do 5 poziomu w dół?

Nozaris napisał:
- Broń naturalna: szpony (ob. 1k6, krytyk 17(uwzględnione właściwości rasowe))


dziwne krytk zawsze miał zasięg 19-20 albo nawet i 17-20 ale nigdy się nie spotkałem z krytykiem na 17. To jak będę miał 20 na kości to nie będzie krytyku?

Nozaris napisał:
- Zdolności czaropodobne:
Aura odwagi, wykrycie magii, czytanie magii, światło, wiadomość, Wykrycie zła (w ich przypadku nieprzyjaciela, obcego), nieświadomy unik (1x/dzień co poziom)


Od kiedy nieświadomy unik to zdolnośc czaropodobna?

Nozaris napisał:
- Premia rasowa +3 do testów zauważania i krytycznego uderzenia (jeśli po dodaniu 3 do wyniku wartość pokrywa lub przekracza krytyka liczy się to jako uderzenie krytyczne).


Zagmatwane to z tym krytykiem możesz wyjaśnic?

Nozaris napisał:
- Atut premiowy co 3 poziomy począwszy od 1 (1,3,6,9...).
- KW 12 (+2)


To chyba kwestia klasy a nie rasy.

Nozaris napisał:
Myślę że teraz jest dobrze SmileSmileSmile


Niestety, nadal jest wiele rzeczy, do których durnowaty Nefarius się przyczepił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 13:04, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Post kieruje do Nefariusa:

1. Słyszałeś o czymś takim jak lądowanie? Przecież rzeczą oczywistą jest, że nie latają oni w takich budynkach jak BIBLIOTEKA Wink

2. To jest mieszanka dwóch różnych ras. W każdej postaci znajdziesz dobro i zło nawet w takich jak paladyn czy zły wojownik (stąd wynika ich całkowita neutralność)

3. Oni w nic nie wierzą (w żadne bóstwo). Nie uznają bogów. wierzą w to o czym są przekonani itd.

4. z tym +2 nie jest dla smokjanity (trzeba tylko umieć czytać ze zrozumieniem Very Happy )

5. Nie widzę przyczyn dlaczego miało by nie wyjść z tym tropicielem... Wink

6. chodzi o Zręczność a nie o budowę (czytaj uważnie - znowu Wink )

7. co do szybkości wystarczy DOKŁADNIE czytać tekst Smile Smile Smile

8. no tak skoro pisze czary pierwszo i zero poziomowe to oznacza że WSZYSTKIE bo ja nie widzę tam dopisku: wtajemniczeń, objawień...
Co do umiejętności czaropodobnych. Twoja postać dostaje na 5 poz. umiejętność czaropodobną, np.: łotrzyk dostaje Ukradkowy atak +5k6, a Smokjanita jest na to odporny, gdyby łotrzyk otrzymał to na 6 poz. mógłby bez wahania tego użyć przeciw tej rasie.

9. Przy krytyku tylko zapomniałem dopisać - 20 poza tym wszystko chyba jasne nie??

10. Dobra nie wiem ja ty uważasz, ale ja by uniknąć konfliktów podpisał bym to teraz jako UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA Wink

11. Krytyk +3... Jeśli na przykład walczysz broniom o krytyku 19-20 a na kostce wyrzucisz 16 to dodajesz (zawsze) +3 do wyniku: 16+3=19. Jak widać wynik całkowity przekracza wymagania na uderzenie krytyczne więc się liczy jako krytyk. Jeśli natomiast wyrzucisz 12 i wykonasz powyższe działanie suma wyniesie 15 (co nie pozwala na krytyka.... Proste Wink nie wiem nad czym się tak głowić...

12. To są właściwości rasowe. Nie zapominaj że oni pochodzą od smoków (stąd KW12 (+2)) i są rasą bardziej wojowniczą czyli te atuty....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:29, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:
1. Słyszałeś o czymś takim jak lądowanie? Przecież rzeczą oczywistą jest, że nie latają oni w takich budynkach jak BIBLIOTEKA Wink


Gdyby było oczywiste to bym się nie pytał.

Nozaris napisał:
2. To jest mieszanka dwóch różnych ras. W każdej postaci znajdziesz dobro i zło nawet w takich jak paladyn czy zły wojownik (stąd wynika ich całkowita neutralność)


Ale ja mówie teraz o połączeniu złych rodziców, jak matka jest murzynka ojciec murzyn to ich dziecko nie urodzi się białe albo żółte nie?

Nozaris napisał:
4. z tym +2 nie jest dla smokjanity (trzeba tylko umieć czytać ze zrozumieniem Very Happy )


Trzeba umiec pisac z sensem, założe się że nie jestem jedyny, kto może się do tego przeczepic.

Nozaris napisał:
5. Nie widzę przyczyn dlaczego miało by nie wyjść z tym tropicielem... Wink


jak wspomniałęm tropiciel musi miec bóstwo opiekuńcze, a Smokjanici nie wierzą w bogównie?

Nozaris napisał:
6. chodzi o Zręczność a nie o budowę (czytaj uważnie - znowu Wink )


Mniejsza o to czy budowa czy zręcznośc, cel mojego przeczepienia się było niepotrzebne zaznaczenie bonusu który wynosi +0.

Nozaris napisał:
7. co do szybkości wystarczy DOKŁADNIE czytać tekst Smile Smile Smile


tak, tylko, że za szybkosc 21m latanie nie ma w nawiasie jaka jest, i o to właśnie chodzi.

Nozaris napisał:
8. no tak skoro pisze czary pierwszo i zero poziomowe to oznacza że WSZYSTKIE bo ja nie widzę tam dopisku: wtajemniczeń, objawień...


no właśnie ja też a powinien się taki pojawic, żeby taki Nefarius czy inny forumowicz nie miał wątpliwości.

Nozaris napisał:
Co do umiejętności czaropodobnych. Twoja postać dostaje na 5 poz. umiejętność czaropodobną, np.: łotrzyk dostaje Ukradkowy atak +5k6, a Smokjanita jest na to odporny, gdyby łotrzyk otrzymał to na 6 poz. mógłby bez wahania tego użyć przeciw tej rasie.


może jestem głupi ale tego jak nie rozumiałem tak dalej nie kapuje, czy ty wiesz co to są zdolności czaropodobne?

Nozaris napisał:
9. Przy krytyku tylko zapomniałem dopisać - 20 poza tym wszystko chyba jasne nie??


Teraz już tak Wink

Nozaris napisał:
10. Dobra nie wiem ja ty uważasz, ale ja by uniknąć konfliktów podpisał bym to teraz jako UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA Wink


Zdolnośc specjalna jak coś Razz

Nozaris napisał:
11. Krytyk +3... Jeśli na przykład walczysz broniom o krytyku 19-20 a na kostce wyrzucisz 16 to dodajesz (zawsze) +3 do wyniku: 16+3=19. Jak widać wynik całkowity przekracza wymagania na uderzenie krytyczne więc się liczy jako krytyk. Jeśli natomiast wyrzucisz 12 i wykonasz powyższe działanie suma wyniesie 15 (co nie pozwala na krytyka.... Proste Wink nie wiem nad czym się tak głowić...


To trochę nie sensowne, bo jak mam broń +5 tę zdolnośc i mi wypadnie 13 to już mogę komuś przykrytykowac?

Nozaris napisał:
12. To są właściwości rasowe. Nie zapominaj że oni pochodzą od smoków (stąd KW12 (+2)) i są rasą bardziej wojowniczą czyli te atuty....


Aha, rozumiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 13:41, 14 Sty 2007 Powrót do góry

z tymi rodzicami to przecież są różne odmiany chaarakteru neutralnego (to ze pisze iż jest on całkowicie neutralny nie świadczy że nie można tego trochę nagiąć) Wink
A no racja - Sory, mój błąd - zapomniałem o tym Smile (ale to sie wytnie) dobra powiedzmy, że tropiciel u zmokjanitów jest nieco inny i posługuje się wyuczonymi czarami a nie pochodzącymi od bóstwa (może tak być??? Wink )
Napisałem +0 bo wypisywałem wszystkie atrybuty pokolei
W opisie rasy widać iż pisze tam jak byk: "Skrzydła zapewniają im doskonałą szybkość w walce". czyli raczej chodzi że bdb latają Smile (poraz kolejny czytaj uważnie Wink )
Co do twojej broni i krytyka raczej tak skoro TAKOWĄ posiadasz Smile

Co do czaropodobnych - nie potrafie tego jaśniej przedstawić ;(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Nie 20:29, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Ok, ok. Czytam uważnie. To jest szablon nakładany na człowieka, tak? Opis wskazuje bardziej na niezależną rasę, ale ok.
Epp nie będę się już czepiał.
Razi mnie ten krytyk +3. Jak już pisałem tasakiem z ostrością i poprawionym trafieniem krytycznym można atakować krytycznie od 9 na kostce! Przegięcie i powergaming jak dla mnie.
Skoro wywodzą się od smoków i ludzi, to jak mogą się od nich izolować? Bobas wyskakuje z kołyski i zakindala na czworakach w góry? Razz Może to czepianie się, ale nie napisałeś, czy mogą się rozmnażać także między sobą.
Jakie jest ST dla zdolności czaropodobnych?
Odporność na czary trochę dziwna... Jakoś tak wyjątkowo dziwnie namieszałeś w tej kwestii...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Nie 20:45, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Szablon jaki sobie z tego można zrobić nakładaj na co chcesz (bylr by ci pasowało Wink Wink )
Widać musze przyznać się do kolejnego błędu z tym rozmnażaniem się. Jak by to ująć... Rasa powstała z połączenia 2 ras, ale jeśli 2 osobniki jednej rasy kopulują ze sobą to, poprostu, taka istata jest doskonalsza pod względem rasowym.

co do zdolności czaropodobnych, chodzi ci o przeciwstawienie się jego umiejętnościom czy ich wykonaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Pon 13:06, 15 Sty 2007 Powrót do góry

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Przykładowy SMOKJANITA:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Imię: Hurian
Klasa: wojownik
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Poziom: 1
Rozmiar: Duży
Wiek: 349 lat (dojrzały)
Płeć: Mężczyzna
Wzrost: 238cm
Waga: 200kg

S: 17 (+3)
ZR: 14 (+2)
BD: 15 (+2)
INT: 19 (+4)
RZT: 11 (+0)
CHA: 12 (+1)

PW: 14
KP: 16
Kara do testów z pancerza: -4
Szybkość: 21m/3m
Inicjatywa: +6
Bazowy atak: +1

Wytrwałość: +4
Refleks: +2
Wola: +0

Języki: Smoczy, Wspólny, Niebiański, Otchłanny, Orczy, Krasnoludzki.

Atak Wręcz: 4 + mod. z rozmiaru
Atak Dystansowy: 3 + mod. z rozmiaru

ATUTY:
Poprawiona Inicjatywa
Szybkie wyciąganie broni.

Umiejętności:

KLASOWE:
- Rzemiosło (INT): 8 (rang: 4)

MIĘDZYKLASOWE:
- Nasłuchiwanie (RZT): 4 (rang: 4)
- Upadanie (ZR): 6 (rang: 4)
- Zauważanie (RZT): 2 (rang: 2)

BROŃ i OPANCERZENIE:
- Sejmitar: C: 15sz O: k6 K: 15-20/x2 Pz: - W: 2kg Ro: Cięte R: Średni
- Zbroja łuskowa (pasująca do rasy): C: 50sz P: +4 Zr: +3 K: -4 N: 25% W: 15kg

Zdolności czaropodobne:
Aura odwagi, wykrycie magii, czytanie magii, światło, wiadomość, Wykrycie zła, nieświadomy unik

EKWIPUNEK
Eliksir leczenia lekkich ran x2 100sz ( jeden na łańcuszku pod eliksirem l. poważnych ran)
Eliksir leczenia poważnych ran 750sz (łańcuszek)
Pojemnik na eliksiry 1kg ( umieszczony w plecaku)
latarnia, gornicza 1,5kg (przyczepiona do plecaka)
oliwa 1,5l 1,5kg (w plecaku, w butli) 3sz
4 racje podrózne 2kg (plecak)
lina jedwabna (15m) 2,5kg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nefarius
Adept



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:35, 15 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:

S: 17 (+3)
ZR: 14 (+2)
BD: 15 (+2)
INT: 19 (+4)
RZT: 11 (+0)
CHA: 12 (+1)


Nozaris napisał:
PW: 14


Wojownik ma k10 + budowa to nawet, jeśli maxymalnie wypadło by mu 10 na k10 to i tak by miał 12pw.

Nozaris napisał:
KP: 16


To już taka drobna uwaga, żeby za KP w nawiasie pojawiło się skąd to wynika czy (+4 zbroja łuskowa, +2 Zr). A po za tym ma KP 15 a nie 16.

Nozaris napisał:
Szybkość: 21m/3m


Po 21, powinno pojawic się latanie a 3m podobnie jak mój poprzednik radzę zmienic na po prostu 9m.

Nozaris napisał:
Atak Wręcz: 4 + mod. z rozmiaru
Atak Dystansowy: 3 + mod. z rozmiaru


To jest zupełnie niepotrzebne, powinno się to pojawic przy akapicie z bronią, przy ogólnym plusie do ataku.


Nozaris napisał:
- Rzemiosło (INT): 8 (rang: 4)


Jakieś konkretne rzemiosło?

Nozaris napisał:
MIĘDZYKLASOWE:
- Nasłuchiwanie (RZT): 4 (rang: 4)
- Upadanie (ZR): 6 (rang: 4)
- Zauważanie (RZT): 2 (rang: 2)


Na pierwszym poziomie można miec max dwie rangi w umiejętności międzyklasowej.

Nozaris napisał:
- Sejmitar: C: 15sz O: k6 K: 15-20/x2 Pz: - W: 2kg Ro: Cięte R: Średni


Zapewne wszyscy znają statystyki sejmitara, więc radzę tutaj miast wagi i innych bzdet dopisac tak ważną rzecz jak podliczony plus do ataku tą bronią, mi by się nie chciało podliczac atak z wszystkich akapitów.

Nozaris napisał:
Zdolności czaropodobne:
Aura odwagi, wykrycie magii, czytanie magii, światło, wiadomość, Wykrycie zła, nieświadomy unik


NIEŚWIADOMY UNIK TO NIE ZDOLNOŚC CZAROPODOBNA!

Nozaris napisał:
EKWIPUNEK
Eliksir leczenia lekkich ran x2 100sz ( jeden na łańcuszku pod eliksirem l. poważnych ran)
Eliksir leczenia poważnych ran 750sz (łańcuszek)
Pojemnik na eliksiry 1kg ( umieszczony w plecaku)
latarnia, gornicza 1,5kg (przyczepiona do plecaka)
oliwa 1,5l 1,5kg (w plecaku, w butli) 3sz
4 racje podrózne 2kg (plecak)
lina jedwabna (15m) 2,5kg


Takie rzeczy jak racje podróżne (dziwne że ma racje podróżne, skoro raczej siedzą w swych miastach na półkach skalnych), oliwa latarnia itp. to już standard, tego nie trzeba wypisywac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Pon 14:48, 15 Sty 2007 Powrót do góry

Nefarius napisał:
Wojownik ma k10 + budowa to nawet, jeśli maxymalnie wypadło by mu 10 na k10 to i tak by miał 12pw.


No ale widzisz Nefariusie Smokjanici mają zawsze k12 nieważne jaką klasę wybrali. Nawet magowie mają k12 więc co dziwnego, że woj ma k12 Wink

Co do reszty to dla mnie ów smokjanita powinien wyglądać ciutinaczej [z zamysłem napisane razem - czytam obecnie Wolnych Ciutludzi Very Happy]

No ale to już kwestia gustu a o tych się nie dyskutuje.

Dla mnie rasa ta jest niedopracowana i nieprzemyślana. Ot co. Ale ponieważ nie chcę zagłabiać się w polemiką z Nozarisem odpuszczę sobie komentarze Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet Bildhorn dnia Pon 20:28, 15 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pon 20:24, 15 Sty 2007 Powrót do góry

Nie uwzględniłeś jednego - zmiany rozmiaru na duży. A to daje spore bonusy, między innymi +8 do siły, karę do ataku i KP...
Radzę poczytać podręcznik potworów, zanim zaczniesz tworzyć rasy, bo masz mnóstwo drobnych i poważniejszych błędów.
Moja opinia - rasa niedopracowana i przepakowana. Za jej pomocą można stworzyć postać około 10-12 poziomu, która da radę zmierzyć się z największym złotym smokiem i przy odrobinie szczęścia (dobre rzuty, wystarczą trafienia powyżej 9, by mieć krytyki) zabić go w 2-3 rundach. Dlatego nie zgodziłbym się na użycie jej w mojej kampanii, nawet jako BN.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Pią 10:27, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Podręcznik potworów? hym.... Nie czytam, bo nie mam!!! Przynajmniej nie mam do niego dostępu jako gracz! skąd mam wiedzieć, jakie są bonusy itp. itd. jasnowidzem nie jestem Sad .
Co do tego ze smokiem, czy smok ma wytrzymałości 20-30 czy może 60(PW w przybliżeniu) bo wątpię by taką bronią przy 2-3 krytykach powalić smoka Wink... Ale co mi tam... Powiedziałem ze to może służyć jako szablon! (czytajcie wyżej) możecie je modyfikować do celów własnych na wszelkie sposoby
Azrael
To co napisałem powyżej tyczy się głównie twojego posta Wink
jak pisze wyżej możesz wykorzystać tę postać w dowolnie zmodyfikowanym opisie etc...
skoro nie chcesz to nie... TWÓJ WYBÓR Smile TWOJA STRATA Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Araknus
Chłop



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:34, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Wiesz Nozaris, jakbym chciał zrobić postac na kształt smoczegej istoty to zastosowałbym szablon półsmoka.
I jeszcze jedno, ściągnij se księge potworów, popraw tę rasę to pogadamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Pią 13:41, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Skoro proponujesz mi bym ściągnął sobie księgę potworów to powiedz mi: SKĄD?
szukałem już tyle razy podręczników (na kompa) i jakoś do tej pory nie mogłem znaleźć poczekam sobie aż kumpel dostanie na płytach to sobie pożyczę i zrobię to, co będę uważał za stosowne, bo wytykacie błędy (ok. rozumiem to, ale czemu nie przyjmujecie do wiadomości, że niektóre elementy wymienione w opisie tej rasy takie już są i to dyskusji nie podlega! Sad ) Czekam na odpowiedź...

P.S.
Sory ze się uniosłem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 14:13, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:
Podręcznik potworów? hym.... Nie czytam, bo nie mam!!! Przynajmniej nie mam do niego dostępu jako gracz! skąd mam wiedzieć, jakie są bonusy itp. itd. jasnowidzem nie jestem Sad .


To jakim cudem chcesz stworzyć rasę zgodną z mechaniką DnD? Jak w ogóle chcesz robić potwory nie mając wzoru?
Zresztą, doskonale to widać w tej rasie, że nie masz dostępu do podręczników...
Nozaris napisał:
Co do tego ze smokiem, czy smok ma wytrzymałości 20-30 czy może 60(PW w przybliżeniu) bo wątpię by taką bronią przy 2-3 krytykach powalić smoka Wink... Ale co mi tam..

A założysz się? Ile to to ma siły? Powiedzmy, że 20, bo ma to +2, więc wepchniemy najwięcej w siłę. Dwuklasowiec, wojownik/ barbarzyńca, w sumie poziom 10.
Tasak z wymienionymi bonusami, krytyka ma od 9. Wpadamy w szał, siła 24, modyfikator +7. Normalnie zadaje 2k4+13 (2 ze specjalizacji, 1 z umagicznienia, 10 z półtorakrotnej siły - tasak jest oburęczny).
Przy krytyku 4k4 +26, mając 3 ataki w rundzie zadajemy 12k4+78 = Takie niebotyczne obrażenia w 1 rundzie!
W 3 rundach zadajemy 36k4+234.... Nadal uważasz, że ta postać nie jest przepakowana? A jakby mu dodać pas siły, w końcu ma 10 poziom, więc złota starczy. Rozwali każdego w niesamowicie szybkim tempie.

Edit: UPS! On ma jeszcze plus 8 do siły z racji zwiększenia rozmiaru! Więc obrażenia będą jeszcze większe!
32 siły w szale to jest +19, w szale +23.
Policzę Ci dla jednej rundy(oczywiście przy krytyku już od 9, tasak ma zasięg 18-20, poprawione trafienie krytyczne, ostrość i ten rasowy bonus aż +3 zmniejszają do 9=20/x2) = 12k4 +92...
Mało kto nie spadnie przy takich obrażeniach... Dodatkowo mamy ataki z premiami rzędu (w szale, ze zogniskowaniem,) 25/20/15, czyli godne postaci tak z 6-7 poziomów wyższej...
Nie doliczyłem żadnych magicznych przedmiotów poza bronią, a na pewno na 10 ma się już jakieś pasy, amulety, pierścienie itp...
Ten dodatek do krytyka nie tylko fabularnie jest przekombinowany (no skąd oni to biorą? Lekarz anatomię też studiuje, ale nie potrafi atakować nożem z ogromną precyzją), ale i mechanicznie(dowody, wnikliwie opracowane, macie powyżej).
Nozaris napisał:
Powiedziałem ze to może służyć jako szablon! (czytajcie wyżej) możecie je modyfikować do celów własnych na wszelkie sposoby

No raczej nie ma innej możliwości, bo to jest szablon... Potwory mają sw, kp, atrybuty itp, to ma plusy do tych rzeczy i jest nakładką. Wnioskuję, że nawet nie wiesz, co to w ogóle jest szablon...
Nozaris napisał:
Azrael
To co napisałem powyżej tyczy się głównie twojego posta Wink
jak pisze wyżej możesz wykorzystać tę postać w dowolnie zmodyfikowanym opisie etc...
skoro nie chcesz to nie... TWÓJ WYBÓR Smile TWOJA STRATA Very HappyVery HappyVery Happy

Wcale nie strata. Bo to zwyczajny munczkinizm i przepakowana postać, a ja takich staram się unikać. Ja będę chciał popakować, odłożę podręczniki do DnD i włączę sobie Diablo, nigdy odwrotnie.
Nie myśl, że Cię atakuję, ale ta rasa się do gry nie nadaje, bo jest przepakowana...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
berti
Zbrojny



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:06, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Panowie... Przepak to troszkę mało powiedziane...
Najbardziej rozwaliło mnie tworzenie istoty bez księgi potworów. Muszę przyznać ciekawe Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gris
Zawadiaka



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z blogu 27

PostWysłany: Pią 15:42, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Ja też tworzę potwory bez KP i co ?

A szablon nie jest taki przepakowany. Mogę stworzyć łucznika bez LA, który będzie zadawał większe obrażenia. Wprawdzie na 17 czy 18 poziomie, ale są to gigantyczne obrażenia dochodzące ( przy sprzyjających okolicznościach ) do 24k10 ( lub 24k8 zależy od broni ) + 24k6 + 480 obrażeń bez krytyka.
Przepak ? Jak najbardziej. Ale oficjalnie opisany w księgach.
Niektóre klasy prestiżowe także mają bonusy do zasiegu krytyka lub do obrażeń z krytyka. btw. jakie LA ma ten szablon bo nie chce mi sie czytać ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 16:50, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Eh, Gris, jak to nie jest przepak :/
Ja to podałem dla 10 poziomu, nie licząc LA.
A skoro nie chce Ci się czytać, to się nie wypowiadaj na temat tej rasy, bo właśnie o to chodzi w komentowaniu, żeby temat znać...
IMO powinieneś dokładnie ją przeczytać i stwierdzić, czy naprawdę jest w porządku.
Co do KP, komentujesz rzeczy wyrwane z kontekstu.
Łucznik bez LA? Ja Ci podałem barba bez LA, a w temacie "Potężny wojownik" też dałem potężną klasę.
Stworzyć to i ja mogę, ale to
1 munczkinizm
2 nie o to chodzi, my to komentujemy rasę, nie klasę
A rasa jest przepakowana i każdy to przyzna. Obniżenie zasięgu trafienia krytycznego o 3 to przepakowanie.
A obrażenia podałem dla tasaka. Jakbym wziął rtęciowy miecz, byłyby 2x większe, tylko że krytyk byłby od 15.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gris
Zawadiaka



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z blogu 27

PostWysłany: Pią 17:15, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Mogę to samo powiedzieć o półsmoku, że jest przepakowany bo już na 1 poziomie może zadać 6k10 obrażeń w jednej rundzie i ma wielkie premie do siły i nie tylko. A jednak się nim spokojnie gra. Leśny strzelec ( wiem klasa, ale jest ) ma także rozwiniętego krytyka. A jeśli dobrze się uzasadni fabularnie czemu ta rasa ma mieć taką a nie inną premię to nie widzę przeszkód by ową premię miała. Dopiero potem można ustalić odpowiednie LA dopasowując je do premii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Araknus
Chłop



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:22, 19 Sty 2007 Powrót do góry

I tak najbardziej rozbraja mnie +3 do krytyka.
A, jeżeli nie wiesz jak ściągnąć podręcznik potworów, to już mowie, ściągnij e-mule'a, on ci pomoże, ja se nawet ostatnio ściągłem podręcznik plugawego mroku
i musze przyznać że jest to bardzo fajna księga.
A wracając do smokijanty, prosze, zakończmy ten temat...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Pią 17:36, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Czemu zakończmy? To forum!
Gris, krytyk u łucznika to zwiększony mnożnik i chyba ostrość może rzucać...
Zresztą przeczytaj dokładnie rasę nozarisa. I weź pod uwagę co by było, gdyby smokojanita awansował w leśnym łuczniku... Przepak z krytykiem x5 od 15...
Ciągle się kłócisz o kwestie mechaniczne, ale tu już kompletnie nie mam pojęcia, jak możesz się ze mną nie zgadzać, bo to, że ta rasa jest munczkinowa, jest widoczne na milę... I każdy to przyznał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gris
Zawadiaka



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z blogu 27

PostWysłany: Pią 23:12, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Hmm ... No dobra może szablon ma coś z munchkina. No może jest całkiej munchkinowski. No dobra, nie przeczytałem tematu, pomyliłem się, sorry Azrael.

Ten szablon bardzo mi przypomina półsmoka i w sumie różni się od niego kilkoma ulepszeniami jedynie. Widziałeś kiedyś półsmoka - praca raczej ściągnięta i przemieniona. Nie widziałes ? - wyszło całkiem całkiem, ale ma dużo niedomówień / niedoróbek które powinieneś z kimś obgadać. Z kimś znającym się na mechanice. A także trochę bardziej wysilić się co do opisu.
Np. Jeśli są rasą kontaktującą się tylko od święta z innymi rasami to skąd / po co im badania nad nimi ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Sob 11:47, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Gris napisał:
Hmm ... No dobra może szablon ma coś z munchkina. No może jest całkiej munchkinowski. No dobra, nie przeczytałem tematu, pomyliłem się, sorry Azrael.

Zatkało mnie... Teraz już wiem, czemu orkan Cyryl tak rozpieprzył UK i Niemcy... Bo został naruszony naturalny porządek wszechświata! Gris przyznał komuś rację!!! Very Happy

Rasa totalnie munczkinowska, niestety chyba ze względu na brak podręczników i trzymania się zasad przy jej tworzeniu. Gdybyś ją osłabił, Nozarisie, i to porządnie, mogłoby być ciekawie.
Wg należy usunąć:
- ten krytyk, napisałem już, czemu - nielogiczne i przepakowane,
- zdolności czaropodobne,
- zmianę rozmiaru na "duży",
Dodałbym
- naturalny pancerz
- jakąś prymitywną, słabą broń oddechową,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Sob 13:02, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Widzę, że temat o mojej rasie budzi w was spore emocje o mieszanych wartościach. Co do tego, że niby moja rasa jest ściągnięta od kogoś i trochę przerobiona?! W życiu! pierwszy raz słyszę by były jakieś inne rasy pochodzące od smoka (prócz smokokrwistych) i zaznaczam raz jeszcze TO NIE PLAGIAT (ani jak kto sobie to wytłumaczy)!!! Co do przeróbek zastanowię się nad tym i rozważę to Wink
Co do tych podręczników z neta. Owszem mam emule i inne programy do ściągania ale co mi po tym że nawet sobie uaktywnię do ściągania plik z książkami jak mi serwer włączą na 5 min. a potem przez tydzień pisze to jest zajęty a to wyłączony - nic tylko się w łeb strzelić Sad...
Apropo. AZRAEL - jak chcesz (chcecie się kłócić lub wykłócać o swoje racje róbcie to na PW lub gg jak kto woli) To temat o rasie a nie " TO JA MAM RACJE" dogadajcie się poza nim i potem piszcie co o tym sądzicie... TO TYLKO TAKA MOJA DROBNA UWAGA! - Sory ale już nie wytrzymałem Wink

Zmiany... Postaram sie o nie jak tylko dostane podręczniki do ręki... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Sob 13:13, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Azrael ma racje. PO CO ZAKAŃCZAĆ TEMAT ?!?!?! po to jest chyba forum by temat istniał i by użytkownicy się o nim wypowiadali. Wątpię by była to rasa aż tak przepakowana:

BERTI
Skoro uważasz że to co stworzyłem bez księgi potworów jest ciekawe to serdeczne dzięki za uznanie trudów mojej pracy!!! Very Happy

Gris

Gris napisał:
Ja też tworzę potwory bez KP i co ?

A szablon nie jest taki przepakowany. Mogę stworzyć łucznika bez LA, który będzie zadawał większe obrażenia. Wprawdzie na 17 czy 18 poziomie, ale są to gigantyczne obrażenia dochodzące ( przy sprzyjających okolicznościach ) do 24k10 ( lub 24k8 zależy od broni ) + 24k6 + 480 obrażeń bez krytyka.
Przepak ? Jak najbardziej. Ale oficjalnie opisany w księgach.
Niektóre klasy prestiżowe także mają bonusy do zasiegu krytyka lub do obrażeń z krytyka. btw. jakie LA ma ten szablon bo nie chce mi sie czytać ?


Dzięki ze choć ktoś w pewnym momencie mnie poparł Very HappyVery HappyVery Happy

Ale na poważnie...
Jak już wcześniej wspomniałem twożenie rasy bez podręczników (jak w moim przypadku Wink ) to nie łatwe zadanie. Cieszę się że mi wyszło (choć w pewnym stopniu) ale jak napisałem powyzej gdy dostanę podręczniki postaram się zmodyfikować tę rasę tak by wszystcy byli zadowoleni !i!i!...

P.S.
Dzięki za szczerą krytyke... Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azrael
Główny Zły (Admin)



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Wysokich Niebios

PostWysłany: Sob 13:17, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Nozaris napisał:
Apropo. AZRAEL - jak chcesz (chcecie się kłócić lub wykłócać o swoje racje róbcie to na PW lub gg jak kto woli) To temat o rasie a nie " TO JA MAM RACJE" dogadajcie się poza nim i potem piszcie co o tym sądzicie... TO TYLKO TAKA MOJA DROBNA UWAGA! - Sory ale już nie wytrzymałem Wink

Buahahahahahaha! To mówi ktoś, kto dostał 2 ostrzeżenia za idiotyczne kłótnie Very HappyVery HappyVery Happy
Człowieku nie poniżaj się. To nie była kłótnia, tylko dyskusja, w dodatku dotycząca w całości Twojej rasy! Robisz teraz z siebie strasznego lamera... Forum jest właśnie od tego, by przedstawiać swoje racje. Ja sądziłem, że rasa to przepak, Gris myślał inaczej. W końcu przyznał mi rację. Nie widzę w tym offtopa ani spamu.
Pogrążasz się strasznie. Nie dość, że piszesz posty po 2-3 zdania na większość tematów, kłócisz się z Malinem i robisz z siebie sam wiesz kogo, piszesz temat o rasie bez podręcznika potworów i na każdym kroku wykazujesz się kompletną nieznajomością zasad DnD, to jeszcze teraz kiedy my uznaliśmy Twoją rasę za niedopracowaną i kompletnie przegiętą próbujesz bronić się atakiem na nas, zresztą też kompletnie nieudolnym... :/
Sorry, ale teraz to ja nie wytrzymałem... Komentowałem tę rasę kulturalnie, bez besztania i jak człowiek napisałem Ci, co jest źle i co bym zmienił. Skoro nie lubisz krytyki, to po co wysyłałeś posta o smokojanitach na forum?!
I nie mów mi, od czego to jest temat, bo mogę Ci znaleźć parę ton spamu, którym nas uraczyłeś.
Powtarzam, cały czas pisałem na temat. Kto ma trochę inteligencji, na pewno to zauważy.
Jak mówiłem, nie wytrzymałem. To co napisałem powyżej to offtop i przyznaję, że dałem się sprowokować przez Nozarisa do nerwów, ale ktoś jego pokroju na pewno nie będzie mnie bezkarnie obrażał :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Giermek



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bóg jeden to wie... :)

PostWysłany: Sob 13:36, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Ooo... Uraziłem cię?! Przepraszam Smile Pisz sobie co chcesz na tym temacie ja i tak nie mam tu żadnej władzy Sad A co do mnie i do malina to sprawa między nami która wyjaśniła się jeszcze tego samego dnia Very Happy Na zasadach D&D się znam... może nie tak jak ty (lub inni) którzy (najwyraźniej) nic innego nie robią tylko siedzą nad podręcznikami, a poza tym jesteście dużo starsi ode mnie itp itd...

W tej kwestii chyba raczej nie mam zamiaru dłużej pisać i mysle że ty też to zrozumiesz i zaprzestaniemy się kłucić o byle co?... Wiesz czasem i najlepszemu trzeba zwrócić uwagę (nie mówie tu ze to co się wydarzyło przed chwilą to tego najlepszy przykład, ale na przyszłość pamiętaj) Któl w swym królestwie też jest upominany przez poddanych...
Jeszcze raz sory

p.s. ten post nie powinie znajdować się w tym temacie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
berti
Zbrojny



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:38, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Heh wiesz z tymi podręcznikami to pochwała nie była raczej.
My uznaliśmy rase za przepaka ty bronisz swego "dzieła" to zrozumiałe, ale od tego są fora by o takich rzeczach rozmawiać i poprawiać błędy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin